Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ach lieve Sikki, ik had zulke goeie hoop voor jullie na die pos.test. Wat een K-zooi weer....bah!!!!
    Graaf jullie maar ff lekker in met zn 2-tjes. Wat een verdriet toch weer.... Dit zijn geen goede berichten hier op zp....
    Dikke knuf meid!

2. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
    Dit mag niet!!!

Lieve Sikki, ik had je nog niet eens gefeliciteerd met je positieve test en nu is het alweer voorbij :(:(:(
    Ik ben er erg verdrietig van. Wat is het toch een ontzettende achtbaan van emoties... en wat is het toch allemaal oneerlijk!

Ik wens jou en Sik-man heeeeeel veel sterkte met het verwerken van alweer een enorme teleurstelling. Ik wou dat ik iets voor je kon doen.
    Hele dikke knuffel van Mia!!!

3. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Lieve Anna, voor jou is het ook zo verschrikkelijk oneerlijk!!! Je zit veel in mijn gedachten. Hoe gaat het nu met je?
    Voor jou ook een mega knuffel!!!

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lindinha voor jullie vandaag combitest en echo op programma toch?
    Succes in ieder geval!!!! Hoe gaat het voor de rest? Voel je je goed?
    Buikje al gegroeid?

Mrs. Mia, alles goed met de laatste loodjes. Jeetje dat gaat nu echt snel zeg!

Lisa, wauw spannend jullie zijn weer bezig!!!!!!!!!!!!!
    Ik denk aan je en leef ontzettend met je mee.
    kussss

Sikki, heb al gereageerd in Klingels babyrinth. SMAK!

Anna, lieverd moet steeds aan jullie denken. Hoe gaat het met jullie?
    Dikke knufffffffffff

Kus voor iedereen!

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    #2525 Lindinha, 30 mei 2011
    Laatst bewerkt: 30 mei 2011
    Hoi Sabrien,
    Ja we hebben vanmorgen nekplooimeting gehad en alles was goed, kans was 1:7775! Dus dat is hartstikke goed. Op basis van mijn leeftijd was het 1:438, maar icm de nekplooimeting+bloed, dus 1:7775. Kindje lag lekker te stuiteren, is nu 6 cm. Wat een wonder! Verder is mn buik nog niet echt te zien hoor, kan het nog goed verbloemen (voor mn werk).Voel me verder wel goed, alleen wat moe tegen de avond, maar verder prima.

Met mn mannetje echter wat minder, die is vandaag weer opgenomen in het ziekenhuis, hele weekend alweer last van pijn in zijn maag en rug. Vrijdag nog op de eerste hulp geweest, maar konden ze niks vinden. Vannacht en vanmorgen hield ie het echt niet meer, dus zks gebeld en die zeiden dat we gelijk mochten komen en dat ie opgenomen zou worden. Net voordat ik net wegging uit het ziekenhuis kwam de arts nog langs en nu zagen ze een flinke verhoogde leverwaarde, dus waarschijnlijk zit daar nog een galsteentje in. Die gaan ze vanmiddag verwijderen. Hopelijk knapt ie daarna een beetje op.

Sabrien, hoe gaat ie met jou? Begin jij al te groeien?

Anna.... ik voel me bijna schuldig om hier mijn verhaal te komen doen, moest de hele tijd aan je denken vanochtend. Helemaal toen ik daar zo lag, toen dacht ik nog "oh wat moet anna zich verschrikkelijk hebben gevoeld, als je daar zo ligt en je ziet geen hartje meer....". Meid ik denk echt heel veel aan je en hoop dat het een beetje met je gaat. Maar kan me ook heel goed voorstellen dat dat niet zo is. Dikke knuffel lieverd!

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lindinha, wat ontzettend schrikken dat hubbie is opgenomen in het ziekenhuis!!!!! Gaat het vandaag weer wat beter met hem, weet je al wanneer hij weer naar huis mag?
    Wat superrrrrr dat jullie zo'n goede uitslag hebben gekregen gisteren, wauwwwwwww..... Fijn dat je je goed voelt!!!

Moet ook steeds aan Anna denken :(...

Ik begin nu wel een beetje te groeien, begin nu echt opmerkingen te krijgen erover. Zo leuk!!! Dan ben je zo trots!!! Heb ook echt leuke kleren gekocht en ben van plan het weekend verder te gaan shoppen. Heb voor mijn verjaardag allemaal geld gekregen dus dat wordt goed besteed ;). Verder voel ik me steeds beter, ben wel moe en soms nog een tikkeltje misselijk maar het gaat al stukken beter!!!

Hoe is het met de rest?

Kus!

7. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Met manlief gaat t weer goed, hij is inmiddels weer thuis. Uiteindelijk hebben ze toch een galsteen nog uit z'n lever gehaald. Op voorwaarde dat ie vandaag geen shoarma of friet zou gaan eten mocht ie naar huis. Laat ik nou net zin hebben in friet met shoarma...;)

Sabrien, fijn om te horen dat je niet meer zo missel bent. Shopse dit weekend en idd leuk dat je er al opmerkingen over krijgt.

Sikki, ik wil ook nog ff tegen je zeggen dat ik het ongelooflijk vind hoeveel doorzettingsvermogen jullie hebben. En er ook toch wel nog steeds positief tegenover staan.... Petje af!!!
    Hoe heb je de 2e via ervaren? Kregen jullie deze keer al een spreker? Dat wat je schreef over het positief staan to adoptie en het idee dat je uiteindelijk toch een kindje krijgt herken ik heel erg. Zo er aarden wij dat ook toen. Toch nog een lichtpuntje aan de horizon.

Anna meid hoe gaat het met je???

8. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Lindhina, wat een mooie uitslag: Gefeliciteerd!!! Aan de uitslag te zien ben je nog wel heeeeel jong lijkt wel :D;)
    Wel vervelend dat je man in het ziekenhuis lag, maar gelukkig si ook dat probleem alweer verholpen. Nu dus maar proberen te genieten samen (en niet van de friet...)

Sabrien, lekker geshopt: joehoe!!! :) Ja, in een keer is alles te klein, maar dat vinden wij helemaal niet erg :D

Sikki, ik sluit me helemaal aan bij mijn voorgangsters. Je bent echt een MEGA BIKKEL!!! En wat fijn dat je zo vooruit kan kijken en positief bent over de VIA.
    Ik vind het echt zeer knap!!!

Anna, je spookt nog steeds door mijn hoofd... het is zooooo oneerlijk. Sterkte meid!

Ieoor, al terug van vakantie?

Lisa, hoe gaat het met de spuiten?

Ladouce, hoe is het met jou?

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ik leef nog hoor meiden.;)

Lindinha, wat een goeie uitslag van de combitest. Ben je nu al losgegaan met shoppen? Willen jullie trouwens straks weten wat het gaat worden?
    En beterschap met je lief! Hier worden trouwens vanavond wel frietjes gegeten:D

Anna, hoe is het met je?

Mrs Mia, voor jou is het aftellen ook al bijna begonnen. Tjemig meiden wat gaan jullie snel. Voor jullie zelf zal het misschien minder lang lijken maar het lijkt wel alsof het gisteren was dat jullie vertelden dat jullie zwanger waren.

Sabrien ook al zover. En minder last van de misselijkheid, een prettige bijkomstigheid.

Lisa, hoe gaat het met je? Heb je al fm's gehad? Of doe jij het lange schema?

Ieoor lekkere vakantie gehad? En wat zijn jullie plannen nu?

Sikki, heb ik al uitgebreid gepb't:D

Hier, wachten op ongi (of niet;)) en dan gaan we voor onze cryo's. We moeten eerst even horen hoe ze ingevroren zijn en daarop bekijken we hoeveel we er laten terugplaatsen. Dus het is nu even een wachtmomentje. In elk geval druk op het werk, moet vanalles af maken omdat we deze week vrijdag ook vrij zijn, dus lekker 4 dagen vrij en dan gaan we volgende week vanaf donderdag een weekje in LDF kamperen. Heb er enorm veel zin in.

10. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ladouce, dat klinkt erg goed! Niet alleen dat kampeerweek, maar ook dat jullie weer gaan beginnen. Nu alleen nog even flink doorwerken dus: sterkte.

Hier gaat het inderdaad erg snel! Ik sta er zelf ook versteld van en moet mezelf nog steeds af en toe knijpen of dit werkelijk waar is. Voor mij is het ook als de dag van gister dat er een tweede streep stond...
    Misschien willen jullie dit niet horen, maar ik hoop zo dat jullie het ook mogen meemaken.

11. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Anna meid ik weet niet wat te schrijven.
    Ik vind het echt heel erg verschrikkelijk voor jullie.
    Heel veel sterkte gewenst samen.

Liefs,

12. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sikki, #$^%@#^
    verdomme waarom mag het toch onderhand eens niet zo zijn!
    Ik leef met jullie mee!
    Sterkte voor jullie samen.
    Dikke knuffel.

Liefs

13. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ieoor, wat goed om weer iets van je te horen! Heb je een lekkere vakantie gehad? Waar zijn jullie geweest?

Hebben jullie alweer verdere plannen gemaakt qua behandeling?

14. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Jaaaaaaaaaaaah, Ieoor is er weer even!!! :)
    Hoe gata het nu met jou? Lief dat je ook aan de anderen denkt.
    Hopelijk hebben jullie een goede vakantie gehad.
    Knuffel van Mia.

15. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hoi Ladouce, wij zijn nog niet losgegaan met shoppen, maar het begint wel te kriebelen nu. En we willen wel weten wat het gaat worden... Niet dat het wat uitmaakt, maar toch...

Oh en Mia.... Zo jong ben ik nou ook weer niet hoor... Ben 32.

Nog leuke plannen voor de komende dagen? Ik heb weer een klus, dus wordt hard werken denk ik.

Meiden, geniet van het lekkere weer!

16. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Lindhina, met 32 heb je wel een hele mooie score zeg :)
    En een nieuwe klus voor de boeg, goed zo! Dan gaat de tijd ook weer wat sneller en ben je eerder bij de geslachtsbepalende echo ;) Wacht je trouwens op de 20 weken of wil je al eerder spieken wat het wordt? Wij zijn bij Jan Koning geweest in Ochten en die had het met 17 weken goed. Een erg aardige en kundige man die de tijd nam om een mooie echo te maken.

Hier ook lekker weekend!!! En vannacht heb ik er een nieuw neefje bij gekregen. Het is de tweede van mijn broer. (wegens privacy redenen hou ik de naam maar even voor me ;)). Dus wij zullen vandaag of morgen wel op kraamvisite gaan. Verder heb ik nog wat afspraken met vriendinnetjes en een berg correctiewerk, dus ik heb genoeg te doen...

Iedereen een fijn weekend!

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hallo!!!

Hoe is het hier met iedereen?

Mrs. Mia, gefeliciteerd met neefje!! Voor jullie duurt het nu niet lang meer. Spannend hoor!!! Voel je je goed verder? Last gehad van het benauwde warme weer?

Lindinha, jeetje 13 weken en 4 dgn wat gaat dat snel :D. Nu hebben jullie het toch wel aan de hele wereld vertelt he? Hoe reageerden ze op je werk?

Anna, hoe is het lieverd? :(
    Denk nog veel aan je, kan niet meer doen dan je effe een hele dikke knuffel geven...........

Ieoor, hoe is het meis? Zijn jullie inmiddels al gestart?

Ladouce, jullie weer starten met cryo's! Genoten van vrije dagen?
    Weten jullie inmiddels al hoe ze ingevroren zitten? Wat ontzettend spannend!!!

Met mij alles goed, al 1,5 week niet meer gespuugd.... durf het nog niet van de daken te schreeuwen maar het gaat gelukkig stukken beter, soms nog een beetje missel maar dat mag geen naam hebben. Erg blij mee!!
    Vanmorgen bij gyn geweest op controle, alles was goed. Hartje gehoord :D, bloeddruk was goed en nu zelfs al 3 kg bijgekomen. 1 Kg nu vanaf het startgewicht omdat ik eerst nog was afgevallen dus dat was prima. Gyn heeft baarmoeder ook goed gevoeld en ook dat was prima. Nu nog 3,5 week wachten op 20 Weken echo, echt spannend hoor!!!

Dikke kus en denk aan jullie allemaal!!

Na een paar heerlijke vrije zonnige dagen nu weer aan het werk!!

18. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sabrien, we hebben het nu bijna iedereen verteld en ze mogen het nu allemaal weten, behalve op m'n werk. Het is zo mooi om te zien hoe iedereen met ons meeleeft en oprecht blij voor ons zijn. Sommige hebben zelfs een traantje weggepinkt... Nou ja dan ga ik natuurlijk ook al weer, ben wel stuk emotioneler nu. Op m'n werk kan ik het nog niet vertellen, aangezien nog steeds niet duidelijk is of ik wel of geen contract krijg. Maar heb er wel moeite mee om het niet te vertellen. Moet flink m'n buik inhouden. Vrijdag hebben we trouwens volgende echo in het zks.

Maar wat goed dat je niet meer zo misselijk bent, dan voel je je toch een stuk fijner, ondanks dat we het er allemaal voor over hebben. En die 20 weken echo komt nu wel heel snel dichtbij zeg! Super spannend! Willen jullie weten wat het wordt? Wij wel... Al genoeg onzekerheid doorstaan!

Mia, je bent bijna aan de beurt!! Al nerveus aan het worden?

Ieoor, Ladouce, Anna en sikki hoe gaat het met jullie?
    Dikke knuffel voor jullie kanjers!

19. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Lindinha, leuk weer een klus. En wat Mia al zegt, de tijd gaat dan een stuk sneller. Wel klote dat je het nog niet op je werk kunt vertellen. Weet je al wanneer er wat meer duidelijker wordt voor je?

Ieoor, terug van vakantie. Wat zijn jullie plannen nu?

Anna, heb echt heel veel aan je moeten denken de afgelopen tijd. Hoe is het nu met je?

Jee, Mia nog even en dan heb je Mia-beeb in je armen.

Ik heb het al eerder gezegd maar ik vind de tijd bij jullie echt zo snel gaan. Gelukkig bij mezelf wat minder snel.;)

Zo, hier druk druk druk. Ook sinds gisteren de duivels op bezoek:x weliswaar een dag of wat over tijd maar had deze keer a mijn ei niet gevonden en b al 2 omo testjes dus wist dat ze langs zouden komen. Ook met manlief de beslissing genomen om deze maand niet naar Gent te gaan om onze cryo's op te halen. We zouden dat namelijk wel doen maar omdat ongi later was komt het echt heel slecht uit. De terugplaatsing zou dan wel eens in het weekend kunnen vallen dat ik voor mijn werk weg moet en ik kan dat dus echt niet afzeggen. En de cryo's lopen niet weg. Het kan alleen nu wel zo zijn dat we nog een extra maand moeten wachten maar dat hangt er van af hoe mijn volgende cyclus is. Dit ivm de vierdaagse van Nijmegen maar goed, dat zien we dan wel weer. We gaan in elk geval deze cyclus gewoon lekker zelf klussen en wie weet hoe een koe een haas vangt.:D (ik slik nog wat ondersteunende pilletjes dus...)

De komende dagen ook druk, zowel op het werk als thuis. Alle zooi klaar zetten voor de vakantie. We gaan woensdag weg richting Frankrijk, heb er zin in.

20. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Mrs Mia, ik heb me net geworsteld je door 200+ pagina's topic. Nee, niet alles gelezen, dat zou weken duren, maar wat een verhalen, wat een hoop herkenbare verhalen!

Wij beginnen binnekort aan onze 5de IVF/ICSI poging, en ik was de laatste dagen erg depri. Ik geloofde er niet meer in, had de puf niet meer om weer te beginnen. Maar na het lezen van vele verhalen hier, durf ik nu weer een beetje te hopen. Natuurlijk ben ik bang voor weer een telleurstelling, maar...ik ga het proberen.

Ik las al het een en ander over jullie 'recepten' met wel of geen prednison, wel of geen vitamine d, wel of geen b12... Maar ik heb zoveel gelezen dat ik het allemaal weer kwijt ben. Wie kan me haar 'recept' doorgeven. Zodat ik de opties kan bespreken met onze arts.

Mrs Mia, Maartje en de rest...wow, het gaat hard, al de laatste loodjes bijna :)

Deel Deze Pagina