Is het een top waarde, Sabrien? Op internet vind ik verschillende tabellen, en ze geven allemaal andere waardes aan. Ik weet het niet, maar het is gerustellend dat ze het in het zkh prima vinden. Dank je, toch maar en banner aangerduft; het kan niet meer fout gaan, toch...(hoop, hoop).
Mooie waarde!! (die van mij was 2689 ofzo met 5.3 week!!) Ik zou idd op zoek gaan naar een echo bureau. Hier in de stad zit er eentje die voor 35 euro echo's maakt. Ik heb mn uitgangsecho daar kunnen doen
Iemand nog iets verder gehoord van Mia trouwens???? Hoop dat alles goed is met haar maar begin me een beetje ongerust te maken...
Nee nog niks van Mia gehoord, was ook al benieuwd hoe het met haar gaat. Hopelijk gewoon goed en genieten ze lekker van elkaar. Gabrielle, top-waarden hoor! Die van mij waren 595 bij 4,4 weken en ca. 7000 bij 6 weken geloof ik. Weet t niet meer precies... Had eerste echo bij 7 weken. Kan me voorstellen dat 8,5 week lang duurt.
Dank je dames, zo heb ik meer vertrouwen in mijn waardes. Ik ga nu ook op zoek naar een echo bureau in de buurt, misschien kan mijn ha iemand aanbevelen. Ik weet ook niet zo goed hoe het in Belgie allemaal werkt, in A'dam had ik een hele lijst met echo bureau's ergens gekregen. Ik ben nu druk aan het googelen. Ik ben ook een beetje bezorgd om Mia, ik hoop dat alles goed gaat!
Verloskundige prtk gevonden, dinsdag volgende week gaan we heen voor een inwendige echo. Ik vind het heel spannend, maar kan niet wachten!
En ook hier een zwangere erbij! Gefelicieerd Gabrielle! Ik ben weer terug van vakantie. Helaas... Het was namelijk heerlijk! Ieoor meid, we hebben elkaar al gesproken, maar ook hier namens mij een hele dikke knuffel! Mia, ik hoop dat alles met jou beter gaat en ook met jullie kleine man! Hopelijk is het grote genieten al begonnen! Ladouce, 4-daagse zit er op en jullie ook deze maand weer richting Gent? Lindinha, ik las je ongeruste berichtje in het babyrinth. Ik zou gewoon even bellen als ik jou was! Sabrien ook al lekker aan het groeien? En Maartje aan het slinken Wij zitten er volgende week woensdag. Ik heb er wel weer zin in!
Sikki, ja begin wel al wat te groeien . Ben wel nog maar netjes 5,7 kg aangekomen ondanks mijn kitkat chunky verslaving best netjes toch? hihihihihihihihihi....... Jullie volgende week weer naar Gent, jeetje wat ontzettend spannend!!! Kan me voorstellen dat het weer begint te kriebelen en je er zelfs weer zin in krijgt. Dat is een goede instelling zo heb je ook de moed om eraan te beginnen!!!!!!!! Ik heb vorige week voor alle MMM stellen die ik ken (ja ook van hier) een kaarsje aangestoken bij ons in het dorp in de kerk (waar ik alleen kom met begrafenissen en trouwerijen e.d.). Had ik gewoon even behoefte aan. Ik hoop echt met heeeeeel mijn hart en Sabrienman ook dat iedereen dit geluk mag meemaken. Denk heeeeel erg vaak aan jullie en leeft ontzettend met jullie mee. Hebben jullie volgende week woensdag al een uitgangsecho of volgt er eerst nog een gesprek? WHOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII echt spannend!!!!!!!!!!!!!! Lindinha, nog gebeld voor klachten? Mrs. Mia, hoop ook dat alles goed gaat na zo'n heftige bevalling!!!!! Ga zo lekker uiteten met mijn beste dinnetje, mmmmmmmmmmmmmm weet nu al dat ik frietjes met zuurvlees ga eten. Heb ik me zo op verheugd . Fijne avond alvast!! kussssssssssssss
Bonjour Madame Sikki. Weer terug uit het prachtige Franse land met al het niet te versmaden lekkers. Snap best dat je het jammer vind om weer thuis te zijn. Ik zal je helaas niet treffen volgende week. Afgelopen zaterdag de duivels op bezoek gekregen en we gaan wel deze maand voor onze visstickjes. Moet zelf ei zoeken met ovutesten en dan bellen. Ik verwacht ei meestal op dag 13/14 dus dat zal pas volgende week vrijdag/zaterdag zijn en dan een paar dagen later de tp. Dus mocht jij deze maand nog starten dan zie ik je misschien nog. Sabrien, veel plezier vanavond enneh, bedankt voor het kaarsje. Gabriella, succes alvast met je echo. Lindinha nog gebeld met vk/gyn? Mia, waar ben je????????????????????????????
Hallo lieve meiden! Daar ben ik dan. Sorry dat het even heel stil was, maar het was gewoon te veel om iets te posten. Een enkele keer heb ik nog gespiekt, maar dat kostte al genoeg energie. Het is alweer een week geleden dat ik bevallen ben De eerste nacht heb ik op High Care gelege en de tweede nacht mocht ik naar de gewone afdeling. Donderdag stuurden ze me al naar huis, wat heel fijn was want op de gewone afdeling lag ik met 4 vrouwen en 4 baby's en dat was veel te druk en te weinig slaap. Maar eerlijk gezegd vonden wij het wel vreemd dat ik al naar huis moht want mij Hb waarden waren van 3,2 naar 4,3 gegaan. Toen heb ik nog een zak bloed erbij gekregen en werd het 4,6. Maar dat is nog erg laag en het was nog niet stabiel. Maar ik wilde wel naar huis dus het was goed zo. Thuis moet ik volledige bedrust houden. Ik kom alleen beneden met het avondeten en dat is al erg vermoeiend. Ze zeggen dat het herstel weken gaat duren, dat ik me na 6 weken ongeveer zo voel als een normaal bevallen vrouw na 1 week. Ik mag na 2 weken een keer iets doen zoals "een wasje" of "een halve kamer stofzuigen" Op zich gaat het herstel wel bewonderenswaardig goed, maar ik moet echt mijn grenzen bewaken. Meer dan 2 personen bezoek of enkel de tv aan is al te veel voor mij. Daarnaast merk ik dat de hele ervaring er toch wel in hakt. Door de 4,5 liter bloed, de lage Hb en de shocktoestand heb ik echt op het randje gelegen. Ik heb het zelf op dat moment niet zo beseft maar achteraf ga je er wel over nadenken. Mia-man die twee uur heeft moeten wachten (met onze zoon op zijn borst) terwijl niemand hem wat kon vertellen. Hij had allang door dat de situatie kritiek was. Het bloed werd namelijk met zakken naar binnen geknepen en alles gebeurde erg snel. Stel je nou voor dat het echt mis zou zijn gegaan, dan was hij alleen achtegebleven met ons wonder. Ons wonder waar we zo lang op gewacht hebben en waar ik alles voor over had en heb. Maar goed, het is niet mis gegaan Ik heb ons wonder nu naast me liggen en de kleine man is heel mooi en doet het goed!!! Het is het allemaal dubbel en dik waard geweest! Verder gaat de BV echt mega RUK :x Het doet verschrikkelijk pijn, alsof er bij iedere slok een kleine krokodil aan mijn tepel bijt. De kleine man heeft er veel moeite mee, hij drinkt niet goed en mijn boobies zijn er niet voor gemaakt. We hebben al van alles geprobeerd van op allerlei manieren aanleggen, tepelhoedjes (in verschillende maten), bijvoeden met spuitjes tot het gebruik van speciale dure flessen (Special Needs van Medela) om hem te leren drinken. Vandaag heb ik besloten om enkel te kolven en de voeding via de fles te geven. Ik voel me erg opgelucht. Ik hoop vanaf vandaag weer wat meer tijd te hebben voor jullie Ik zal straks nog wat fotootjes plaatsen. Liefs Mia
Zo, dat was een heerlijk lang ego verhaal en dan nu even voor jullie: Ieoor, wat ontzettend sneu voor jullie Ik heb met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen. Ik hoopte al een beetje dat jullie met een stiekeme poging bezig waren, maar ik hoopte ook op een betere uitslag. Het is natuurlijk wel heel fijn dat het deze keer beter ging met het aantal eitjes, maar we gaan natuurlijk voor het resultaat. Een hele dikke knuffel! Ik denk veel aan je. En dan weer zo tegenstrijdig.... Gabrielle, bij jou is het wel gelukt: Van Harte! En wat een mooie waarden, daar zou ik me geen zorgen over maken hoor. En lekker een echobureau inschakelen want die onzekerheid is verschrikkelijk. Hopelijk hoor je snel een mooi hartje. Sikki, jij bent weer terug Hoewel jij waarschijnlijk denkt Ik ben blij dat jullie een goede vakantie hebben gehad en ik hoop dat je helemaal opgeladen bent voor Gent!!! Wanneer ga je er ook al weer heen, de 10e? Alvast héééél veel succes. Ik denk ook veel aan jou. Ladouce, jullie vriezerpoging gaat ook weer van start Eerst even eieren zoeken en dan lekker ontdooien. Spannend hoor. Ik hoop dat je ei snel volgt en wie weet hebben Sikki en jij wel goed nieuws voor ons straks... Sabrien, met jou dus alles goed en heerlijk aan het genieten!!! Wat lief dat je kaarsjes aangestoken hebt voor de anderen hier. Mijn kaarsje thuis fikt ook nog lekker door voor jullie allen. Lindhina, is het dezelfde naam Zou wel heel grappig zijn, want dan hebben we toch echt dezelfde smaak Fijn dat met jou ook alles goed gaat. Lekker druk met beebkamer en zo? Heb je trouwens nog eits van je werk gehoord mbt je contract? Silvia, wat lief da je je zorgen maakt om mij Jij bent voor mij altijd degene die hier alles in de gaten houdt als een opper-mama Maarte, no steeds heerlijk aan het genieten? Vast wel! En het gaat goed met de kilootjes? Hier ook best aardig. Mijn buik is al verrassend klein, al zeg ik het zelf. Nu de rest nog Iemand vergeten? Sorry Oh, ik moet nu een hapje eten, de foto's volgen zsm
Lieve Mia, Gelukkig daar was je weer! En wat een heftige periode zeg! Krijg al tranen in mijn ogen als ik denk aan Mia-man, die zich zo hulpeloos moet hebben gevoeld! Wat je zegt, dan wacht je zolang op zo'n hummeltje en dan ben je er zelf bijna niet meer! Gelukkig ben je lekker thuis en kan je goed aan je herstel denken! Laat het maar lekker gebeuren en dan knap je ook sneller weer op! Fijn dat je mannetje het zo goed doet! En goed dat je de keuze hebt gemaakt voor het kolven! Je hebt het geprobeerd en als het niet wil, dan houdt het op! En zo krijgt hij toch ook bv binnen! Prima toch! Ben heel benieuwd naar foto's, dus als je het er naar hebt, gooi ze d'r maar op! En bovenal, GENIET van deze tijd, ondanks het langzame herstel!!! Liefs Loesie
MMMIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAA......... Ik ben vlieft!!!!! Wat een prachtig ventje en wat een bos haar!!! Geweldig zeg! S.iem had eerst ook zulk zwart haar, maar die is nu hoogblond! Maar manlief en ik zijn ook allebei blond, dus dat is mooi! haha! Wel grappig, die foto van de denker! S.iem had laatst ook een paar keer zijn handje zo! Toen zei ik precies hetzelfde! Het is een schatje Mia!
Mia wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, wat een prachtig kereltje hebben jullie. Ik ben helemaal verliefd, wat een pracht van een baby en wat een kop haar!!!!!!! SMELTTTTTTTTTT . Wat een ontzettende heftige nasleep heb je gehad na de bevalling voor wat betreft het bloedverlies, vreselijk zeg. Tuurlijk moet je dat een plaatsje geven. Ik had ook zo te doen met Miaman, wat moet dat afschuwelijk zijn zeg dat je daar met je pasgeboren zoontje zit en niet weet hoe het met je vrouw gaat . Erg heftig................ Nu maar rustig aan doen en aangeven wat je wel en niet kan en je lekker in de watten laten leggen, dat heb je ZEKER verdiend!!!!!!!! Geniet van deze mooie tijd en denk goed aan jezelf. Effe een dikke knuffffffffffffffffffffffffffffffff...... Lindinha, hoe is het meissie? Nog 6 daagjes werken en dan VAKANTIE!!!!!!! Al blijven we lekker thuis heb er ontzettend veel zin in ... nog even doorbikkelen dus!!
Ik zit op mn werk en heb af en toe moeite met inloggen en het lukt me niet om de foto's te bekijken van Miabeeb... elke keer gooit ie me eruit. Blijf het proberen, maar anders vanavond maar ff thuis. Maar jemig Mia, wat een heftige bevalling zeg, of iig de nasleep ervan. Wat zal je mannetje zich een zorgen gemaakt hebben en wat zijn wij allen blij dat het nu (naar omstandigheden) goed met je gaat en je lekker kan genieten van Miabeeb en Miaman. Ik verklap nog niet wat onze naam wordt, we hebben inmiddels 2 namen bedacht die we allebei leuk vinden. Bij de ene hebben we al iets meer gevoel, maar de andere is ook heel leuk... Met mij gaat het weer goed hoor. Had gisteren echt een off-day, had slecht geslapen, 's nachts wakker geworden van de pijn in mn buik en heb me er de hele dag een beetje zorgen over gemaakt. Heb wel gemaild met het ziekenhuis, kreeg ik een mail terug van die K**-verpleegkundige dat ik me moest wenden naar degene waar ik onder controle sta... JA DUHHHH... wat denk je dat ik doe dan. Domme doos! Dus uiteindelijk heeft ze overlegd met de gyn en die gaf aan het niets ernstigs is en dat het vaker voorkomt tijdens een zwangerschap. Als ik het nou veel vaker heb en met een bepaalde regelmaat dan moet ik wel weer aan de bel trekken. Maar vannacht heerlijk geslapen en ook niet wakker geworden om te plassen... dus was wel weer ff fijn! Ieoor, meis hoe gaat ie nu met je? Wat ontzettend balen toch weer he... begrijp je gevoel zo goed! Hebben jullie nog de kracht om door te gaan voor een eventuele volgende behandeling? Sikkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... daar is ze weer!!! En zo te horen lekker genoten van de vakantie, du pain et du vin... Goeso! Groot gelijk! En volgende week (?) alweer van start in Gent. That's the spirit!! Wish you luck, maar dat heb je nodig, want jullie zijn nu supersterk en super opgeladen voor deze poging!! En met de predni erbij biedt het weer perspectieven. Dikke knuf voor jou! Ladouce ook alweer aan de eggtesting! Wat een levendigheid hier weer op het forum. Krijg er een positieve vibe (of is het fibe?) van! Sabrien, met jou en beeb gelukkig ook alles goed! Mooi zo. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor. Heb ik ook, wil 'm toch echt wel elke dag voelen bewegen, anders ga ik me ook zorgen maken. Beter maar te voorzichtig.... Afgelopen weekend kregen wij ook weer zo'n vreselijk bericht te horen van een broer+vrouw van vrienden van ons. Zij was deze week uitgerekend, ging vorige week naar de verloskundige en toen hoorde ze geen hartje meer. Kindje is dus dood geboren.... echt verschrikkelijk, we waren er helemaal van ontdaan zaterdag. Bah! Dat verdient toch echt niemand. He... dit is natuurlijk niet echt zo'n lekker verhaal om mee af te sluiten, zit ik me nu te bedenken... euhm... eens even denken, nog iets positiefs te melden...? JA: beebkamer komt morgen... en 2 weken geleden alle overgebleven meds ingeleverd in het ziekenhuis voor degene die zelf al behandelingen moeten betalen of meds tekort komen tijdens behandeling. Wij weer onze goede daad gedaan en ze waren er erg blij mee! Fijne dag allemaal!
Mia Mia Mia, ik krijg helemaal kippenvel bij je verhaal. Wat vreselijk om dat mee te moeten maken! En ja, gelukkig is het goed afgelopen, maar je gaat toch denken aan wat als...brrr! Ik hoop dat jullie beide dit een goed plekje kunnen geven. En ik hoop dat je goed herstelt en zo snel als mogelijk is! Ondertussen maar zoveel mogelijk in bed kroelen met jullie mooie zoon en je lekker laten verwennen door iedereen. Hebben jullie nog een beetje hulp? En wat een prachtig mannetje heb je op de wereld gezet! Ben ook helemaal vlieft! Geniet en sterk goed aan lieve Mia! Sabrien, langzaam aan het groeien dus En wat lief van het kaarsje! Zelf kwamen we in Frankrijk in een kerk waar je naast een kaarsje in een boek je wens kon schrijven. Nog nooit gezien, maar wel gelijk gebruik van gemaakt. Je weet maar nooit Ladouce, idd al dat niet te versmaden lekkers in Frankrijk. Ik heb me er té goed aan gedaan. Vanavond maar weer de sportschool in. En deze maand dus voor de cryo's. Weet je al hoe ze ingevroren zijn en hoe jullie ze willen laten tp-en? Waarschijnlijk zal ik je dit keer niet tegenkomen dan. Wij staan voor start rond 23 augustus op de planning. Maar we zullen volgende week wel horen wat het plan van de S. met ons is (wel/niet eerst aan de pil). Ik ga er zelf vanuit van niet, want het heeft mij de vorige keer ook niets gebracht. Vandaag zit ik op CD11, dus wellicht gewoon bij de volgende ongi starten. Had ik hier trouwens ooit verteld dat mijn paranormale oom jaren geleden ooit eens heeft gependeld dat mijn oudste zus 3 jongens kreeg, mijn andere zus 2 jongens en ik een meisje en een jongen? Nou, mijn oudste zus hééft 3 jongens gekregen. Mijn andere zus heeft een jongetje en is nu wéér zwanger van een jongen! En ik...... Toch best bizar! Wie voorspelt voor mijn ouders nu 5 kleinzonen achter elkaar?! Terwijl mijn ouders 3 dochters hebben en mijn moeder uit een gezin met 9(!) meisjes komt (en geen jongens hé!). Zou er dan toch nog wat in het verschiet liggen
Lindinha, lees net je bericht. He getsie, ik word helemaal naar van het verhaal over die broer van vrienden. Vreselijk gewoon!!! Om dan toch maar in te haken op het vrolijkere nieuws, de babykamer komt dus bijna! Wel foto's spammen he! En gelukkig heb je vannacht weer beter geslapen!
@ Mia, wat een kippevel verhaal. Jij en Miaman hebben heel wat angstige momenten moeten doorstaan. Ik ben zo blij dat het uiteindelijk goed is gekomen. Doe nu heel erg rustig aan, je moet echt bijkomen en dat duurt idd erg lang. Ik heb een kennis met ongeveer hetzelfde bevallingverhaal, het heeft helaas maanden geduurt voordat ze weer echt op de been was, en dat kwam omdat ze in het begin zichzelf geen rust had gegund. Dus, serieus, heel veel rust houden!!! Enne....wat een prachtig mannetje! Daar heb je alles voor over @Lindinha: wat een eng verhaal van die broer en zijn vrouw. dat soort dingen wil je niet horen. Wat onmenselijk om dit mee te maken. Sprakeloos. Bah. Voel je je vandaag beter? Geniet al van de babykamer? @Sikki: je vakantie heeft ze duidelijk heel goed gedaan, vol met energie terug. Jullie gaan dus gelijk door naar Gent, voor de 10de keer, begrijk ik dat goed? Chapeau, meid, en heeeeeeel erg veel succes!!! @Sabrien: nog even doorwerken, ja, en waar ga je dan heen? Wij gaa over een week nog 10 dagen naar Italie , yeeeh. Volgende week dinsdag eerste echo!!! Dan ben ik 6 week en 5 dagen. Ik kan niet wachten! Een dag later vertrekken we op vakantie, hopelijk met heel goed nieuws!
Mia.... wat een wolk van een zoon hebben jullie!! Lekker mannetje hoor! Geniet er maar flink van! Maaruh.... die banner moet nu echt wel aangepast worden hoor! Zodra je er uiteraard de puf voor hebt! Sikki... hmmm dat verhaal van die paranormale oom van jou lijkt toch wel heel erg uit te gaan komen. Ik geloof daar wel in.... ondanks dat er bij ons gependeld is dat wij een meisje zouden krijgen. Maar die persoon die dat deed was ook niet (echt) paranormaal volgens mij. Ik blijf voor jullie nog steeds goede hoop houden, ook al wil je dat misschien niet horen en geloof je er geen snars van. Alle tekenen bij jullie wijzen gewoon in die richting... ja sorry... dat zegt mijn gevoel... Dus ik blijf nog ff volhouden als je het goed vindt! En uiteraard zal ik beebkamerfoto's spammen zodra het zover is!