Anna, wat een vreselijk bericht........ Vindt even de juiste woorden niet, . Ik schrik er echt enorm van. Ik leef ontzettend met je mee, heel veel sterkte. Dikke knuffff
Anna, wat afschuwelijk!!!! Ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Vreselijk gewoon! Ben er ook helemaal naar van. Een hele dikke knuffel! Vind elkaar!
Ooooo Anna wat een verschrikkelijk nieuws ik wil jou en annaman heel erg veel sterkte wensen!!! een dikke knuffel meis ook al helpt het geen ene donder....
lieve anna, wat afschuwelijk meid weet ook niet wat ik moet zeggen, wat een verdriet weer. dikke knuffel meid, en heel veel sterkte met dit te verwerken. x lisa.
lieve sikki, ik lees ook net in het babyinth over jou geen woorden voor meid, dikke knuffel, hopelijk is het vals alarm. wat een verdriet hier meiden, bah zeg word er helemaal naar van
Ik kom net binnenwandelen en zie ineens dit vreselijke bericht van Anna Dit is niet te beschrijven.... Ik heb er ook geen worden voor, word er alleen maar erg verdrietig van. Ik wens jou en je man heeeeeeeeeeel veel sterkte. Hou elkaar goed vast en huil lekker uit, zoveel en zolang je wilt. Grrr, wat zit de wereld soms toch wreed in elkaar. Hele dikke knuffel!!!
Oh Sikki, net even bijgelezen in het Babyrinth... voor jou ook al voortekenen die niet goed zijn En ik had nog wel zo'n goede hoop met al die nieuwe ontwikkelingen... Natuurlijk hopen we op een wonder, maar stiekem weet je al beter na zoveel behandelingen ben ik bang. Ik klaver door, maar wil je ook een hele dikke knuffel geven en veel sterkte wensen voor jou en Siklief.
Lieve meiden, Voor wie wil, kijk even in het babyrinth Anna, ik moet zoveel aan je denken. Ik vind het zo erg!!! Knuffel!!!
Anna, zat ook te denken om hetgeen te gaan schrijven wat Ladouche al schreef... Ik sluit me dus bij haar aan. Voor nu heb je er geen ene reet aan, maar wellicht als je het ooit weer aandurft... dan zou het financieel wel lekker zijn. ---- Sikki, dubbel zo in 1 bericht maar ik ben zo waaawaaaaawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanzinnig blij met jouw streepje!! Ik klaver als een malle dat het streepje een dikke streep gaat worden en gaat resulteren in 1 of 2 prachtige halve pindaatjes!!! Ben er gewoon zo zenuwpezig als de pest van geworden!!
Sikki, meis, wat gebeurt er nou toch in je baarmoeder ... en wat gebeurt er de komende dagen, weken.... Waarom toch alleen maar dat akelige af moeten wachten? Wisten we het maar, wat er gebeurt/gebeuren gaat. Laat de tijd snel gaan en laat het duidelijk worden! Weg dat bloed en hier die strepen!! Anna, ik gooi nog maar eens een knuffel jouw kant op...
oh wauw sikki wat spannend meis, hoe moet jij je nu wel niet voelen zeg pffffff. ik doe gewoon mee met iedereen in het babyrinth en klaver ook voor jou anna nogmaals een dikke knuffel voor jou
Thanks meisjes! Ik vind het een beetje lastig om hier over mijn onzekerheid te mauwen met het verdrietige nieuws van Anna. Dus vandaar effe alleen in het babyrinth. Knuffel voor Anna!!!
Lieve Anna, hoe gaat het nu met je meis? Ik vind het zo erg voor jullie. Trekken jullie het wel een beetje? Dikke knuf
anna hoe is het meis, ik moet steeds aan je denken. hopelijk heb je veel steun aan elkaar in deze moeilijke tijd. dikke knuffel, ik denk aan je. X.
sikki, hoe gaat het bij jou? hou het babyrinth in de gaten hoor, denk ook aan jou en klaver lekker mee met iedereen. X.
Het is weer over en uit. De test is lichter geworden en het roodverlies is toegenomen. Siklief en ik graven ons even in.
Ik zit hier te vloeken en met tranen in mijn ogen. Weet het gewoon even niet voor je, ben zo verdrietig, vind het zo enorm k.u.t. Lieve lieve Sikki, een hele dikke digi knuffel voor jou en siklief. Je hebt er geen reet aan maar weet dat ik aan je denk.