Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    #2701 silvia009, 22 jul 2011
    Laatst bewerkt: 22 jul 2011
    Lindinha wat een onwijs fijn berichtje van jou nu eindelijk na al die ellende :D
    geniet lekker van jullie zoontje in je buik..het gaat nu snel hoor dus geniet er ontzettend van!!!

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Spannend Mia, dat je een inleiddatum hebt!!
    Ik hoop dat jouw inleiden net zo goed zal gaan als mijn inleiding!! (Bij mij kon direct de vliezen worden gebroken en 6 uur en 4 minuten na het breken had ik al volledige ontsluiting, weer 16 minuten later had ik mijn dochter op mn borst en weer 6 minuten later was de placenta ook er uit!! :)
    Veel succes en vooral heel veel plezier!! (Ja, een bevalling kan echt ook heel leuk zijn, ondanks de pijn ;))

Mijs, van harte met je zoon!! Ik ga je zo ff een PB sturen voor de naam. Ben wel benieuwd!! :)

Lindinha, ik stuur je zo ook ff een PB. Ik heb een hele mooie jongensnaam voor je, maar mocht je hem echt willen gebruiken, dan staat hij hier in ieder geval nog niet op het forum ;)

Andere meisjes... Ik hoop nog elke dag voor jullie dat jullie ook dit wonder mogen meemaken. Ben wel benieuwd hoe het met jullie gaat.

Hier gaat het goed. Meisje is alweer 21 dagen bij ons... Heb gister en vandaag toch maar weer een schoonheidsslaapje overdag gedaan. Heb dat toch wel nodig, al dacht ik het ook wel zonder te kunnen. Nu ik gisteren weer had geslapen kwam ik vannacht makkelijker mn bedje uit, dus ik denk dat we dit maar vaker gaan doen.

Morgen gaan we naar mn oma's. Ze wonen beiden in een verpleegtehuis en kunnen rolstoeltechnisch niet hier op visite komen dus dit word de eerste kennismaking tussen oma's en achterkleinkind. Fototoestel gaat mee!! Net als de Ipad zodat we hen ook een fotoserie van de eerste weken kunnen laten zien.

Meisje is dinsdag weer gewogen. Ze weegt nu al een halve kilo meer dan haar geboorte gewicht en is al enkele cm's aangekomen.

Kortom: ik Geniet!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Mijs, stuur je geen PB want heb je op Hyves al ff opgezocht. Mooie man heb je op de wereld gezet, met een hele mooie naam!!
    Nogmaals van harte!! :)

4. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Sorry... beetje laat :) maar hier is nog steeds alles rustig!
    Ik had alleen nog geen tijd gehad om iets te schrijven.

Lindhina: Gefeliciteerd, jullie krijgen ook een zoon!!! Wat een heerlijk gevoel dat alles er goed uit zag en dat je hem zo goed hebt kunnen bekijken. En nu helemaal los met de kinderkamer :):):)
    Wat die naam betreft... wij hadden al jaren een meisjesnaam en moesten opeens een jongensnaam gaan bedenken. Ik vond het ook erg moeilijk, vooral omdat ik vaak iets origineler ben dan Mia-man. Nu hebben we toch maar voor een naam gekozen die we allebei erg leuk vinden, alleen komt hij wel wat vaker voor helaas. Maar daar heb ik me maar overheen gezet. Als de kleine man straks is geboren zal ik de naam hier niet rondspreiden, maar wel in mijn album zetten.
    Wat voor een soort namen vind jij leuk? Ik wil nl wel met je meedenken maar dan moet ik wel een beetje weten in welke richting ;)
    Voor nu: lekker genieten van die mooie echo!

Gabrielle, en???? Je bent nog op vakantie dus zal ook wel niet alle tijd hebben om hier te schrijven, maar ik hoop dat je daar nu een vette tweede streep hebt gezien.

Maartje, wat fijn dat alles zo goed gaat met jou en de kleine meid! Ik zat vanochtend nog te denken: eigenlijk liepen we helemaal niet zo ver uiteen, maar jij bent eerder bevallen ik ga later werpen, dus ineens scheelt het bijna een maand :$
    Een klein dutje tussen de middag lijkt me helemaal niet verkeerd als je er 's nachts ook nog een paar keer uit moet. Lekker aan jezelf denken hoor!
    Veel plezier bij je oma's morgen!

Loesie, het wordt nu inderdaad spannend! Ik ga er maar van uit dat het inleiden lang duurt, dan kan het alleen maar meevallen. Zoals het bij Maartje is gegaan zou wel heel mooi zijn :D maar ik ga maar van 24 uit...

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Haha, ik ging van nog wel langer dan 24 uur uit!!
    Had zoveel rampeplannen-verhalen gehoord. Dus ik ging uit van dagje gel, dagje gel, dagje rust, dagje gel en daarna??

Maar nee, ik had met 36.6 al verweking en 1 cm, en bij 38.1 was dus zonder dat ik het gevoeld had al verder gegaan en had ik al ruim 2 cm :D
    Bij mij had de bevalling trouwens nog wel sneller kunnen gaan: eerst werden mn vliezen gebroken en moesten we een uurtje afwachten of de weeen vanzelf zouden komen. Dat kwamen ze dus niet waardoor ik alsnog aan de weeenopwekkers moest. Als ze me direct hadden aangesloten was het nog sneller gegaan ;)

We liepen idd vlak bij elkaar maar nu zit er straks bijna een maand tussen!!! Gek idee ook dat ik vandaag 42 weken zwanger zou zijn geweest... ;)
    Kan me niet meer goed voorstellen dat ik ooit zwanger ben geweest. Alhoewel: uiteraard wel als ik naar ons mooie meisje kijk. Maar ik bedoel meer hoe het was om zo'n grote buik te hebben en die schopjes te voelen. Het lijkt alweer zo lang geleden. Voelt ook alsof ons meisje al heel lang bij ons is. Normaal ben ik vreselijk op mn slaap gesteld, maar net rekende ik dus uit dat ons meisje al 21 dagen bij ons is. Dat betekend dus dat ik al 20 nachten gebroken nachten heb.. :$
    Voelt helemaal niet alsof ik al 20 nachten te weinig slaap!! Hihi, 1 blik op de prachtige dame en ik vergeet alle slapeloosheid!! :D
    Ik zou dus zeggen: geniet nog ff heel hard van je buik, de schopjes enzo. En daarna... Daarna gaat het echte genieten beginnen!! :D

Ik ga zo weer ff wat foto's in mn album showen. Zowel van de kamer als van ons meisje.

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Mia, wij hebben ook al jaren een heeeeeeeeeeeele leuke meisjesnaam, maar ja zul je altijd zien.... wordt het een jongetje :). Wij houden van een beetje normale namen, niet van die hele bijzondere, aparte namen. Heb soms het idee dat sommige mensen een sport maken van het bedenken van de meest bijzondere naam.

Een korte naam vinden wij leuk, mag ook oud-hollands zijn, maar niet te "oud" snappie? Echt lastig.... ik vind 1 naam heel leuk, maar manlief is er nog niet helemaal uit, hij begint er wel steeds meer aan te wennen, dus wie weet wordt dat 'm wel... :)

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wat dacht je van SIEM?!?!?!?!?!
    Korte naam, beetje oud hollands, maar niet TE!!!;)
    Wat leeeeeeeeeeuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkk trouwens, een manneke! Ze zijn zoooooooooooooooooooo schattig!!!!!!
    Fijn dat alles goed was!

Verder, Gabrielle, was ook wel benieuwd naar jou!

Mia, nog niks dus...spannend hoor!
    Over dat inleiden, ik had zonder dat ik het wist ook al 2cm, net als Maartje, en dan gaat het best wel snel. Bij mij konden ze ook meteen de vliezen breken. (ben ook ingeleid)
    Dus als je dat al hebt, duurt het een stuk minder lang! Dus daar ga ik voor bij jou!

Maartje, SEG, hier uitgebreide verhalen typen en bij ons wegblijven, foei!!! ;)...geniet meid!

So, ik ga onze herrieschopper eens tevreden stellen!
    Mannekes kunnen wel heeeeeeeeeeel ongeduldig zijn!
    Maar er zijn vast ook meisjesmama's die dag zeggen, hihi!

Tot snel!
    SMAK

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Mrs mia wat spannend, volg week hebben jullie je mannetje in jullie armen!!! Wauwwwwwwww!! Hou je in de gaten!!!!

Lindinha, gefeliciteerd met de 20 weken echo die helemasl goed is!! Prachtig om te zien he? Wat leuk een knulletje!!! Gek om te weten wat t wordt he? Veel plezier met klussen in beebkamer, zo leukkkkk!

Gabrielle, spannend denk aan je! Ik hoop het zooooooo!!!
    Knuffffffff

Mijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, geniet ervan!!!

Trotse maartje mama, lekker genieten van jullie meisje!!!! Wat lijkt me dat een heerlijke tijd en veel plezier bij je oma's!

Met mij alles goed!! Geniet heerlijk van al t leven in mijn buik, wat is dat een heerlijk gevoel!!!!! Beebkamer is ver af, ga wel 20 x per dag ff kijken hihihi! Wel al een paar daagjes flink last van bandenpijn, buikje is ook wat ronder geworden hihihi..

Fijn weekend verder!! Kusss

9. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Goede middag!
    En weer niks nieuws hier hoor.... Ik broed nog lekker even door.

Maartje, wat een mooie beebkamer!!! Echt een meisjeskamer, leuk hoor. Ik wacht nog wel met smart op nieuwe foto's van je mooie dochter :)
    En fijn om te lezen dat het inleiden bij jou zo snel ging. Net als bij Loesie! Dat geeft de burger weer moed ;) Maandag heb ik weer controle en dan gaan ze voelen of er al ontsluiting is... ik hoop ook op 2 cm of meer!

Lindhina, ik hou ook van kort en Hollands of Scandinavisch en dus niet van hele aparte, zelf gecreëerde namen (sorry ik wil nietmand beledigen hoor)! Ik zou het alleen wel leuk vinden als hij niet zo vaak voorkomt, dus dat hij wat origineler is, maar onze naam staat uiteindelijk toch in de top 20...
    Je moet gewoon kiezen wat bij je past.
    Maar een paar suggesties:
    Siem (erg leuk Loesie!), Gijs, Teun (misshien té oud?), Daan, Mees, Cas, Lars, Sam, Sem, Luuk, Ruben, Stijn, Max, Timo, Boris, Thomas, Floris, David.
    Nou, ik hoop dat je er wat mee kan ;)

Loesie, jongetjes kunnen inderdaad druk zijn, maar daar heb ik papa gewoon voor :D Het kan ook erg verschillen: mijn broer heeft twee mannekes en de oudste is erg druk en heeft een hele sterke eigen wil terwijl de jongeste heel rustig en meegaand is. Ik hoop stiekem dat ik er een in de laatste categorie krijg...

Sabrien, jij bent dus heerlijk aan het genieten!!! Maar wel last van wat kwaaltjes (die wij MMM-meisjes met alle liefde ondergaan). Ik moet zeggen dat ik het rond de 28 weken zwaarder begon te vinden, maar naarmate ik verder kwam werd dit weer iets minder ;) Misschien omdat ik mijn ritme meer ging aanpassen, dat zou natuurlijk ook kunnen...
    En wat vindt Urby van het buikje?

Gabrielle, we zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig :D

Sikki, mocht je nog meespieken vanuit La France: ik hoop dat jullie daar heeeeeeerlijk genieten!

Ladouce, heeft je man de 4-daagse uitgelopen? Ik hoop het! Het viel uiteindelijk nog best mee met het weer toch? Ik hoop dat jij ook een beetje hebt kunen genieten van de feesten.

Ieoor en Anna, ik denk nog steeds aan jullie hoor! Dikke knuffel.

10. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Oh oh Mia... Ik heb zo'n vermoeden dat wij misschien wel dezelfde naam hebben... Haha dat zal wat zijn. We zijn er nog niet helemaal uit, ik vind het een hele leuke naam, manlief raakt er inmiddels aan gewend... Dus wie weet...

Sabrien, weten jullie eigenlijk wat het gaat worden? Ik gok een meisje...

11. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hi, hi, Lindhina, dezelfde naam, dat zou best kunnen natuurlijk :D
    Die van ons stond natuurlijk niet in mijn rijtje :p
    Maar mocht het zo zijn dan zeg ik: lekker dezelfde naam nemen hoor! Je moet gewoon doen waar je zelf (samen) het beste gevoel bij hebt, het is tenslotte jouw zoon.
    Maar ik word natuurlijk wel nieuwsgierig naar jullie naam ;)

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Mia, ja mocht het dezelfde naam zijn dan zullen we die ook gewoon nemen hoor. Gister kwamen we er nog een tegen die we ook wel leuk vinden, maar denk niet dat ie het gaat halen bij de naam die we al hebben.

Nog steeds rustig bij jou? Echt super spannend zeg!

Wat een saai weer zeg vandaag... Bah!

13. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Meiden, sorry dat ik jullie heb laten wachten, ik had gen internet, maar...het was ook nog niet helemaal duidelijk.

Vrijdagochtend test gedaan, en een supervaag 2de streep verscheen. Het was zo vaag dat ik het echt niet wist. Na een paar uur op heette kolen, nog een test gedaan, wederom een tweede vagen streep. Toen maar het ziekenhuis gebeled, het verteld en ze zeiden dat voor een gewone test het misschien een paar gaden te vroeg is voor een duidelijke streep, maar ik mag best denken dat ik zwanger ben. Over 2 dagen weer testen, werd er gedaviseerd.
    Gisteren even netjes gewacht en vanmorgen weer getest en ja hoor...de tweede streep was nu stukken duidelijker. Ik mag mezelf ZWANGER noemen :)))))))))))))))))

@Mia: nog steeds geen jongentje in je armen?

@Lindinha: wat leuk, een zoontje. Ik vind Lennart ook een hele leuke naam, Pepijn, Alex, Jan, Pieter en Willem.

Ik ga nu even heel erg genieten en ook al vind ik nog spannend of het goed blijft gaan, ik heb nu alle vertrouwen in dat het goed komt :)

groetjes,

Gabrielle

14. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Hallo ladies, ik ben weer thuis. Gelukkig gisteren al want vandaag is de herfst begonnen:$. Lief heeft zonder blaren de vierdaagse weer uitgelopen. Het weer is echt super geweest. Overdag droog en af en toe zon en 's nachts en 's avonds soms wat regen. De lopers en ikzelf hadden geen klagen. Ben nu nog druk met opruimen en de was en dan maandag weer terug naar kantoor.

Ik zag dat Mia tot gisteren nog niet bevallen is maar zich vandaag nog niet gemeld heeft. Het is vandaag prachtig "werpweer". :D

Lindinha, gefeliciteerd met jullie mooie 20 weken echo en het wordt een jongetje met vast een prachtige naam. Wat dacht je van Tim?
    (Is een van mijn favo's maar kan niet omdat lief zo heet)

Mijs inmiddels bevallen. Gefeliciteerd met jullie kleine, geniet ervan.

Maartje ook nog druk aan het genieten van de kleine meid.

Sikki lekker in LDF, hoop dat het weer daar beter is dan hier.

Ieoor, hoest met jou? Was de date met Sikki gezellig. Ach, ik weet het antwoord al.:D

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    GABRIELLE, GEFELICITEERD!!!!!!!
    Wat een spanning zeg! En dan nog een dag 'rustig' afwachten ook nog, killing! Wat super dat het gelukt is!
    Even je onderschrift aanpassen he?! (en evt banner als je al durft!) Geniet van dit mooie nieuws!

Ladouce, wat super van je mannetje zeg! Knap hoor! En het lijkt idd wel herfst he!? Ik mopperde vandaag nog tegen manlief: het is verdorie 24 JULI! En dan dit weerk, ze lijken wel niet goed wijs! Bbbrrrr...

Mia idd niet geweest vandaag...zou het dan toch?!

Liefs

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ladouce, wat een prestatie zeg van je man. Respect!!!!! En jij ook een lekkere week gehad en dan morgen weer werken... Altijd minder na een weekje vrij. Succes morgen! Oh... Tim gaat het niet worden, zo heet mn broertje...

Gabrielle.... Een voorzichtige gefeliciteerd! Wat geweldig zeg! De 2e toch voor jullie? Geniet ervan, als je dat al kan.

Miiiiiiiiaaaaaaaa.... De meldplicht roept! Zal het dan toch???

Sikki nog lekker aan het genieten in La France? Hebben jullie een beetje mooi weer? Het is niet echt denderend in FR momenteel...

Wij gister de babykamer geschilderd en meubels besteld... De droom wordt steeds echter....

17. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Sorry, sorry, sorry..... een beetje laat, maar hier ben ik dan eindelijk met mijn meldplicht :):):) Alles is nog steeds rustig. Ik had het alleen druk vandaag: huis schoonmaken en daarna bezoek. Toen ik eindelijk hier wat wilde typen had Mia-man de laptop nodig en dat ging voor ZP.
    Maar ik heb jullie wel in spanning gehouden zie ik: mijn excuses!

Gabrielle, een voorzichtige Van Harte Proficiat!!!
    Een streep is een streep zeggen we altijd, dus het ziet er goed uit. Natuurlijk blijft het voorlopig nog even spannend, maar ik hoop dat je toch al vast wat kan genieten :)

Lindhina, wel grappig als we dezelfde naam zouden hebben maar ik denk het toch niet hoor. En anders is het helemaal niet erg. Nog even en dan weet je in ieder geval onze naam... Wij hadden deze naam trouwens ook als eerste en daarna volgden er een hoop maar we kwamen toch telkens weer terug bij deze.
    Al de kamer helemaal geschilderd: goed zo! Lekker los op de beebkamer is heerlijk :) Komen er foto's in je album straks?

Ladouce, gefeliciteerd met het vierdaagsekruisje van je man! Erg knap hoor en dat zonder blaren. En het weer was inderdaad zeer goed voor de lopers en hun familie. Alleen helaas weer werke morgen :( Sterkte!

Loesie, helaas, vandaag dus toch niet...

Morgenmiddag controle en een CTG. Hopelijk dinsdag dan de inleiing en anders woensdag.... Het kan in ieder geval niet lang meer duren! Ik hou jullie op de hoogte!!!

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Mia heel veel succes vandaag... ik denk dat je vandaag na de ctg wel meteen mag blijven...weet niet waarom maar dat gevoel heb ik ;)
    zet hem op meis!!!!

19. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Haha... Jij maakt het idd wel spannend zeg Mia! Veel succes vanmiddag met de ctg en we horen het wel weer hoe het afloopt.

20. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Goede morgen!
    Weer een rustige nacht gehad hier. Bedankt voor de succes wensen!

Silvia, ik zat al te denken om in ieder geval mijn koffertje helemaal klaar te zetten, want ergens heb ik ook zo'n voorgevoel, maar aan de andere kant ook weer niet :(

Ik hou jullie op de hoogte!

Deel Deze Pagina