Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lieverd M.athijs is ook 1 van de 2 ;) we waren dus ook absoluut niet bezorgd dat bij de 2e cryo tp ze allebei bleven plakken ;)
    wat hadden wij het mis whahahahahaha.....

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Haha, I know!

Maar dan zeg ik atlijd, we doen een Silvia! hihi!

Lindinha, ik doe een punt ertussen, zodat hij met die berichten niet te googelen is!
    Hij heet S.iem zonder punt! haha!

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ach meis, kan me voorstellen dat je hem mist! Ik hou daar ook nooit zo van! Gun hem alles, maar heb toch het liefst dat hij 's avonds naast me ligt, haha!

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zo, even ergens van de onderste plank weer afgeplukt!

Ladouce, vandaag tp gehad!!!

Ik hoop zo dat er 2 mooie emmy's ontdooit zijn en de rest nog veilig onderin de vriezer is blijven liggen.

Ik ben hier de dagen tot mijn ongi aan het aftellen.
    Wil zo graag weer beginnen *zucht*
    Maar nog geen ongi in zicht :(

Loes, wanneer jij weer ongi?
    Dan ga je vast een Silvia doen :D

Lindinha, mannetje vandaag weer thuis!
    Ik vind er ook nooit wat aan als hij weg is.
    En ik vind er ook nooit wat aan als ik zelf weg moet.

Ieoor, ik denk aan je meisje!

Mia, hoe is het met jullie kleine man?
    En hoe is het met jou?
    Herstel je al weer een beetje?
    Ik hoop van wel!

Weet iemand eigenlijk hoe het met Lisa is?
    Moest laatst weer aan haar denken.
    Juli 2011 had haar maand moeten worden :(

En Anna?
    Daar moest ik ook aan denken :(
    Ik hoop dat je langzaam weer opkrabbelt!
    Knuffel voor jou!

Sabrien, lekker vakantie meid!
    O ik wil ook weer!

Heb zo geen zin om te werken.
    Heb de hele dag ook nog maar weinig uitgevreten :)

Mijn gedachten vliegen weer alle kanten op.

5. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Even snel want moet ook nog werken:D (is weliswaar thuis maar er staan al weer genoeg e-mails op me te wachten).

Vanmorgen een goeie tp gehad van 1 7-cellige en 1 8-cellige cryo. Jammergenoeg was de ene cryo (uit het rietje met 1) niet goed ontdooid en hebben ze dus het 2e rietje ook moeten ontdooien. Dit is dus nu echt de allerlaatste kans voor ons. Dat maakt het best wel extra spannend. Al moet ik zeggen dat ik er niet zo mee bezig ben omdat er privé ook het een ander speelt met mijn moeder (wellicht de ziekte van A'heimer) dus daar ben ik op dit moment meer mee bezig.

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ladouce, hoera voor tp!!!!! Balen dat ze dat andere rietje ook hebben moeten ontdooien, maar nu heb je wel 2 toppertjes!!!!
    Ik ga voor je klaveren!!

Wat erg dat je moeder ws de ziekte van A'heimer heeft...mijn opa heeft het ook gehad (is al 15 jaar geleden overleden op 82 jarige leeftijd) maar ik kan me er nog wel wat van herinneren...
    Dikke knuffel voor jullie! Komt dit er ook bij! Heel veel sterkte lieverd!

Sik, gauw ongesteld worden!!!!!
    Ik wil met je mee!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Volgens mij moet ik of dit weekend of vlak erna ongesteld worden! Ik ga maar een beetje van een lange cyclus uit, aangezien mijn vorige cyclus ook ineens rond de 32 dagen was...

Ga je nog terug texten! Lag helemaal in een scheur gister! Jij stoute meid! ;)!

Lindinha, jaaaaaaaaaaaa, manlief komt weer terug, hoera!!!!

Het is idd rustig hier! Mia is aan het genieten hoop ik!
    Hopelijk gaat het weer wat beter met Anna...Ook met Ieoor natuurlijk!
    Gabrielle had toch ook een positieve test toen!? Hopelijk gaat dat ook goed! Lisa, idd, hebben we ook allang niet meer gezien...

Hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Ik ga de was ophangen!

SMAK

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Daar ga je Ladouce!!!

Oooooooooooooooo meid, ik hoop zo dat deze blijven plakken!
    Ja, allebei! SO!

Gut wat ENG!

De allerlaatste kans.
    Slik!
    Voor dat punt ben ik ook zo bang.

Maar goed, nu niet aan denken!
    Nu denken aan andere zaken.

*huil* om mama!

KNUFFEL op jullie!!!

Loesie, hmmm gelijk met mij ongi worden!
    Zou leuk zijn als we daarna met meer gelijk kunnen oplopen...
    *mijmer mijmer*

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    *Duim* *Duim* *Duim*

9. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ladouce gefeliciteerd met je 2 emmy's on board.
    Het klinkt goed. Laat het dan asjeblieft een keertje zo zijn!!!

Toi, toi, toi meis. Ik denk aan je.

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sikki kun je al van start? Is het al gekomen?

Loesie zit jij samen met Sik te wachten op ongesteld? Dan jullie voor de cryo? Spannend ook weer zeg!

Hoe is het met onze zwangere?
    En hoe is het met mama Mia?

Fijn weekend allemaal meiden.

Ik ben al druk in de weer.
    Beddengoed zit al in de was, nu poetsen/opruimen en dan om 9 uur sporten.
    Druk, druk, druk....

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Haaaaaaaai Ieoor!

Lekker gesport vandaag?!?! Niet te druk maken hoor, ook genieten van het mooie weer!!!

Ik heb vandaag bruin gespot, we gaan dus weer van start!!! Maandag bellen en dan met ovulatietesten in de weer! Heb 20 digitale ovulatietesten via marktplaats gekocht voor €29,-!!!
    Heb ook nog wat streeptestjes gekocht, maar wil het toch zeker weten. Ga daar eerst mee beginnen en mocht het streepje donkerder worden, dan ga ik over op digitale!

En Sik is volgens mij ook weer aan de start van een nieuwe poging, dus het zou idd mijmer mijmer zijn Sik als we gezellig samen zouden zijn!!!!

Maar lieve Ieoor...hoe gaat het met jou...?!?!
    Hoe voel je je?! Staat er nog iets op de planning of is het rustig? Zijn jullie nog met andere opties bezig?!
    (sorry als ik het dubbel vraag, maar heb hier niet alles geelzen!)

Knuffel voor jou meis! En voor Sik en voor Ladouce en voor Lisa en voor Anne en voor alle andere lieve meiden die het zo hard nodig hebben!

Liefs!

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ladouce, gefeliciteerd met jullie cryo's!!! Hoop ook zo dat deze blijven zitten voor jullie! Maar wat een triest nieuws zeg van je mams.... jeetje dat lijkt me niet niks, heftig meid. Veel sterkte! Knuf!

Sik, als iets gespot? Hopelijk kunnen jullie ook weer snel beginnen. Ik vond dat stilstaan ook nooit wat. Soms wel even lekker, er niet mee bezig zijn, maar op een gegeven moment gaat het toch weer kriebelen en wil je weer verder. Hopelijk komt er deze week iets!

Oh ja.... even zingen voor Sikki....:
    Happy birthday to you
    Happy birthday to you
    Happy birthday dear Sikki
    Happy birthday toooo youououououou!!!!
    Hieperdepiep HOERA!!!!!

Fijne verjaardag vandaag!!! Hopelijk klaart het weer nog wat op straks en kan je lekker buiten in de tuin van je stukje taart genieten! Hmmmmmm.....

Loesie, jij al iets gespot zo te lezen....Goeso! Het gaat weer beginnen, suc6 met de ov.testen! Ik gebruikte altijd de allergoedkoopste van de Sensitest. Werkte prima. Maar 10 digitale voor 29 euri is wel cheapiecheapie zeg!

Ieoor, lekker druk in de weer zo te lezen. Was idd ook benieuwd of jullie nog iets gepland hebben? Of blijven jullie voorlopig secret missies doen? Snap ook wel als je het niet elke keer wilt zeggen hoor. Doe waar jij je goed bij voelt!

Heb ook al niks meer van Lisa gehoord, haar laatste poging hebben ze toen afgebroken en ze gingen daarna op vakantie, maar daarna niets meer gehoord. Lisa meid, weet uberhaupt niet of je nog meeleest, maar hoe gaat het met je?

Ego: Hier alles oke, manlief is weer thuis.... zooooo fijn! Heb nog steeds erg veel last van mn rug en bil en zit te denken om halve dagen te gaan werken. Ga het deze week bespreken op mn werk. Verder alles oke, a.s. vrijdag weer echo.

Fijne zondag nog allemaal! Laat het zonnetje maar schijnen wat mij betreft!

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Haaaaaaaaaaaai zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
    Het is aardig stil van Mia's kant uit... gaat alles wel goed daar????

Ieoor lieverd ik heb je pb gehad :D ik reageer vanavond even erop ok we gaan zo weg naar Hellendoorn ;)
    Maar het is idd rustig omtrent BD heb zelf ook nog niks gehoord maar volgens mij is hij thuis...weet het niet eens zeker kan je nagaan :$ ik pb je vanavond even ....

iedereen een dikke knuffellllllllllllllllllllllllllllllllllllll ik denk aan iedereen hier...

14. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Lieve Sikki,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens jou een hele fijne en zoonige dag toe. Geniet er van samen met je lief.
    Ik hoop met heel mijn hart dat dit jaar jullie grootste wens zal uitkomen.

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Zal ik je eens wat vertellen Lindinha! Het zijn er 20!!!!! WHOEI!:D!

Ben vannacht/vanochtend echt flink ongesteld geworden, dus we gaan nu echt aftellen!!!! Spannend hoor!

En wat fijn dat hubbie weer thuis is!!!!! Heerlijk genieten! Wat goed dat je misschien weer halve dagen wilt gaan werken! Hou jezelf wel in de gaten he?!
    Ik werkte ook 2 halve dagen, 2 dagen in de week! Dat was wel ff genoeg! En ook leuk om er af en toe eens weer uit te zijn en lekker bij te kletsen met collega's!

Miaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lieverd!!! Hoe is het met jou en je manneke!?

Ik ga ff een kop koffie drinken met manlief, voordat S.iem weer wakker wordt!

SMAK

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Thanks meisjes voor jullie felicitaties.

Sikkifamilie zit in Indonesie dus vandaag geen feest, maar zaterdag wanneer iedereen weer terug is.
    Vandaag dus rustig met z'n tweetjes.

Ieoor, jij over 3 daagjes verjaren!

Gisteren ongi geworden en ook alweer de eerste deca er in.
    Morgen gaat weer de eerste Menopur er in.

Dan gaan we echt gelijk op Loesie!

Ik vind het wel weer doodeng.
    Zul je zien dat het wéér een teleurstelling wordt...

Maar goed, de hoop er er natuurlijk ook.

Ladouce, ik denk aan je!

Lindinha, goed naar je lichaam blijven luisteren!

Fijne zondag!

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Snap ik Sik, dat je het doodeng vindt...dat is het namelijk ook!
    De kans op weer een teleurstelling...terwijl je dat pad wel moet bewandelen anders is er geen kans...en dat is het vervelende eraan!

Dus kiezen tussen geen kans of een kans met evt teleurstelling!
    En dat is natuurlijk ook eng!

We gaan idd echt tegelijk op! Heb je daar ook korte protocol?! Dus dat we zo'n beetje op dezelfde tijd op een evt tp uitkomen!?

Ladouce, hoe gaat het met je?! Wanneer is evt D-day!?

knuf!

18. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Hallo dames, we zijn weer terug na een heerlijke vakantie. En ik voel me nog steeds goed zwanger (lees, veel kwaaltjes :)). Dinsdag krijgen we de 2de echo, dus ik kan niet wachten!

Sikki: nog van harte gefeliciteerd! En veel succes met de nieuwe ronde.
    Jij ook Loesie!
    Ladouce: hoeveel dagen aftellen nog? Heel erg veel succes!!!

19. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Meiden ik heb geen tijd.....

MAAR;

Sikki gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik hoop dat je een fijne dag hebt.

En ik hoop ook dat het dit (leeftijds)jaar nu eindelijk eens jullie beurt mag zijn!

Meiden fijne zondag nog.
    Morgen of later vandaag kom ik even terugkletsen naar iedereen.

zwaai!

20. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hallo Lieverds!

Als eerste: sorry, sorry, sorry dat ik weer een grote afwezige ben hier!!!
    Ik wist wel dat ik het druk zou krijgen en een ander (lees: geen) ritme, maar ik had nooit gedacht dat ik zooooo weinig tijd voor ZP zou hebben. Mijn welgemeende excuses!!!
    Om maar gelijk even ego te beginnen: Hier gaat alles heel aardig naar omstandigheden. Mijn herstel gaat best goed, ik heb al een boodschapje gedaan en af en toe een wandelingetje. Ook zijn we al bij de schoonouders op bezoek geweest. Aan het einde van de dag ben ik meestL wel kapot en de nachten zijn ook zwaar met wat voedingen tussendoor. Omdat ik geen BV meer geef en wel kolf ben ik dus best wat tijd kwijt met voeden/ goudgeel sap produceren. Gelukkig hebben we nu wel een goede kolf aangeschaft dus momenteel zit ik te kolven en dit bericht te typen op de telefoon :)

Met het kleine manneke gaat het goed! Het is een mooi ventje maar wel eentje met temperament en krampjes... Hij wil er ook graag bij zijn met als gevolg dat je zelf weinig tijd over houdt. Natuurlijk is dat helemaal niet erg maar het gaat dus ten koste van mijn ZP-tijd bijvoorbeeld.

Ik heb even snel wat terug gelezen en hoop op iedereen te kunnen reageren:

Sikki, Van harte Gefeliciteerd!!! Weer een jaartje ouder helaas maar ook een stap de goede richting op want je bent begonnen :):):)
    Wat verschrikkelijk spannend!!! Ik kan me voorstellen dat je er ook erg tegenop ziet maar denk maar zo: niet geschoten is altijd mis. Ik ga zoooooooo hard voor je hopen en fikken (duimen mocht niet meer toch?)
    Wie weer gaat die waarzegger toch gelijk krijgen :D
    Veel succes met die "fijne"'deca!

Ladouce, jij hebt twee prachtige emmies terug gekregen:) Maar het zijn ook de allerallerallerlaatste: wat super spannend!!! Voor jou gaat net zo hard de fik er in als voor Sikki. Last Best zullen we maar zeggen. Heel veel sterkte deze komende week. Wanneer mag je trouwens testen?

Loesie, jij mag lekker op zoek naar je ei: joehoe!!! Je hebt in ieder eval een goede deal gemaakt met die testen dus je zult dat ei nu ook vast wel vinden. Lekker gelijk op met Sikki, dus het worden weer zeer spannende tijden hier. Zet hem op!
    Oh, ik heb trouwens ook wel eens een TP in de middag gehad in DD.

Lindhina, jij schiet al goed op zeg! Alleen wel rot dat je zo'n last hebt van je rug :( Lijkt me verstandig om het rustig aan te doen want je moet echt goed naar je lijf luisteren dat is nu het belangrijkste en dan is werk altijd relatief. Sterkte!

Sabrien, hoe gaat het met jou? Al een heel eind richting einde of niet? Succes met de laatste loodjes!

Ieoor, wat vind ik het toch knap dat je nog steeds aan de rest denkt en meeschrijft hier: respect! Hopelijk komen jullie er ook een beetje uit samen. Ik denk in ieder geval heel veel aan je: dikke knuffel!!!

Gabrielle, lekker op vakantie geweest en alles gaat nog steeds goed: super!!! Ga zo door :)

Silvia, haaaaaai! Alles onder controle met de kids? Ik vind het al aanpassen met eentje dus hoe moet jij je af en toe wel niet voelen :$

Maartje, lekker aan het genieten? Gaat alles goed met de kleine meid?

Nou, ik stop weer want mijn kolftijd zit er op en ik ga proberen een dutje te doen. Ik lig overigens door de week met onze beeb op 1 kamer want Mia-man moet weer werken en dus om 6 uur op en als hij dan ook nog eens 2/3 keer per nacht wakker wordt van die voedingen krijgt hij helemaL geen slaap. Maar ik moet dus alle slaap momentjes benutten ;)

Dikke zoen en knuffel voor jullie allen!

Deel Deze Pagina