Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Ik sta met LIEFDE en PLEZIER mijn misselijkheid aan Sikki af!!!!!!!!!!!!!!! :D

Kleine lamp is echt zooooooooo schattig, ik had de prijzen ook al gezien hihi :$. Hubbie en ik vinden alles van Nijntje zilver zo leuk. Heb al een tutteldoekje van mijn beste vriendinnetje gekregen en een knuffel van mijn hubbie op moederdag. ZO LEUK!!!!!!!

Sikki, ik KLAVERTJEVIER keihard door!!

2. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Jaaaaaaa, Nijntje Zilver is leuk!!!
    Helaas vindt Mia-man Nijntje niet stoer genoeg voor onze kleine man, dus ik mocht geen grote Nijntje op de muur schilderen (zelfs niet Nijntje in het vliegtuig) :(
    Maar de lamp mocht gelukkig wel :)

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Nijntje is wel stoer !!!!!!!!!!!!!!! hihihihi, heb mijn man ook een beetje moeten overtuigen maar nu vindt hij het wel leuk! GELUKKIG!!!
    Ik vind het eigenlijk heel erg schattig, maar dat laat ik mijn man maar niet horen hihihihi.

Ik had nooit gedacht hierover te mogen fantaseren, echt heerlijk. Ik geniet daar echt volop van.

Ik gun dit gevoel iedereen zooooo erg!!

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    *huil*

HCG afstaan...

*huil*

Wat lief zijn jullie ook!!!

Ik weet dat ik afleiding moet zoeken, maar ik zit net 2 uur in vergadering en ben gewoon constant aan het bibberen.
    IS TOCH NIET NORMAAL!
    Werk zou toch afleiding kunnen (moeten!) zijn.
    Maar wat ik ook doe, mijn gedachtes dwalen constant af.
    Evenals mijn handjes die constant naar de titten gaan :D
    De collega's zullen wel denken :$

Gelukkig donderdagmiddag nog even bij dr. Rossi langs.

Ik weet wel dat ik niets hoef te voelen, maar omdat ik twee weken geleden na het spuiten van de pregnyl wél heel veel tittie pijn had (voor het eerst zo'n beetje) word ik nu zo onzeker.
    Pregnyl = HCG was bij mij zere titten
    zwanger = HCG maar nu geen zere titten

Of kunnen titten anders reageren op lichaamseigen HCG???

Sorry lieverds dat ik zo zeur!

Ik had er vorige week echt een heel goed gevoel over.
    - biopt uit baarmoeder voorafgaand aan deze cyclus
    - super zaad (voor het eerst!) (misschien omdat manlief 2 tabletten Zitromax van Gent moest slikken in de week voorafgaand aan de punctie?)
    - nieuw lab, andere lucht ;)
    - 2 mooie emmy's
    - supermakkelijk pijn- en bloedloze transfer (voor het eerst ooit!)
    - weekendje Porto rond mogelijke innestelingsdagen (veul vitamine D!)
    - TEKENS!

Maar nu slaat de angst en onzekerheid enorm toe :(

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Sikki,

Verklaring voor Pregnyl wel zere titties en nu geen zere titties:

HCG bouwt langzaam op. Mijn HCG waarde was met 4 week en 3 dagen 196. Met 5 week en 3 dagen was het 2689 ofzo (weet het getal niet meer precies uit mijn hoofd).

Als je Pregnyl spuit is het 5.000 of 10.000 > Dat is dus vele malen hoger dan hoe hoog je HCG zal zijn als je nu zwanger bent. Ik klaver me als een malle en met mij verder iedereen op jouw heen op ZP en mocht het zo zijn *klaverdeklaver* dat je zwanger bent, dan is je HCG nu pas enkele punten. Logisch dat je dan nu geen zere titties hebt. Volgens mij had ik ook alleen zere titten van de Pregnyl en kwam het pas later van de zwangerschap. Ik geloof niet dat ik in de wachtweken toen de Pregnyl al uit mn lijf was pijnlijke titties had.

Dikke klaverknuffel voor Sikki die nu zo UW is.

Wanneer is het de bedoeling om te gaan testen?

6. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ja, ik ga helemaal mee met de HCG-pijnlijke titten-verklaring van Maartje! Die pijnlijke titten zijn echt een reactie op de Pregnyl en de HCG-titten komen pas veel later!

Ik snap zo goed dat je helemaal op bent van de UW. Maar bibber je alleen van de UW of heb je het ook koud? Want nu ik jouw stukje las dacht ik: oja, ik had het de eerste weken telkens koud (nou was het wel november, maar toch, ik bibberde van binnen zeg maar).

Maar de hele vergadering met je titten spelen kan echt niet hoor Sikki :$
    Ik zie het al helemaal voor me: al die mannen lekker ophitsen terwijl jij enkel wegens UW met je titten aan het spelen bent WHAHAHAHA :D
    Maar goed dat je niet in Porto zit, wat hadden die Portogezen er wel niet van moeten denken :p

Ik vind het ook zoooooooooo spannend! Niet om je valse hoop te geven of zo, maar het lijstje waarom je er vorige week een goed gevoel over had is dan ook een heel goed lijstje. Volgens mij kan je niet meer doen dan dit.

Dus: nog even door UW-en.... we staan allemaal achter je te klaveren ;)

7. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Hey meiden ben er nog wel hoor maar idd niet veel hier. Heb ook niet zoveel te melden. En wordt het ook minder om met lotgenootjes te praten nu.

Wel heb ik gisteravond de eerste spuit gezet. Dus ben wel zeker al bezig.

Lieve sikki speciaal voor jou een megaknuffel meid. Je hebt het zo moeilijk nu. Ik denk aan je hoor

Verder gaat het goed met mij.

Ook een knuf voor de zwangeren. Jullie gaan echt hard zeg. Wauw.

Ieoor en ladouce hoe is het met jullie.

8. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Lieve Sikki,

kan me heeeeeeel goed voorstellen dat je nu auw voelt, het uur van de waarheid komt steeds dichterbij. Maar zoals je het zelf ook al zei alles was nu wel positief ;) Ik en de anderen kunnen je wel 100 x blijven zeggen dat je vertrouwen moet hebben, maar ik weet uit eigen ervaring dat het niets helpt :) Als je zoveel hebt meegemaakt dan kun je het jezelf niet veroorloven om erin te geloven en je wil het zoooo graag. Dus het enige wat je kunt doen is afwachten. Wij denken aan jou en hopen echt dat je vanaf volgende week komt klagen over je borsten en je misselijkheid. Hou nog even vol! Dikke knuf!

Lisa, wow je bent weer begonnen... ook heel spannend... kan me voorstellen dat je even wat afstand wil nemen... Ik denk aan je!

Ieoor en Ladouce, hoe is het met jullie meiden? Dikke knuf en sterkte.

Lindinha, maandag weer een spannende dag voor jullie :)

Maartje en Mia zullen binnenkort hun wondertje zien :) Lijkt me wel heerlijk :)

Sabrien, jij bent ook aardig los gegaan met shoppen :) Ik kan ook niet wachten hoor, als de 12 weken voorbij zijn dan geef ik al mijn geld uit :)

9. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Lisa, goed om weer van je te horen!! :)
    En ook alweer begonnen aan de volgende poging. Spannend weer meid. Ik ga niet zeggen we hopen, bidden, klaveren voor je. Want je weet natuurlijk dat we dat toch altijd wel doen!

Sikki, ik had het de eerste weken ook bibberend koud, nu iets minder, maar ik zat echt bibberend op de bank met mn joggingpak aan. Vond ik heel raar, want dacht altijd dat als je zwanger bent, je het dan juist warm krijgt. Nou ik niet hoor....

Uitleg van Maartje over hcg, ben ik ook volledig mee eens en klinkt ook heel logisch. Dus... no worries!!

Meid, ik wou dat ik wat van je zenuwen kon overnemen en in ruil daarvoor geef ik jou wat hcg....

Nog ff volhouden lieffie!
    Wanneer mag je testen?

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    mogen of willen ;)

Gent zegt maandag bloedtest (14 dagen na tp) of woensdag urinetest (16 dagen na tp).
    Ze zullen het wel zo laat doen zodat er geen twijfels kunnen zijn.
    Ik heb gezegd dat ik wel een bloedtest wil en heb dus een fomrulier meegekregen voor de huisarts.
    Maar uiteraard zal ik ook een urinetest doen.
    En echt wel VOOR de bloedtest.

En dan niet op een dag dat ik werk.
    Dus dat is dan vrijdag, zaterdag of zondag...
    Maar vrijdagochtend moet ik tennissen en 's middags heb ik de verjaardag van mijn neefje die 8 wordt (zoontje van mijn zus).
    Dus ik denk zaterdag. Als ik durf...
    Hebben we een heel weekend om uit te huilen.

Verder heb ik geen bibber omdat ik het koud heb, maar puur van de zenuwen :)
    Wel dus enorme lage rugpijn en trekkend gevoel in buik en af en toe steken.
    Maar kan ook voorteken van ongi zijn of dat ik misschien eens enorm op de pot moet gaan zitten ;)
    Maar géén zere titten.
    Gisteren kneep Siklief heel hard in mijn tiet.
    AUW!
    Zie je wel dat ze pijn doen, zei hij :D

Lisa, fijn dat je weer iets laat horen!
    Niet zo veel te melden herken ik wel hoor.
    Dus de eerste spuit er al weer in.
    Vreselijk spannend!
    Hoe lang moet je spuiten?

Anna, lekkere vakantie gehad?

Ieoor, volgens mij kom jij komend weekend terug toch?

11. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hier in het begin ook heel erg pijn in onderrug gehad, dacht echt dat ik ongi ging worden.

Ik hield het ook niet vol hoor om pas te testen op de testdag. Heb ook 2 dagen eerder getest, als het goed is, dan is dat echt wel zichtbaar.

Lekker zeg dat Siklief ineens in je tiet kneep....auwwww!!!
    Grapjas!

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meiden, Sikki en Lisa, ik duim kei hard voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Lisa, wat goed je hier weer even te zien! En je hebt je eerste spuit al gezet :) Dat gaat goed en is natuurlijk ook heeeeeeeeeel erg spannend.
    Begrijpelijk dat je hier wat minder bent en dat je wat minder te vertellen hebt, maar we hopen wel dat je ons af en toe op de hoogte houdt, want we denken heel veel aan je (nee, we duimen niet ;))
    Heel veel succes!!!

Sikki, het komt steeds dichterbij.... nu wordt het echt spannend! Begrijpelijk dat je een testje wilt doen voor de bloedtest, maar doe het niet te vroeg anders heb je zoiezo een teleurstelling. Maar wel heel verstandig om het in het weekend te doen als je alle tijd hebt samen. Ik zou zeggen: zondag en indien je het nodig hebt dan meldt je je maandag maar lekker ziek.
    Wat betreft je lage rugpijn en zo: tja, het kan alle kanten op.... het is gewoon echt afwachten. Maar ik kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt :x
    Heel veel sterkte de komende paar dagen en laat Sik-man je nog maar even flink in je titten knijpen, dan voel je tenminste iets :D;)

Ik denk aan jullie!!!!!!!!!!!!!

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zeg Sikman, wel een beetje zachtjes met Sikki haar boobies!!!

;)

Meisies, jullie ook zitten snotteren bij Babyboom?

15. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Nee helaas.... ik volg geeen babyboom. Mia-man zit altijd iets anders te kijken dan en ik vergeet om boven te kijken...
    Maar het is dus mooi/ leuk/ emotioneel?

16. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Het hartje van ons kindje klopt niet meer vanaf 11 weken en 2 dagen :( Hoe moet ik hier overheen komen??? :(:(

17. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Lieve lieve Anna, wat vind ik dit verschrikkelijk! Ik leef zo met je mee en heb geen idee hoe je je nu moet voelen, maar het moet echt om te huilen zijn, zo erg.

Dit had niet mogen gebeuren.... wij zouden samen moeten gaan bevallen...

Dikke knuffel!
    X

18. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ach lieverd wat enorm verdrietig. Ik weet even niet wat ik moet zeggen...

Kan alleen maar een brede schouder aanbieden om uit te huilen en een dikke knuffel voor jou.

(en helaas weet ik hoe je je op dit moment voelt.)

19. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Lieve Anna, ik bedacht me net iets. Niet iets waar je op dit moment direct aan denkt maar wat wel heel belangrijk voor jullie kan zijn.

Vraag aan je gyn of hij je voor wat betreft een miskraam/ma ed. je over de 12 weken heen kan/wil tillen. Als je namelijk een zwangerschap van 12 weken hebt gehad komt je teller voor IVF/ICSI weer op 0 te staan en heb je voor je verzekering weer recht op 3 behandelingen.

Ik hoop voor je dat dit lukt. Het maakt je verdriet er niet minder om maar is voor een latere behandeling wel prettig.

Nogmaals sterkte! De pijn is enorm, het zal slijten maar je raakt het nooit meer kwijt. Dit kindje zal voor altijd in jullie hart zitten.

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Anna, wat afschuwelijk, wat vreselijk... Wat een nachtmerrie. Ik weet gewoon niet wat ik tegen je moet zeggen. Daarom maar ff een online dikke knuffel... Ben er ff helemaal van van de kaart.

Deel Deze Pagina