Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Succes Sik voor morgenvroeg!!

xxx

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Eng!

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    NOG ENGER!

8 dagen na tp op dag 3...

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Wat?

ZWANGER!!!!!!
    :$:$:$:$:$:D:D:D:D:D:D:D:D

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ik krijg er helemaal kippenvel van.

Ooh, deze testjes moeten aanhouden.......
    Helemaal goed dit.

Ik ga nog wel voorzichtig zijn met feliciteren hoor Sik.
    Maar toch in het klein alvast: gefeliciteerd!!!!

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Als ik trouwens te hart van stapel loop met enthousiast zijn....
    sorry. Misschien moet ik nog wat voorzichtiger zijn???

Maar ik bedoel het goed.

x

7. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    oh waar is de rest om dit te lezen.
    STA OP, STA OP!!!!

8. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sik, kun je jezelf wel bewegen en aanzetten tot je dagelijkse dingen om naar je werk te kunnen?
    Of kunnen jij en Siklief niet meer bewegen?

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bij de voeding van half 4 ging ik al spieken ;)
    En toen m'n meisje vanmorgen weer wilde tit'n pakte ik weer m'n phoontje om te spieken!!! :D

Wat is dit toch spannend en wat Hoop ik toch dat dit mag doorzetten en wat hoop ik toch dat jij straks dan een Sikki doet!!!

:)

:D

Whaaaa!!! CB zegt ZWANGER!!!!!

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    OK ik mag inderdaad niets zeggen als Maartje al om half 4 op de Sikki loer lag!!! :D

Ik hoop het ook zo!
    We zijn toe aan goed nieuws.

En lief van je dat je hoopt dat ik een Sikki ga doen.
    Ik hoop het ook.....

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ;)

Hoewel je natuurlijk onwijs blij bent, is het wel weer iemand die...

:(

Hoewel dit natuurlijk wel onze aller eigen Sikki betreft!!
    Geeft dat niet een beetje hoop? Ik bedoel: IVF/ICSI nr 9, TP nr 10...

Of juist geen hoop, maar meer wanhoop??

Hoe dan ook1: KNUFFEL!!! voor iedereen die in het hart al zo lang mama is, maar nog steeds met lege buik en armen staat!!

Hoe dan ook2: Sikki's recept was deze keer:
    - prednison
    - soja infuusje (Calorierijke drankje verhoogt kans op zwangerschap na ivf | Gezondheid)
    - bloedverdunners spuiten

= ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRR

Ohhhh Sikki is zwanger!!!!

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Nu de rest nog!!

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hier ook nog even whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wat een GOED nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Sikki, WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, wat een mooie testen!!!!!!!!!!!!!! Ik duim en bibber met jullie mee maar dit ziet er echt heeeeeeeel goed uit!!!!

Ieoor, whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii voor goede FM, ziet er echt goed uit, fijn dast zowel jullie als arts tevreden zijn!!! Wanneer volgende FM?

Lindinha, JOEHOEEEEEEEEE super dat alles goed is met jullie manneke maar hoop dat placenta toch niet al te eigenwijs gaat doen....... fijn donderdag weer controle!!!!

Sabrien = BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!

13. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Wat is deze?????
    Denk ik dat ik vroeg op ben vandaag...whaaaa er waren al meerdere ZP'ers nog vroeger op!!!!

Sikki..... wat ben je allemaal aan het doen?????????????????????
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA word er helemaal emo van, zou het dan toch eindelijk.... meis ik hoop het zo zo zo zo dat die test alleen maar donkerder blijft worden. En CB zegt zelfs al zwanger.... Mannnnn wat spannend dit!!! Wanneer is je NOD? volgende week maandag toch?

En dat moet je vandaag ook nog gewoon aan het werk... jee zou me echt geen moment meer kunnen concentreren. Succes vandaag!

14. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Sikki, een heul voorzichtige gefeliciteerd !!

Ben niet zo'n heel fanatieke meeschrijver, maar leef en lees wel degelijk mee, hoor!

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dank jullie lieve meisjes!

We vinden het nog heel eng en het is veuls te vroeg en en en

en toch zijn we ook een beetje blij.

Vrijdag is het 2 weken na punctie.
    Indien dan positief dan durf ik er meer in te geloven.
    En dan maandag 2 weken na tp en een bloedtest.

*bibber*

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ik ben echt blij voor Sikki.
    En deze keer ben ik niet eens jaloers (wat ik normaal bij andere MMM meisjes wel ben).
    Misschien komt dat wel omdat Sik en ik een soort van gelijk opgaan, en Sik en ik toch al wel heul veul behandelingen hebben gehad. Dat ik nu dus niet jaloers ben.
    Ik ben echt heel blij voor Sik en Sik man.

En het geeft mij wel hoop moet ik zeggen; dat het dus toch kan! Zelfs na zo belachelijk veel tegenslagen en vreseijke teleurstellingen.

Prednison had ik de vorige keer ook, dus dat heeft mij toen niet geholpen.
    Maar dat gaan we deze poging toch weer doen. En ook wij gaan voor het infuus deze ronde.
    Kijken of ook wij effe een SIKKI kunnen doen!

17. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @SikkiL wow....zou het....jaaaaaaa! Van harte meid!

Even slecht nieuws hier. Vanmorgen de 12 weken en combitest gedaan. Op de echo was het nekje te dik en neusbeentje niet te zien. Kans op Down is 1 op 16, en op die andere 2 ook zeer hoog. We zijn erg geschokken en kapot van. Donderdag krijgen we al een urgente vlokkentest, met uitslag volgende week. Ik voel me als met een moker geslagen. Sorry...kan niet veel meer schrijven...

18. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Jee Gabrielle wat een schok.
    Ik krijg er kippenvel van en weet niet zo goed wat te schrijven....

Er spookt nu vast van alles door jullie hoofd.

Ooh wat vreselijk moeilijk en wat ontzettend oneerlijk. Na zo'n lange strijd hadden jullie een zorgeloos zwangerschap verdient.

Donderdag een urgente vlokkentest schrijf je.
    Wat doen ze dan ook alweer precies?
    En krijgen jullie dan direct de uitslag, of laat de uitslag dan weer lang op zich wachten?

Ik wou dat ik iets voor je kon doen.
    Ik denk aan je.

Laat je asjeblieft nog even horen hoe het met jullie gaat.

Kop op meis.
    Ik denk aan je.

Liefs,
    Ieoor

19. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Normaalgesproken duurt het 2 weken voor je een uitslag krijgt, maar ze wilde in ons geval ons niet te lang in onzekerheid laten, vandaar de urgentie.
    Donderdag doen ze eerst een uitgebriei stamboom-onderzoek bij de erfelijkheidsprofessor (aan de hand van de antwoorden die wij uiteraard weten, en we kennen niemand in onze familie met down of andere rare afwijkingen), daarna bloedonderzoek en daarna de vlokkentest. Dwz, ze nemen een klein stukje moederkoek mee en die onderzoeken ze. Kans op miskraam is 1 op 200, maar in dit geval nemen we dit risico wel. Uitslag krijgen we hoostwaarschijnlijk maandag of dinsdag al (krijgen we donderdag definitief te horen).
    Ik weet eerlijk gezegd echt niet wat we gaan doen als de uitslag slecht is. Ik heb, naief genoeg, nooit gedacht dit ons te overkomen. Zelfs nu klamp ik me aan de woorden van de gyn..."maar de kans is wel 15 o 16 dat het wel gezond is". En dat is wel maar liefst 93%. Ik weet het, ik klamp me vast aan stomme berekeningen, straks met de uitslag hebben we zekerheid.
    Ik ben nu weer alleen thuis, manlief is gaan werken... vind ik eigenlijk even lekker. gedachtes op 0....

20. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Fijn wel dat ze jullie nu zo snel gaan helpen. En heel fijn dat jullie dan snel de uitslag zullen krijgen.
    Wat je zegt; dat jullie nu het risico van een miskraam van 1 op 200 aandurven. Dat geloof ik direct. Ik zou hetzelfde doen.

Als er dan toch slecht nieuws zou komen, dan zou ik het persoonlijk liever nu al horen.
    En wie weet valt de uitslag straks mee...

Begrijp ik nu goed uit het verhaal van jullie arts dat er 93% kans is op een gezond kindje? Dat is natuurlijk een heel hoog percentage.
    Maar ja , percentages daar kun je nu natuurlijk even niet zoveel mee.

En wat te doen als de uitslag slecht is. Tjee wat een opgave om daar over na te moeten denken.
    En wat je doet op dat moment is niet te bedenken van tevoren denk ik. Je kunt jaren van tevoren een bepaald idee hebben over 'als dit gebeurd'. Maar nu, met de baby in je buik kan ik me voorstellen dat je het misschien even niet meer weet.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met deze slopende dagen.
    Het lijken mij misschien nog wel spannendere dagen dat de wachtweken.... zucht.

Deel Deze Pagina