Ja, Sabrien, het was toch even slikken om te zien dat de tweede het niet gered heeft. Ook al voelde ik me zwanger van 1, en ook al wist ik dat de kans op een tweeling maar klein was, merk ik toch dat ik al de hele middag bezig ben om van de tweede afscheid te nemen. Muts natuurlijk, zo blij en dankbaar dat die ene het goed doet!!! Sikki, heel veel succes morgen en de komende tijd! Ik duim voor je. Tot snel!
Gabrielle gefeliciteerd meid. Al snap ik het dat je toch verdrietig bent om de tweede..... En nu natuurlijk heerlijk op vakantie! Geniet ervan. Sik; ik denk aan jullie vandaag! Succes! Ik ben benieuwd wat voor mooi nieuw strijdplan er komt.
Ladouce in de race voor de vriezer! Wow. Spannend weer. Lindinha; een paar daagjes ziek thuis lees ik. Kom maar goed tot rust voordat je weer naar je werk gaat. En de beebkamer bijna klaar. Geweldig. Sabrien; lief dat je aan me denkt. Dank je wel. Bijna vakantie voor jullie. Gaan jullie nog weg? Hoe is het met moeder Mia? Gaat het goed? Hier weinig nieuws te melden. Ik ben weer aan het werk, ben vorige week voor het eerst sinds een maand weer gaan sporten. En ondanks dat ik eigenlijk nooit zo'n zin heb om te gaan (2 keer per week), was ik nu toch vrij blij dat ik eindelijk weer wat aan mijn conditie kon doen. Verder gaan de kilo's er langzaam aan af. Ik was behoorlijk aangekomen deze keer (dat had ik de 7 keren ervoor niet), dus ik baalde behoorlijk van al deze kilo's. Maar goed; ik ben op de goede weg. We hebben bijna vakantie. Ergens in september gaan we een paar weken vakantie nemen. Vanaf 5 of 12 sept. We weten het nog niet helemaal precies. We weten nog niet of we op vakantie gaan. We hebben allerlei wilde plannen. Ver op vakantie, dichtbij op vakantie, niet op vakantie, wel of niet verbouwen, of helemaal niets doen..... We hebben gelukkig nog even om te beslissen. Zo nu eten en dan..... naar de sportschool. x
Ieoor, ben idd 2 dagen thuis geweest, nu weer op mn werk, maar voel me nog niet top. Ben gewoon heel erg moe en buiten dat last van mn rug en gister is het ook nog in mn bil geschoten. Had ik al eens eerder gehad in andere bil, maar nu is deze kant dus aan de beurt. Zooo irritant, voel me net een oud omaatje dat krakkemikkig opstaat en half mank loopt. Ben wel aan het werk, maar ik kijk ff hoe lang ik het volhou.... Zou het liefst nu alweer naar huis gaan en niks doen, lekker op de bank hangen. En ben ook beetje emo... al dagen... Sorry voor mn gezeur, ik weet dat er hier meerdere zijn die zo met me zouden willen ruilen in ruil voor een baby. Ik moet ook niet zo zeuren.... Meubeltjes beebkamer zitten in elkaar. Gister de commode en ledikantje in elkaar gezet en het staat echt heel cool. Nu nog wat leuke aankleding en dan mag ie komen. Ieoor, wat ben je sportief bezig zeg. Wat goed!! Ben je die extra kilo's aangekomen door de Prednison of gewoon te veel en te lekker gegeten de laatste tijd? Respect hoor... 2x per week naar de sportschool... doe het je niet na! Maar jullie ook nog lekker vakantie in het verschiet, heerlijk he, ook al weten jullie nog niet wat jullie gaan doen! Wij ook in dezelfde week, kijk er echt naar uit! Zooooo klaar met mn werk! BAH!! Sikki, succes vandaag in Gent! Ben heel erg benieuwd naar het nieuwe plan!
Lindinha, zeg jij zeurt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het wordt ook steeds wat zwaarder en al helemaal als je last van je rug/bil hebt. Goed aan jezelf denken hoor, als het niet gaat lekker op tijd naar huis!!! Daar hebben ze op je werk heus wel begrip voor. En af en toe emo zijn hoort er ook bij dat komt denk ik door de hormonsters.........Daar moet je je gewoon aan toegeven. Heb zelf nu nog soms steeds moeite om echt te beseffen dat ik zwanger ben, voelt nog soms zo onwerkelijk. Als ik dan een zwangere vrouw zie lopen dan denk ik wauwwwww en dan moet ik lachen om mezelf en moet ik mezelf echt knijpen. Gaaf dat jullie de meubeltjes al in elkaar gezet hebben, zo leuk he? Ga je ook 80 keer per dag even naar het kamertje om gewoon even te kijken? hihihi betrap ik mezelf ook op. Sikki, denk aan jullie vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben heeeeel erg benieuwd naar strijdplan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ieoor, in september pas vakantie dus.....dan hebben jullie nog even de tijd om te beslissen wat jullie willen gaan doen, opties genoeg . Vooral die verre vakantie klinkt goed . Wat vervelend dat je bent bijgekomen door behandeling!! Sportschool klinkt goed. RESPECT!! Voelt toch altijd wel prettiger als je weer een aantal kg kwijt bent he? Mrs. Mia, hoe is het met jullie pracht kereltje? Anna, weet niet of je nog wel eens meeleest in dit topic maar denk nog veel aan je...............knuffffffff Haai, Silvia!!!!!!!!!!! Gabrielle, tot snel en een fijne vakantie!! Alleen vandaag en morgen nog werken en dan EINDELIJK VAKANTIE. Mijn laatste vakantie was een weekje met de kerst dus het werd echt wel eens tijd .... Ieoor, we gaan niet weg blijven lekker thuis. Hubbie heeft maar 1 weekje vakantie en ik 2, hubbie wilt graag als de kleine geboren is 2 weekjes vakantie pakken. Die week als ik alleen vrij ben ga ik lekker met mijn beste dinnetje shoppen, heb met mijn moeder en schoonzus en petekindje nog afgesproken om te shoppen. Heb de komende tijd veel feestjes dus wil nog wat leuke kleding scoren. We hebben de pretecho gepland in de vakantie, dus allemaal hele leuke dingen! En oh ja natuurlijk UITSLAPEN niet meer iedere dag om 06:00 uur op, heeerlijk!! Mijn pas overleden oma zou volgende week woensdag 85 jaar zijn geworden en we hebben besloten om op die dag haar as uit te strooien, zal wel erg emotioneel zijn..... Maar wel een mooie manier om het af te sluiten en zo heb je altijd nog een plekje om naar toe te gaan. Sorry ben vandaag echt een kletskous, ga maar weer snel aan het werk!! Kusssssssss
Thanx Sabrien, had ik ff nodig om te horen. Ga vanmiddag ff naar de ha, wil het toch ff laten checken. Krijg nu op dit moment ook steekjes bij mn schaambeen. Misschien heeft hij advies om naar de fysio te gaan ofzo of om minder te gaan werken (zou ik echt niet erg vinden!). Beebje is ook heel erg wakker overdag, terwijl ie eigenlijk zou moeten pitten. Komt denk ik omdat ik toch vrij stil zit achter mn computer en niet de hele tijd aan het bewegen en lopen ben. Kan me ook echt niet concentreren op het werk, maar ook omdat ik het werk gewoon zooooo saai vind. Een vriendin heeft me al even wijs toegesproken en die zei: Denk aan jezelf, als het niet gaat dan ga je gewoon naar huis. Dit is misschien wel je enige zwangerschap die je gaat meemaken en daar moet je wel van genieten en aan jezelf en de beeb denken". En daar heeft ze eigenlijk wel helemaal gelijk in. Moest natuurlijk al gelijk weer janken toen ik het las. Heb zelf ook nog steeds moeite om te geloven dat ik zwanger ben hoor. Elke dag sta ik op met de gedachten... hey, hij is er nog steeds die buik en dat beebje. Zit er gewoon zo ingebakken, gaat er niet meer uit denk ik. Sikki, hoe is het gegaan meid? Ben zo benieuwd naar jullie plannen! Anna, denk ook nog vaak aan je. Hoe gaat het nou meid? Kan me zo goed voorstellen dat het nog steeds te moeilijk voor je is. Het is ook zo'n klap die je moet verwerken. Weet dat wij er voor je zijn! Sabrien, lekker veel plannen dus voor die Ferien. Klinkt goed. Is ook wel lekker hoor om gewoon allerlei dingetjes thuis te doen. Is jullie beebkamer al helemaal klaar? Foto's? Succes volgende week woensdag, zal idd wel emo worden ben ik bang. Wel mooi dat jullie het op haar verjaardag doen. Geeft het toch iets extra speciaals. Mamamia, hoe gaat het bij jullie en met de kleine man?
Lindinha, GOED ZO dat je vanmiddag naar de huisarts gaat!!!!! Ben eens benieuwd wat die daar over te zeggen heeft, misschien iets van fysiotherapie? Hoop dat het gauw beter gaat!!! Wat jij zegt over bewegen van beebje achter computer op werk heb ik ook, voel het dan echt vaker zeg maar. Ben dan ook meteen afgeleid hihihi zo cool!!!!!!! En je moet je echt geen aansteller voelen, als het niet gaat op het werk dan gaat het niet en moet je aan jezelf denken. Oh ja onze beebkamer is zo goed als af, moet effe kijken hoe dat gaat om met iphone foto's op computer te zetten zodra ik daar achter ben zet ik ze in mijn prive album, kunnen jullie spieken!! We hebben eigenlijk alles in wit/grijs/zilver tinten, en nijntje zilver spulletjes (badje, verschoonkussen, knuffeltjes, en wil ook graag een bedsetje van nijntje zilver, zoooooooo leuk). Het kamertje zelf (ledikantje, kast en commode) is licht eiken met rieten accenten, beetje romantische stijl zeg maar. We hebben witte lambrisering, wit plafond, licht grijze laminaat en aan 1 muur effe grijs behang en de andere muur wit met grijs gebloemd behang. Zo kan je je misschien al een beetje een beeld vormen . Ben er helemaal blij mee, wil alleen nog graag de Nijntje lamp hebben ( die mama mia ook heeft ) maar hubbie vindt het erg duur (120 euris) maar ik wil die hebbuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Verder wil ik ook nog graag een schommelstoel maar heb de juiste nog niet gevonden. Echt leukkkkkkkkk om mee bezig te zijn he? Succes bij de HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lindinha, jij mag echt wel 'zeuren'! Dat hoort er toch gewoon allemaal bij. Lekker aan jezelf en de beeb denken! Sabrien, leuke lamp! Volgens mij had ik die hier al eens eerder voorbij zien komen Ieoor lieverd, gaat het verder wel weer? Hier een goed gesprek in Gent gehad. We gaan het over een heel andere boeg gooien en weer wat nieuwe dingen uitproberen. We hebben veel opties doorgesproken en ik heb duidelijk aangegeven wat ik wilde. Ze gaat in alles mee, dus we gaan het meemaken! Wel was ze even bezorgd of ze wel aan een nieuwe behandeling moest meewerken. Omdat we er niet aan onderdoor moeten gaan en zij daar ook niet aan wil meewerken. Maar het gaat goed met ons en we willen en kunnen dit nog een keer aan! Eind volgende week waarschijnlijk ongi en dan gaat het weer beginnen!
Hey sikki, dat klinkt goed zeg! En wat goed dat die arts weer een nieuw plan heeft. Dat is toch heel anders dan in nl of dd waar ze elke keer maar hetzelfde doen. Klinkt goed. En wat houdt het nieuwe plan in?
Net bij de ha geweest en die heeft mn rug en bil gevoeld en ook nog mn bekken maar was eigenlijk allemaal goed, bekken was iig niet instabiel. Moet veel gan bewegen op het werk, elk kwartier even lopen en goed rechtop zitten ed. Als de klachten erger worden of als het te lang duurt voordat ze minder worden dan kan ik ook nog cesar- of mensendiecktherapie gaan doen. Maar wacht het nog ff af. Ze zei dat ze eigenlikk niet snel aanraadt om minder te gaan werken omdat het ook belangrijk is dat je niet teveel rust en stil zit....
Linidnha, wat vervelend dat je zoveel last hebt. Je moet wel goed naar je lichaam luisteren hoor! Als jij je beter voelt bij minder werken, dan kan zo'n arts wel zeggen dat ze dan niet snel aanraadt, maar het gaat om jou!
Ja daar heb je ook gelijk in en dat doe ik ook wel. Als ik op mn werk zit en ik voel me echt niet goed of lekker, dan ga ik gewoon naar huis en kunnen ze het lekker bekijken met zn allen. Hey, maar hoe ziet jullie nieuwe strijdplan eruit? Of wil je er nog niets over zeggen?
We gaan gewoon eea aan medicatie combineren. Ik heb de afgelopen tijd nogal wat uitgezocht Wat het vooral omgaat is dat er een heleboel medicatie is die mogelijk de innesteling kan bevorderen, maar wat niet helemaal wetenschappelijk onderbouwd is. Maar het werkt in ieder geval niet negatief, dus daarom wil ik het gewoon proberen. Want ja, is het toeval of niet? Ik geloof er ook wel in dat ik misschien bij een 11e, 12e, 13e, enz tp zo ineens zwanger zou kunnen raken zonder iets te veranderen. Maar ik laat het liever niet aan het lot over en wil gewoon eea proberen. Ik heb niet zoveel eicellen hè. De arts ging er gelukkig in mee (zoalg het relatief onschuldig is en niet te duur is). Dus het is wel fijn om onder toezicht dingen te kunnen proberen.
Nou dat klinkt goed. En ik snap het wel hoor. Ik wilde ook elke keer iets nieuws proberen in de hoop dat dat dan misschien zou werken. En hebben we ook gedaan. Laatste keer cryo tp in gestimuleerde cyclus gedaan ipv in natuurlijke cyclus wat we voorheen elke keer deden. Maar na vmk in december, cryo tp in gestim.cyclus gedaan met zelfde medicijnen and look now.... Uiteraard geen garantie op succes, maar ik vind het goed dat je iets nieuws gaat proberen en dat de arts er ook in meegaat! En volgende week alweer starten! Lang of kort spuitschema? Weet je... ik ga deze keer gewoon helemaal niets voor je doen (misschien helpt dat..). Ik ga niet aan je denken, je niet elke keer vragen hoe het gaat, niet voor je duimen, fikken en klaveren. Hebben jullie allemaal niet nodig!! Knuff!!
Arts wilde eigenlijk eerst de pil. Maar ik gaf aan dat het ons nog nooit wat had gebracht. Ook de laatste keer in Gent niet, toen ik eerst 6 weken de pil had geslikt. Dus ik ga nu gewoon spuiten in een kort schema. Op CD1 of 2 de uitgangsecho. Start Deca (halve spuitjes) op CD1 en dan op CD3 de Menopur er bij. Dan zou er begin september mogelijk een tp kunnen zijn en dan kan de tarotdame nog gelijk krijgen Nee, wij hebben niets meer nodig. Alles al gedaan en geprobeerd. Dit keer ga ik vriendinnen ook niet inlichten. We hebben geen zin meer in de vragen hoe gaat het, zit de emmy er nog, enz. We melden ons wel weer als we een keertje goed nieuws hebben! Maar hier op het forum is het wel fijn om even alles te kunnen delen. Is toch anders als in het eggie. Nou, ik ga nu maar eens aan het werk! Kan er mijn hoofd zooooo niet bijhouden. Maar ja, moet nu toch ECHT wat gaan doen. Toedels!
Ja ik ken dat gevoel dat je je hoofd er niet bij kan houden. Heb ik ook erg veel last van. Ook totaal geen zin om te werken, maar ja... mot toch gebeuren, wat ej?! Het is natuurlijk wel lief bedoeld van vrienden als ze elke keer vragen hoe het gaat en hoe het ervoor staat, maar het kan ook zooo irri zijn. Vorige keer hebben wij het maar aan een paar verteld en de rest niet. Vonden het wel prima deze keer. En het forum is idd wel een fijne uitlaatklep en praat je tenminste met mensen die je ECHT begrijpen. Vind ik altijd wel erg fijn! Nou ga ook maar weer eens aan de slag... nog 3 uurtjes en dan lekker weekend! Heerlijk!