Even een mini-update: er is hier nog steeds niks aan de hand... Heb een zeer relaxed mannetje denk ik
Mijs en Mijsman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje geniet lekker van elkaar... en zoals bekend zijn we allemaal nieuwsgierig naar de naam... het bevallingsverhaal en een foto maar als je niet wil respecteren we dat ook
Mijs, gefeliciteerd met jullie kleine man! Geniet van elkaar! Mia, je hebt nu wel elke dag meldplicht hè, anders gaan wij ons gelijk druk maken...
Hi, hi Ieoor, mommy-to-be is nog wel rustig maar wordt ook wat ongeduldig Dat komt gewoon omdat de datum waar je naar toe leeft nu voorbij is. Ik heb het de laatste week rustig aan gedaan, maar nu krijg ik de neiging om weer vanalles af te spreken (alsof hij nog lang niet komt) Maar.... ik wil absoluut niet roepen dat ik het zat ben of zo, want ik ben nog steeds onwijs dankbaar dat het gelukt is. Dus al moet ik nog een jaar met zo'n dikke buik rondlopen dan doe ik dat Lindhina, ik zal me zeker iedere dag even melden hier! Hoe gaat eht met jou? Vrijdag de echo toch? Heel veel succes alvast! Silvia, ik ben het helemaal eens met je: Ik hoop ook dat Mijs nog even langs komt hier om verslag uit te brengen! Ladouce, hoe gaat het met je man en de 4-daagse? Het valt nog best mee met het weer, vandaag was een mooie dag! Succes nog.
Even voldoen aan mijn meldplicht Ik stond vanochtend wederom op met het gevoel van "oh, er is nog steeds niks aan de hand". Dus ik denk dat er vandaag weinig gaat gebeuren. We gaan maar eens de deur uit, want bewegen moet ook goed zijn heb ik gelezen (naast ananas en seks, maar dat hebben we al geprobeerd ) Tot later!
Lieve allemaal, Afgelopen maandagochtend is inderdaad ons zoontje al geboren! Dat hadden wij ook nog niet verwacht, het was geen bewuste inhaalrace, hoor Mia! Alles gaat goed hier. Loesie, bedankt voor het melden, erg leuk om hier al felicitaties te lezen zonder in de gaten te hebben dat het hier al gemeld is! De naam maak ik idd liever niet openbaar, fijn dat je dat nog niet hebt neergezet. Julle mogen me (of loesie, haha) daarvoor pb'en. Misschien zet ik ook binnenkort even een foto in m'n album, maar dat komt later. Een dikke knuffel voor iedereen die blij en iedereen die een beetje naar wordt van babynieuws van anderen.
Mijs het is jullie van harte gegund. Gefeliciteerd met jullie kleine man. Heel veel geluk met z'n 3en. Geniet ervan!
Mijs, geniet lekker van jullie kleine man! Is de bevalling helemaal goed gegaan? Mia, bitter lemon schijnt ook te helpen.... Zeggen ze! Nog steeds alles rustig...? Mijn gevoel zegt dat je vrijdag aan de beurt bent...
In de auto stappen en miaman alle kinderkopjes van het dorp over laten rijden hobbel de hobbel..hielp hier 2x
Mijs, wat fijn dat alles goed gaat! We hopen snel een mooie foto in je album te zien (als je dat wilt natuurlijk) en je bevallingsverhaal te lezen. Maar voor nu: lekker rustig aan doen en genieten! Lindhina, over bitter lemon en tonic heb ik ook veel gelezen, alleen vind ik het allebei echt niet lekker en aangezien er geen harde bewijzen zijn dat het helpt laat ik beide nog even staan Jij morgen de 20 weken echo? Heel veel succes!!! Willen jullie trouwens weten wat het wordt? Silvia, van jouw tip had ik nog niet gehoord, maar het valt natuurlijk wel te proberen We gaan straks weer naar het ziekenhuis voor controle, dus misschien moeten we maar wat B-weggetjes nemen Hier vanochtend weer wakker geworden na een redelijk goede nachtrust (op 2x plassen na dan). Hopelijk weten we straks, na onze afspraak, hoe het er voor staat. I'll keep in touch!
Wow, Mijs, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!! Wat een geweldig nieuws. Geniet van hem elke ,moment van de dag! Mia, nog steeds een relexed mannetje? Je houdt het wel spannend voor ons. Sorry, ik was al vertrokken en had geen kans meer om online te komen. Morgen mag ik testen, en ik merk dat ik toch erg gespannen ben. Ik voel niet echt iets... ik zie het wel. Groetjes, gabrielle
Beetje een late update, sorry... De controle was goed, maar het stelde niet veel voor. We waren vandaag voor het eerst bij de verloskundige van het zh, omdat de gyn al helemaal vol geboekt zat. Toch een andere ervaring hoor: echt zo'n kletsmevrouwtje, heel aardig, maar toch echt anders dan de wat zakelijkere gyns. Ze heeft mijn bloeddruk gemeten, wat gevoeld en met de doptone het hartje geluisterd, voor eht eerst dus geen echo. Dit hadden we ook allemaal thuis kunnen doen, ha ha. Maar goed het belangrijkste is gebeurd: de afspraak voor het inleiden is gemaakt! Maandag nog ontrole en een CTG en als de kleine man niet uit zichzelf te voorschijn komt dan moet ik dinsdagochtend bellen of er plek is. Als dat zo is mogen we gelijk naar het zh. Ik ben wel blij dat er een datum is geprikt want ik vind ruim 41 weken wel genoeg Niet omdat ik niet meer kan, maar ik ben bang dat het op het einde dan alsnog mis gaat (ja, die angst gaat nooit weg...) Lindhina, succes morgen!!! Gabrielle, morgen testen: wat spannend!!!! Ik had overigens weken lang geen enkel teken, dus daar moet je je niet druk om maken. Maar dat je nog niet ongesteld bent geworden is wel een heel goed teken Sterkte.
Wauw Mia wat spannend! Dan gaat het dus echt gebeuren... Tenzij ie van het weekend niet zelf komt natuurlijk... Wij morgen om half 12 echo. Ook niet bij onze eigen gyn, maar bij iemand anders. Vind het wel heel spannend hoor. Gabrielle morgen testen... Jemig wat een spannende dag morgen! Maar geen ongi is goed teken, tenminte bij mij wel. Hoe ging dat bij jou vorige keren? Mijs, lekker aan het genieten van jullie kleine man?
Kom even spieken! Mia, wat spannend!!!!! Dus dinsdag, als hij niet eerder komt, is de grote dag!!!! En dan moet je natuurlijk nog afwachten hoelang het inleiden duurt, maar goed, het einde is in zicht!!!! SPANNENDDDDDDDDDDDDDD.... Gabrielle, was ook even benieuwd hoe het met jou is! Hopelijk ben je de mooie test aan het vieren!!! Knuf voor de rest!
Mia.....????? Wo bist du??? Bist du jetzt am werpen? Ik heb het wel gezegd he... vrijdag.... Wij vanmorgen echo gehad en alles is goed met onze KLEINE MAN!!!! Wij krijgen een jongetje. Manlief had al de hele tijd dat gevoel en het is dus uitgekomen. Klein probleempje.... wij kunnen geen een leuke jongensnaam bedenken.... kan iemand ons op ideeën brengen?? Echo duurde ruim 3 kwartier, wel leuk om hem een keer zo uitgebreid te bekijken. Hij lag lekker te spartelen en eigenwijs met zn koppie naar beneden. Later na wat gepor draaide ie en kon ze alles goed zien. Enig puntje is dat de placenta momenteel nog voor de uitgang ligt. Het kan goed zijn dat naar mate de baarmoeder groeit de placenta mee omhoog verplaatst, maar als ie zo blijft liggen, dan wordt het een keizersnee. Maar goed, dat maakt me niks uit, als ons kleine mannetje maar gezond ter wereld komt. Vanmiddag gelijk op pad geweest voor verf voor de kinderkamer, manlief gaat morgen schilderen en vanavond de kinderkamer bestellen.... eindelijk!!! Wie had dat ooit kunnen denken dat wij ooit aan de kinderkamer zouden beginnen... ik niet in ieder geval. Zo onwerkelijk toch nog.... maar wat zijn wij dankbaar! Sorry voor alle lieve meiden die dit NOG NIET mogen meemaken, kan me voorstellen dat het pijnlijk is om te lezen....