Mia en Miaman van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon met de prachtige naam!!! (ik heb gegluurd) wat balen zeg dat het zo naar afgelopen is... ik hoop dat je snel hersteld en nog meer van je zoontje kunt genieten je hebt het verdiend!!!!!
MIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! en Miaman! Van harte gefeliciteerd met jullie ZOOOOOOON!!!! Ga zo in map spieken! Wat heftig zeg dat placenta niet mee kwam! Bij mij was het ook echt op het randje! (na 56 min)!! Doe rustig aan, kom goed bij en laat je lekker vertroetelen! wat fijn dat zoonlief het wel goed doet!!! En jij moet ook snel weer opknappen!!!! Geniet lieverd! SMAK
Mia, PRACHTIGE NAAM!!!! Die hebben wij ook in ons lijstje gehad!!!! Totdat buuf/vriendin in december ook beviel van een zoon en die deze naam kreeg!!!!! haha! Nu nog een foto! Ben benieuwd!!
Lieve Mia, je kent mij helemaal niet maar ik heb in het achterste karretje van je achtbaan met je mee geleefd. Ik wil jullie van harte feliciteren met de geboorte van jullie kleine man! Hij is vast prachtig! (Ben verder heus niet benieuwd naar de naam hoor! )
Mia, je kent mij vast ook niet, maar ook ik heb je van een afstandje gevolgd . Dus daarom: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! Heel veel liefde en geluk met z'n 3-tjes! En net als Leonie ben ik ook helemaaaaal niet nieuwsgierig naar de naam hoor
Ssluit me volledig vanuit het achterste karretje aan bij Leonie.. Mia en man eindelijk is ie daar dan, jullie prachtige zoon. Maar jeetje Mia wat een heftig einde zeg. Rustig aan en veel sterkte voor je herstel Mia. * ook nieuwsgierig *
Lieve Mia, Hier nog een babyrinthspiekster... GEFELICITEERD!!!!!!!!! Wat fijn dat het zo goed gaat met je kleine man.. Hopelijk knap jij ook helemaal weer op! 4,5 liter hakt er goed in dus rustig aan he!!! ps ik ben WEL heeeeel nieuwsgierig naar de naam D) maar ik vraag sil wel een pb!
Mia, wat een nieuws!!! Een prachtige, gezonde zoon!! Van harte Mia en miaman! Geniet van elkaar!!!!!!!!!!!! Ps: wil graag 'vriendje' met je worden. Was dat helemaal nog niet en ben erg nieuwsgierig naar zijn naam. Liefs!
Wooohooooooooo!!! Mia van harte met de geboorte van jullie zoon!!! Wat fijn dat hij wel lekker bij je is nu, na een heftig einde van je bevalling! Ik hoop dat je goed hersteld en heerlijk kunt gaan genieten van het ventje!
Mia en Miaman, van harte gefeliciteerd met jullie wonder. Ik hoop dat je snel aansterkt van de toch behoorlijk heftige bevaling (of de nasleep ervan)... Ik weet niet hoe ik dat dan moet noemen.... Geniet van jullie kleine man. Het is jullie van harte gegunt. Liefs, Ieoor & Ieoorman
Mia en miaman, Super gefeliciteerd met jullie zoontje... Hoop dat je snel opknapt en vooral genieten en je lekker laten verwennen
Lieve Mia en Miaman, onwijs gefeliciteerd met jullie kleine man, ik ga zo spieken naar de naam.... ben zo benieuwd.... Wel vervelend dat de bevalling niet helemaal gladjes verliep, maar goed te horen dat het met jullie nu weer goed gaat en dat die kleine man nu lekker naast je ligt.
Mia en Mia man gefeliciteerd met jullie zoon. Het grote kleine wonder is er en nu genieten met z'n drietjes. En inderdaad wat een onwijs stoere naam! (Jammer dat de nasleep van de bevalling wat minder was maar de blijheid zal er niet minder om zijn)
Jaaaaah, daar is hij dan! Ein-de-lijk! Mia en Miaman van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Mia, ik hoop dat je snel weer helemaal opknapt en volop kunt genieten van jullie kleine man met z'n mooie stoere naam! Dikke knuffel van Sikki (die ondergedoken in Frankrijk uiteraard wel is blijven gluren voor dit fantastische nieuws )
Mrs en mrs miaman, gefeliciteerd met de geboorte van jullie vast en zeker prachtige zoon!!!!! Hopelijk herstel je voorspoedig van de heftige nasleep van je bevalling!!! Wauwww wat is t toch een wonder!!! Dikke kus
Mia en Miaman.....wow...eindelijk!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie kleine man! Geniet ervan!!!!!! En ik hoop dat je snel herstelt!
Even korte update: nog steeds op vakantie, nog steeds zwanger en nog steeds gelukkig. Ik kan niet wachten om maandag op controle te gaan!
Gabrielle, sorry heb het goede nieuws helemaal gemist!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!! Wat ontzettend SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! verder alles goed met iedereen? Mamma Mia aan het genieten?
Gabrielle hartstikke spannend allemaal zeg! Heb je zaterdag een afspraak in het ziekenhuis? Mia, hoe gaat het met je? Lig je inmiddels al op de normale verpleegafdeling of nog steeds op de high care? Hopelijk gaat het goed met je. En met de kleine man, ook alles goed? Sikki, lekker vakantie aan het vieren? Geniet ervan meid! Ieoor hoe gaat het met jou? Ladouce weer druk aan het werk? Sabrien, weten jullie wat het gaat worden? Ik denk het wel, maar volgens mij wil je het niet vertellen.......?