Nog even een schouderklopje voor mezelf: deze mega-rea is helemAl op de telefoon getypt Het wordt hoog tijd voor een IPadje...
Fijn om te horen dat je begint te herstellen MIA Wat heerlijk om te lezen dat je echt kan genieten nu van jullie wondertje ..... geen tijd voor zp snap ik helemaal hoor... ik loop de laatste tijd ook een beetje over en lees alles wel mee maar schrijf niet overal meer zo actief mee ik vergeet zo veel om op te reaen hihihihi komt allemaal wel weer.
Mia, wat super om te horen dat je weer een beetje de oude aan het worden bent en dat jullie kleine man het ook goed doet. Krampjes horen daar helaas ook bij (heb ik me laten vertellen), niks ernstigs maar wel vervelend natuurlijk. Neem lekker je tijd en alle slaapjes tussendoor die je kan meepikken, over een tijdje gaat ie hopelijk wat langer doorslapen 's nachts en kan jij ook weer bij Miaman op de kamer liggen. Komt allemaal goed! En respect.... dat je hele rea op tel. hebt getypt. Heb ik niet zoveel geduld voor. Sikki, wat goed dat je alweer begonnen bent. Ongi toch eerder gekomen dan gedacht. Helemaal goed! Wel super spannend natuurlijk weer. Snap heel goed dat je ook weer bang bent voor die teleurstelling, had ik ook, maar ja.... als je niks doet, weet je zeker dat je met lege handen achter blijft. Dus dit moet je maar zien als weer een nieuwe kans op meer dan niets. Heb je wel lekkere verjaardag gehad nog? Het was gister wel bokkewarm zeg....pffff om bij weg te zweten. Maar we klagen niet.... want alles is beter dan de regen van afgelopen maanden! Ego: heb vandaag op mn werk aangegeven dat ik graag halve dagen wil werken, omdat ik zo'n last van mn bekken heb. Het lijkt nu zelfs weer erger te zijn dan vorige week, dus ben heel blij dat ik het aangekaart heb. Werk dus ook vanaf vandaag 4 halve dagen per week en ik vind het nu al heerlijk!! Het geeft me ook meer gemoedsrust en dat alleen is al fijn. Zo... ga nu ff bij mn mams op de koffie....
@Mia, wat goed om te horen dat alles goed gaat. Natuurlijk, gebroken nachten, kraampjes, vermoeidheid, helaas horen die er ook bij. Maar jullie kleine man groeit en voor je het weet lig je weer heerlijk met Miaman te slapen. En wat heb je weer een leuk woord voor iedereen . @Silvia, hoe komt het dat je de laatste tijd overloopt, druk? Hoe oud zijn je 3 wondertje ook al weer? @Lindinha: wat geweldig dat je halve dagen mag werken. dat heb je heel goed geregeld, meid. Geniet van je vrije middagen en doe rustig aan! Ik ben weer aan het werk en ik vraag me af of ik de 12 weken haal om het pas dan te vertellen. Ik zag al 2 collega's (veel zijn op vakantie) al een beetje te lang naar mijn buik kijken. Die is mega... Ik heb gisteren zitten vergelijken, ik ben met bijna 9 weken al net zo dik als vorige keer met 19 weken! Ongelofelijk. Ok, ik ben nu ook helaas ruim 10 kilo zwaarder dan toen, en bij een 2de zwangerschap zie je het meer, maar dit groeit echt als kool. Morgen tweede echo, ik kan niet wachten!
Sikki, hoe gaat het met de über fijne Deca? Ik denk aan je!!! Ladouce, even ondergedoken? Heeeeel veel succes, toi, toi, toi, break a leg en al die andere dingen!!! Gabrielle, dat gaat lekker zo dus. Ben benieuwd of je je geheim nog even voor je kan houden... Lindhina, wat fijn dat je MK der bent gaan werken, sterkte met je bekken. Loesie, al eieren gevonden? Silvia, kan me zeer goed voorstellen dat jij het ook wat druk hebt af en toe Sabrien, hoe gaat het? En nu ga ik maar weer eens verder met kolven Maartje, lekker aan het genieten? Gaat alles goed? Ieoor, haaaaaaai
Lieve Mia, wat fijn te horen dat het langzaamaan beter gaat! Ik hoop dat je ondanks de drukte, krampjes, het kolven, niet slapen met Miaman e.d. toch ook kunt genieten. Want ik begrijp ook wel dat dat heus niet een vanzelfsprekendheid is, ook als langdurig MMMeisje. Lindinha, goed dat je halve dagen bent gaan werken! Ik hoop dat je je hierdoor snel beter voelt. Gabrielle, fijn dat alles goed gaat! Ladouce, ik denk aan je!!! Ieoor, jij bent vandaag jarig!!! Gefeliciteerd meid! Ik hoop dat je ook ondanks alles een fijne dag hebt. Mijn verjaardag was niets bijzonders. Ik vier het zaterdag, dus we waren met z'n tweetjes. Hierdoor helaas wel veel piekertijd gehad. Alweer zoveel verjaardagen verder en toch staat de tijd stil... Maar goed, nu dus weer aan de veschrikkelijke spuiten. Het gaat me toch ook wel weer tegenstaan. Ik zet er nu 4 per dag, nl de decapaptyl, 2 x menopur en 1 x heparine (bloedverdunner). Vooral die laatste is een vreselijke spuit. Nog dikker dan de deca en maakt mooie blauwe plekken Maandag de eerste FM. Het zal mij weer benieuwen...
Ik kan nu nog even bluffen met te veel en te lekker gegeten op vakantie Sikkie: verschikkelijk al die spuiten, zeker als ze blauwe plekken geven. Bah. Zet'm op! Ik kan me goed indenken dat het confronteren is dat je alweer een jaartje ouder bent en nog geen baby. Leuk is anders. Sterkte en een fijne dag zaterdag! Ieoor: van harte gefeliciteerd!
Ieoor lieverd van harte gefeliciteerd!!!! een confronterende dag, maar ook een dag die ook weer heel bijzonder is. Die dag werd jouw moeder je moeder (vage zin maar je snapt hem vast wel) Ik hoop dat je ondanks het donkere randje er toch ook nog wel een beetje van kan genieten, en ik wens voor jou eveneens dat dit jou laatse verjaardag is met zijn tweetjes. knuffellll
Schrijf dit berichtje met tranen in mijn ogen. Eerste bruin vanmorgen gespot. Het is helaas over en uit voor ons. Dit was onze allerlaatste kans en die is nu ook weg. Ik zit er helemaal doorheen, ben niet thuis, weg met werk, lief zit op 200km maar komt gelukkig wel vanavond deze kant op. Weet het allemaal niet meer...
SLIK *huil* Lieve lieve Ladouce! Wat erg! Ik weet gewoon niet wat te zeggen. Het liefst zou ik je nu in mijn armen nemen, knuffelen en heel hard met je meehuilen. Zoveel moeite, zoveel kansen, zoveel hoop en aan het eind helemaal niets. Dit is niet te bevatten. Dit is niet te accepteren. Dit is niet eerlijk. Maar uiteindelijk zal je moeten en waarschijnlijk ook kunnen. Maar voor nu hoeft even niets. Alleen maar huilen. En ik huil met je mee. En vanavond samen met je lief. Dat is mooi en fijn. Samen zijn, samen huilen. Deel je verdriet lieverd! Ook hier. Want dit is te veel om alleen te dragen. KNUFFEL van Sikki *huil* En stiekem toch nog vragen...heb je nog getest? Want met bruin zóu het kunnen dat...
Lieve lieve Ladouce.... wat verschrikkelijk! Ik leef echt met je mee en had het jullie ook zo gegund! Meis.... en dan ook nog eens niet thuis en lief ver weg, gelukkig vanavond saampjes. Weet niet zo goed wat ik kan zeggen om je te troosten... die woorden zijn er namelijk niet! Zo oneerlijk... zo gegund... Lieverd, heel veel sterkte! Dikke knuf!!!
Lieve Ladouce, Hier schieten woorden ook tekort. Wat verschikkelijk, wat oneerlijk, wat pijnlijk... Het was jullie zo gegund, het is gewoon echt niet terecht. Ik zou je ook willen troosten en een knufel willen geven, want iets zeggen... niets helpt. Heel veel sterkte, meid. Vanavond samen met je lief huilen en nog eens huilen. p.s. toch een goeie vraag van Sikki... toch nog getest? je weet het maar nooit...
Lieve Ladouce... pppfff...tranen biggelen me hier over mijn wangen...weet niet goed wat te zeggen! Wat kun je nog zeggen! Wat een ontzettende klap voor jullie... en nu!? Over en uit? De laatste kans op een kindje van jullie zelf is voorbij? Dit zou gewoon niet moeten mogen... Ik hoop dat deze dag een beetje snel voorbij gaat en dat je snel bij je mannetje uit kan huilen... Lieve lieve Ladouce, wij huilen met je mee! Liefs
Lieve Ladouce, *huil* Ik heb er geen woorden voor... Dit mag niet waar zijn!!! Je grootste nachtmerrie komt toch uit. Wat ontzettend K*T voor jullie!!! Het leven zit soms zó oneerlijk in elkaar. Ik hoop dat je mannetje snel naar je toegekomen is en dat jullie veel steun hebben aan elkaar. Heel veel sterkte met dit grote verlies. Dikke knuffel.
Lieve Ladouche, Gisteren wist ik niet wat te zeggen. Ook vandaag weet ik het nog steeds niet. Heb vannacht toen ik niet kon slapen aan je gedacht. Ik vroeg me af of jij op dat moment sliep, of je mannetje in staat was om je heel stevig vast te houden, zodat je nog iets van veiligheid zou voelen... Lieve Ladouche... Wat zal jij je afschuwelijk voelen. Onze aller angst, onze aller grootste angst... Is voor jou werkelijkheid geworden. Ik weet niet hoe het voelt om daadwerkelijk op een beslissend moment dat te voelen... Wel heb ik gedurende de jaren soms een poging gedaan om te voelen - soort van lugubere voorbereiding?? - hoe het zou voelen. Ik stopte snel weer met dat te proberen te voelen, het deed te veel pijn... Daarom lieve Ladouche, daarom wist ik gisteren niet wat te zeggen. Wat voor recht heb ik om iets van steunends tegen jou te zeggen... Misschien denk je, makkelijk praten met jouw banner... Dat is ook zo. Daarom, uit respect voor jou en het grote verlies wat jij moet te zien handelen (afschuwelijk!!!!) plaats ik niet mijn banner onder dit bericht. Ik zou je alle geluk van de wereld willen toewensen, willen zeggen dat ik je het zo anders had gegund... Mijn hartje huilt met je mee. Doe nu vooral wat nu goed voelt voor jou! Is dat huilen, dan is dat huilen. Is dat schreeuwen, dan is dat schreeuwen. Is dat hier veel komen praten, dan is dat het. Maar als dat is om nu onder een steen te kruipen en daar pas over langere tijd weer onder vandaan te kruipen, dan is dat wat je moet doen. Ik hoop zo dat jij samen met je man een weg zult vinden om dit grote verdriet een beetje dragelijk te maken... Ik haat het dat dit óók de uitslag na zoveel moed kan zijn... Soms zegt men dat de aanhouder wint... Dat klopt helaas of beter gezegd GFFRDMM niet... Heel soms wint de aanhouder. Wat had ik graag voor jou gewild dat je bij die soms had gehoord... Kus
Lieve, lieve Ladouce, vanmorgen las ik jouw bericht. Al tandenpoetsend maar had geen tijd om te reageren... Ik heb heel de dag aan je gedacht, het ging maar niet uit mijn hoofd. Zelfs ik ben er verdrietig van. Er zijn al mooie woorden geschreven door de meiden waar ik me helemaal bij aansluit. Wat moet ik nu nog zeggen. Er is niets, maar dan ook helemaal niets wat ik kan zeggen dat er toe doet. Het moet een verschrikkelijke klap voor jullie zijn om na zo'n lange weg met lege handen te komen staan. We weten allemaal dat er mensen kinderloos blijven, zelfs na een lange lijdensweg. Maar stiekum hoop je altijd dat dat die ander betreft. Maar niet jou. En voor jullie is die ellende nu werkelijkheid geworden. Hoe moet je dit in hemelsnaam een plek gaan geven!!!!????? Meid ik weet het ook niet. Ik kan jullie alleen alle, alle sterkte van de wereld wensen. Doe vooral dat waar jullie je goed bij voelen. En probeer lak te hebben aan wat andere mensen vinden dat moet! Ik wou zo graag dat ik iets voor je kon doen. Dikke knuffel voor jou! Weet dat ik met je meeleef en aan je denk. Liefs,
Ladouce hoe gaat het met je? Sik; hoe gaat het met jou, en je spuitjes? Voel je al iets? Fijn weekend meiden.
Lieve meiden, ik zit al weer met tranen hier te typen maar nu van jullie ontzettend lieve berichtjes. Zowel hier als per pb. Helaas is het echt einde oefening. Na het bruinverlies donderdag heeft het gisteren goed doorgezet dus er is echt geen hoop. Heb ook niet getest (had geen testen mee). Ben nu lekker met lief een weekendje weg dus we zijn lekker samen. Ik zal later deze week nog even op jullie lieve reacties reageren.