Sikki, denk de hele dag aan jullie!! Vind het zooo spannend!!! Heb lekker de hele ochtend alles gepoetst en boodschappen gedaan en moet nu mijn olifantenvoetjes en benen even laten rusten hihihi!!! Urby is lekker aan het chillen in het kinderbadje achterom, kortom heeeerlijk weekend!!!! Lindinha, fijne vakantie!!!!!!!!!!
Even een kopietje uit het babyrinth. Hai lieverds! Bedankt voor het duimen!!! Het heeft geholpen want er zijn 7 eicellen gevonden!!! Ze zullen niet allemaal rijp zijn, want in ieder geval 4 kwamen uit heeeeele kleine follikels. Maar wie weet! Het was even eng, want de eerste follie die werd aangeprikt, dat was ook de grootste, daar kwam geen ei uit Hij bleef maar flushen en flushen, maar er kwam geen 'ei'-geroep uit het lab. De tweede follie begon ook zo, het 'ei'-geroep bleef uit. Dus Siklief en ik keken elkaar al een beetje paniekerig aan. Gelukkig werd er eindelijk 'ei' geroepen, dus toen konden we weer ademhalen. We zagen al gebeuren dat alles voor niets was geweest. Maar alles is aan geprikt, ook alle mini's en overal zat een ei in. Thanks to flushing!!! Toen we de punctiekamer uit gingen waren en 6 eitjes gevonden en toen de arts later kwam bleek er nog 1 extra gevonden. Nu afwachten wat er rijp is. Morgenochtend tussen 11 en 12 mogen we bellen. We waren echt even ongerust. Omdat we deze poging zoveel toeters en bellen uit de kast hebben gehaald. Ik heb gisteren namelijk bij een arts in de buurt van Dusseldorf een soja-infuus gehad. Zie bijgevoegde link. Calorierijke drankje verhoogt kans op zwangerschap na ivf | Gezondheid Ik hoop nu dat we wel tot een terugplaatsing komen! Manlief is nog steeds erg ziek. Bij thuiskomst net, heeft ie de hele boel ondergekotst. De stakker. Hij moest de hele weg naar huis terugrijden, omdat ik vanwege de verdovingen niet mocht rijden. Lindinha, hele fijne vakantie meid! De laatste met z'n tweeën! Mia, vertel eens hoe het bij jullie gaat! Anna, net als Sabrien moet ik ook vaak aan je denken. Ik hoop dat het beter met je gaat! SMAK voor iedereen!
Joehoeeeeee Sikkiiiiiiiii, dat ziet er veelbelovend uit! Je lichaam heeft het wel spannend gemaakt zeg. Ik kan me voorstellen dat jullie peentjes aan het zweten waren toen er bij de eerste niks in zat En wat een interessant artikel over dat Soja infuus! Dit is er eentje die er serieus uit ziet (is eens wat anders dan Hollandse kost eten en flossen). Ik ga het zo gelijk aan Mia-man laten lezen. En nu afwachten..... mega spannend! Ik fik nog even heel ahrd door hier voor jou en Sik-man. Hopelijk krijgen jullie morgen deel 1 van eht goede nieuws en volgen de andere delen ook snel En wens Sik-man veel beterschap! Ik hoop niet dat eht invloed heeft gehad op de zaadkwaliteit. Sterkte met wachten en een dikke knuffel!
Dan nog even egö: Hier gaat eht erg goed! Ik voel me al zooooooooooooo veel beter dan een paar weken geleden Ik kan al autorijden, boodschapjes doen en lekker de deur uit om te wandelen met Sven. Natuurlijk is mijn energielevel nog lang niet op peil maar het stijgt wel. Vandaag hebben we nog een evaluatiegesprek gehad in het ZH. Dat was ook erg fijn en verhelderend aangezien het na de bevalling allemaal erg snel ging toen de navelstreng losschoot en de placenta vast bleef zitten en zo. Met Sven gaat het ook goed Hij groeit lekker en ik heb het idee dat hij nu een "sprongetje" heeft gemaakt. Hij kan al lekker lachen (maar ook huilen hoor) en hij is ook al iets langer wakker en zo. Natuurlijk zijn de nachten nog opgebroken omdat hij moet eten maar dat maakt niks uit. We hebben een hele leuke kaart met foto gemaakt voor Dr. S. om hem en zijn team te bedanken. Ik heb de foto in mijn album gezet, voor de liefhebbers
Lindhina, nog vergeten: een hele fijne vakantie!!!! Lekker genieten van deze laatste vakantie met zijn tweetjes Sabrien, met jou en Urby gaat het ook prima zo te lezen
Sik wat een super goede opbrengt. Ik heb het artikel gelezen en geloof dat ik om ben. Straks manlief ook even laten lezen... Hoe voel je je vandaag? Straks het telefoontje; oh wat spannend. Succes. Lindinha vakantie!!!!! Geniet ervan. Sabrien jij bent lekker druk geweest. Geeft zo'n lekker gevoel he Mia; wat fijn te lezen dat het zo goed met jullie gaat. En wat een leuk kereltje is het toch.. Smelt. Maartje; met jou en de kleine meid gaat het ook geweldig volgens mij. Fijn zeg. Ik zou ook graag weten hoe het met Anna is... Anna als je nog af en toe meeleest. Wij denken aan je! Sabrien vroeg of wij nog op vakantie gaan, maar we blijven lekker thuis. We gaan wat verbouwen in huis. Heel misschien gaan we nog een paar daagjes dichtbij weg. Maar geen volle week ofzo. Hier gaat het verder goed. Ik ben al een week 'overtijd'; en het is heel vreemd. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden maar ik ben (uiteraard) ook niet zwanger. Zo vreemd. Ik word daar een beetje rusteloos en onzeker van. Nu lekker weekend> veel te doen, maar wel altijd lekker om vrij te zijn. Sikki; succes vandaag!!!
Zoals verwacht waren er van de 7 maar 3 eicellen rijp en 2 daarvan zijn bevrucht. Toch een beetje teleurgesteld, maar natuurlijk ook blij dat er een tp is. Nu hopen dat ze ook beide goed blijven delen. Morgen weer richting Gent voor de tp maandagochtend.
Sik ook nog even hier een reactie. 2 emmy's is een mooi resultaat. Ik hoop op een goede deling en maandagochtend de TP van 2 super top emmies! Al snap ik natuurlijk heel goed dat jullie toch teleurgesteld zijn. Dat is begrijpelijk en daar mag je best even om treuren. Maar ik hoop dat over zo'n 2 weken dat treuren niet meer hoeft. Ik duim voor jullie. Succes met wederom afwachten; nu weer afwachten en hopen tot maandagochtend. X
Sikki, 2 emmmy is mooi, ik duim heel erg voor je! Ieoor: eindelijk! heel veel succes meid. Ik heb een paar dagen plat gelegen, met een verschikkelijke dubbele oorontsteking. Dat doet echt pijn, ik heb liggen huilen en kermen van de pijn. Ik ben nu nog duf van de antibiotica en oordurpppels, echt niet leuk. En mijn misselijkheid is oook niet minder, dus ja.... Ik moet nu even goed uitzieken, dus ik houd het kort. Dikke knuf aan alle andere dames!
Halloooooh! Sikki, ik heb even in het Babyrinth gespiekt (was té nieuwsgierig hoe het met je gegeaan was) en ik zag dat je twee toppers terug hebt gekegen Natuurlijk jammer dat niet alle eitjes rijp waren, maar gelukkig was je er al een beetje op voorbereid. En het elangrijkste zit nu gewoon in je buik! Ik wens je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte toe deze twee weken, want jeetje, wat is het toch spannend. Wanneer mag je testen? Of moet je naar Gent voor een bloedtest? Ik zet de fik er in hier voor je (en dat heb ik vandaag echt bijna gedaan want er ontplofte een stekker van een apparaat waardoor er een stop sprong Ieoor, eindelijk ongi! Ja, hoe vervelend is het wel niet als dat uitblijft en je misschien toch stiekem valse hoop krijgt, ondanks dat je weet dat je geen hoop moet hebben Maar.... weer beginnen? Dat is wel heel fijn! Ik weet alleen niet meer zo goed waar jullie nu lopen (omdat het nogal eens is gewisseld). Heel veel succes alvast!!! Gabrielle, hmmm, ziek zijn en misselijk, ja, dat is niet leuk Hoewel er anderen hier graag met je zouden willen ruilen denk ik Beterschap!!! Loesie, ik las ook in het Babyrinth dat je een ei gespot hebt: joehoe!!! Héél veel succes met de TP! Maartje, gaat alles goed met jullie? Lindhina, lekker op vakantie? Geniet er van meid! Sabrien, tik, tik, tik, de tijd tikt door en bij jou gaat hij heel hard Anna, mocht je nog meelezen.... ik denk aan je: knuffel! Nog bedankt voor jullie leuke reacties op mijn Düsseldorf foto van de kleine man
Mrs. Mia, ben net even wezen spieken in jullie foto-album, wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk ventje hebben jullie. Wat een knapperd met al dat haar . En die dusselfoto hihihi echt geweldig!!!!!!!!!!! Ben blij dat het al wat beter met je gaat en dat jullie mannetje goed groeit en het goed doet!! wauwwww wat een rijkdom...... Ieoor, toch verbouwen maar wel lekker nog een paar dagen leuke dingen doen!! Goed voornemen!!!! Wat spannend weer ongi geworden las ik, whoeeeeeeeeiiiiiiii. Wat is precies de planning? Wat ontzettend spannend zeg. Gabrielle, wat vervelend dat je zo ziekjes bent!! En misselijk zijn, blehhhhhhhhh. Ben misselijk geweest tot 17 weken en was blij dat het eindelijk voorbij was. Tuurlijk is het voor een goed doel maar lastig is het soms wel. Sikki, ook in dit topic duim ik onwijs hard voor jullie en duim voor jullie, denk aan jullie en fik voor jullie!!! Lindinha, bofkont lekker op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Met ons gaat alles goed, was gisteren weer op controle geweest en gyn was tevreden!! Bloeddruk gelukkig prima 110/70, en nu in totaal 9,7 kg aangekomen . Buik ook goed gegroeid!!! Wel i.o.m. gyn en bedrijfsarts het besluit genomen om toch met 34 weken te stoppen met werken , heb onwijs veel vocht in mijn benen en voeten en spataderen, en vieze blauwe plekken en heb daar best veel last van. Moet ook heel eerlijk toegeven dat ik moeite kreeg om het fulltime werken bij te houden en nu dus besloten dat ik tot 15:00 uur iedere dag werk i.p.v. tot 17:00 uur. Schaamde me daar best voor om dat toe te geven, ben heeeeeeeeel gelukkig zwanger en niet ziek?!?!?!?!? Best wel even verdrietig om geweest maar weet nu en besef ook dat het beter is voor mij en beebje. Sorry voor mijn lange ego maar moest het even kwijt! Morgenavond mogen we trouwens voor deel 3 pretecho in het kader van 3e keer is scheepsrecht maar heb er een hard hoofd in. Ons beebje is echt een eigenwijsje van wie zou hij/zij dat nou hebben . hihihihihi Fijne dag, ga weer snel back to work!!
Mia, dank je wel! Lief van je!!! Het zijn geen topper hoor. Maar wel allebei goed. Ze waren 7- en 8-cellig met 15% en 18% fragmentatie. Vallen dus beide in de categorie goed. Voor perfect mogen ze max 10% fragmentatie hebben. Ik vind de komende weken weer vreselijk. Je hebt toch weer hoop... Ben nu ook aan het testen om te zien wanneer de pregnyl uit mijn lichaam is. Rustig afwachten zit gewoon niet in me Ieoor, jij nu echt weer beginnen?! Uitgangsecho al gehad? Spannend weer he. Lindinha, ik hoop dat je een fijne vakantie hebt! De laatste met z'n 2!!! Gabrielle, beterschap! Sabrien, 3x is scheeprecht, dus morgenavond hopelijk echt veel pret! Ik ga douchen, want de raadsmevrouw komt zometeen! Toedels!
Effe snel vanuit z-frankrijk.... Sikki, 7- en 8-cellig is hartstikke mooi hoor. Ik geloof trouwens niet meer in het verschil tussen goed en perfect... Wij hebben zo vaak perfecte emmies gehad en altijd zonder resultaat... Op 1 na dan, waarvan ik niet eens weet of ie perfect of goed oid was.... Dus ik zou me daar niet zo druk om maken! Maar dat soja-infuus had ik nog nooit vangehoord, klinkt goed en nog betaalbaar ook. Ben benieuwd meid of het eindelikk eens gaat lukken bij jullie. Gun het jullie zooooo! Ieoor, jullie ook weer van start. Wat goed! Wat voor een behandeling gaan jullie nu doen, toch nog een keer met eigen materiaal? Mia, mooi manneke hoor! En wat fijn dat het steeds beter met je gaat! Sabrien... GOESO! Goed dat je aan jezelf en jullie beebje denkt. Dat istoch echt het belangrijkste. Tuurlijk je bent niet ziek, maar wel zwanger, en dat is fantastisch natuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat het af en toe niet zwaar is. Jullie hebben ook zo langop die kleine gewacht dus geniet dan ookvanje zwangerschap! Een vriendin zei laatst tegen mij (voordat ik halvedagenging werken)... Voor hetzelfde geld is dit je laatste en enige zwangerschap en daarmoet je wel van genieten engoed aan jezelf en dekleine denken. Jullie hebben al zoveel moeite moeten doen om zwanger te raken, geniet ernu ook vandan! En daar heeft ze eigenlijk wel gelijk in. Vandaar dat ik me ook niet schuldig voel dat ik halve dagen werk nu, wantikvoel me er gewoon beter bij en dat is ook beter voor de kleine. En zo moet jij ook denken meissie! Gabrielle, beterschap ermee en succes met de misselijkheid! Effe korte ego... We hebben het lekker hier, maar wat een ontzettende K-bedden, doe bijna geen oog dicht 's nachts, zo knoelhard. Bah! Wat dat betreftzou ik blij zijn als ik weer in mn eigen bedje kan liggen. Buiten dat.... Weekend wel regen gehad nu weermooi weer. Vandaag dagje naar Cannes!
En Sik hoe was het bezoek van de raadsvrouw? Gisteren zijn we bij het Geertgen geweest. 1 kant niks, andere kant een stuk of 6/8 follikels. Sinds ma avond ben ik aan het spuiten, dus we gaan er weer voor. Maandag weer terug voor een follilkelmeting. x
Ieoor, links niks is jammer, maar rechts klinkt veelbelovend maar... Er ik zal niet te vroeg juichen want bij jou zijn er wel eens vaker follikels spontaan verdwenen toch? Maar, we fikken door hier! En dus nog steeds in Geertgen, dat wist ik eigenlijk wel maar mijn hoofd is een beetje een zeef af en toe Daar zat nou toch ook dr. U uit DD? Die gaat vast mooie emmies voor jou in elkaar knutselen. Heel veel succes met spuiten!!! Sikki, hoe gaat het? Hou je het nog vol? Of ben je wijselijk in je holletje gekropen? Ik moet zeggen dat ik het ook weer erg spannend vind deze keer! Hopelijk gaat die waarzegger van jou gelijk krijgen. Ben je al begonnen met je Pregnyl testen? Je zegt trouwens geen toppers te hebben, maar ik vind dit al mega goed hoor! Denk maar zo: mijn mannetje was of een 2 cellige of een 4 cellige met veel fragmentatie cryo en hij is ook blijven zitten. Ik denk toch echt dat het veel meer te maken heeft met de ontvankelijkheid van mama dan met de kwaliteit. Jouw soja-onderzoek bewijst dat ook maar weer eens. Héél veel sterkte en succes de komende dagen! Oja, hie was de raadsvrouw inderdaad? Sabrien, hoe was deel 3 van de echo? Nog steeds een eigenwijs beebje in de buik? Zo ja, dan moet je je maar bedenken dat hij/ zij (ik denk zij overigens) er bijna uit is En anders hoop ik dat je mooie foto's hebt! Goed dat je even aan jezelf denkt wat betreft werk. Ik ken je gevoel wel, ik wilde ook zo min mogelijk een 'last' zijn tijdens de zwangerschap. Maar jij en je beeb zijn nu wel het allerbelangrijkste dus lekker wat minder werken en eerder stoppen! Lindhina, hoe is het op vakantie? Kan je een beetje genieten ondanks de slechte bedden? Ik hoop het! Denk maar zo: straks tijdens het kraambed mag je lekker lang in je eigen nestje liggen! Gabrielle, voel je je al een beetje beter? Ik hoop het! Loesie, al een TP gehad? Sorry, ik heb niet altijd tijd om het Babyrinth te volgen
Ah, lieve Mia! Lees hier toevallig je vraag! Wat een tijdstip zeg, kon je na het voeden niet meer in slaap komen, haha! Ik heb gister een tp gehad! Om 15.00 van 1 cryootje. De andere was niet doorgedeeld! Hij was gistermorgen 2-cellig, maar gistermiddag wisten ze niet wat hij gedaan had, of hij stiekem nog doorgedeeld was! Nu weer die wachtweken in, al dringt het nog niet tot me door dat ik een cryo draag en dus weer kans heb op een zwangerschap. Zie net dat jouw wonder ook een 2 of 4-cellige was! Wow, dat geeft mij weer moed! Sil's z'n 3 schatjes waren ook alle3 2-cellig! Maar hoe gaat het met jou en je menneke! Dacht gister nog, zal ik vragen of ze al een kaartje hebben gehad van Mrs Mia, haha, maar dacht, weet haar echte naam niet eens, dus ze zullen het wel niet snappen! ! Ik ga ff een broodje eten samen met S.iem! Liefs