Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Regulatoire T cellen is bij mij niet onderzocht... Hmmzz

Titel andere artikel is abnormal t-cell reactivity against paternal antigens in spontaneaous abortion

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Marjah, your my woman!!!
    Nu zu viel sushi und Japans bier achter de kiezen, maar morgen ga ik hier effe verder in duiken.

Het door jou genoemde artikel heb ik ook meegekregen van de arts evenals nog wat andere artikelen.
    Ik kan je die wel even mailen als je me je mailadres even PBt!

En als jij eens met een expert oog naar onze uitslag kan kijken...
    Ze hebben namelijk op nog veeeeeeeeeel meer geprikt (zie bericht Maartje enkele dagen geleden).

Maartje, die regulatoire T-cellen stond wel in jouw lijstje hoor!
    Enne, uitslagen delen?
    Goed idee!
    Kom er morgen op terug.

Nu eerst de sushi en het bier laten zakken ;)

3. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    :):):)JAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH hij doet het weer!!!!! :):):)

En ik maar kijken gister of er al nieuws was van Ieoor en Maartje....
    Toen deed hij het gisteravond eindelijk, maar zaten alle topics op slot.
    Gelukkig kunnen we weer verder!!!
    Nu zijn we alleen een heleboel kwijt, das jammer maar ja, niets aan te doen.

Ieoor, hoe ging het? Mooie opbrengst? Hopelijk heeft de narcose je goed gedaan ;) Ik hoop dat ze allemaal mooi gaan delen en dat jij morgen wat grandioos terug krijgt.

Maartje, hoe was jouw meeting met S? Nog nieuws? Mag je beginnen?

Sikki, ga je vandaag nog eens bellen? Ik vind het zoooooooooo spannend. Ik duim mega hard voor jullie!

Lisa, hoe staat eht met al je hormonen? De 12e mocht jij weer naar je afspraak met de echostaaf of niet? ;)

Nou, hier voel ik dus nog steeds niks. Ben ook bang dat het niks gaat worden. Had zelfs vannacht gedroomd dat ik niet zwanger was van onze cryo's :(
    Maar ik had ook nog iets grappigs gedroomd: alle kinderen die uit een cryo zijn geboren hadden een rode ader over hun hoofd lopen, onder hun haar, daar kon je dus cryo's aan herkennen :$
    Ja, ja, Mia ligt niet stil snachts :D
    Ik moet wel zeggen dat ik het erg fijn vind om die progynova te gebruiken. Ik weet dat ik nu niet uit mezelf ongesteld ga worden, dus ik hoef niet zo te broekloeren en dat is zeeeeeer relaxed.

Nou, sterkte allemaal vandaag!

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Echt jammer dat er zoveel weg is...

Net gebeld en nog steeds geen uitslag.
    Zometeen weg voor een heel lang weekend (t/m maandag!!!) gezellig doen met schoonfamilie in de Efteling wegens 40-jarig huwelijk.
    Hoezo confrontatie met veel blije gezinnetjes :(

Mia, heel veel succes de laatste dagen.
    En ik hoop echt op roze als ik terug ben!!!

Ben benieuwd hoe de punctie van Ieoor is gegaan!

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    ZP doet het weer!!!

Ik heb gister meerdere keren gekeken ofdat ZP weer in de lucht was, want ik wilde natuurlijk even een update geven.

De punctie is helemaal goed gegaan. En de narcose was eigenlijk heel fijn.
    Een normale punctie is voor mij ook goed te doen, maar zo met de narcose is wel heel vrouw vriendelijk!

Net voor de punctie, ik lag al op de tafel met infuus etc. Komt Scholtes binnen en vraagt wanneer is de Pregnyl gezet heb.
    Ik zeg dinsdagavond om 23.00 uur!
    Dat is niet goed zegt Scholtes; je moet vanavond om 23.00 uur de Pregnyl zetten! Je bent hier 2 dagen te vroeg!!!
    Ik zeg; u heeft echt gezegd dinsdag de Pregnyl en donderdag de punctie. Zo staat het ook op papier.
    Ik begon natuurlijk al lichtelijk een paniekje te voelen. Want Scholtes kan af en toe behoorlijk verstrooid zijn.
    Na wat over en weer gepraat eerst maar een echo gemaakt. Ik was natuurlijk alleen, omdat manlief er niet bij mocht zijn. Want ik had graag even overleg willen plegen over wat te doen.
    Ik zeg als de eitjes niet groot genoeg zijn, laat ik deze poging liever schieten, dan dat ik dadelijk een poging kwijt ben met niets.
    Maar na de echo was Scholtes overtuigd we konden doorgaan.

En ineens werd ik wakker op een klein kamertje, in een bedje met een zalig dekentje en allemaal witte gordijntjes. Ik zag manlief in de gang staan.
    En een droge mond en dorst dat ik had!!!
    Manlief meteen even, voor zover dat ging met mijn nog duffe hoofd, op de hoogte gebracht van de verwarring.

De verpleegkundige, de vrouwelijke anestesist en Scholtes liepen voor mijn gevoel af en aan. Erg netjes moet ik zeggen.
    Scholtes legde nog even uit dat de Pregnyl verwarring een administratieve fout was geweest.
    En toen ik vroeg; hoeveel follikels zijn er gepuncteerd viel ik bijna van mijn bedje; 7

Wel hadden we IMSI nodig (6500 x vergrootglas voor de zaadjes), dit omdat het zaad gister tegenviel.

7 follikels meiden; zoveel heb ik er nog nooit gehad.
    Ik zeg; allemaal per ongeluk 750 eenheden Menopur spuiten op de 1e spuitdag!!!

Gistermiddag heeft mijn mannetje gebeld naar Irma, en ondanks dat dit ongebruikelijk was is ze gaan vragen hoe het met de eitjes stond.
    Ze waren alle 7 bruikbaar, en er is op alle 7 eitjes ICSI met IMSI gedaan!!!!

Vandaag belt Irma tussen 10 en 11 geloof ik op of er bevruchtingen zijn!!!!
    Zo spannend.

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sikki balen dat de uitslag er nog steeds niet is.
    Ik hoop dat jullie toch een fijn weekend hebben in de Efteling, al is dat natuurlijk moeilijk, met allemaal kindertjes om je heen.

Mia ik duim voor je hoor, dat het eindelijk gelukt is bij jullie.
    Hou nog even vol. De 10de mag jij testen toch?
    Wat een grappige droom over die cryo kindjes!! Hihi.

Lisa en Maartje; hoe is het met jullie?

Fijne vrijdag meiden.
    Als ik nieuws heb kom ik dat meteen even melden.

Liefs,

7. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ieoor, wat een verhaal :$
    Ik moet er niet aan denken daar alleen te liggen (is toch best spannend) en dan te horen krijgen dat je eigenlijk nog niet aan de beurt bent. Pffff, in DD kunnen ze af en toe behoorlijk wat verwarring zaaien zeg!
    Maar goed, eind goed al goed want 7 eitjes is echt helemaal super :):):) En die narcose is heerlijk he! Ik had bij de puncties in NL ook niet zo'n erge pijn, maar dit is toch 1000x fijner.

Nu duimen we voor je dat alles goed door gaat delen en dat je snel wat moois terug krijgt.

Sikki, oh nee..... ik heb echt medelijden met je! Een dagje Efteling is wel te doen (ook confronterend natuurlijk), maar een heel weekend t/m maandag :$ Ik hoop dat je al die kids gewoon kunt dumpen bij het land van Laaf (valt vast neit op) en dan zelf lekker losgaan in de python :D. Of gewoon de hele dag met zijn tweetjes in zo'n bootje gaan zitten, ha, ha. Og gewoon je nintendo meenemen en jezelf van alle gezelligheid afsluiten ;)
    Ik wens jullie heel veel sterkte!!!
    En nog geen uitslag :x Wanneer ga je nou bellen? Ze maken het wel erg spannend hoor....

Ik hoop ook dat ik de eerste ben die hier op roze mag gaan, zodat ik jullie het goede voorbeeld kan geven in deze achtbaan. Maar ik ben bang dat Ieoor me straks voor is (en dat gun ik Ieoor natuurlijk ook).

Sterkte allen! Liefs Mia

8. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ieoor, ik mag de 11e testen, maar ik ga 10-10-10 testen (hopelijk brengt dit geuk, anders duim ik maar dat ons staatslot wat opbrengt). Wij zijn alleen dit weekend ook weg, dus ik kom pas tegen de avond vertellen wat het is geworden.

9. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Mia een heel fijn (ontspannen) weekendje weg gewenst!!
    Ik hoop dat jullie er volop van kunnen genieten.

Ik ga er gewoon vanuit dat 10-10-10 jullie geluk gaat brengen.
    Gister in Dusseldorf lag er een speciaal gelukskrantje van de staatsloterij, dat 10-10-10 toch wel een heel bijzondere dag was!!!!

Veel succes met de laatste wachtdagen. En natuurlijk veel plezier.

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Enne Mia; jij gaat ons gewoon voordoen hoe dat moet; op roze gaan.

Ik volg daarna gewoon jouw goede voorbeeld!!!

xxx

11. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hi, hi, zal ik gewoon alvast een rijtje maken:

Zwanger to be (in progress/ werk in uitvoering):
    -Mia
    -Ieoor
    -Lisa
    -Maartje
    -Sikki
    -Anna
    -Lindhina
    -Sabrien

:D:D:D
    Nog iemand vergeten???

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Effe snel voordat ik weg moet.

Ieoor, 7 eitjes :$
    Wow!

Maar wat lees ik nu in je onderschrift?
    2 bevruchtingen :(

Scheisse :x

Knuf voor allen!!!

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Een snelle vanuit de trein groet!!

Ieoor!! 7 eieren!!! 2 bevruchtingen klinkt als niet veel, maar volgens mij is dit de beste poging tot zo ver!!
    Ik zeg beiden goed doordelen en zwanger raken!!!

Sikki nog geen uitslag... En lang weekend kinderen om je heen... Zucht en baal ff met je mee!!

Mia, goede lijst!!

@t meeting: ik zeg: gewoon eentje plannen!!

@t gisteren:
    - We gaan een ICSI voor IVF prijs krijgen.
    - ik ga eerst 5 dagen femara slikken, op dag 3 starten met menopur
    - stom stom!!! Vergeten over prednison te praten, hoe dom kun je zijn??
    - kwam ook wel omdat we 7 kwartier moesten wachten op über s. En toen hij onz begroette deed hij dag met de woorden: waarvoor kwamen jullie vandaag? We moeten ff snel en maar kijken hoe ver we konen want ik moet nu so de vergadering in......
    - uitgangsecho (cd 20 van de meestal 24): cyste of heel lichaam van 31.5 mm, dus op cd 2 of 3 opnieuw uitgangsecho.

X

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Stom automatisch woordenboek: heel lichaam moet geel lichaam zijn ;)

15. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Hey dames,

ik ben er ook weer eens ;) Mia wat hoop ik dat jij zwanger raakt dan krijgt de rest van ons ook net iets meer hoop :):) Maar als je maandag de terugplaatsing had, dan kun je zaterdag ook al testen... dan is zaterdag je ongesteldheidsdag namelijk... maar kijk maar, de 10e is natuurlijk wel een mooie dag :) Ik ben meestal heel ongeduldig :p

Ieoor, goed dat er 7 eitjes rijp waren en die 2 die bevrucht zijn gaan zeker blijven zitten! Mia begint en jij volgt... daarna de rest van ons :)

Sikki ik kijk elke dag om te zien of de uitslag van je man al binnen is. Vind het ook zo spannend voor je... Ook omdat we in hetzelfde schuitje zitten.

Maartje, wat goed dat Scholtes ICSI voor de prijs van IVF doet. Dat scheelt namelijk wle zo's 1400 euries. Maar goed, beter was het dat ze toen geen fout hadden gemaakt 8)

Ik heb deze maand rust, volgende maand de laatste 2 cryo's... ga voor dag 5. Dan zien we het wel. Ben vanochtend ook naar de huisarts geweest en die gaat me doorverwijzen naar de internist ;) Dus daar ga ik ook van alles vragen wat ik nog voor onderzoeken kan doen. Och ja, had de rekening bij de verzekering ingediend van Labor Benrath en moet allees volgens de regels doen! Dus huisarts moet een doorverwijzing schrijven en Scholtes moet een brief schrijven en dan gaan ze kijken of ze het gaan vergoeden... maa goed, ik ga het wel proberen. In het ergste geval ben ik nog 18euries kwijt voor het schrijven van de brief door S.

Meeting kan wat mij betreft, mijn man gaat zeker niet mee haha die vindt het ook niets dat ik hier zit, alleen ik ben op de vrijdag niet vrij :(

Fijn weekend voor degene die weg gaan, hoewel het voor Sikki best moeilijk zal zijn :( Maar Sikki is heeeel sterk!!!

16. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Maartje, S. was dus weer eens lekker uitgelopen :x Had hij zeker veel intake gesprekken staan, want dat is het enige waar hij we veel tijd voor uittrekt.
    Maar goed, wel fijn dat je die ICSI voor IVF prijs krijgt! Moeten ze hem natuurlijk wel uitvoeren en niet stiekem weer een IVF doen ;)
    Wat is femara? Dat ken ik niet.
    En wat ga je nu doen met de Prednison? Toch aar neit deze keer?

Anna, ik durf niet meer zo goed vroeg te testen. Is bij een verse poging ook niet nodig trouwens want dan wordt ik vanzelf ongesteld. Aangezien wij morgen een eekendje weg gaan lijkt het me fijner om op zondag te testen anders is mijn zaterdag ook verpest. Maandag wordt hem in ieder geval niet want Mia-man moet een een paar dagen weg voor zijn werk.
    Bij welke verzekering zit jij trouwens? Ik heb mijn Benrath rekening ook net opgestuurd naar de VGZ, ik weet niet niet wat hun oordeel is...

Ieoor, maar twee rijp van de 7? Dat is wel jammer, maar goed, als dit nou eens de twee zijn dan heb je helemaal niet meer nodig!!! Ik hou vast aan ons rijtje :) Succes alvast met de TP!

17. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Hey Mia,

dat begrijp ik helemaal... geniet morgen ook lekker van je zaterdag :):) En dan ga je ons zondag allemaal blij maken :)

Ik heb er een heeeeel goed gevoel over ;)

Ik zit trouwens bij Anderzorg, is een onderdeel van Menzis.

18. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    heey hij doet het weer, alleen heel wat pagina's verdwenen, nah ja, we gaan gewoon weer verder.

ieoor, wow 7 eitjes, wat goed meid, lees alleen iets van 2 bevruchtingen, maar dit gaat het worden hoor meid, enne wat goed heh van die 750 eenheden, hihi, en tjee wat een verwarring daar in dd, en dan ben je ook nog eens helemaal alleen, maar gelukkig is het allemaal goed gekomen, wanneer heb je de tp?

mia, spannend de laatste daagjes, je moet testen wanneer jij er klaar voor bent, geniet lekker van je weekendje weg, en ik eis goed nieuws hoor zondag :D en wens je alvast een hele fijne verjaardag toe.

sikki, jeetje nog steeds geen uitslag, dat duurd lang zeg, pfffff, en ook nog eens een heel weekend leuk doen, petje af hoor meid, hoop dat je er samen met sikkiman toch van kunt genieten ;)

maartje, wauw dat klinkt goed een icsi voor de prijs van een ivf, wanneer ga je van start? of heb ik er over heen gelezen.

lindinha, hoe gaat ie meis? ik wil je alvast feliciteren met je verjaardag morgen, hopelijk heb je een leuke dag, jullie gingen naar een feestje toch?

anna, alles goed met jou? dus voor jou even een maandje rust en dan weer van start.

sabrien, hoe gaat ie met jou?

zo niemand vergeten hoop ik,

en idd ik heb dinsdag de echo, en ik voel me goed op het moment, nu lekker weekend vieren.

fijn weekend allemaal lady's xxx.

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @t Anna, het scheelt 1000 euro, geen 1400 ;)

Goed van je van dag 5. Zijn wij ook van plan ;)
    Trouwens ook goed van internist vraag!! Btw, volgens mij is de lijst met prikdingen verwijderd door de crash. Heeft iemand de lijst toevallig toen gecopieerd en op haar PC opgeslagen? Anders zullen we hem eens moeten overtypen voor de liefhebber ;)

Meeting: mijn man wil ook niet mee, hoef het hem niet eens voor te stellen :p Maar hij vind het wel fijn voor mij dat ik mij zo prettig op het forum voel en als ik eens wil meeten heeft hij daar geen problemen mee. Hij vind het top hoe wij, de dames op het forum, elkaar zo kunnen steunen.

@t Mia, Femara is een middel voor vrouwen met borstkanker, maar wordt in Amerika ook veel als soort van Clomid voorgeschreven. Vrouwen met een lagere opbrengst schijnen door de combi van Femara en spuiten vaak meer eicellen te kweken.
    Dus dat wilde ik wel mooi ff proberen :D
    Prednison: morgen krijg ik de uitslag van de herhalingsbloedonderzoeken van Pfeiffer... IK wil eigenlijk hoe dan ook aan de Prednison, maar wacht ff die uitslag af en dan kan ik daarna alsnog vragen om een recept Prednison... Ook in verband met mn anti-TPO... Hoop maar dat ik het eenvoudig ga krijgen... Wil eigenlijk niet zonder proberen...
    Jij nog 2 nachtjes slapen tot aan de duostreep... *hoop* *hoop* *hoop*!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik duim voor je, als een malle!! :D

@t Lisa: ik heb gisteren een 'uitgangsecho' op CD20 (van de 19 a 24 dagen) gehad en toen bleek dat ik nog een geval van 31.5 mm heb. kan een cyste of een geel lichaam zijn. Als die op CD2 of CD3 weg is of niet groter dan 12 mm dan mag ik starten... Ik verwachtte eigenlijk dinsdag ongi te worden, maar ben soms ook wel eens eerder... Kan het eigenlijk elk moment worden. Veel krampjes en ook al licht pre-ongi bloed... Dus als het cyste of geel lichaam geval weg is mag ik starten!! En dat kan eventueel deze week al zijn!!

Jij dinsdag weer een ech. Mooi zo, fijn dat je weer bezig bent.

20. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Maartje, je hebt helemala gelijk :) Ik was in de war met de narcose erbij :) ik ben jaloers dat jullie allemaal bezig zijn :):) Ik wil ook starten met een nieuwe poging, maar eerst man stoppen met roken, SCSA test, ik allees uitsluiten qua immuunsysteem en dan ik ook zwanger volgend jaar :) Maar na jullie allemaal die nu bezig zijn. Heb nog 2 cryo's, maar daar heb ik niet zo veel vertrouwen in :( Waarom zouden die 2 blijven zitten als het de andere 6 niet gelukt is ;( Trouwens, een kennis van mij vertelde dat een kennis van haar de medicijnen voor de 4e poging gewoon in de apotheek gekregen heeft. Dus ik ga ook een poging wagen... heb nog wat pregnyl over van de vorige keer, maar ga het gewoon proberen. Geld raakt al aardig op ;(

De 2 jarigen hele fijne dag toegewenst en Mia zal deze verjaardag nooit vergeten omdat ze een positieve test krijgt :)

Fijn weekend dames

Deel Deze Pagina