Even ego; ik was zo stil omdat ik met een secret mission bezig was. ICSI poging nummero 8. Maar helaas; vandaag negatief getest. Het is ons niet gegund blijkbaar. We worden er een beetje moedeloos van. We gaan nu naar de stad; 'troostaankopen' doen. Tja, je moet toch wat. Het was de heftigste poging ooit. Ik ben nog nooit zo ziek geweest. 1,5 week ziek thuis gezeten, en afgelopen zaterdag naar de huisartsenpost en het ZH geweest. Ik dacht (hoopte....) op overstimulatie (dan is de kans op een zwangerschap namelijk 80%). Ik had zo'n vreselijke verschrikkelijke maagpijn; echt niet te geloven. Werd er snachts steeds wakker van. Niets gevonden; op zondag van de HA post (ja wederom de HA post) een drankje gekregen wat al goed hielp. Op maandag ben ik naar mijn eigen huisarts geweest. En die zei heel stellig; je bent gewoon zwanger. Het is hongerpijn!!!! En daarna dacht hij aan een maagzweer! Maar uiteindelijk zelf uitgedokterd (via internet en de bijsluiter op internet); het kwam van de Cortison (Prednison) die ik deze poging geslikt heb. Op het etiket stond niet wanneer ik het tabletje in moest nemen, dus dat deed ik savonds. Sinds woensdag neem ik het tabletje tussen de middag met het eten en de klachten verdwenen als sneeuw voor de zon. Heel misschien, even een paar daagjes over denken gaan we nog een keer zelf een poging wagen. Want ik had deze keer 6 follikels, 5 eitjes, 4 bruikbare eitjes en 2 bevruchtingen. Dat is voor ons echt een super score. We hebben 2 emmy's van goede kwaliteit terug gekregen dus we waren positief gestemt..... ZUCHT.
Lieverd, ik ben even helemaal stil. Wat heftig en ik weet zo goed hoe je je voelt. Ik kan je op dit moment alleen maar een hele dikke vette virtuele knuffel geven.
@Ieoor: wat een verhaal, wat een verdriet wederom. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte!!! @Mia: hoe gaat het met jou en Mia-baby? Voel je je wat aangesterkt? @Lindinha: al de 20 weken echo gehad? En, mooi? Alles goed kunnen zien? Weer thuis. Ik mag maandag pas naar het ziekenhuis, bloedtest. En hopelijk krijg ik dan te horen wanneer we de echo krijgen .
Ieoor, wat ontzettend verdrietig!!! Tranen rollen over mijn wangen......... Ik gun t jullie zo. Alles zag er zo positief uit en dan komt wederom die teleurstelling.... Heb er geen woorden voor, wil je alleen even heel stevig vast pakken en knuffelen!!!!! Dikke kus, veel sterkte...
Gabrielle, wat ontzettend spannend maandag bloedtest hoever ben je dan? En dan afspraak voor echooooo, whoeiiiii!!! Hoe voel je je? Lindinha, alles goed bij jullie? Voel je t kleintje al goed? En hoe voel jij je? We weten inderdaad wat t wordt maar willen dat inderdaad lekker voor ons houden. Echt leuk zo'n geheimpje hihihi!!! Hoe is het met mama Mia, Maartje en Mijs? Wauwww kan niet geloven dat jullie al mama zijn en genieten van jullie wondertjes!!! Hier alles goed, voel me gelukkig weer beter na ellendige griep!!! Nog 2 weekjes werken en dan lekker 2 weken vrij!!!!!!!! Heerlijk! Fijn weekend!!!!
Ieoor...K.U.T... Dat is het enige dat in me opkomt... Jeetje...vind het zoooooo rot voor jullie! Tranen staan me in de ogen. Ik wilde dat ik wat kon zeggen of doen, maar ik sta machteloos, laat staan hoe machteloos jullie je wel niet moeten voelen! En dan ook nog zo'n buikpijn en al dat gedonder! Dat kun je er dan helemaal niet bij hebben... Dikke knuffel voor jou...ik weet niks beters, sorry!
Ik ben nu pas 5 weken en 3 dagen zwanger, dus nog heel pril allemaal. Ik kan ook niet zeggen dat ik lichamelijke veel voel. Ik heb pijnlijke borsten, af en toe heb ik een vlag van lichte misselijkheid en ik ben wat moe. Maar is het echt (behalve de borsten) of is het psychisch? In mijn hoofd voel ik me heel zwanger, ik fantaseer over de baby (of babies, iedereen denk dat er twee zijn, ik weet het echt niet) en over mijn dikke buik later. Ik geloof er nu sterk in dat het allemaal goed blijft gaan en kan het niet helpen om zingend door het leven te gaan nu . Ik hoop zo dat het zo blijft!
*schaam* Heb nog steeds Mia niet gefeliciteerd!!! Bij deze van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Had al de naam gegluurd!! Mooie naam hoor!!! Ga nu ook nog gluren naar foto's!! (staan die er al??) Maar vertel eens, hoe voelt het nu om eindelijkeindelijkeindelijk MaMia te zijn???
Ieoor... Weet niet wat tegen jou te zeggen, wat een vreselijk teleurstelling weer... Over de Prednison: zelf maak je ook cortisonen aan, 's ochtends heb je meer nodig dan 's avonds. Ik moest tien mg nemen. Ik nam 's ochtends 1 en 's avonds 1. Maar bij het afbouwen koos ik ervoor om 's avonds minder te nemen dan 's ochtends. Misschien heb je hier iets aan. Veel sterkte om deze grote terleurstelling weer te boven te komen... Kussie!!
Ieoor wat een teleurstelling weer voor jullie en wat een verdriet Waarom mag het nu niet lukken , waarom steeds weer dit verdriet...waarom... Knuffel
Lieve ieoor, wat ontzettend klote gewoon weer, weer een teleurstelling te verwerken. Weet nog zo goed hoe dat voelt... Bah! Lieverd heel veel sterkte gewenst. Wil nog wel ff zeggen dat ik het onwijs dapper van jullie vindt dat jullie nog een poging aan zijn gegaan en dan ook nog een paar embryos van jezelf zijn ontstaan. Dat geeft misschien ook wel weer een beetje hoop of niet?
Sabrien, met mij gaat alles goed hoor. Voel me prima en de baby is lekker actief zo nu en dan. Over 3,5 week weer een echo, ben benieuwd! Daarna lekker op vakantie en dan een pretecho... Zo benieuwd hoe die kleine eruit ziet. Gaan jullie dat ook doen?
Een hele dikke knuffel voor Ieoor, wat een shiteinde van een poging die zo goed verliep met 2 mooie embryo's! En dan ook nog akelige bijwerkingen, bah! Sterkte, meis!
Lindinha, wij hebben in onze vakantie op 23 augustus een pretecho gepland!! Lijkt me zo leuk!!!!!!!!!!! Mooi is dat he als je het kindje voelt bewegen echt een geweldig gevoel! Ik gun dit iedereen zooooooooooooooooo....................... Gabrielle veel succes morgen met bloedprikken!!
Zucht... net telefoontje gehad van het ziekenhuis. HCG waarde is prima, 4030, heel netjes voor 5,5 week. Gelukkig maar. Maar een echo kan ik pas 23 augustus krijgen. Vooral vanwegen vakanties van artsen en drukte. Dat is even balen. Bij mijn dochter had ik het hartje al met 6,5 week gezien, nu moet ik tot 8,5 week wachten. Zenuwslopend op vakantie dus, niet leuk. Misschien ga ik in Italie wel een echo doen, grrrr.
Kan je niet via een echo buro dan? kost je wel zelf geld natuurlijk maar dan kan je mischien wel geruster op vakantie? of zeg ik nu iets heel geks?
je zegt niks geks. Ik moet het even laten bezinken; ik had me vooral erg ingesteld op een echo begin volgende week. Ik vind nog 2 weken langer wachten zo slopend. maar misschien kalmeer ik wel. En anders zoeken we naar alternatieven.
Gabrielle, PROFICIAT wat een TOP-waarde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Enne, ik zou geloof ik ook niet zoveel geduld hebben, wij kregen ook de eerste echo bij 6 weken en was echt al gerustgesteld (voor zover dat kan natuurlijk) dat je het hartje zag kloppen!! Ik zeg ook op zoek naar een ECHO bureau hihihihi......... het is al spannend genoeg allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!