Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Jaaaaaaa Sikki lekker vakantie! Eindelijk... Wat heerlijk zeg! Geniet er lekker van, hopelikk beter weer dan hier, maar die kans is wel groot! Hopelijk doen jullie weer wat energie op en komen jullie opgeladen terug.

Gabrielle ook l in zo'n goeie mood vandaag! Hou 'm vast meid! Wanneer mag je testen? Volgende week?

Mia.... Oehhhh het wordt nu echt spannend! Kan je het al een beetje beseffen? Ik kan me goed voorstellen dat het toch nog wel onwerkelijk blijft. Dat heb ik zelf ook namelijk... Ondanks dat ik aan het groeien ben.

Volgende week vrijdag hebben we de 20 weken echo...zoooo spannend! Hoop zo dat alles goed is met die kleine. En natuurlijk leuk om te weten wat het wordt.

Hoest met de andere ondergedoken meiden?

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Mia ga jij eens gauw werpen:D tis er nu heel goed weer voor.

Sikki lieverd, een hele fijne vakantie. Geniet van elkaar, de wijn en het eten. En natuurlijk van je bezoekje aan je ZP dinnetje. Misschien dat we elkaar weer zien in Gent in augustus.

Lindinha, spannend volgende week. Blijft toch weer een mijlpaal.

Gabrielle, fijne vakantie en succes/sterkte met de 2e wachtweek.

Maartje is lekker aan het genieten van haar kleine meid. Wat een mooi tranen trekkend bevallingsverhaal. Zo mooi verwoord!

Sabrien even niet lekker in haar vel. Nog gecondoleerd met je oma. Wel fijn dat je nog even maar haar hebt kunnen praten en dat ze nu over jouw kleintje waakt.

Hier verder weinig te melden. Volgende week zit ik onze tent in de heuvels van Nijmegen. De weersverwachting is ook echt heel erg fijn :( NOT. Vind het voor lief eigenlijk nog het ergst, hij moet elke dag die 50 k lopen. We zullen het dus wel beleven en ondergaan.

3. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Sikki is aan vakantie toe!!!
    Wie weet is een keer geen verre reis wel de perfecte voorbereiding op Pregni-Gent :D
    Héél veel plezier, geniet en relax en hopelijk tot snel als je ergens WIFI kan vinden ;)

Gabrielle, jij ook alvast héél veel plezier op vakantie! We duimen voor je dat hij een heel mooi einde heeft.

Lindhina, volgende week vrijag de 20 weken echo alweer :) Dat gaat lekker snel zeg. Ik kan me voorstellen dat je het erg spannend vindt en ook nieuwsgierig bent!
    Ik kan het me inderdaad nog steeds niet goed beseffen. Wij zeggen steeds: een jaar geleden zag het hele plaatje er zoooo anders uit. En we hebben zoooooooo'n geluk gehad. Ik kan niet wachten totdat hij eruit is want dan hoop ik nog iets meer besef van dit wonder te krijgen...

Ladouce, ik moest al aan je denken toen ik vandaag het weer zag. En je gaat dus ook al in een tentje op de camping staan :(
    Hopelijk valt het voor de wandelaars nog een beetje mee en zijn het slechts buien, niet zo'n lange, natte, grijze dag als vandaag.
    Ga je iedere dag op een mooie plek staan om je mannetje te begroeten? Wens hem alvast veel succes!

Het is inderdaad heel mooi werpweer en kraambedweer, maar ik ben bang dat ons manneke zich daar niets van aan trekt en nog even blijft zitten. "Gelukkig" blijft het nog een hele week regenen ;) :D

4. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Sikki, je bent nu waarschijnlijk onderweg naar het mooie Frankrijk!!! Ik hoop dat je beter weer hebt dan wij, maar dat kan ook bijna niet anders :D Geniet er van!

Gabrielle, wanneer vertrek jij? Hou je het verder nog vol? Week 2 gaat bijna in toch? Wanneer mag je testen? Succes!

Lindhina, bijna de 20 weken echo: jippie!!!

Sabrien, hoe gaat het met jou?

Ladouce, wanneer vertrek je naar de camping? Ik blijf voor je hopen dat het weer een beetje meevalt. Wens je mannetje veel succes want eht is neit niks zo'n 4-daagse lopen!

Hier nog steeds rustig... Had vannacht wel wat last van mijn onderrug en onderin mijn buik, maar nu ik ben opgestaan is het weer weg. Kan dus ook gewoon aan mijn bed of slaaphouding liggen ;)

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    OOOOOEEEE Mia!!!!!!

Morgen 40 weken!!!!!
    Spannend!

smak

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    :) sorry voor verwaarlozing :)
    ik lees wel netjes mee hoor
    Mia het word spannend hoor ;)
    zet hem op duurt nu niet lang meer denk ik zo ;)

7. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaah, inderdaad morgen 40 weken :$ Wie had dat ooit gedacht?

Lief dat jullie nog aan mij denken! En Silvia, maak je niet druk om verwaarlozing want netjes meelezen vind ik al héééél lief :) Dat naast de drukte van 3 kleine kids: petje af dus!

Hier nog steeds rustig... Morgen, bij 40 weken, weer een afspraak bij de gyn. Ik ga wel even aankaarten dat ik het goed vind om nog even door te lopen, ik heb immers geen klachten of zo, maar 42 weken vind ik onacceptabel, aangezien ze in Belgie en Duitsland ook tot max 41 weken doorgaan.

Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Mia

8. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Groot gelijk Mia!
    Langer doorlopen is ook helemaal niet nodig!
    Kindje is met 40 weken gewoon lekker klaar om te komen en om in Mia's armen te liggen!!!!!

Alles klaar!? Vluchttas, naam, kamertje, geboortekaartje, beschuit met muisjes enz enz?!?!

Zooooooooooo spannend meid en ik hou het hier in de smiezen! Wel meteen komen melden he!? hihi!

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Mrs Mia, wat ontzettend spannend!!!! Hou je ook in de gaten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sikki, weet niet of je het nog leest maar een HELE FIJNE VAKANTIE gewenst, geniet ervan!

Lindinha, whoeiiii spannend 20 weken echoooooooooo. Jeetje wat gaan we snel he?

Gabrielle, hoe gaat het meis, hou je het wachten nog vol? Wanneer ook alweer testen eind deze week toch? Denk aan je!!!!!!!!!

Hier alles goed, druk, druk, en nog eens druk nog 4 weekjes werken dan vakantie pfffffffffff echt aan toe ;):D hahaha.

Kusssssssssssss

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Mia ik kom even laten weten dat ik aan je denk!
    Ondanks dat ik even niet meeschrijf denk ik echt wel aan jullie allemaal hoor!

Liefs,

11. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Miaaaaaaaa! Waar ben je?????
    Gaat het allemaal nog goed, of heeft de kleine man zich inmiddels aangediend?

Lieve Ieoor, wij denken ook aan jou lieverd ook al ben je niet meer zo actief hier!

Gabrielle wanneer testen? Deze week toch?

Sabrien, jij nog gecondoleerd met je oma. Gaat het weer een beetje met je?

Sikki, hele fijne vakantie! Lekker genieten in la france!

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    MEIDEN, LEES NET OP HYVES DAT MIJS BEVALLEN IS VAN EEN ZOON!!!!!

WEET NIET OF IK DE NAAM MAG PLAATSEN, ALS JE NIEUWSGIERIG BENT, EEN PB'tje MAG!

MIJS EN MIJSMAN, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE!!!!

Liefs Loesie
    (ja, ben weer Loesie, meelezer is wel weg denk ik)

13. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ieoor, wat lief van je!!!! En heel erg sterk van je dat je toch af en toe komt spieken hier. Ik denk ook aan jou hoor :)

Loesie, ja, alles staat klaar: tas (met een briefje er op wat er last minute nog bij moet), kamertje, wiegje bij ons op de kamer, maxi cosi familyfix zit al in de auto, box staat in de kamer, vluchtroutes naar het ziekenhuis zijn gepland en ik heb het huis al tig keer schoongemaakt :D
    Nu moet alleen de kleine man nog komen...

Sabrien, jeetje, jij gaat ook snel zeg! En lekker bijna vakantie :) Gaan jullie nog weg?

Gabrielle, ben je al vertrokken? We denken aan je. Sterkte met de laatste paar dagen!

Lindhina, niet te hard werken hè. Op naar de 20 weken!

Nou, wij hadden vandaag weer een afspraak bij de gyn. Alles ziet er nog goed uit: hij beweegt nog voldoende en ik heb genoeg vruchtwater, dus ons mannetje heeft het nog naar zijn zin. Nu mogen we donderdag terug komen voor nog een controle en dan maken we een afspraak voor een evt inleiding halverwege volgende week. We konden er ook voor kiezen om maandag pas terug te komen maar dan duurt het weer langer voordat de afspraak voor het inleiden staat en daar hadden we dus geen zin in!
    Maar we gaan er gewoon van uit dat de kleine man zich deze week zelf wel laat zien toch?
    Lief dat jullie meeleven!

Sikki, Bonjour! ;)

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Zit nu ineens te bedenken dat het misschien een beetje rot overkomt dat ik het zo groot heb neergezet...

Sorry meiden, niet over nagedacht...

Liefs

15. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Mijs, Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Hopelijk is alles goed gegaan en kunnen jullie nu van elkaar genieten :)

En stiekem toch nog eerder dan ik ;):D

16. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Loesie, ik vind het niet erg dat je Mijs haar nieuws hier neer hebt gezet hoor. Dit soort nieuwtjes moeten toch doorgegeven worden? :D

17. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Mia, toch hier even een berichtje dat ik je al de tijd ben blijven volgen, en aan je denk! Op naar de geboorte van jullie prachtige zoontje! :)
    liefsss

18. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Oh Esser, wat lief van je!
    Ik zie dat jij ook alweer hard op weg bent met een tweede spruit: Gefeliciteerd!!! :)
    Wat kan de tijd toch snel gaan zeg. Hopelijk gaat ook alles goed met jouw zwangerschap.

Ik kan niet meer wachten tot hij er is, maar ja, geduld is dan ook niet mijn sterkste kant :D Ik ga er maar van uit dat al het wachten straks rijkelijk beloond wordt ;)

19. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Loesie meid dat geeft niks hoor.
    Ook het blijde nieuws (zeker het blijde nieuws) moet en mag hier gemeld worden.
    Daar doen we het tenslotte allemaal voor!!!

Bedankt voor het melden.

20. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Mijs en Mijsman van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
    Geniet ervan!

Liefs,
    Ieoor

Deel Deze Pagina