Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Gabrielle, haha 34 weken zou idd te vroeg zijn ;)
    Maar er word ook niet over 34 (of 36) weken gesproken, maar over 37 a 38 weken.
    Ik ben wel blij dat ik niet bij een verloskundige heb gelopen. Dat zou niet zo veilig voelen (voor mij persoonlijk!!) dan bij een gyn. Ik heb een hele prettige gyn. Eentje waarvan ik overtuigd ben van zijn kundigheid. Verder is hij grappig en leeft hij enorm mee. Sommige mensen willen liever een verloskundige dan een gyn omdat het wat onpersoonlijker en wat medischer zou zijn bij een gyn. Ik heb dat idee niet bij mijn gyn. Wat ik ook prettig aan in het ZH lopen vind is dat ik bij elke controle een echo krijg. Dat is bij een verloskundige wel anders!!
    Klinkt wel heftig wat jou is overkomen met je hoge bloeddruk en zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig is het allemaal uiteindelijk goed afgelopen…

Wat ontzettend irritant dat je arts niet wil meewerken aan dat bloedonderzoek. Ik zou het idd eens via de HA dan gaan proberen. Mocht je HA niet willen meewerken, neem dan eens contact op met je zorgverzekeraar. Misschien dat zij je ermee kunnen helpen.
    Een B12 uitslag zul je binnen enkele dagen kunnen hebben, ook als het via een prikbrief van je HA zal geprikt worden. Althans, dat is hier het geval. Maar weet niet hoe het is als je je bloed in een kleine prikpost laat prikken en dat het eerst nog opgestuurd moet worden. Hier bij mij in de stad kun je op verschillende plekken bloed laten prikken, maar ik laat het zowel als ik een prikbrief van mn gyn of internist heb als dat ik een prikbrief van mn HA heb in het ZH prikken. Ik woon namelijk heeeeeel dicht bij het ZH.

Lindinha, nee ik vind het verre van eng om straks ingeleid te gaan worden.
    Wat op het journaal is klopt niet altijd en er zijn altijd weer tegensprekende journaalberichten.
    Niet altijd is het het beste om tot aan de 40 weken (of nog langer) te blijven zitten. Het gebeurt vaker dan eens dat gezonde kindjes toch ineens in de buik komen te overlijden. Mijn gyn wil dat voorkomen en mij inleiden zodra mijn kindje het buiten de buik goed zou kunnen doen. Dat zal rond de 37 a 38 weken zijn. Zowel Maartman als ik voelen ons er heel prettig bij.

2. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Ah Maartje, ik heb ook lekker zitten rekenen, he. Ik zag dat je 34 weken bent, en had begrepen dat het of nu of over 2 weken gehaald ging worden... Muts ben ik. 37 of 38 weken is natuurlijk al heel normaal, vanaf 37 weken mag je zelfs thuis bevallen.
    Overigens, ik heb hetzelfde gevoel, ik heb ook liever een arts of een ziekenhuis. Maar dat komt ook omdat het helemaal niet klikte met mijn verloskundige. En in het begin van de zwangerschap zie je haar te weinig om dat echt te beseffen, en daarna is het al te laat. Ik was dus blij om van haar af te zijn. Ik vind de verloskundige hier in het ZH wel heel aardig, ik kan het daar prima mee vinden. Ook in het Zh waar ik bevallen ben :)

Ik ga meteen bij de HA langs om te prikken. Ik ben heel benieuwd!

Overigens, vanmorgen bloed geprikt en echo gehad en net telefoontje gehad: ik mag beginnen :). Vanavond met Suprefact, dan eventjes ongesteld worden en 23 juni weer op controle. Hopelijk dan met gonal-f verder.
    Daar gaan we weer...

3. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Als ik het via de ha liet prikken duurde het ongeveer een week voordat ik de uitslag had. Dat is dan nog niet super lang, maar vergeleken met het zks waar je de uitslag dezelfde dag nog hebt is het wel een stuk langer.

Ik heb die B12 spuitjes idd 8 weken geslikt, omdat dan je b12 weer op niveau zou zijn. Geen idee hoe dat zit als je ook alweer eerder met Gonal begint.

Wij hebben idd een keer meegemaakt dat onze cryo's verwisseld zijn. Hele heisa is dat nog geweest toen met het zks. En om het nog erger te maken is de behandeling daarna de invriesmachine kapot gegaan, waardoor we weer al onze cryo's kwijt waren. Uiteindelijk hebben we een regeling getroffen met het ziekenhuis dat zij 4 volledige behandelingen voor ons vergoeden. En daar komt dit wondertje ook uit.... misschien heeft het zo moeten zijn....

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb de eerste foto's van de zwangerschapsshoot in mn album gezet. Is alleen toegankelijk voor vriendjes.... Dus als je dat nog niet bent en je wel nieuwsgierig bent, moet je dat ff aanvragen ;)

Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Nog niet alle foto's zijn bewerkt en twee zijn met vrij weinig kleren aan :p Maar wel netjes hoor!! ;)

5. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Ongelofelijk, Lindinha, dat jullie dat allemaal hebben moeten meemaken. Ik sta paf. Maar goed, zoals je nu zegt, misschien had het zo moeten zijn. 14 weken, dat zit al aan de veilige kant :)

Maartje, ik wil wel vriendjes worden, ik moet alleen even uitvogelen hoe. Ik ben heel benieuwd naar de foto's.

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja we hebben in de afgelopen 3,5 jaar heel wat meegemaakt. Niet leuk, maar op zich allemaal niet erg als je zeker weet dat het allemaal goed komt. Ja vandaag alweer 14 weken, morgen weer echo in het ziekenhuis, ben benieuwd of het allemaal nog goed gaat!! Maar daar gaan we maar vanuit...!

@voor de liefhebbers: mijn koelkast is nog aardig gevuld met het een en ander, dus als iemand interesse heeft, pb me dan even!!

7. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ff snelle update... vanmorgen echo gehad en met de kleine gaat alles goed, hartje klopte nog mooi, hij/zij had zn duimpje in zn mond (zo leek het iig), organen zagen er goed uit, voor zover dat goed te zien was. Over 6 weken weer terugkomen.

8. Yonne

Yonne Lid

14 mei 2011
    6
    3
    3
    NULL
    NULL
    Lindinha, super! Toch heel fijn om weer die bevestiging te weten dat het ukje zich goed ontwikkeld!!

9. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Lindinha dijn zegg dat de echo goed was. Gefeliciteerd.

Gabrielle. Dit wordt onze 9e tp. Uit onze 2e ivf met ecd. Inmiddels al 5 jaar onderweg. En al heel wat meegemaakt.

Anna. Hoe gaat het meissie. Moet vaak aan je denken.

En sikki hoe gaat het bij jou. kun je weer beetje voor uit kijken.

Sabrien hoe is het met urby.

Moest van de week nog langs ziekenhuis om spuiten bij te halen. Ik kwam te kort. Zat al weer een nieuwe aan de bali. Zeker in de plaats voor. S. (Lindinha) Die met verlof is. Ik was ook al zo lang niet meer daar geweest.

Fijne pinksteren meiden. Xxx.

10. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Oja gabrielle ik heb een paar weken terug ook via huisarts vitamines laten prikken. In het ziekenhuis vonden ze het ook niet nodig. Maar mijn b12 was toch 214. Niet te laag maar voor een zwangerschap willen ze het toch graag rond de 400 hebben. Heb toen 4 weken lang 1 keer per weer een b12 spuit gehad. Het is het proberen waard. Je wilt toch wat na al die jaren. Gewoon zelf stappen ondernemen meid.

11. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Goede morgen deze 2e pinksterdag!!!
    Sorry meiden, ik had het erg druk de laatste paar dagen en kon nog wel af en toe spieken hier maar had geen tijd om te reageren :) Nu dus maar even een mega-rea.

Yonne, dat is inderdaad wel een flinke fragmentatie :$ En als hij al alle vitamines slikte en er TESE is uitgevoerd, dan ben ik ook bang dat er weinig verbetering in zit. Maar bij jou dus ook nog van alles mis... Ja, dat zie je toch vaak dat er bij de mensen waarbij het niet lukt allebei iets aan de hand is. Ik zou zeker nog een schildkliercheck doen want dr. S. is best streng met de waardes vergeleken met NL. En misschien heeft dat wel de doorslag gebracht bij ons (naast de metformine). Wij hebben trouwens de immunologische + schildklier onderzoeken door Dr. Pf laten doen in DD. Koste wel een dikke 900 Euro, maar ik heb de rekening bij de VGZ ingediend en ze hebben hem vergoed! Ik weet alleen wel dat niet alle verzekeringen dit doen.
    Jullie dus woensdag alweer een afspraak: heel veel succes!

Maartje, ik zag in het Babyrinth een flinke discussie over het inleiden. Ik ga er geen woord aan vuil maken: doe lekker wat je zelf wilt! Ik hoop dat jij binnen nu en een paar weekjes lekker met je wondertje in je armen staat :)
    Jij dus ook aan het wassen en strijken! ik heb gister de berg gestreken, ben er wel een paar uur mee zoet geweest, ha, ha. Ik strijk onze kleren eigenlijk ook nooit. Af en toe als ik iets aan wil trekken strijk ik het even snel van te voren. Maar alles van de kleine man hangt en ligt nu mooi in de kast! Ja, de nesteldrang doet zijn werk :D
    Oh, en jij ook aan de voedingsbh! Ik heb er al 2 gekocht, eigenlijk omdat mijn gewone bh's echt klein werden. Die van mij zijn niet sexy maar ook niet spuuglelijk hoor. Ik heb ze van Anita, maar ik zal je de maat besparen want daar is koe Maartje63 niks bij! De letter van mijn maat is niet eens het jongste voetbalelftal, maar nog een maat groter :cool:
    Oh en ik heb je foto's bekeken: mooooooooooooooooi hoor!!!

Lisa, jij ook weer hier: jippieeeee! Hoe gaat het? Ben je aan het spuiten voor de cryo? De 23e dus een echo. Nou mijn duimen draaien niet, als dat nog steeds geluk brengt. En hou ons wel op de hoogte he!

Gabrielle, DFI is de DNA fragmentatie van de zaadcel. Soms is het gefragmenteerd en dat zien ze niet met een normale lens, daarvoor is een vele betere lens nodig. Als je er meer over wilt weten moet je maar even SCSA-test googlen. Oh, ik zie nu dat Yonne je al een mega goede uitleg heeft gegeven ;)
    Ik zou de B12 trouwens gewoon laten meten bij je huisarts (als die mee wilt werken natuurlijk).
    En je mag beginnen: joehoe!!! Succes met de suprefact en nu hopen op de ongi (dit zijn de enige keren dat we er blij mee zijn).

Lindhina, hard gewerkt vorige week? En hoe zit het met je vaste contract? Je bent alweer bijna 15 weken, lijkt me moeilijk om het nog verborgen te houden op het werk.
    Oja, jullie emmies verwisselen verhaal weet ik nog. Tot het absurde toe bijna! Tja, jij bent het bewijs dat er soms toch nog foutjes gemaakt worden. Maar, ik probeer me maar in te prenten dat ze dat in DD niet doen ;)
    En de echo was goed: heerlijk gevoel he, gefeliciteerd!!! Nu weer 6 weken wachten totdat je de kleine mag zien, maar dan is wel de grote check-up. Willen jullie weten wat het wordt?

12. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Oh, ik moet even weg, maar zal zo mijn eigen update even plaatsen... tot straks!

13. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ja, daar ben ik weer...
    Zoals ik al zei heb ik het erg druk gehad de laatste paar dagen (werk, verjaardagen en andere sociale verplichtingen). Maar nu heb ik eindelijk verlof!!! Hoewel... ik moet nog een en ander afronden, dus ik denk dat ik na woensdag echt mijn "werk-hoofd" leeg kan maken.
    Verder had ik vrijdag een afspraak bij de gyn. Ik ging alleen, want Mia-man moest werken. Het was een van de eerste keren dat ik niet zenuwachtig was, want het was een standaard controle. Toen hij het hartje ging luisteren bleek er iets niet helemaal goed te zijn. Waarschijnlijk lag de kleine te slapen en had hij daarom een rustige hartslag. Maar voor de zekerheid kreeg ik een CTG. Ik lag daarna dus een half uur aan dat apparaat en toen bleek het gelukkig allemaal in orde en mocht ik naar huis. Maar het was wel even een flinke schrik :$ Op het moment zelf hield ik me wel groot, maar toen ik Mia-man achteraf aan de telefoon had kwam alle emotie eruit. Ben je eindelijk zover en dan toch nog even zo'n spannend moment. Ik moet wel zeggen dat ik ineens weer in "ongerustheid-stand" sta.
    Maar ja, ik mag niet klagen want ik ben in ieder geval zo ver gekomen...

Nou, fijne dag nog! Ik ag weer want ik heb nog een verjaardag.
    Liefs Mia

P.S. ik denk aan alle in holletjes ondergedoken lieverds hier hoor! EN aan al die andere die net weer bezig zijn met een nieuwe poging.

14. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Lisa: 9 tp's, da's ook niet niks. Wat een geduld en doorzettingsvermogen!

@Maartje: ik zag de discussie niet, maar ik wil je ook vertelen: trek je daar niets van aan. Het is jullie keus, de gyn weet heus wel wat die doet. En het is fijn dat jullie samen met hem (of haar) alles hebben doorgenomen en goed overwogen voor een voor jullie juiste beslissing. Ik had vroeger een collega die bewust voor een keuzersnee koos (had vele traumatische ervaringen in de familie) en haar gyn ondersteunde haar. Nou, iedereen op mijn werk viel over haar heen en wilde haar uitleggen hoe zalig een natuurlijk bevalling wel niet was. Belachelijk, vond ik het. Dus, laat je niet door anderen gek maken.

@Mia: dat was zeker schikken toen het hartje minder klopte. Ik kan me emoties zo voorstellen. Gelukkig was er niets aan de hand en nu kun je van je verlof genieten. Ik weet dat je nog van alles wilt doen, maar neem zoveel mogelijk rust nu. Niet alleen vor de baby, maar ook voor jezelf daarna. En...het zijn ook echt de laatste weekjes met z'n tweeen :). En heerlijk, al die kleertje wassen, strijken, rangschikken. Maak eens een foto van de babykamer, kan ik meedromen. Eindelijk!!!

Hier, nog steeds niet ongi, nog steeds aan het puffen met Suprefact. Ik verwacht ook dat het nog een paar dagen duurt voordat ik ongi word, want op de echo was het gele lichaam was nog heel goed te zien. En het duurt nog 10 dagen voordat ik weer op controle moet en weet of ik met Gonal-f mag beginnen. Dus, nog niet veel bijzonder. Gelukkig heb ik het de komende week heel druk op mijn werk, dus dan zal de tijd sneller verstrijken.

Nou ben ik heel benieuwd hoe alles gaat. Op mijn werk hebben we weken geleden een bbg gepland en omdat we een grote tuin hebben heb vooorgesteld om het bij mij thuis te houden. Toen was ik in de veronderstelling dat ik tegen die tijd al zou weten of het dit keer gelukt is of niet. Maar ja, nu is alles met ruim 2 weken verschoven en het kan heel goed zijn dat de punctie/terugplaatsing juist rond de datum van de bbq gaat gebeuren. Dilemma dus, want niemand weet het op mijn werk. Niet handig.... Weet even niet hoe ik dit moet aanpakken, zeker omdat alles nog anders kan lopen de komende tijd en misschien maak ik slapende honden wakker. Daarom wacht ik maar af tot de volgende controle. Tja..

15. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Gabrielle, ik heb in mijn album wat foto's staan van de babykamer (nog niet helemaal af, maar wel voor een groot deel). Als je vriendjes wordt kan je ze zien!

Lekker gepland die bbq. Ik kan me voorstellen dat je ermee in je maag zit. Maar het is inderdaad verstandig om de volgende echo even af te wachten. Succes ermee!

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Mia, jeetje dat was ff schrikken zeg! Maar gelukkig alles goed met miabeeb. Zul je net zien, ga je een keer alleen heb je zoiets. Maar nu lekker met verlof? Of toch nog paar daagjes werken? En dan lekker genieten enhet werk achter je laten!!

Gabrielle, tja lastige situatie met die bbq. Ik zou het gewoon ff afwachten en als het echt niet uitkomt kan je het misschien nog verplaatsen naar iemand anders? En anders gewoon doorlaten gaan, misschien ook wel lekkere afleiding...?

Lisa, meis, jij ook alweer druk bezig lees ik. 23e weer echo... Ik duim ook niet voor je... ;) echo bij dr. B? Ja de assistente S. heb ik ook al tijd niet gezien en idd weer een nieuwe, maar die is wel ok, tenminste niet zo'n dom wicht als S....a!

Ja alweer bijna 15 weken, gaat nu wel rap. Wij willen zeker weten wat het wordt... Al genoeg onzekerheid meegemaakt! Op het werk weet niemand het nog, op 1 collega na. Ik vertel ze ook nog niks. Hopelijk binnen nu en eind volgende week meer duidelijkheid over mn contract. Kan het qua kleding nog wel verborgen houden maar wil het niet meer, wil ook wel weer eens wat anders aan... Hihi! Ff volhouden nog.

Anna, meissie, hoe gaat het met je? Denk zoveel aan je!

17. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Oei mia dat is zeker schrikken zeg. Zal je net zien ga je een keer alleen pffff. Gelukkig was alles goed met miabeeb. En nu lekker genieten van je verlof.

Ja idd lindinha deze assistente was wel oke. Die andere is echt zo een bitch.
    Jij gaat zeker lekker hard. Jammer dat je het nog moet verbergen. Kan me voorstellen dat je het na al die tijd niet meer wilt verbergen.

Hoe is het met alle andere meiden.

Xxx.

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nieuwe meiden, welkom hier!
    Jullie hebben ook al heel wat achter de rug zeg!

Mia, wat schrikken zeg!
    Maar gelukkig is alles goed.
    En nu (bijna) verlof. Wat heerlijk!
    Jeetje wat is de tijd snel gegaan...

Maartje, jij al bijna bevallen!!!

Lindinha, jij al 15 weken.
    Super!
    Al wat meer bekend over je contract?

Anna, ik denk ook heel veel aan je!
    Als je er aan toe bent, laat je dan eens weten hoe het met jullie is?
    Dikke knuffel!!!

Ieoor, ook aan jou denk ik, maar dat weet je ;)

Lisa, jij alweer een flink eind op weg met het spuiten.
    Al een idee wanneer mogelijk de tp zou kunnen zijn?

Wij waren gisteren weer in DD bij Pfeiffer.
    Vanwege nieuwe inzichten heb ik toch maar weer eens contact met hem gezocht.
    Weer bloed laten prikken om mijn waardes nu te bepalen en ook om uit te zoeken waar ik nu allemaal allergisch voor ben.
    Na onze vakantie hebben we een afspraak in Gent en een nieuwe behandeling laat ik mij dan ook monitoren bij Pfeiffer.
    Heb wat goede verhalen daar over gelezen, waarbij Pfeiffer direct ontstekingen kon traceren en met antibiotica bestrijden.
    Want bij een nieuwe behandeling zal ik ook Prednison gaan gebruiken.
    Zowel Pfeiffer als een lab in Athene waar ik al mijn bloedonderzoeken naar heb opgestuurd komen nu met dit voorstel.
    En ik wil alles geprobeerd hebben.
    Want ik kan nog steeds niet geloven dat iemand van bijna 32 jaar na 9 tp's zomaar niet zwanger wordt.

Pfeiffer gaf nu trouwens aan dat vitamine D vooral heel belangrijk is om zwanger te raken en adviseerde om 2000 EH per dag in te nemen.
    Toen ik aangaf dat het toch niet goed was als je er te veel van binnen krijgt, zei hij dat dat niet wetenschappelijk bewezen is.
    Dus ik ga mijn dosis maar ophogen.

Kortom, ik gebruik de tijd tot augustus om alles goed uit te zoeken om daarna vol goede moed een nieuwe poging te doen.
    En dan maar hopen dat er nog eicellen zijn...

Gisteren ook alweer de 3e VIA bijeenkomst gehad.
    Het ging over hechting.
    Echt super interessant, ook als je biologische kindjes hebt.
    Siklief en mij lijkt het ook fantastisch om een adoptie kindje te mogen begeleiden.
    We zullen zien wat de toekomst ons brengt.
    Mijn zwangere zus heeft ook nog haar eicellen aangeboden. Mijn oudste zus had dat ook al eens, maar die is bijna 39 en dus echt te oud.
    Maar deze zus is 36 en wellicht zouden we dan nog gebruik kunnen maken van haar eicellen.
    Dus mochten mijn eicellen op zijn, dan is dat misschien ook nog een optie. Maar eerst moet zij uiteraard bevallen ;)

Tot zover weer een Sikki teken van leven!

Toedels!

19. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Lieve Sikki, wat heb ik toch een bewondering voor je meid! Ik heb nog nooit zo'n strijdlustig iemand gezien :)
    Toch weer terug naar Pf. Ik kan me nog herinneren dat je toen ook al iets over allergieën hebt gezegd. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook erg vreemd vindt dat jullie, ondanks de eitjes en het zaad, hele mooie emmies weten te maken en dat ze vervolgens niet blijven zitten.
    Prednison lijkt me geen slechte optie. Het is Maartje tenslotte ook gelukt met de Prednison. Ik heb er zelf toen ook een hoop over gelezen en ze doen het liever niet, maar in sommige gevallen kan het gewoon niet anders. Ik hoop dat jij een van die gevallen bent waarbij het daarmee wel gaat lukken!!!
    En je had zelfs bloed opgestuurd naar Athene, dat wist ik helemaal niet. Wat goed! En dus niet geheel toevallig dat zij met dezelfde voorstellen komen als Pf. Dat geeft weer een bevestiging voor een nieuwe plan van aanpak.

Wat betreft die vit. D, die is inderdaad erg belangrijk, maar ik wist niet dat je zoveel mocht gebruiken :$ Ik heb echter wel vertrouwen in Pf. wat dat betreft, dus gewoon lekker slikken die handel :D Ik denk wel dat zijn Omega 3 verhaal een beetje overschat is. Hoewel ik het nog volop slik hoor, want je weet maar nooit, ha, ha.

Toch ook mooi dat de VIA bijeenkomsten je goed doen. Het lijkt mij erg fijn om een "back-up-plan" te hebben. Natuurlijk hoop je altijd dat het wel lukt, maar het is goed dat jullie verder kijken en dat er nog steeds hoop is op een kindje. Ik denk namelijk dat jullie zat liefde te geven hebben! En hoop houden doet een mens goed.
    Ook lief van je zus om haar eitjes aan te bieden, ik hoop alleen wel dat ze dan niet al te oud is. Maar ik hou nog hoop voor jouw eigen eitjes hoor want je hebt er altijd wel een paar en de kwaliteit is wel goed.

Fijn om weer wat positief nieuws te horen vanuit je holletje ;)
    En dan nog even wat anders: je zei we gaan verder na de vakantie, zijn er al plannen voor een mooie reis of wordt het rund-um-hause?

20. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Gabrielle, het is gelukt om vriendjes te worden: jippie!!!
    En bedankt voor je commentaar op de babykamer :) Ondertussen heb ik ook nog een mooie nijntjelamp op de kast gezet en staat er ook een relax-stoel bij.

Ik ben al twee dagen druk aan het naaien om lakentjes te maken voor in de wandelwagen en het ledikantje en een kussensloopje voor in de relax-stoel (van dezelfde auto-stof als de gordijnen, want ik had nog wat over).
    Ja, ik heb nl verlof!!!! Eigenlijk al vanaf vrijdag, maar toen was er nog een afscheid van een collega en gister ben ik ook nog een halve dag wezen werken om alles echt af te ronden. Maar nu doe ik NIETS meer hoor :D alleen nog wat babykamer dingen dan. Zo worden deze week mijn piepschuimletters bezorgd en die moet ik nog beplakken met behang en zo, maar lekker crea-bea doen is goed voor de ontspanning.

Het was inderdaad even schrikken die CTG, maar nu gaat het gelukkig wel weer. Ik moet zeggen dat ik de kleine wel voel, maar volgens mij is het ook een goede slaapkop, net als zijn ouders, hi, hi.

Lisa, hoe gaat het met het spuiten bij jou? Last van de bijwerkingen? Of valt het mee als doorgewinterde spuit-BIKKEL?

Anna en Ieoor, ik denk nog steeds aan jullie!!! Ik wilde dat ik iets voor jullie kon doen maar ik ben bang dat er geen oplossing is :( Dus heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Sabrien en Lindhina, lekker aan het genieten?

Maartje, al werp-klaar? :D Ik moet de tas ook maar eens gaan inpakken deze week.

Ladouce, hoe zit het met de planning? Of ben je druk bezig met oefenen voor de 4-daagse?

Zara, hoe gaat het met jou? Ben je nog ergens te bekennen?

Iedereen gehad of iemand vergeten? Sorry in dat geval, want mijn hoofd wordt langzaam een beetje chaotischer... :)

Deel Deze Pagina