Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi meiden,

Sikki, had al uitgebreid ge-rea'd op je stukje in het doolhof maar wil hier ook nog ff zeggen wat voor super dappere doorzetkanjer je bent!!

Mia, Pfeiffer is zijn mening over Prednison aan het bijstellen... Ik las op het forum van Freya dat hij vanwege de succesvolle resultaten van lefgozerinnen (zoals oa ik ;)) nu vaker en vaker Prednison voorschrijft.
    Ik slik trouwens ook nog Omega3.
    Toevallig van de week bij het kruidvat weer ff wat doosjes ingeslagen. Mocht je ook Bional slikken: je kunt nu 3 doosjes voor de prijs van 2 halen! Scheelt best wel omdat 100 capsules ruim 15 euro kost. Ik slik al jaren visolie en ben ook van plan om dat te blijven slikken. Ook als ik straks niet meer zwanger ben of BV geef. Ben nl ook vegatarier en weiger vis te eten en vind het wel gezond als ik wel wat van vis binnen krijg.

Tas nog inpakken? Ik heb hem deze week helemaal klaar gezet. Er stond steeds al wel wat in, maar nu is ie echt werpklaar.
    Trouwens, ook eergisteren zo'n ranzig zeiltje op matras gelegd. Iew, maakt herrie en krijg er een zweetkont van. Heb hem al met opzet onder molton met daar nog een groot badlaken overheen zodat het minder herrie maakt en minder zweetreterig werkt, maar het helpt slechts weinig. Maar straks mn bed zeiknat is ook niet handig, dus ff door zetten met slapen ;)
    Heb jij al het zeiltje?
    En staat je bed al op klossen?
    Maartman heeft gisteren de klossen opgehaald, maar ze staan nog netjes in hoek van slaapkamer haha. Ik ga toch niet thuis werpen dus kan geen kwaad om dat last minute te doen voor kraamzorg.

Net weer controle gehad. Beebje lag al ingedaald, maar ligt nu ook helemaal vast in bekken. Er zijn twee potentienel werpdatums besproken (ivm inleiden). Mijn eigen gyn had het te druk met spoedklussen in de werpkamers en in de OK, maar ga of vandaag gebeld worden door mn eigen gyn om de werpdatum vast te leggen, of we gaan de werp donderdag tijdens controle vastleggen: spannend!!

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Maartje, het wordt nu echt spannend!
    Bijna bijna bijna!!!!!!

Mia, lekker 100% op de laatste beebdingetjes aan het storten dus!
    Heerlijk lijkt me dat. Verlof!
    Alleen daarom zou je al kinderen willen ;)

Vakantieplannen zijn dit keer niet heel wild.
    Halve Sikfamilie (paps, mams, zwager, zus en hun 3 kids) reizen af naar Indonesië. Ze gaan niet met elkaar, maar vliegen wel heen en weer met elkaar en zien elkaar een paar dagen op Bali.
    Heb altijd gezegd, als ik niet zwanger ben dan kom ik ook!
    Leek me zo leuk om hun daar te zien en samen met mijn neefjes Bali onveilig te maken.
    Maar helaas, wij kunnen niet zo lang weg deze periode en aangezien we 10 augustus alweer een afspraak in Gent hebben blijven we voor ons doen dicht bij huis.
    We gaan met de auto naar Zuid-Frankrijk en hebben daar een 3-tal verschillende Chambre d'Hotes geboekt.
    Waarvan heel toevallig 2 dezelfde als Klingel :$
    En ik ga Nynke knuffelen!

En daarna heb ik in NL nog een kraamschudkoelkastplunderafspraak ;)

3. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Hallo meiden, even een korte reactie. Ben weer terug na een heerlijk weekje Frankrijk. Helaas vandaag weer aan het werk, wel thuis maar moet een berg e-mail wegwerken. Ben dus nog even druk. Ga proberen dit weekend of zo te reageren.

4. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Ik ben gisteren eindelijk ongesteld geworden. Eerst een beetje en toen heel hevig bloed verlies, dus het is goed op gang gekomen. Het werd tijd, na ruim 7 weken. Ik had een hele drukke week, dus niet veel met icsi bezig geweest. Maar volgende week donderdag ga ik weer op controle en daarna zal het vast weer beginnen. Ik ben wel zelf vitamine B12 en D3 gaan innemen. Baat het niet schaadt het ook niet.

@Mia: lekker, he verlof. Lakentjes naaien, spulletjes klaaarzetten, cocoonen. Heerlijk. geniet ervan.

@Maartje: koffer klaar, zeiltje op bed, klossen, het is echt bijna zover. Die klossen dacht ik ook niet nodig te hebben, maar de laatste weken is zo''n hoge bed echt heerlijk met je dikke buik. Ik zou het wel snel doen, een verademing met liggen en opstaan.

@Sikki: jammer dat jullie niet meer kunnen naar Bali, maar ja, voor je eigen goed doel blijf je in de buurt. Betekent het dat je in augustus het weer gaat proberen? Frankrijk is ook lekker, hoor :), daar kan Ladouce zeker over praten... ;)

Wij gaan lekker naar Italie 2 weken en een kort weekje naar Zuid Limburg, ook niet te ver weg. En als we een beeetje geluk hebben proppen we nog een weekendje Londen tussen. Maar eerst ...de behandeling.

Wat is VIA?

Fijn weekend allemaal!

5. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hallo meiden!
    Lekker rustig weekend hier...

Maartje, dus Pf is zijn mening over Pretnison aan het bijstellen? Tja, hij kan jouw goede resultaat natuurlijk niet aan zijn neus voorbij laten gaan.
    Ja, de tas staat, voor een gedeelte, klaar, de andere helft staat op het briefje wat er boven op ligt ;) Ik ga er van uit dat ik dat nog wel bij elkaar kan scharrelen op het laatste moment. Het zeiltje heb ik eigenlijk nog niet in mijn bed gestopt en de klossen zijn er ook nog niet. Moeten we deze week ook maar eens regelen.
    We hebben wel net de box in de kamer opgezet! Ook is het geboortekaartje klaar (eigen ontwerpje) en meegegeven aan een vriend van ons die drukker is. Hij gaat alvast de mal maken en zo (het is geen standaard vierkant kaartje, dus hij zal er iets meer moeite voor moeten doen...) Maar het is wel fijn dat ik me daar niet meer druk over hoef te maken :D
    Ik ben erg benieuwd hoe het er nu voor staat met je definitieve werpdatum ;););)

Sikki, klinkt goed die vakantieplannen van de familie! Maar ook heel begrijpelijk dat jullie nu niet te ver gaan want 10 augustug komt al hard dichterbij en vorig jaar hebben jullie toch ook al een mooie reis gemaakt daar kan je vast nog wel even op teren. Het is tenslotte het belangrijkste dat je er met Sikman even samen tussenuit bent en dat kan prima in Frankrijk! Al helemaal als je Nynke en Klingel daar gaat zien :)

Ladouce, weer terug van vakantie: heb je lekker genoten? En dan nu weer gelijk een stapel werk weg te werken.... helaas hoort dat er ook bij, maar ik hoop ook dat je weer een beetje opgeladen bent voor de komende tijd.

Gabrielle, eindelijk ongesteld geworden :) Ja, gek he, dat je er ook eens blij om kan zijn.
    Jullie hebben dus ook een fijne vakantie voor de boeg. Maar eerst de behandeling: heel veel succes alvast! Hopelijk mag je donderdag snel door naar de volgende stap.

Hier alles goed, vandaag heerlijk rustig aan gedaan. Gister een beetje dom geweest: eerst wat winkels afgestruind en daarna kwamen vrienden met twee jonge kids op bezoek. Ze bleven eten en een spel spelen, erg gezellig, maar ik kreeg 's middags, voordat ze er waren, last van migraine en dat trok niet een, twee, drie weg :( Gelukkig ging het beter toen ze er eenmaal waren maar de avond duurde best lang. Met als gevolg dat Mia zich huilend en oververmoeid in de armen van Mia-man stortte toen ze weg waren. Ik heb weer eens een goede les geleerd: het is tijd om te realxen en het rustig aan te doen!

Hoe is het met de rest? Een beetje een fijn weekend gehad? Ik hoop het. Ik denk aan jullie!!!

6. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Hallo allemaal op deze druilerige ochtend, lekker weekend gehad? We hadden zaterdag een onverwacht dagje vrij (Concert at Sea afgelast, dochterlief was al uitlogeren) dus we zijn gaan stadten met z'n tweetjes: winkelen, hapje, drabkje, echt heel fijn :). Deze week weer een hele drukke week voor de boeg, met donderdag ziekenhuis afspraak. Ik ben heel benieuwd of we kunnen beginnen met Gonal-f.

@Mia: Wat leuk, een eigen ontwerp voor je kaartje. En je kan het maar beter op tijd afhebben. Maar ik kan me zo voorstellen dat jullie daar al zo lang naar van hebben gedroomd, dat het fijn is om het straks echt te zien! En ja, met een dikke buik kun je niet meer alles doen, dus doe rustig aan en ;uister naar je lichaam. En Mia-man zal je vast wel zo ook verwennen ;)

@Maartje: al een datum in zicht? Hebben jullie ook keizersnee overwogen?

7. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Gabrielle, wat fijn dat je eindelijk ongi bent geworden! Kan je eindelijk weer van start... Spannend! En lekker weekendje gehad saampjes... Heerlijk!

Mia, wat leuk dat jullie zelf een kaartje hebben ontworpen... Crea hoor!

Sikki, weet je al wanneer je langs wiltk komen?

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hallie hallo allemaal!!!

Sorry heb af en toe wel wat bijgelezen maar erg druk geweest met allemaal leuke dingen, bruiloften, verjaardagen, feestjes, bezoekjes en klussen thuis in beebkamer!!

Probeer op iedereen ff te reageren:

- Anna, hoe is het met jullie meis. Denk veel aan jullie.......
    - Sikki, Zuid Frankrijk geweldig!!! Wat ontzettend leuk en ook leuk dat je gaat knuffelen met Nynke :D. Hoe gaat het verder met jullie?
    Denk ook veel aan jullie!!
    - Ladouce, helaas jammer vakantie al weer om? Gaat altijd veel te snel he? hebben jullie nog cryoplannen?
    - Mrs. Mia, jeetje wat ga je nu snel zeg. Wat ontzettend spannend en inderdaad wel toegeven aan rust he? Niet te veel hooi op je vork nemen en goed aan jezelf denken!! GENIET VAN JE VERLOF :D.
    - Mijs, lang niet meer gezien hoe is het met jou!!
    - Gabrielle, toch wel genoten zaterdag? Jammer dat concert at sea was afgelast, was ook echt pokkeweer he?
    - Lindinha, lekker aan het genieten? Buikje al een beetje in zicht?
    Heb je nog nieuws gehad van je werk of nog niets gehoord? Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt!
    - Maartje, aftellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zooo spannend!!

Met mij gaat alles goed, volgende week zaterdag 20 weken echo dus dat is wel heeel spannend, ben best wel zenuwachtig hoop zo dat alles goed is!!!!! Voel me echt hartstikke goed, ben totaal niet meer misselijk en kan weer genieten van het middageten :D. Ben op het moment verzot op wortelenstamppot en hubbie eet braaf met mij mee hihihi. We zijn echt flink aan het genieten van alles wat er op ons afkomt!!!!!!!!

Ik hoop zo dat IEDEREEN dit mag meemaken, ik gun het iedereen zo.
    Denk altijd aan jullie, dikke kus Sabrien.

9. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Gabrielle, morgen naar het zh. Hopelijk mag je door voor de volgende stap :)

Lindhina, hoe is het met je baan en contract? En moet je het nog steeds geheim houden? Ik hoop voor je dat ze je snel een vet contract aanbieden en dat je het eindelijk van de daken kan schreeuwen :p

Sabrien, wat fijn dat het zo goed gaat met je! En zo snel ook :$ Ja, het lijkt bij anderen altijd sneller te gaan, hi, hi. Wel heerlijk om zo te kunnen genieten hè.

Anna, ik denk aan je hoor!
    Ieoor ook aan jou!!!

Hoe is het met Strijdlustige Sikki? Nog nieuwe plannen qua medicijnen e.d. of even in de pauze stand tot augustus?

Maartje, tik... tak... tik... tak.... de tijd tikt door en wij wachten met spanning op nieuws van jou :D

Lisa, hoe is het met het spuiten? Ben je al door naar de volgende stap? Had je niet morgen een afspraak of zo? Of ligt mijn geheugen nu echt in stukjes :( Succes in ieder geval!

Hier alles goed! Ik heb sinds zondag lekker wat gas terug genomen en het voelt heerlijk :)

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hoi hoi!

Hier niks nieuws onder de zon.
    Lekker bezig met de VIA (verplichte informatiebijeenkomsten voor adoptie, iemand vroeg er na ;)).
    Volgende week alweer de een na laatste en dan 2 weken daarna de laatste.
    Ben wat medicatie bij elkaar aan het scharrelen en gisteren na de VIA bij Lindinha in de koelkast gegraaid :D

Thanks Lindinha!

Lekker weekendje naar Istanbul geweest.
    Daar ook tarotkaarten laten leggen zonder dat ik ergens over begon of naar vroeg.
    Op een gegeven moment vroeg ze, heb je kinderen? En toen ik nee zei, zei ze dat ze een zwangerschap zag en een meisje. In spetember of november.
    Ik twijfel nu heel erg of ze die werkelijk van mij zag of dat het die van mijn vriendin is, die in november is uitgerekend.
    Maar ze zei wel expliciet, dat september of november de beste maanden waren om zwanger te worden.
    Dus wie weet ;):p

Lisa, jou was toch juli gezegd?
    Dat is het al bijna!
    Hoe staat het er nu voor?
    Werkt je lichaam mee?

Gabrielle, jij dus morgen een afspraak?
    Spannend weer!

Sabrien, nog een weekje en dan de 20 weken echo!
    Jeetje wat ga jij ook hard!

Mia, jij lekker van de rust aan het genieten dus!
    Hou je het nog vol of hoop je dat je snel bevalt?

Anna, ik moet ook veel aan je denken.
    Snap dat dit de laatste plek is waar je wilt komen, maar weet dat we aan je denken!
    Mocht je zo ver zijn dan horen we graag hoe het nu met jullie gaat.
    KNUFFEL!

Ieoor, zag je nog wel ergens voorbij komen.
    Denk aan je!

Maartje, nu heb je straks alweer 2 geheimen voor ons.
    Én het geslacht én de bevaldatum :p

11. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Sikki, die VIA cursussen gaan ineens snel! Bijna klaar alweer, jeetje :$
    En verder ben je dus wat koelkasten aan het plunderen: heel goed! Ik zeg: alle restjes naar Sikki!!! Die van mij zijn helaas al op ;):D

Even een weekendje Istanbul geweest, dat klinkt ook goed! En ik vind het wel een mooi verhaal van die tarotkaarten :) Je moet er natuurlijk wel in geloven, maar ik denk dat alle beetjes hoop nu mee mogen tellen hoor! Ik hou altijd wel van dit soort verhalen. En als jullie in augustus verder gaan dan is september een mooie maand toch :D

Ik hou het nog wel vol hier hoor. Wat mij betreft blijft de kleine man in ieder geval nog 2 weken zitten. Ik heb nog wat gezellige afspraakjes staan en ik wil ook nog gewoon lekker luieren met met een boek op de bank, of in de tuin want volgende week wordt het bloedheet :$

12. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Ja mia dat klopt ik heb morgen de echo. Dus er is nog niks mis met je geheugen hihi.

Sikki klinkt goed. Ik ben heel benieuwd of ze het goed heeft gezien. Mij was idd juli gezegd. Ik moet het allemaal maar eens zien. Ik geloof daar nooit zo in. Maar er helemaal niks mee doen vind ik dan ook weer zonde haha.

Knuf.

13. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Ja, ik mag vandaag met Gonal-f beginnen. Daar gaan we dus, ik ben heel benieuwd hoe het dit keer zal gaan. Ik zat dus niet aan de pil deze keer, eens kijken wat dat voor invloed heeft op de eitjes.

@Lisa: betekent het dat we nu ongeveer gelijk lopen? Moet je vandaag of morgen met Gonal-f beginnen? Hoeveelste poging is het voor jou?

@Sikki: heel veel succes met de adoptiegesprekken. Dit lijkt me ook en zeer emotioneel, maar ook zeer mooi proces. Weten jullie al uit welk land jullie kunnen adopteren? Ga je door, mocht je toch nog zwanger raken? En wat een verhaal van die tarot kaarten. Nou ja, je kan ook gewoon eens kijken wat die maanden je gaan brengen. Toen ik wonder-boven-wnder zwanger raakte van mijn dochter bleek achteraf dat ik een soort van spirituele ervaring hebt gehad rond de tijd dat ze ontstaan is. Dus wie weet...er is meer tussen hemel en aarde, zeggen ze!

@Mia: ik hoop dat jullie kleine man nog even lekker in je buik zit en lekker groeit. Zo kun je ook van je afspraken en rust genieten. Ben je mentaal al helemaal klaar voor?

@Maartje: alles goed bij jou? Laat je ons in spanning?

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Lieve Sikki, heeeeeel graag gedaan hoor! Ik hoop dat het jullie iets heel moois zal brengen! En wat betreft die tarotkaarten... Ik geloof ook nooit zo in dat soort dingen, maar geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde, dus... Who knows...

@Lisa, hoe was de echo?

@Gabrielle, wat een goed nieuws dat jullie met gonal mogen beginnen! Klopt het dat je nu gaat spuiten in eigen cyclus? Heb ik laatste keren ook gedaan en had daar echt een fijner gevoel bij. Hoop dat het voor jullie ook iets oplevert!

Mia, lekker aan het genieten zo te horen. Goeso!

Heb vandaag op het werk te horen gekregen dat ze de opzegtermijn zullen verlengen van 2 naar 6 weken, dus als ik toch nog weg moet dan moeten ze dat iig 6 weken van tevoren aangeven. Dat is het beste wat er momenteel in zit.... Nog niet echt duidelijkheid dus... En dan moet ik ze over 1 of 2 weken ook nog gaan vertellen dat ik zwanger ben... Ben benieuwd of dat weer gevolgen gaat hebben, of niet... We zullen zien!

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ego update in het babyrinthtopic!!

(vanaf m'n iPhone vanuit de trein dus vandaar ff een verwijziging)

Smak

16. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Maartje.... dat klinkt spannend!!!! Wel apart dat je een inwendig onderzoek kreeg, ik wist niet dat ze dat nog deden, maar het zal allemaal wel te maken hebben met het eerder inleiden. Maar er was dus al spontaan 1 cm ontsluiting? Dan zal dé datum wel niet ver weg meer zijn ;)
    Bij dezen: héééééééél veel succes!!! Wij wachten met smart af op goed nieuws :D

Lisa, ik had het dus toch goed? Fijn dat mijn geheugen me nog niet helemaal in de steek laat. Hoe is het gegaan? Mag je nu een stap verder? Ik hoop het voor je.

Gabrielle, jij mag in ieder geval een stap verder: heel mooi :) Hoeveel Gonal mag je iedere dag tot je nemen? Veel succes met de eerste spuit!

Lindhina, uitzicht op meer nieuws op eht werk, maar niet echt snel genoeg dus... Ik zou dan inderdaad toch maar vertellen dat je zwanger bent want het gaat al hard :$ Veel sterkte ermee!

Hier alles relaxed. Alleen kom ik er net achter dat mijn piepschuimletters die ik vorige week binnen had gekregen niet in het juiste lettertype zijn :x (ja, waar kan je je druk om maken hoor ik jullie denken, sorry...). Hopelijk kan ik ze nog "ruilen".

17. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ja dat is toch fijn om te horen heh mia :D

oei maartje spannendddddd, wanneer wanneer???? heel veel succes meid :D

echo vanmorgen was niet goed, bms was nog maar 5mm,:( dat zou betekennen dat alles een week opschuift :(
    precies dus testen paar dagen voor we op vakantie gaan :( wil ik dat ........nee!!!

ik wil lekker naar de vakantie toe leven en er van genieten en niet met een menstruatie zitten als ik op vakantie ben, dacht dat ik het allemaal zo goed gepland had, je kan dus helemaal niks plannen met die f*ucking behandeling, zucht...... dat ik dat nou na 5 jaar nog niet wist.

we hebben besloten om de behandeling stop te zetten......:(

18. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Lisa.... behandeling stopzetten? Alleen met het oog op jullie vakantie en eventuele ongi? Of zag het er sowieso minder goed uit? Meid, wat balen...!

Mia, verkeerd lettertype....haha! Bellen en terugsturen maar weer lijkt mij!

Maartje, zal straks ff bijlezen in Klingels topic.

Gabrielle, 1e spuit er weer in?

19. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Oh Lisa wat ontzettend jammer dat je bms nog niet goed was :(:(:(
    Ik neem aan dat je de behandeling stop hebt gezet vanwege de vakantie. Niet leuk natuurlijk maar wel begrijpelijk. Hoewel het ook lekker is om na eventueel rot-nieuws even ertussen uit te zijn, kan ik me ook voorstellen dat de vakantie anders in het water valt. Dus: nu eerst maar lekker genieten van de vakantie en daarna vol goede moed er weer tegen aan. Hopelijk wordt het jullie laatste vakantie met zijn tweetjes...

En wat betreft plannen.... ja, je probeert het altijd weer maar die MMM is en blijft een achtbaan: je gaat vaak net de andere kant op dan je denkt, het gaat te langzaam of te snel en af en toe zitten er onverwachte wendingen in, dus ook wat betreft het plannen helaas... :x
    Sterkte en een dikke knuffel voor jou!

@letters: ik krijg morgen al nieuwe met de post en ik mag de oude zelfs houden: joehoe :) Een goede service hoor bij piepschuimletters!

20. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    #2600 lisa, 24 jun 2011
    Laatst bewerkt: 24 jun 2011
    Ja we hebben de behandeling idd stop gezet voor de vakantie. Mss heel stom maar het voelde voor mij echt als een opluchting klinkt mss ook weer heel gek maar ik ben zo klaar met al dat gezeik. Ik kan het gewoon niet meer opbrengen. Ik wil genieten hoe graag ik ook een kindje wil. Ik kan het gewoon even niet meer.

Toen ik van de week weer naar het ziekenhuis reed draaide me maag al weer drie keer in de ronte. Wat een ellende voel je dan weer. Ik wil dat niet en kan het niet meer. Ik dacht dat ik er weer voor wilde gaan. Maar nu die echo weer niet goed was dacht ik echt nee ik laat me niet die voorvakantiepret afpakken. Bah ik zie alle senario's al weer voor me hoe het kan gaan lopen. Dus nee ik kan het even niet meer. Heel zwak van me maar die cryo wacht wel. Die blijft iig veilig in de vriezer.

Wat ik wel heel dubbel vind is dat ik progynova een week moet doorslikken. En die kut bollen een week moet gebruiken. Dat is om de menstruatie goed op gang te laten komen. Voelt het straks alsnog als een mislukte poging pffff.

Morgen naar K3 met me nichtje en kleine en grote vriendinnetje. Heb er zin in. Dus genieten doe ik zeker.

Xxx.

Deel Deze Pagina