Hey dames, Sikki, wat goed dat je er weer bent en het inderdaad helemaal overleefd hebt! Heel knap van je!!! Tja, mijn schoonmoeder is DOL (lees geobsedeerd) door 2 kleinkinderen van mijn schoonzus dus die heeft er ook niet echt veel begrip voor dat wij het niet altijd leuk vinden om dingen met die kinderen te doen vanwege de conforntatie en zo... Maar goed, als ik naar mijnzelf kijk, dan kan ik het me ook echt niet voorstellen dat ik het had kunnen begrijpen wat wij meemaken als ik dit niet zelf had meegemaakt. Dus we kunnen het ze ook niet echt kwalijk nemen. En niemand van hen weet precies wat wij moeten doorstaan. 3 jaar geleden had ik alleen van ivf gehoord en had totaal geen idee wat het inhield. Ik ben zo benieuwd naar jouw uitslag!!! Ik heb het nagekeken en de vorige keer heeft het bij ons 3 weken geduurd. Lisa, jij veel succes vandaag met de echo. Alleen Dusseldorf doet geen terugplaatsingen op zondag. Ieoor, geniet maar lekker van de chocola, je moet jezelf nu toch echt verwennen Maartje, wat zijn die natural killer cells? Dit staat niet op mijn lijstje namelijk... Ik moet zondag of maandag ongesteld worden en dan gaan we voor de laatste 2 cryo's. En we hadden er 9... Allen waren hele goede kwaliteit bij terugplaatsing dus ik denk toch echt dat het aan SCSA ligt... Dus als het nu niet lukt, dan man eerst helemaal stoppen met roken, SCSA doen, Anna veel massage krijgen voor de ontspanning en dan moet het wel goed komen Dikke kus voor jullie allen!!!
Ik snap er echt geen drol van Maar ben wel heel erg blij Dus, nieuw plan! Sikki gaat op vakantie en daarna weer heel snel een nieuwe poging doen! En ondertussen blijft Siklief alle pillenmeuk slikken, geen laptop en telefoontjes meer op schoot of in de broekzak en koffie en alcohol matig leven!!! Joehoe! O ja, en ondertussen ook lekker dagelijks klussen, want dat hebben we voorafgaand aan de test ook gedaan. Eerst een week dagelijks geklust en toen 3 dagen niets en toen de test. Blijkbaar een superschema!
Whaaaaaa Yesssss jippie yeahhhh yesyesyesyesyes whoehoe!!!! Wil het in een miljoen kleurtjes en in hele grote letters doen maar dit is op m'n iPhone Yesssss yessssssss Yesssss yessssssssssssssss yes!!!!!!!!!! :d
@ Sikki, jeetje zeg wat een hels weekend hebben jullie achter de rug. Sikki tante is moe dus! Kan me voorstellen dat je zo'n weekend sloopt allemaal leuke happy gezinnetjes. En dan jullie met die enorme nog steeds onvervulde kinderwens . Snap niet dat je schoonmoeder daar geen rekening mee houdt. Pffffffff Florida.....zit je daar zeker een hele week opgescheept met al die kids......... Maar voor nu zeker de hoop niet opgeven hoor, jullie gaan door dus wie weet zit je volgend jaar wel met een dikke buik en dan mag je helemaal NIET meer vliegen. ZO!!! Vandaag ga je bellen voor de SCSA uitslag he? Zooo spannend!! Ik hoop zo dat er verbetering is zit, Sikkiman heeft er zoveel voor gedaan of beter gezegd moeten laten. Ik duim!! Anna 77, jullie gaan dus voor de laatste 2 cryo's wat gaan die er snel doorheen zeg .......... Ieoor, ja inderdaad wij schreven volgens mij ooit ook eens samen op het slechte zaad topic geloof ik he? Moet je zien hoe lang dat al geleden is . Hoe gaat het met je nog steeds pijnlijke buik? Haai Lindinha! Lisa, succes met echo vandaag! hopelijk goed nieuws en in het weekend TP. Jij zit niet in DD toch? Mrs. Mia, lekker gesmaakt dus en als toetje chocolaaaa mmmmmmmm!! Vrijdag dus weer een lange rit voor de boeg, zo frustrerend!!!!!!! Hopelijk snel cryo TP. We geven de moed en de hoop niet op. Met mij is alles goed, maar wordt me soms ook wel eens allemaal te veel. Ben-een-steek-mijn-kop-in-het-zand-persoon-ik-heb-nergens-last- van . Ben wel heeeeel erg emotioneel de laatste tijd, merk ik. 1 december a.s. is het 4 jaar geleden dat we de pilstrip in de vuilnisbak hebben gegooid en nog steeds zitten we met lege handen. Zucht........... Maar samen strijden we verder en geven we niet op! Hoop zo dat Sikki vandaag goed nieuws krijgt!!! Vindt het eigenlijk wel ontzettend jammer dat sabrienman die SCSA test niet kan laten verrichten aangezien hij nooit meer dan 1 milj. zaadjes heeft. Ben toch wel benieuwd naar hoe dat bij ons zit. Hij heeft wel een chromosomenonderzoek gehad maar daar is niets uitgekomen, gelukkig.
net toen ik de vorige reactie typte, las ik de uitslag van sikkiman. WAUWWWWWWWWWW. Wat superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, wat geeft dit weer kracht om door te gaan zeg!!!!!!!!! WHOEEEEEEEEEEE. JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Eerst lekker bijtanken op vakantie en dan zeg ik gaan met die banaan!!!!! KUS!!!!
WOW SIKKI WAT GOED!!!!! Dat geeft de burger moed!!!!!!!!!! Sabrien inderdaad kennen wij elkaar van het slechte kwaliteit sperma topic. Daar ben ik ooit, lang geleden, begonnen met schrijven. Anna weer bijna in de race. Ik hoop voor jullie dat deze blijven plakken en dat er geen nieuwe onderzoekjes noodzakelijk zijn. Meiden fijne dag. xxx
sikki WAUW meid wat een geweldige uitslag, helemaal super meid en tjee wat een weekend voor jou zeg, maar je hebt het overleefd, alleen jammer dat je schoonmoeder niet ziet wat het met jullie doet, heel jammer. maar idd zoals anna als schreef ik had voor 5 jaar terug ook geen idee wat ivf inhoud, laat staan dat mensen begrijpen wat je doormaakt, maar wat meer begrip is af en toe best fijn. ik kom net terug uit het ziekenhuis, slijm was pas 6mm, niet heel goed dus, en dat terwijl ik al 3 weken progynova slik, dit heb ik nog nooit meegemaakt, het kan dus echt bij ons kneusjes nooit eens normaal gaan, ik heb bloed moeten prikken en krijg vanmiddag telefoon van het ziekenhuis, waarschijnlijk moet ik de dosis op gaan hogen, maar zoveel heb ik nog nooit hoeven slikken, ik snap er helemaal niks meer van, geen tp aankomend weekend dus, als ik moet ophogen dan volgende week weer terug voor echo pffffff. nee ieoor ik loop niet in dd, ik heb de tp in het umc. tijdend bloedprikken ging het ook weer eens niet normaal, de laborant wilde een buisje pakken, die was vies, zat al wat bloed in en stond gewoon tussen de nieuwe buisjes, oke dan, nieuwe gepakt vroeg hij naar mijn geboorte datum had ie er een heel ander formulier liggen van een ander persoon oh oh oh werkelijk je maakt wat mee op zo'n ochtendtje. nu dus afwachten op het telefoontje
Jeetje zeg Lisa, het kan ook nooit eens normaal gaan ja :x :x, er is altijd wel wat!!!Gewoon IVF-en/Cryo-en is al zwaar genoeg zonder iedere keer van die rare dingen te hebben. Eicellen groeien te snel/te langzaam, te veel eicellen/te weinig eicellen, te dik/te dun grrrrrrrrrrrrrrrr het is ook nooit goed!!!!!!!!!!!!! Hadden wij ook telkens om helemaal gek van te worden, je zit dan iedere keer zo in onzekerheid. Hopelijk bloed goed en dan toch snel TP!!!!! Ik duim!
Arme Lisa... dat frustreerd zo enorm he, al die tegenslagen. En hoe klein of groot ze ook zijn. Je baalt er toch elke keer weer van, omdat het steeds jou moet overkomen.... Knuff.
Lisa meid, weer verrassingen :x Dan loop je al zo lang mee en toch komt er weer wat nieuws uit de hoed. Nu maar hopen dat het ophogen van de Progynova goed werkt en je lichaam en koppie het allemaal trekt. Wat een bloedprik verhaal trouwens Ieuw!
tsja het is idd allemaal wat, elke keer is er wel weer wat, denk je dat je weet hoe het allemaal kan gaan lopen en dan gaat het weer anders. ik moet zo gaan werken trouwens en dan zullen ze wel onder m'n werk gaan bellen, daar baal ik ook altijd zo van, want ik weet nooit of ik op kan gaan nemen, ik hou de telefoon maar in m'n zak, en of ik nou een klant aan het helpen ben of niet die wacht dan maar even dit is nu belangrijker. sabrien, jullie ook al bijna 4 jaar pil-loos, wij ook in maart alweer 5 jaar ik snap je gevoel van ik trek het allemaal wel en ik steek m'n kop in het zand, zo een ben ik er namelijk ook. oooh wat een kneusjes zijn wij toch.
ik heb vanmorgen trouwens aan onze gyn gevraagd of hij een uitstrijkje wilt doen bij mij, ik heb vorig jaar een oproep gehad maar heb hem nooit laten uitvoeren, hoe bedoel je ik steek mijn kop in het zand dat wilde hij doen, dus heb gelijk het formulier er maar bij gezocht en als ik dan volgende week toch weer terug moet voor een echo kan ik dat gelijk laten doen. ik hoor toch zo links en rechts om mij heen dat het ook wel eens niet goed kan zijn, en aangezien mijn moeder ook eens een fout uitstijkje heeft gehad, heb ik nu toch maar de stoute schoenen aangetrokken.
Sikki wat goed meid, schrijf even alles op wat je man geslikt heeft Ga ik de mijne ook aanpraten Ik ben ZOOOOOOO blij voor je Nu moet de volgende keer echt raak zijn!!!!!! Wat geweldig meid,echt!!!! Lisa, wat sneu voor je zeg, weet je, wij kneusjes blijven kneusjes en het lijkt erop soms dat we nog meer gestraft worden omdat we zo sterk zijn en het zo goed aankunnen!!! Maar doe vandaag rustig aan meid ;(
He meiden, Nu ff op de pc dus ik kan ff YESSS JIPPIEE WHOEHOEEEE!!! YESSSS!!! voor Sikki dit in hele grote roze letters posten!! Meid, loop je niet helemaal te stuiteren van adrenaline en positieve vibe?? En je eigen Meeuwis, die is vast heulemaal stuiterdeubertrots op zn zaad!! Ghighighi!!! Feliciteer hem maar namens mij!! @t Lisa: IEWWWX bah wat goor dat er gebruikte buisjes tussen de schone lag!!! Gatver!! Wat ontzettend klote dat je bms achter loopt!! Bah!! Dan slik je al van die ranzige gemene pillen en dan doen ze hun werk niet optimaal!! :x Ik hoop dat je met ophogen snel een beter slijmlaagje zult gaan hebben!! @t Sabrien, confronterend he, die datums... Wij zijn nu ook ons vierde jaar in gegaan. Heel confronterend om er bij stil te staan... Ik probeer dat dan ook vaak niet te doen. Totdat een oud klasgenootje een nieuwe profielfoto op dr Hyves zet, van een kindje dat alweer bijna naar de basisschool gaat... Slik. Confronterend... Komend weekend wil schoonzus weer eens met haar man een weekendje weg... Of we de kids willen opvangen. Ik vind nichtjelief van bijna 3 ook zo pijnlijk... Zij was zwanger toen wij al probeerden... En nichtjelief lijkt uiterlijk ook veel op haar oom... Oftwel op Maartman. Au.... Zij is wat wij ook hadden kunnen hebben als mijn stomme *(#$@%^&*lijf niet roet in het eten had gegooid.... Ik heb nog nooit echt van nichtjelief haar verjaardag kunnen genieten... ff zeuren: 1) mn ongi is nog niet doorgezet. We steeds pre-ongi's, maar steeds stopt het weer. 2) Pfeiffer heeft me nog niet de regulatorische T-cellen doorgegeven 3) Die h oe r van een Claire is weer op TV.
Sikki...... WOW WAT EEN GOED NIEUWS!!!!! Wat slikt manlief eigenlijk allemaal? Iets heel duurs toch? @Lisa, wat een tegenvaller weer zeg. Al gebeld door het ziekenhuis? Ben benieuwd! We lopen bijna weer gelijk op... zou leuk zijn! Maar wat slordig zeg bij het bloedprikken, zal volgende keer ook ff extra goed opletten! Ik begin vandaag met ovu.testen, had al wel dun slijm bij afvegen, we zullen het gaan zien.
nou ben gebeld vanmiddag door het ziekenhuis, en ze had een echo afspraak voor volgende week donderdag voor mij gemaakt, oooooh dat komt weer helemaal niet uit met mijn planning op het werk, dus ik gevraagd of het ook dinsdag kon, dat kon gelukkig ook, alleen niet bij eigen gyn. dus later weer terug gebeld bleek dat die er volgende week donderdag ook niet was, ik me weer druk gemaakt om niks dus. moet nu 2 keer daags 3 tabletten progynova gaan slikken, en dan dus hopelijk die zondag of maandag na de echo een tp. het is allemaal wat hoor. maartje hahahaha ja die h oe r van een claire die zouden ze moeten verbannen van de tv. lindinha gaan we gelijk op ja, wanneer moet jij weer voor een echo, en moet je dan naar dd of rijnstate? komt m'n hele planning voor dat uitstrijkje dus ook nog eens in de war omdat ik nu een andere arts krijg voor de echo en dan ook nog eens een assistente gyn, heb daar nooit zo veel vertrouwen in.
Nou, Mia is ook eindelijk eens thuis hoor en wat ziet ze Sikki!!!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!! Wauwwwwwwwwwwwwwwwww!!!! ***GIL***SCHREEUW***DANS*** Wat een uitkomst Wat een groot verschil met de vorige keer, dit is toch niet normaal He-Le-Maal TOPPIE Wat een feest voor jullie en met wat een heerlijk vooruitzicht gaan jullie nu op vakantie! Dit gaat hem helemaal worden Sikki. Lekker ZEN terugkomen en met deze goede SCSA uitslag fijn op roze voordat het jaar om is Wij gaan dus ook maar even Sikki-man zijn voorbeeld volgen. Ik had met Mia-man al gesproken over Proxeed (waar kan ik dat halen of bestellen?) En het wordt tijd om iedere dag te klussen Daarnaast moet Mia-man zich wel een beetje inhouden met de alcohol en de telfoon uit de zak halen. Nou, dat moet lukken denk ik. Dan gaan we niet eens een SCSA doen denk ik. Oh, wat ben ik blij voor jullie
En dan nu ruimte voor andere dingen.... Lisa, wat ontzettend sneu dat zelfs je BMslijmvlies tegen kan vallen zeg Het zal ook eens een keertje mee zitten... Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel progynova jij slikt. Ik heb bij een cryo TP altijd: 7 dagen 1 per dag 2 dagen 2 per dag 2 dagen 3 per dag 2 dagen 4 per dag Dan heb ik meestal de echo en mag ik terug naar 2 per dag en dit hou ik tot aan de test vol. Ik weet dta ze het in NL vaak anders doen, maar bij mij werkt dit schema perfect. Op dag 16 of 17 heb ik dan de TP. En ook nog eens een andere arts straks, die niet voorbereid is op het uitstrijkje Het is niet allemaal even makkelijk he... Maar, wel heel verstandig om het uitstrijkje te laten maken! Ik hoop voor je dat de volgende echo er wel goed uit ziet en dat je snel twee mooie emmy's terug krijgt! Lindhina, al een ei gespot? Hopelijk is ie er snel en mag jij ook door voor de volgende ronde, samen met Lisa. Maartje, ook even in de mok-stand. Heel goed meid, want hier kan het, wij begrijpen je!!! Nog niks gehoord van Pf. De ene keer is hij erg snel en de andere keer helemaal niet Ondertussen al wel ongesteld? Ik blijf er om lachen dat we er soms op zitten te hopen en andere keren hopen we dat het nog 8 maanden weg blijft Ieoor, hoe gaat het? Al zenuwachtig? Zet hem op meid!!! Anna, ik denk dat jouw man ook maar Sikki-mans advies moet opvolgen! Sabrien, ik zat vroeger ook op dat topic voor slechte kwaliteit sperma. Maar ik weet alleen niet meer of ik je daar van ken... Ieoor in ieder geval wel. @data.... tja, hoe langer je bezig bent hoe erger het wordt: leeftijd, kinderloosheid, anderen die al hun 2e of 3e kind baren. En ik ben bang dat het nooit op zal houden: vrienden worden opa en oma en dat zal ook weer pijn doen ben ik bang. Fijne avond nog! Liefs Mia
Ff snel een berichtje vanaf het werk. Ik heb a.s. vrijdag een echo, zit dan al op CDdag 14, eigenlijk beetje laat, maar ik durf de gok wel aan. We zien het wel, ben gister begonnen met ovu.testen, dus hopelijk dit weekend pos.ovutest en dan begin volgende week terugplaatsen, moet alleen nog ff kijken hoe ik dat ga doen met mn werk, hoop niet dat ik maandag de tp heb, want dan zit het weekend ertussen en weet ik niet hoe mn leidinggevende moet vragen om mn vrije dag om te wisselen. Kan me natuurlijk altijd nog ziek melden... Ach ik zie het wel, ga me er niet druk om maken! Lisa, we lopen dus niet precies gelijk op, als jij volgende week nog moet voor een echo... jammer, maar jij volgt mij gewoon lekker.... op naar die roze wolk!