Mia, wat een prachtige knul hebben jullie daar! Dat haaaaaaar! Jeetje........wat een bos zeg.........gewoon te prachtig!!! En dan ook nog eens zo'n mooie naam; is ook mijn smaak. (als je al van 'smaakjes' mag spreken, hihihihhi.....) Ik heb genoten van al je foto's nu ik ook je 'vriendje' ben. Mia, geniet geniet geniet van jullie grote, kleine man! Liefsssss
Lieverds, wat een ontzettende lieve reacties op de foto's van mijn wonder Dank je wel!!! Ik ben ook helemaal vlieft hoor Verder heb ik niet zoveel puf om veel te schrijven (sorry) maar ik denk veel aan jullie hoor! Iedereen heel veel succes met alles en tot snel. Liefs Mia
Ga eens gauw je banner veranderen jij! Anders loop je wel erg lang over tijd! Lekker genieten van deze tijd!
Mia, mooie banner hoor! Geen puf om te schrijven is he-le-maal niet erg! Als je maar genoeg puf hebt om te genieten van jullie kleine man en aan te sterken. Dat is het allerbelangrijkste nu!
Mia, voel je je inmiddels al wat beter, ondanks dat je niet zoveel puf hebt om te schrijven? Dat geeft niks hoor... Geniet lekker van jullie kleine manneke! Sikki, jullie morgen weer ri. Gent las ik. Deze keer wilde je ook prednison erbij gaan proberen toch? Hopelijk levert dat wat op deze keer. En ik blijf nog ff geloven in de voorspellingen van oomlief hoor! Ik denk aan je meid! Lisa hoe gaat het met jou? Nog ff in de chill-stand en lekker op vakantie? Al weer plannen wanneer te starten? Ieoor hoe gaat ie met jou? Ladouce, ei al gespot? Gabrielle, had je nou vandaag of morgen een echo? Succes iig.
Lindinha, lief dat je nog zoveel geloof in succes bij ons hebt Ik heb het ergens ook wel hoor. Maar ik word nu toch ook wel weer zenuwachtig. Weer die rollercoaster met angsten in. Pfff, m'n maag draait al weer 3 x om als ik er aan denk. Het gaat nu best wel weer goed en ik zie er weer zo tegenop op weer in dat gat te vallen. Maar ja, zonder dat ook geen succes, dus we moeten wel. Alhoewel Siklief een nog grotere plaat voor z'n kop heeft en denkt dat het ook zonder hulp wel kan. Ik weet niet waar hij ineens de energie vandaan heeft gehaald, maar ik heb het geweten afgelopen weekend En vorige maand, en de maand daarvoor... Hoe is het met jou? Geen last meer van enge dingen gehad? En op het werk? Hebben jullie trouwens jullie gewijzigde situatie nog doorgegeven bij de SAV en de vergunninghouder?
Ei nog niet in zicht hier. Zal wel vrijdag of zaterdag zijn verwacht ik. Heb wel nu die mooie CB ovutesten met een smiley. Word ik altijd helemaal vrolijk van. Plus dat je deze dingen ook 's ochtends mag gebruiken en dat is wel handig anders zit je zo te prutsen op kantoor. Sikki alvast succes woensdag. Ben benieuwd of dr. de S. mee gaat met al jullie plannen. En zelf proberen is toch altijd leuk, tenminste als het maar geen moeten is maar klinkt alsof het wel gezellig was Mia, doe lekker rustig aan en geniet van je kleintje. Wij lopen niet weg hoor. Al mag je natuurlijk altijd foto's spammen Bij jou ook alles goed Lindinha, geen gekke nachtelijke klachten meer?
Ladouce, jij dus nu druk op zoek naar de smiley Ja, ik word ook altijd blij van die testen! Alhoewel ik nu gestopt ben met de ovutesten. Heb het nog heel lang gedaan, maar ik zag er het nut niet meer van in. Maar nu Siklief ineens de 'AAN' knop heeft gevonden heb ik wel spijt dat ik niet meer getest heb. Hij vraagt nu ook de hele tijd, wanneer is je eisprong. Ik word er GEK van. Nee, beter gezegd, ik word er MOE van Tis leuk hoor, maar na een heel lang weekend.... Hoe laat jij ze terug plaatsen? Er vanuit gaan dat ze allemaal goed ontdooien! Zitten ze over 3 rietjes verdeeld?
Je bent dus nu aan het bijkomen van je actieve weekend Ovutesten ben ik normaal ook niet zo'n fan van maar nu is het wel nodig moet tenslotte wel een beetje timen voor de tp. Ik heb eerlijk gezegd nog steeds geen idee hoe ze ingevroren zijn. Vergeet het elke keer te vragen. Moet ze bellen als ik smiley heb dus dan zal ik direct vragen. Laat het dit keer maar een beetje over me heenkomen. Heb nog nooit een cryo tp gehad. Vind het aan de ene kant ook wel spannend maar aan de andere kant ook weer heel relaxed omdat ik niet hoef te spuiten.
Ja, dat herken ik wel. Ik vond de cryo tp destijds ook heel relaxed. Juist omdat je zo als 'cadeautje' iets bijzonders krijgt. Terwijl je er niets voor hebt hoeven doen. Hoop dat het voor jou de goede uitwerking heeft! Bij mij destijds wel (helaas maar van korte duur, maar toch). Ja, bijkomen van een druk weekend Heb ik totaal geen zin in werken en kan me op de een of andere manier ook totaal niet concenteren. Misschien omdat we morgenavond al weer richting Gent vertrekken en ik er nu al weer opgewonden door ben
@Sikki: zo'n man met AAN knop, dat is voor een buitenstaander wel grappig, hoor @la douce: wanneer verwacht je de tp? heel spannend dus voor jullie! Hier niet veel te vertellen. Ja, wel moe en beetje misselijk, en borsten die vreselijk veel pijn doen. Dus goeie tekens. Van het weekend vriendin over de vloer gehad die tweelingen heeft gehad, die is ervan overtuigd dat ik dat ook heb. Manlief ook, haha. We zullen het hopelijk morgen wel zien
Sikki, tuurlijk blijf ik positief voor jullie. Komt misschien ook omdat ik bij onszelf totaal geen hoop en vertrouwen meer had en het toch nog gebeurd is. Dus waarom ook niet bij jullie dan...?! Ik kan me wel voorstellen hoor dat je er ook weer UW van wordt. Misschien helpt het als je er niets van verwacht... Zo ben ik er de latste keer ook ingegaan. Maar dat is ook weer iets dat je echt zo moet voelen, je kan niet zomaar ff een knop omzetten van "ik ga er deze keer niets van verwachten", stiekem hoop je dan toch... Maaruh.... Jij bent klaar mt zo'n actieve man...haha! Door al het verplichte geklus zijn wij er ff helemaal klaar mee...nog steeds. Komt wel weer goed! Wij hebben trouwens SAV en vergunninghouder nog niet op de hoogte gebracht, dat doen we pas na de geboorte en we zeker weten dat alles goed is. Ladouce, komend weekend eieren rapen dus. Klinkt goed! Ik deed die ovutesten altijd 's morgens trouwens... En 's middags en 's avonds Cryo tp zijn ook veel relaxter... Je hoeft niets te spuiten of te doen (alhoewel ik de laatste x een gestimuleerde cyclus heb gedaan). Echt een extra cadeautje idd... En kijk naar mij... Hier ook een eskimo die heerlijk ontdooid is! Gabrielle, hoe laat heb je de echo? Succes! Hier alles goed, af en toe voel ik diezelfde pijn nog wel eens 's nachts maar dan draai ik me gewoon om en dan gaat het wel goed. Ben wel al voor de 2e dag thuis van mn werk vandaag. Afgelopen weekend weer een opdracht gedaan en at was eigenlijk toch iets teveel en te zwaar voor me. Beetje last van gehad, dus nu maar ff 2 dagen thuis, ff tijd voor mezelf om bij te komen. Verder niets te klagen hoor. Onze kleine man is lekker beweeglijk. Gister manlief weer verder gegaan met de beebkamer. Alleen nog ledikantje en commode in elkaar zetten.
Sikki, heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel succes morgen in Gent en vandaag al met de heenreis. Vindt het zo spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gabrielle, veel succes met de echo vandaag. Goede tekenen inderdaad pijnlijke borsten en beetje misselijk , lekker van genieten. Ladouce, spannend hoor starten met Cryo TP. Heb nog nooit met ovutesten gewerkt eigenlijk.... wel leuk dat je dan een te zien krijgt hihihihi. Hou je in de gaten, heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes. Ieoor, meissie hoe gaat het met jullie? Moet zoveel aan jullie denken. Hebben jullie al vakantie gehad? Mrs. Mia, mooie banner!!! leuk hoor! Hoe gaat het met jullie, ben je weer een beetje op krachten gekomen en doe je wel rustig aan? Heerlijk genieten van jullie prachtige zoon met een prachtige kop haar . Lindinha, genieten he van al die bewegingen in buik, echt een heerlijk gevoel he? Wauwwww jij gaat ook hard he? Kan me voorstellen dat je na opdracht in het weekend even moet bijkomen. Het wordt ook allemaal steeds wat zwaarder (wij ook hihihi) en daar moet je dan toch aan toegeven. Effe lekker uitrusten!!!!!!! Leuk hoor met beebkamer bezig zijn, schiet dus al lekker op he? Wanneer hebben jullie vakantie? Vervelend dat je 's nachts nog wel eens pijn voelt, kan dat ook van de banden komen? Hier ook alles goed!!! Ook een flink beweeglijk beebje in buik, echt heerlijk!!! Verder voel ik me prima en genieten we volop!! Alleen deze week nog werken en dan lekker 2 weekjes vrij. Heb het ook HELEMAAL gehad op het werk.......................... nog even doorbikkelen!!! Kusssssss
Yo... Dito.... Hier heb k het ook helemaal gehad op mn werk. Het is echt zo boring! Zou het liefst alleen voor mezelf werken, maar ja kan nog niet. Nog 3,5 week werken en dan hebben wij ook eindelijk vakantie! Heeeeeeeeerlijk! Nu al zin in. We gaan met vrienden, ben benieuwd hoe dat gaat, zij hebben 2 kinderen van 2,5 en 1 jaar. Maar zij is helemaal zo'n moeke geworden, die alleen nog maar over de kids kan praten. Echt zooooo irritant, dus ben benieuwd hoe dat gaat die week.... :-S En dan na onze vakantie nog maar 6 weken werken tot mn verlof, kijk er nu al naar uit! Gabrielle, hoe was het?
Het hartje klopt!!!! We zijn zoooo superblij! De baby is mar liefst 7 mm, en goed ontwikkkeld voor de zwangerschapsduur van 6w5d. Alles ziet er prima uit. Het zakje van de 2de emmy was ook nog te zien, maar die was klein gebleven en duidelijk gestopt met groeien. Maar, we mochten met een gerust hart op vakantie, het ziet er dus veelbelovend uit voor onze ene wondertje/vechtertje Sorry, ik hou het kort! We zijn al aan het inpakken, morgen vroeg vertrekken we, tot over 1,5 week dames.
Wauw Gabrielle, GEFELICITEERD!!! Wat een geruststelling!!!!!!!!!! Wel verdrietig dat de 2e emmy het niet gered heeft , lijkt me toch wel moeilijk om te zien. Maar fijn dat alles goed is met dit wondertje van 7 mm . Zo mooi dat kloppend hartje!! Nu inderdaad met een gerust op hart op vakantie: FIJNE VAKANTIE!!!!!!!
Gabrielle GEFELICITEERD! Fijne vakantie meid, maar dat zal wel lukken Ik zoef naar Gent! Morgen laat ik van mij horen!
Gabrielle, gefeliciteerd! Wat een geruststelling dat het hartje klopt, kan je lekker op vakantie gaan! Geniet ervan! Sikki, succes in Gent! Denk aan je! X
Gabrielle gefeliciteerd!!!!!!!! zo zie je maar weer waar een echo buro goed voor is geniet nu van jullie verdiende vakantie en relax en geniet van het feit dat jullie een wondertje verwachten!!@@