even snel een ego update; ik ben de trotse bezitter van 2 emmy's. 1 zeer goede en 1 goede emmy!!! Zo ver zijn we nog nooit gekomen; 2 emmy's tegelijk in mijn buik!!!! Nu rust...... en hopen dat ze blijven zitten. Goed weekend meiden!! Sorry, volgens mij was ik trouwens eerder vergeten te berichten dat er maar 2 van de 7 bevrucht zijn geraakt.... sorry... ligt aan de narcose vrees ik.... (althans daar verschuil ik me maar achter)... HIHI....
Hey Ieoor, geniet er lekker van Het weer zit mee dus je kunt lekker ontspannen Wij duimen voor je en het gaat je zeker lukken!
Hallo allemaal! Na een heerlijk ontspannen weekendje aan zee ben ik weer terug. Wat een fantastisch weer was het toch! Helaas is al ons geluk opgegaan aan het mooie weer want vanochtend testte ik omo-wit Omdat ik al weinig voelde had ik er al wat minder vertrouwen in maar dat maakt het zeker niet minder KUT :x Daarna hebben we een goede strandwandeling gemaakt en zijn we nog even wezen shoppen, maar de verjaardag had een stuk mooier kunnen zijn. Hopelijk word ik nog moeder op mijn 33e, of in ieder geval zwanger. Want die stomme tijd tikt telkens een beetje verder. Sip word ik er van... Morgen maar DD bellen en wachten op de ongi. Daarna door met de laatste 3 cryo's (ja, wij gaan er ook voor 3).
Lindhina, helemaal vergeten: Hartelijk Gefeliciteerd!!!! Hopelijk heb je een hele leuke verjaardag gehad en een top 90's feestje Sikki, volgens mij kom je morgen pas thuis, maar ik hoop dat je de Efteling overleefd hebt. Het was in ieder geval goed weer Ieoor, twee toppers: WAUW!!! Deze twee gaan gewoon blijven zitten en jij wordt de eerste van ons lijstje Heeeeeeeel veel succes deze wachtweken. Anna, ik kan me goed voorstellen dat je ook wilt beginnen als iedereen ergens mee bezig is. Ik vind het wachten misschien nog wel het allerergste van die ellendige mmm. Maartje, jouw strijdplan klinkt goed! Hopelijk zijn al je bloedwaarden ook goed. Ik ken Femara nog neit, maar ik ga er zeker eens op Googlen. Kwam je er zelf mee aanzetten of S? Lisa, ik wil je alvast heel veel succes wensen voor dinsdag. Hopelijk ziet het er allemaal goed uit. Nou, ik ga hier even vette friet eten en een fles wijn opentrekken, tja, je moet wat he
Hallo dames! Mijn verjaardag was super gezellig!!! 90s party was top! Lekker gedanst en geswingt, deze keer niet veel gedronken, maar 2 glaasjes Safari... had er gewoon geen zin meer in, verder hele avond aan fris en water gezeten. Prima... ondanks dat toch beetje brak vandaag, weinig geslapen, maar heerlijk buiten gezeten in de tuin vanmiddag, met ouders, broer, schoonouders en oom en tante, erg gezellig! Wij vrijdag weer echo voor cryo tp. Ben benieuwd, vrijdag zit ik op dag 14, eigenlijk beetje laat voor echo, maar ik gok het er gewoon op, begin wel al op dag 11 of 12 met ovu.testen, dus hopelijk gaat het goed, maar daar ga ik vanuit. Wij hebben van de week ook een gesprekje met dr. S. gehad ivm de vorige behandeling waarbij de punctie te vroeg gepland was en dus de meeste eitjes nog niet rijp waren en uiteindelijk maar 3 embryo's hadden. Zo weinig hebben we er nog nooit gehad... dus wij waren niet echt amused.... dr. S. heeft nu ook aan ons aangeboden om een volgende ICSI te doen voor het tarief van een IVF behandeling. We denken er nog even over na, want gaat ons toch nog zeker wel 1500 euro kosten en we hebben ook nog 3 behandelingen in UMCU, weliswaar zonder narcose, dus we zijn het nog aan het overwegen wat te doen. @Mia: meis, wat ontzettend klote toch weer! Het gaat ons allemaal hetzelfde af de laatste tijd, das nie goe! Tijd voor verandering vind ik! Sterkte meissie! @Ieoor: gefeliciteerd met je emmies! Hou ze goed vast, maar ga wel gewoon door met leven! Ik heb me voorgenomen dat ik dat ook gewoon ga doen de komende behandeling. Ik ga gewoon lekker sporten en alle andere dingen die ik normaal ook doe. Ik ga er geen rekening meer mee houden! Misschien helpt dat wel gewoon.... @Sikki: Efteling-weekendje overleefd? Hopelijk toch lekker genoten van het fantastische weer en lekker de longen uit je lijf gegild in de achtbanen! hihi.... Fijne zondagavond meiden! XXXXXX
Lindhina, wat fijn dat het bij jullie ook al weer op schiet! Hier ook maar 10 Euro met de staatsloterij. Ik dacht: geen geluk in de liefde (lees: zwanger worden) dan vast wel geluk in het spel, maar nee hoor.... geen jackpot of iets dergelijks
Hi meiden, Ieoor!! 2 emmy's aan boord!!! Top zeg!! Ik ga duimen!! Mia... Wat een ontzettende klotekutzooi!! Ik was er al bang voor toen ik vandaag niets zag staan, maar hoopte toch dat je stiekem aan het feesten was... KLotekutzooiklotekutzooiklotekutzoooi!!! Ik huil en vloek met je mee!! Vind je plan om de volgende keer weer 3 te gaan TPen een zeer goed plan!! Maar ik houd ook van de meest optimale kansen en denk niet zo snel in gevaren in dit!! Sinds ik zo'n lefgozer ben geweest heeft Sikki het ook gedaan en nu jij in het kader van 3 keer 3 is scheepsrecht moet het gewoon gaan lukken!! So!! Femara: ik had van Marjah gehoord dat zij het moest gaan gebruiken en aangezien zij ook een POFfertje is dacht ik laat ik maar eens aan Uber S vragen of het ook iets voor mij is... Maar inmiddels heb ik van Marjah gehoord dat hij het deze week aan bijna iedereen geeft Bloedwaardes: een paar dingen zijn verbeterd, maar andere dingen weer wat slechter. Zo zijn mijn nat. killercellen nu hoger geworden!! Volgens Pfeiffer zijn referentiewaarde nog binnen het goede, maar volgens Alan Beer slecht!! Alan Beer zegt dat als je Nat. Killercellen boven de 15 procent zit, je het embryo zal vernietigen. Mijn waarde is 19%. De Regulatorische Tzellen krijg ik morgen binnen. Lindinha: mooi dat je een fijne verjaardag hebt gehad!! Uber S ook aan jou toegezegd een ICSI voor IVF prijs te willen doen?? Hmm vind ik wel een netjes aanbod!! Maar ja... In het andere ZH krijg je kosteloos nog 3 behandelingen... Misschien op IVFmoeders eens gaan rondneuzen voor medicijnen. Daar is het wel toegestaan om half onopvallend het aan te bieden Dan heb je igg geen medicijnkosten mocht je het toch nog een keer in DD willen proberen.
mia had gehoopt je 2 keer te kunnen feliciteren vandaag maar helaas maar toch van harte met je verjaardag
Lieve Lindinha en Mia, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!! Hoop dat jullie wel een leuke dag hebben gehad. Mia, wat klote zeg K had echt een goed gevoel, dacht jij bent de eerste en wij zluiten wel aan Maar het zit ons toch niet zo mee dames Waar ligt dat nou aan??? Ik weet het echt niet hoor, maar begin steeds meer hoop te verliezen... zouden we gewoon zo veel pech hebben??? Ik kan me voorstellen dat je je heel klote voelt ;( Maar je bent ondertussen zo sterk dat je ook weet dat je door moet... We mogen de hoop niet verliezen want dan zijn we alles kwijt. Dikke knuf Mia en ik denk aan je. Groetjes aan de andere dames en hopelijk heeft Sikki het overleefd!
Sikki hoop dat je het weekend hebt overleefd meid. Lindinha fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Ieoor pas maar goed op je emmys. Mia nogmaals een dikke knuffel , vind het echt zo kut voor je.
Mia........................ ik weet het gewoon niet meer. Wat kan ik nou nog schrijven om je een hart onder de riem te steken. Om je te laten geloven dat het ooit allemaal wel goed gaat komen. Het is gewoon fucking oneerlijk. Al die moeite, al die energie, tijd, emoties, al dat geld, en weet ik wat nog meer stoppen jullie erin, en dan weer lukt het niet. Het is gewoon K*T!! Sterkte meis, voor jou en je man. Liefs, Ieoor
Lindhina en Mia; van harte gefeliciteerd (alsnog) met jullie verjaardagen! Lindhina jij verteld over de vorige punctie, die te vroeg was en er dus eitjes nog niet rijp waren. Hoe ben je daar achter gekomen? Heeft S dat zelf eerlijk verteld? Ik had namelijk 7 bruikbare eitjes uit 7 follikels, en achterdochtig als ik ben, geloof ik dat niet helemaal..... Jij gaat deze week weer voor een echo voor de cryo TP toch? Sikki heb je de Efteling en alles eromheen (smerige gelukkige gezinnetjes met te leuke kindjes) overleeft? Was het toch een beetje leuk? Het weer heeft in ieder geval ontzettend mee gezeten! Hadden jullie dat tenminste. Lisa wanneer ga jij weer van start? Maartje; Femara zoiets had ik al gelezen, dat dat ineens aan veel/iedereen voorgeschreven wordt.... nou ja.... als het helpt wil ik daar ook wel wat lekkers van. Anna ook van jou weet ik het niet wanneer jullie weer mogen gaan beginnen. Hier gaat het goed. Ik heb hoge buikpijn en hele zere borsten. Maar dat is alles. Komen die zere borsten van die bolletjes? Die gebruik ik nu namelijk voor de 1e keer. De andere pogingen moest ik om de zoveel dagen Pregnyl spuiten. Weten jullie trouwens wanneer je volgens Dusseldorf mag testen. 2 weken na de TP volgens mij he? Houden deze bolletjes de ongesteld tegen, net als dat spul dat Mia heeft dat de ongesteld tegen houdt? Is altijd fijn om te weten waar ik aan toe ben vind ik. Meiden, fijne dag. Liefs,
Had vorige week een berichtje getypt en nu is alles weg!!! Ieoor, wat super zeg 7 eicellen!!!!! Zeker verdrietig dat er maar 2 bevruchtingen waren maar dit is wel de beste poging tot nu toe voor jullie . En zelfs een zeer goede embryo ertussen. Jullie zullen wel trots zijn!!!! GOED HOOR!!! Ik ga megahard duimen voor jullie. Ik heb ook al eens zere borsten gehad door de Utrogestan maar kan volgens mij ook van Pregnyl zijn. Utrogestan kan de ongi tegenhouden maar dat hoeft niet. Bij mij hield het de ongi echt wel tegen, een dag of 4 na het stoppen kwam de ongi dan op gang. Met Progynova gebruik (ondersteuning bij cryo's) kun je niet vanzelf ongi worden is mij inderdaad ook vertelt. Het is gewoon afwachten geblazen.......... Mrs. Mia en Lindha, jarige jobjes. Nog gefeliciteerd met jullie verjaardag. Jullie hadden wel mooi weer uitgezocht in oktober . Lindinha, vrijdag weer echo dus voor jou! Spannend hoor!!!!!!!!! Mrs. Mia, wat ontzettend verdrietig van jullie Omo-test.....pffffffff hoe vaak moeten we die teleurstelling nog krijgen. Hebben de fles wijn en vette friet je wel goed gesmaakt? Zucht.........Dikke knuffffffffffffffffffffffffffffff. Blehh zo is het weekend en zo is het weer maandag, maar nog 1,5 uur en dan mogen we weer naar huis .
Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve reacties en knuffels. Wij hebben gister getreurd, maar vandaag gaat het al weer stukken beter. Ik heb weer een uitgangsecho staan voor a.s. vrijdag. Ik word er wel een beetje moe van want het is wel weer een eind rijden voor niks, maar ja niets aan te doen. Ieoor, ik had het van de week nog met Mia-man over die bollen. Ik zei dat ik de laatste paar TP's veel minder last had van bijwerkingen/ verschijnselen. Ik dacht dat dat een teken was dat het embryo niet ingenesteld was. Maar Mia-man zei dat mijn lichaam waarschijnlijk gewend was aan die bollen, dus dat de bijwerkingen daardoor afgenomen waren. Toch ben ik nog steeds van mening dat je wel iets voelt als het raak is. Ik kreeg in ieder geval in het begin wel zere/ grotere borsten en ik ben er ook wel eens duizelig van geweest. Rond dag 5 na de TP heb ik bij een paar behandelingen krampjes gehad en een paar uur lang hele harde tepels. Ik ben nog steeds van mening dat dat een innesteling is geweest, maar dat het daarna alsnog fout is gegaan. Het moeilijkste aan de bollen is dat ze je volledig kunnen foppen. Ik heb toch echt meerdere keren gedacht dat het raak was terwijl het niet raak was. Oh en ik werd gewoon ongesteld door de bollen heen. Het begon met een klein stipje grijs/bruine afscheiding en dan wist ik al hoe laat het was: game over. Sabrien, het is inderdaad weer maandag De friet en wijn smaakte heerlijk!!!! Heb er ook nog wat chocolade achteraan geworpen, hi, hi. Lisa, sorry ik ben het vergeten, maar wanneer was jouw echo ook al weer? Bijna toch? You go for it girl! Anna, ik had ook zo gehoopt dat ik het lijstje zou "openen", maar helaas... Toch moeten we hoop blijven houden hoor! Ik geloof pas dat het geen kans meer heeft als we definitief stoppen met behandelen. Maartje, jij hebt ons allemaal aangestoken met het TP-en van 3 Ik hoop dat S niet moeilijk doet (ik ga het gewoon aankruisen, hi, hi). Je Nat Killer cellen nog hoger Nou, dan zou ik ook zeker om prednison gaan zeueren hoor! Ben trouwens ook nieuwsgierig naar die Femara. Is het alleen voor POF-jes? Ik heb nl meestal ook niet zo'n geweldige opbrengst in kwantiet en kwaliteit. Maar goed, wij gaan eerst nog even cryo-en. Sikkiiiiiiiii al terug? Leef je nog?
ik heb morgen de echo dames, hoop dat ie goed is en dan hoop ik a.s zondag op een tp. sikki????? hoe is het of kwam je vandaag pas terug?
Lisa veel succes morgen. Inderdaad is Sikki still alive? Hey Sabrien; dat is lang geleden volgens mij dat ik jou gezien heb? Mia vrijdag weer naar Dusseldorf voor een echo. Jullie gaan er weer voor. Goed hoor. Bedankt voor je uitleg trouwens. Meiden ik nestel me op de bank met thee en chocolade. Fijne avond. Liefs,
Lisa wat spannend!!!!! Ik duim voor je dat dit hem echt gaat worden. Ons nieuwe lijstje gaat er volgens mij als volgt uit zien: -Ieoor -Lisa -Maartje -Lindhina -Mia -Sikki -Anna -Sabrien Allemaal op roze z.s.m. Ieoor, ik zit ook al met thee op de bank, maar ik laat de chocolade maar een keertje staan, want ik heb me gister al vol gevroten Grey's komt zo, ik kan niet wachten! Fijne avond nog! Liefs Mia
Joehoe!!!!! EINDELIJK! Ik ben weer thuis! Dit was echt een heeeeeel lang weekend Efteling. Vrijdagochtend heen, maandagavond weer thuis En werkelijk, heb het hele weekend handjevastgehouden met m'n nichtje van 5. Ik werd er op een gegeven moment helemaal DOL van. Constant sjaankleefaan, kon niet eens alleen naar de WC En ook met het eten, naast tante Sikki want anders was het huilen geblazen. Pfffff, en maar vrolijk en leuk blijven doen. En overal om me heen leuke kindertjes en blije gezinnetjes. Zegt m'n schoonmoeder vandaag ook nog, volgend jaar wordt ik 65, dan kunnen we met z'n allen wel naar Disneyworld in Florida No way dat ik daar met de hele schoonfam. naartoe ga, want dat is dan echt niet voor 4 dagen... Dus ik zei, goh, dat lijkt me niet zo'n goed idee. Dit is al best wel confronterend met al die blije families... Maar ja, het kwartje valt niet echt...*zucht* O ja, en toen vroeg ze ook nog wat we met Sinterklaas zullen doen :x Maar wat is hier allemaal gebeurd. Mia Mia Mia, jij ook alweer een omo-test rijker Tis toch wat met ons kneusjes. Maar naast teleurstelling proef ik ook wat anders. Je had je er al op ingesteld. Of niet? En nu door voor de laatste 3 cryo's tp-en? Waarom ook niet. KNUFFEL voor nu! En nog gefeliciteerd met je verjaardag. Weer een jaar verder Lindinha, jij ook nog gefeliciteerd! Gelukkig wel een leuk feestje gehad. En binnenkort al weer voor de echo. En ICSI voor IVF prijs? Tja, wat te doen als je nog zoveel free ICSI's tegoed hebt. Doen waar je je het beste bij voelt! Ieoor, jij in het bezit van 2 emmy's! Gefeliciteerd meid! Nu lekker rustig broeden! En weetje, ik heb echt zo'n gevoel dat jij wel eens de eerste zou kunnen zijn met goed nieuws! Lisa, eindelijk morgen de echo! Je bent al zo lang aan het spuiten. Het is tijd voor actie! Anna, wanneer jij voor jullie laatste cryo's? Enne, wat je kennisje deed met haar medicijnen heb ik ook gedaan... Sabrien, wie gehts? Maartje, alweer druk aan het plannen en prikken! Jij dendert ook maar door! Wat zegt Pf over je waardes? Weet je, ik ben er steeds meer van overtuigd waar het probleem van een paar van ons ligt. En dat is denk ik toch echt het zaad. In ieder geval van Mia, Anna, Lindinha en mij dan. Want al die andere meiden waren na zoveel tp's echt wel zwanger. Hier morgen maar weer eens bellen of onze SCSA uitslag binnen is. Nou, ik ga nog effe een wasje draaien, want zondag alweer op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaaaaaaah Sikki is back Oh, wat een weekend heb jij gehad zeg: petje af! Jammer dat schoonmama de hint over Disneyworld niet echt begrepen heeft. Lijkt me ook echt niet makkelijk hoor. Alle respect voor Sikki voor dit weekend! Ik had inderdaad al wat minder hoop op deze cryo's. Ik voelde weinig en had er niet zo veel vertrouwen in. Wij denken allebei dat de verse poging hem wel gaat worden. Tegen die tijd zit ik ook lang genoeg aan de metformine en die heeft weer invloed op mijn slechte eicelkwaliteit. Deze cryo's zijn nog gemaakt zonder metformine. Maar tot die tijd gooien we die 3 cryo's er nog even in Wat betrfet het slechte zaad: ik twijfel er ook nog steeds aan hoor. Mia-man heeft een jaar gelden die SCSA gedaan maar toen was er iets fout gegaan of zo Irma kon niet echt vertellen wat en ik heb ten nog met Denemarken gemaild. Daar zeiden ze dat je minimaal 5 mln zaadjes moest hebben en Mia-man heeft er nooit meer dan 2 mln. Dus dachten wij: we doen toch IMSI, laat die 300 Euro voor de SCSA dan maar zitten. Maar, nu ik jouw verhaal lees (toch 1a bij de IMSI, maar ook 42% fragmentatie) beginnen wij ook te twijfelen. Ik zit eigenlijk met smart te wachten op jullie uitslag, maar ja, jullie waarschijnlijk nog meer, hi, hi. Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt Sikki! Liefs Mia