Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ha Loesie, jij dus ook in het bezit van iets moois. Dat wordt wel spannend voor jou en Sikki! Ik kan me voorstellen dat je er nog niet helemaal 'in' zit, hè is tenslotte ook al even geleden dat jij in die spannende wachtweken zat.
    Mijn wonder cryo was inderdaad een hele mooie 2-cellige of een gefragmenteerde 4-cellige, en die van Sil dus ook, nou dat geeft weer hoop hè ;)
    Goed dat je nog niet gevraagd hebt naar onze kaart want ik heb hem drie dagen geleden pas op de post gedaan. Ik ga er niet vanuit dat we een reactie krijgen maar het zou leuk zijn als we ooit voor een tweede zouden gaan en ik uit de narcose wakker wordt en ons manneke daar zie hangen :D
    Heel veel succes en sterkte deze twee weken!

Hier gaat het trouwens aardig. De kleine man doet het prima en heeft vannacht maar een voeding nodig gehad :) Dat was inderdaad rond dat tijdstip. Ik heb sinds twee dagen een Ipadje en dat is een erg leuk speledingetje :D
    Met mij gaat het momenteel weer iets minder omdat ik meer moe ben dan voorheen. Ik word er soms zelfs misselijk van, mijn lichaam is dan aan het einde van de dag echt op. Dat kan komen omdat mijn donor rode bloedcellen zijn uitgewerkt en mijn lichaam het nu zelf moet doen. Ik heb gister bloed laten prikken voor de schildklier en het Hb, maar de
    uitslag komt maandag pas.
    Ik moet dus vooral goed aan mezelf denken, niet te veel willen, niet te veel afspreken en genoeg rusten, maar dat vind ik wel moeilijk aangezien ik altijd een onafhankelijke, bezige bij ben geweest. Maar ja, het is even niet anders...

Oh, ik ben na 6 weken trouwens ook voor het eerst weer ongesteld
    geworden en daardoor loopt de productie met kolven terug dus dat schiet ook niet zo op...

Maar... Met de kleine man gaat alles goed en dat is het belangrijkste :)

Loesie, Sikki en Ieoor: SUCCESSSSSSSS!!!!!!!!!

2. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Sikki en Loesie, mocht je een foto van mijn twee emmies willen zien: ze staan in mijn album onder "zwanger!!!". Dan kan je zelf beoordelen of het veel / weinig fragmentatie is. Wij denken dat het toch de 2-cellige is geweest aangezien deze er heel mooi uitziet.

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Loesie gefeliciteerd met je emmie.

Samen met Sik op de wachtbank.

Succes!!!

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Maarjte; help aub.
    Nog tips over de volgende bloeduitslagen:

Ft4: 18
    TSH: 0,028
    B12: 435

TSH is erg laag.
    En B12; ik heb geen idee wat de ideaalwaarde behoort te zijn.

Graag zou ik jou ervaren mening horen!

Bedankt alvast,
    groetjes,

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    B12 is goed, dat hoort volgens mij tussen de 300 en 700 te zijn!
    Onder 150 is extreem laag, maar onder 300 kunnen ze al wat doen!

Rest kan ik je niet mee helpen!

Bedankt voor je felicitatie.

Mia, zijn die bobbeltjes/belletjes eronder fragmentatie?! Want dat hebben wij ook best veel. Zal een foto plaatsen straks. hhhmmm...we wachten af!

Balen dat je zelf nog niet helemaal de oude bent! En dat moe voelen, dan kan een dag heel lang duren he! Knuf voor jou, hoop dat het snel beter wordt!
    Fijn dat het met jullie manneke zo goed gaat! En alweer ongesteld, whoppa!

Liefs!

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Mia behoorlijk zwaar heb je het nog als ik het zo lees.
    En inderdaad gewoon echt heel goed voor jezelf zorgen. Je hebt maar 1 lijf tenslotte.
    Probeer zo rustig mogelijk te doen.
    Lekker heel de dag met beeb op de bank knuffelen, of in bed kroelen met je beeb!
    Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat.

Loesie bedankt voor je succes wensen!
    Hoe voel je je?

Sik hoe gaat het met jou. De 1e week zit erop (toch?).
    Wanneer mag / ga je testen?

Hoe is het met de rest van de meiden?
    Het is rustig hier.

Wij gaan zo op de bank zitten en gaan lekker heel de dag films kijken.
    Ik heb wat 11 september dingen opgenomen en we hebben nog genoeg films dus dat komt goed.
    Verder hebben we nu vakantie!!!!! Zo fijn. Lekker een paar weken thuis rommelen.

Morgen weer naar het Geertgen; ik ben benieuwd. Ik voel wel wat in mijn buik. Dus ik hoop dat er een stuk of 6 (liefst 7 of 8) follies zullen zitten.

Meiden een fijne zondag nog.

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Spannend Ieoor,morgen weer kijken!

Hebben jullie nu lekker vakantie zodat je alle rust voor deze poging hebt?

Hier wordt het erg spannend.
    Ik heb sinds gisteren echt ongizeur in m'n buik.
    Kan me eigenlijk niet goed herinneren hoe en wanneer die buikpijn de vorige keren kwam.
    Gek hoe je dat toch weer vergeet.

Ineens overviel me de paniek ook met wat als...
    Ik dacht dat ik redelijk relaxed was, maar dan merk je ineens dat het alles behalve is.

Gisteren dan ook schandalig geshopt ter afleiding :)
    Dus Sikki kan weer hip de herfst in :D

Vandaag idd alweer een week onderweg.

Testen doe ik al :)
    Ik ben al een week elke dag aan het testen of de pregnyl weg is.
    Ik MOET het gewoon doen. Wil gewoon zeker weten dat de pregnyl uit mijn lijf is.
    Het vervelende is alleen dat ik nog steeds geen echte omo test heb gehad...

8. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Haha die Sikkie; vreselijk wezen shoppen!!
    Wat lijken wij soms toch op elkaar.

Ik heb de afgelopen weken echt zo belachelijk veel kleren gekocht.
    3 nieuwe broeken, een colbertje, een blouse, een shirt en een rokje met shirtje.... en ik vergeet vast nog wat.
    Schandalig inderdaad wat ik allemaal gekocht heb.
    Ik merk dat sinds vorig jaar ik heel veel aan troostaankopen doe. En onder het mom; we kunnen het niet aan kinderen uitgeven, dan maar aan onszelf....
    Maar nu heb ik mezelf voorgenomen om voorlopig echt niets meer te kopen....

Behalve dan die laarsjes die ik nog graag wil....

Wat was bij jou de buit?

Ellendig dat de paniek dan weer zo toeslaat.
    Maar je weet; je lijf kan je op alle mogelijke manieren voor de gek houden. Dus probeer hoop te houden.

Maar dat valt dan weer niet mee, na al die tegenslagen.
    Stiekum is het toch best wel heel erg zwaar, poging na poging.

Testen tot de Pregnyl uit je lijf is, vind ik op zich wel heel slim. Heb ik nog nooit gedaan, maar de vorige keer wel bedacht dat dat slim zou zijn...

Bedankt voor je tip net via de SMS!

Fijne zondag nog.
    En heel veel succes met wachten.
    Ik denk aan je.

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Idd Ieoor, wij lijken daarin erg op elkaar ;):D

Mijn buit?

Een grijs wollen rokje, een bruin leren rokje, een bruin jasje, een grijs/roze lang gebreid vest, een kort roze katoenen vestje, een bruine legging, een rood shirtje met rode bloem broche en de klapperrrrr een wit t-shirtje met bambi erop! (Siklief vond die echt verschrikkelijk :D maar de verkoopster en ik waren er helemaal verliefd op).
    En heb vervolgens nog een leuk rood sjaaltje met blauwe stippen en 2 andere basic shirtjes gekregen.

Echt erg :)

10. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hahah.... Sikki en Ieoor lekker wezen shoppen zo te horen! Troostaankopen... heb ik ook zoooooveel gedaan, je moet toch wat, dacht ik dan. En je voelt je er even wat beter en gelukkiger door. Groot gelijk meiden!

Sikki, het wordt nu echt spannend, de laatste ww. Wat je zegt over dat je bepaalde dingen zo snel vergeet van een vorige behandeling, dat had ik op een gegeven moment ook. Dan dacht ik... had ik dat vorige keer nou ook, of was dat alweer die keer daarvoor. De kleine dingen vergeet je echt heel snel weer. Ik had de laatste keer ook wel ongipijn, ook nog toen ik al wist dat ik zwanger was, echt onwijse pijn in mn buik dat ik echt dacht, nu moet ik wel ongi gaan worden dat kan niet anders.... Dus meid, hou nog moed zolang je nog geen bloed gespot hebt en nog geen omotest hebt!!

Ieoor, voor jou ook weer spannende tijden. Succes morgen bij 2e fm! Ik duim voor je dat je follies er nog zitten en dat ze lekker gegroeid zijn.

Mia, wat naar om te horen dat je nog steeds niet echt de oude bent. Gelukkig kan je wel genieten van jullie kleine mannetje en gaat het met hem wel goed. Moet je nu alleen maar rustig aan blijven doen om je lichaam zelf weer die rode bloedcellen te laten aanmaken? Of wordt er wat aan gedaan als het echt te laag is? Morgen de uitslag he? Ben benieuwd...

Loesie, succes met wachten!

Hier alles oke, inmiddels weer terug van vakantie, we hebben een heerlijke, zonnige week in Z-Frankrijk gehad. Wel met ontzettende K-bedden waardoor ik bijna geen oog dicht heb gedaan 's nachts. Maar goed, er zijn ergere dingen. A.s. do weer echo in het ziekenhuis om te kijken of placenta inmiddels iets omhoog getrokken is en of de kleine het nog goed doet. En vrijdag hebben we een pretecho.... zo benieuwd!

11. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hallo!
    Even snel:

Ieoor, heel veel succes morgen, ik denk aan je!

Sikki, jij gaat de goede (spannende) kant op... En wel of een ongipijn: het zegt allemaal niks, maar dat maakt het nu juist zo moeilijk. Dus heeeeel veel sterkte en succes deze week!

En beide dames flink geshopt: heeeeeel goed :) en zeer herkenbaar ;) Her klink ook erg goed waar jullie nu mee de herfst in gaan (wie weet ook de winter, maar misschien komt er nog meer bij straks). Ik hoop eigenlijk dat dit de laatste grote shopactie was voor jullie zelf ;):D

Lindhina, lekker zo'n weekje weg, alleen jammer van de bedden. Nu maar extra genieten van je eigen bedje. Succes met de echo, ik hoop voor je dat die eigenwijze placenta wat is verschoven.

Hier gaat het al ietsje beter. Ik heb deze week wat meer rust genomen. Morgen de bloeduitslagen, we zullen zien... Misschien valt het wel mee en is mijn Hb gewoon al oke en heb ik last van normale vermoeidheid ;)
    Over bloed gesproken: Ieoor, die TSH moet rond de 1 zitten, dat is de ideale waarde om zwanger te worden volgens Dr. S. De ft4 was bij mij juist te laag maar ik weet even niet meer hoe laag. Ik dacht dat hij tussen de 9 en 14 moest vallen maar pin me er niet op vast.

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Effe ego-berichtje....

Heb sinds vannacht wat bloedverlies. Merkte het toen ik naar de wc ging. Ben toen wel weer naar bed gegaan en moest om half 7 weer naar de wc, dacht dat het toen wel al over zou zijn, maar nog niet dus. Heb net het ziekenhuis gebeld en kan vanmiddag om 15.15 langskomen. Wel bij een andere gyn. dan mijn eigen, maar goed... dan wordt er iig naar gekeken. Had gehoopt dat ik vanochtend nog terecht kon, maar dit was het eerste vrije spoedplekje. Hopelijk is het alleen mijn placenta die wat omhoog gerekt is en nu niet meer voor de uitgang ligt en niets ernstigs. Voel onze kleine man wel goed, hij is zelfs heel erg druk.

Mia, Maartje (of iemand anders) dit wel eens meegemaakt?

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lindinha ik heb veel bloedverlies gehad bij mijn eerste zwangerschap, dit kwam door een hematoom net als Maartje trouwens...
    Heb je sex gehad gisteren?? kan een contactbloeding zijn.
    hoeveel bloed verlies je? is het helder of bruin? heb je krampen? goed leven voelen is altijd een goed teken ;) mocht het nu echt erger worden en je word echt bang gewoon weer bellen vol in tranen en dan mag je heel snel komen ;)

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Lindinha ik kan je helaas niet helpen meid. Ik heb echt geen idee.
    Maar ik zou het advies van Silvia opvolgen als je echt niet tot vanmiddag kunt wachten.

Succes!

15. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Silvia, bedankt voor je reactie. Hebben geen sex gehad gister, dus daar kan het niet van zijn. Volgens mij komt het wel vaker voor bij een voorliggende placenta, maar toch... het blijft wel even schrikken als je dan ineens (rood) bloed ziet. Heb ook geen krampen, voel me eigenlijk net zoals altijd. Ik ga maar niet van het ergste uit....

Is het al 15.15?

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lindinha kun je anders niet gewoon naar de ehbo gaan?
    Ik weet niet hoe ze hierop reageren in NL.
    Maar ik mocht toen gewoon naar de ehbo.
    Bij mij wisten ze niet waar het vandaan kwam.

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lindinha als je je gewoon goed voelt dan is het ook goed ;)
    je eigen gevoel en intuitie zegt genoeg ;)
    dan gewoon op je handen gaan zitten en WEL HEEL RUSTIG aan doen hoor ;) dat moet altijd bij bloedverlies want van inspanning word het vaak erger ;0

18. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lindinha, wat vervelend zeg van bloedverlies..... kan me voorstellen dat je toch schrikt. Je hoort het inderdaad wel vaker bloedverlies bij voorliggende placenta en hopelijk is het nu goed gaan liggen!!!
    Fijn dat mannetje lekker druk is, daardoor voel je je toch wel heel wat geruster. Hoop dat het meevalt!! succes vanmiddag hoop dat het snel 15:15 uur is!!!!!!!!!!!!!!! Fijn dat de vakantie goed bevallen is maar jammer van K-bedden, nu weer lekker in eigen bedje..... heerlijk!! Veel plezier vrijdag met Pretechoooooooo.

Ieoor, succes met FM!!! En troostaankopen gedaan GOED ZO, doen waar je je goed bij voelt en even alles een beetje kunt vergeten (voor zover dat kan natuurlijk!!) is zo ontzettend belangrijk!!!
    Hopelijk vandaag weer goed nieuws!!

Mrs. Mia, jij deze week wat extra rust genomen. Goed naar je lichaam luisteren hoor, is allemaal niet niks wat je meegemaakt heb. Keek net naar het tijdstip van je berichtje hihihihihihi........
    Heerlijk genieten van jullie lekker knulletje!!!!!!

Sikki, jij ook lekker flink geshopt. Klinkt errug leuk allemaal!!! Hoe is het met UW? brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, heb je nog stevig vast........ Slim van Pregnyl testen zo weet je het tenminste wanneer het uit het lichaam is en HOOOOOOOOOOP zo dat er dan snel weer een streepje verschijnt. Jullie verdienen het zo, zucht....... Oh ja ik had bij dez laatste poging ook heel veel ongipijn en dacht echt dat het game over was, heeft dus helemaal niets te vertellen helaas.....

Loesie, flink aan het broeden op cryozusje/broertje voor S.iem?
    Hoe voel je je? Erg UW? Spannendddddddddddddd.

Ik mis Lisa.............en Anna............ ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat.....

Was nog vergeten te vertellen dat pretecho deel 3 ook niet gelukt is hihihihi, hebben ook maar de helft hoeven te betalen. We hebben toch nog een leuke dvd meegekregen en een paar leuke foto's met navelstreng en voeten en handen voor het gezichtje hihihi. Eigenwijs kind..... :D
    Verder begin ik nu wel af te tellen naar het ZW-verlof, nog 4 weken werken......... heb het eigenlijk wel gehad nu op mijn werk.... wil lekker thuis tutten en leuke dingen doen en uitslapen mmmmmmmm....

kussss

Lindinha, maak je niet te druk komt goed lieverd!!

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, wat eng!
    Ik hoop dat het uiteindelijk niets bijzonders is.

Sterkte vandaag en vanmiddag!

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieverds,

Zoals jullie weten test ik al een week lang om te kijken wanneer de pregnyl uit mijn lijf is.

Nu wil het zo dat er maar geen omo test komt.
    En sinds gisteren
    ...dag 11 na pregnyl
    ...dag 9 na punctie
    ...dag 6 na TP
    wordt het streepje niet meer lichter...

maar zelfs iets donkerder...

IEKS :$

En vanochtend hoefden we zelfs helemaal niet meer te teuren.

*bibber*

Nu zijn we nog heel bang hoor, want zo'n streepje hebben we vaker gezien.

Alleen nog nooit zo vroeg...

Maar ja, ik heb ook nog nooit zo vroeg getest.

Dus hij moet komende dagen dikkerder worden.

Duimen jullie mee?

Deel Deze Pagina