Gabrielle ik ben trouwens heel bang iets verkeerds te schrijven nu over zo een belangrijk onderwerp..... Ik hoop dat ik alles duidelijk heb kunnen omschrijven zonder daarmee iemand te kwetsen.
Gabrielle.... jemig meid, wat een zo-niet-leuk-nieuws! Ik kan me goed voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Heel diep in je achterhoofd hou je er misschien wel rekening mee of schiet het een keer door je gedachte, maar dat het je dan ook daadwerkelijk overkomt daar reken je niet op. Ik snap dat wel. En dan donderdag al de vlokkentest.... wel fijn dat ze er spoed achter zetten. Ik had dezelfde keus gemaakt hoor, ook al weet je dat er een risico zit aan een VT. Onze gyn zei toen ook, toen hij zei dat we daar over na moesten denken of we wel/geen combitest wilden laten doen, stel dat er een kansberekening uitkomt van 1 op 10, dan heb je nog steeds meer kans op een gezond kindje dan een kindje met Down. Want 9 van de 10 zullen gewoon gezond zijn. Dus idd is 93% kans nog steeds een hele grote kans op een gezond kindje. Maar toch... ik kan me dat wel voorstellen, dat je toch denk... maar wat als... en wat doen we dan... jemig wat een keuzes.... het lijkt me verschrikkelijk ze te moeten maken. Maar vooralsnog... blijven we positief, want er is nog steeds meer kans op een gezond beebje dan een beebje met Down. Sterkte de komende dagen! Ik denk aan je....
Gabrielle, jeetje...wat verschrikkelijk meis! Vind het zo erg voor jullie. Zo op de roze wolk en dan nu dit! Goed dat ze jullie niet zo lang op de uitslag laten wachten, dat trek je toch ook niet. Ik ben er echt stil van...en ik snap dat het voor jullie een verschrikkelijke tijd is en dat je er toch rekening mee houdt dat het niet goed, maar ik ga stiekem kaarsjes branden en heel hard hopen dat jullie aan de goeie kant van de percentages zitten. Heel veel sterkte lieverd met alle onderzoeken en eventuele keuzes die jullie moeten maken! Liefs
Sorry, een beetje een late reactie maar ik had geen tijd im eerder te rea-en. Jeetje, wat een dubbel nieuws hier.... Maar ik ga toch even reageren op allemaal en ik begin met het nieuws dat als eerste ZP bereikte (maar nog niet rond 4 uur, toen heb ik tijdens het voeden ook nog gespiekt, helaas was ik daarna te druk bezig om nog eens te kijken) Sikki: Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh dat is echt wel duidelijk Ik snap dat je nog niet te vroeg wil juichen maar deze streep is zeker donkerder en die digi test is ook heel duidelijk Zouden al die nieuwe dingen dan toch eindelijk zijn vruchten hebben afgeworpen? Ik ben zo voor 'de aanhouder wint' alleen gaat dat soms helaas niet op in de wereld van de MMM. Hopelijk wel voor jou!!! Heel veel succes de komende paar dagen. Ik zeg: lekker stug doorgaan met testen Gabrielle, wat een ontzettend moeilijk en zwaar nieuws voor jullie Na alle blijdschap van het zwanger zijn komt er ineens zo'n domper. Iets waar je wel in je achterhoofd bang voor bent maar waar je ook pas echt bewust bij stil staat als het zo ver is. Het lijkt me zoooo verschrikkelijk moeilijk. Maar, we gaan nog niet op de feiten vooruit lopen. Zoals de rest al zegt: die 93% kans is altijd nog zo veel groter! Wel heel fijn dat ze zo snel gaan onderzoeken en dat je niet tot 16 weken of zo moet wacht voor een vruchtwaterpunctie. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke situatie. Knuffel! Ieoor, bij jou gaat het gelukkig wel voorspoedig! En die posi test van Sikki geeft ook goede hoop. Ik kan me helemaal voorstellen dat je daar kracht uit haalt. En die nieuwe dingen van Sikki heb jij nog niet eens geprobeerd dus die heb je ook nog achter de hand. Hopelijk gaat het nu gewoon goed. Heel veel succes!!! Loesie, wanneer mag jij een restje wagen? Good luck! Maartje, met jou en beeb alles goed? Al een beetje ritme? Hoe slaapt ze? Lekker genieten zo hè. Mijs, haaaaaai! Leuk je weer even te zien hier. Hoop dat met jullie ook alles prima gaat.
Lindinha, hoe gaat het nu met het bloed/bruinverlies? morgen weer controle toch? Mooi zo!!!! Hoe is het eigenlijk met je bekkenklachten beter nu je minder werkt? Sikki, . Wat een prachtige test weer vandaag in het babyrinth!!! Ieoor, wanneer volgende FM? SPANNUNDDDDDDD....... Mrs. Mia, haaiiiiiiiiii lekker aan het genieten van jullie kereltje? Hoe is het met je vermoeidheid? Mijs, halloooo!!!!!!!! Alles goed? Loesie, hoe gaat het in die verschrikkelijke wachtweken? Brrrrrrrrrrrrrrrrrr.......... spannend!!! Gabrielle, wat een ontzettend verdrietig nieuws hebben jullie gehad.......... Wel fijn dat ze jullie niet te lang in onzekerheid willen laten zitten. Ik ga onwijs duimen dat alles goed is, veel sterkte de komende tijd. En 93% kans op een "gezond" kindje, daar gaan we voor. We blijven vertrouwen hebben en proberen positief te blijven!!! Dikke knuffel en veel sterkte de komende onzekere tijd.... Denk aan jullie!! Maartje alles goed met jullie meisje? Hier alles goed!!! nog 3 uurtjes werken en dan heb ik lekker al weekend . Heb nog wat verlof op staan wat ik niet mag overnemen naar volgend jaar dus dat is heerlijk!!!!!!!!!! Kussssssss
@Sabrien, nog steeds beetje bruinverlies, maar stelt niet veel meer voor. Zal wel niks zijn... oud bloed. Gyn zei al dat ze veel bruin zag zitten toen ze met eendebek ging kijken (AUW wat deed dat zeer zeg.... sjemig!!), dus zal dat wel zijn. Morgen idd weer echo bij onze eigen gyn., kan ie voor de zekerheid alles nog ff checken. Met bekkenklachten gaat het eigenlijk nog steeds hetzelfde. Mn pijn in mn bil is wel wat minder nu, maar heb er wel pijn in mn schaambeen voor terug gekregen.... Volgende week weer werken, zal zien hoe dat gaat. Ieoor, jullie morgen of vrijdag toch weer FM? Hoop dat al die mooie follies er nog zitten en nog stukje verder gegroeid zijn!
Lindinha, wat blijft het toch allemaal spannend en kwetsbaar! Maar hopelijk blijft het allemaal zo goed gaan. Maar die pijntjes mogen wel weggaan! Ieoor, hoe voel je je? Gabrielle, wat een vreselijk nieuws. Ik hoop dat er volgende week goed nieuws komt! Mia, wat kom jij toch op vreselijk rare tijden ZP-en. Ik vind het niet gek hoor dat jij moe bent!
Ha, ha, Sikki, daar heb je helemaal gelijk in Ik heb niet altijd evenveel tijd voor ZP dus moet ik het hebben van schaarse momentjes als ik zit te kolven. Ik kolf 4x per dag: in de ochtend, rond een uur of 1/2, rond het avondeten en voor het naar bed gaan. Eigenlijk zou ik nog vaker moeten kolven, om de drie uur, maar ik vind het hele gebeuren echt verschrikkelijk. Het kost veel tijd en het kan alleen maar alss de kleine man slaapt. Maar ja, dan wil je ook nog zoveel andere dingen doen omdat dat het enige tijdstip is dat je heeeeel even voor je jezelf hebt. Nu wil het nogal vaak dat ik die rond het avondeten niet haal en dus pas veel later aan de melkmachine zit, dan komt die van voor het naar bed gaan er te snel op, dus ga ik gewoon lekker pitten en bij een van de nachtvoedingen ga ik daarna nog eens kolven. Inderdaad niet zo slim want dan ben ik een uur wakker ipv een half uur. Maar goed, zo wil het dus dat ik vaak midden in de nacht zit te ZP-en want anders verveel ik me suf tijdens het melken Maar gelukkig is er hier veel aan de hand dus er is altijd wel nieuws, hi, hi. Meiden, ik denk aan jullie allemaal want voor iedereen zijn dit spannende tijden!
Oh nog vergeten: ik heb een nieuw Ipadje en dan is het dus nog makkelijker om snel even te spieken hier
Ieoor, jij moet de volgende zijn!!! Ik geloof echt wel in die Intralipid (die krijg jij vandaag toch??? ik was namelijk dinsdagavond bij haar om nog een zak op te halen). Want jij had de vorige keer met prednison alleen ook geen succes. En zij ook niet. En nu met de Intralipid wel. Morgen doe ik nog een rondje infuus, omdat Pfeiffer en Serum dat beide voorstelden.
JAAAA jij mag zeer zeker de foto's ook hier spammmmmen!!! JAAAA!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Sikki is zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!! Sikki, ik ben zo hieperdepiep BLIJ!! Voor joe!!! Ohhh!!! Ahhhh!! Ohhhhhhhhhhh!!!! Sikki is zwanger!! SIKKI IS HARTSTIKKE ZWANGER!!! Nu begrijp je wel dat ik over 8 maanden een geboortekaartje wil he!! So! Ik vind dat ik brutaal dat ik ben dat gewoon mag vragen/eisen ivm het dealerschap!! Hahahahahahaha!!! SIKIIIIIIIIIIIIIIIIIIII is ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!! EN NIET GEWOON ZWANGER, MAAR HEEL SPECIAAL BIJZONDER WOWIEPOWIE ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR SIKKI IS ZWANGER!!! Enneh, ik heb al tegen Maartman gezegd dat als wij ooit ons meisje haar broertje of zusje gaat ophalen, ik ook aan dat infuus ga!! Én aan de Prednison. Ohja, enneh Prednison.... I TOLD JOE SOOOOOOOOOOOOOOO!!!! WHAAAAAAAAAAAAAA Ik gil het nog een keeer: SIKKI IS ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR (En hopelijk!! straks nog veel meer van de babyachtbaan meisjes.... Ik denk ook aan Ieoor, Anna, Lisa, Zara, Marjah... Oke, zijn niet allemaal Achtbaanmeiden... Maar wel meiden die al zo lang hopen en wachten en strijden.... En uiteraard denk ik ook aan Ladouche... Die afscheid heeft moeten nemen van haar grote wens... Wat een verdriet... Ook daar denk ik nu aan!! Maar hoofdzakelijk ben ik nu TE hieper voor Sikki!! Ik hoop dat ik snel weer hieper mag worden.... Maar dan voor de andere meiden!! 1 voor 1!! Of allen tegelijk!! Sikki is zwangerrrr!!
Hihi, Maartje! Sik, het ziet er super uit! Gabriellle, succes vandaag! Hier gaat het prima. Mijsjongen groeit als kool zoals dat hoort en ik dank elke dag de goden die ik wel en die ik niet ken dat ie er is. Borstvoeding ben ik aan het afbouwen, aangezien we hier een permanent abonnement op het fenomeen spruw blijken te hebben. Voor mij en hem levert de borstvoeding hierdoor al sinds de geboorte veel pijn op, naast ook dikke onderkinnen, schattige plooien overal en lekkere spekbenen. Het afbouwen voelt daardoor ook wel erg dubbel: er is voldoende melk, maar toch stop ik er mee. We komen gewoonweg niet van die k*tspruw af. Maar dat was alleen ongemak, geen zorg, of zo. Verder super hersteld van zwangerschap/bevalling en ook het babyritme (maag na elke 3 à 4 uur leeeg, waaaaah, hongeeeeer!) trek ik prima. Heb dan geloof ik ook niet de meest ingewikkelde baby. Kus voor allen!
Gabrielle hoe is het gegaan vandaag? Ik heb aan je gedacht. Wanneer krijgen jullie de uitslag? Sterkte met afwachten. Liefs,
Sikkiiiiiiiiiiii dat ziet er SUPER uit!!! Een hele mooie banner en een coole avatar! Nu mag er toch echt wel een hele dikke GEFELICITEERD!!! Staan. En dat verhaal van de reactie van je ouders (ik had even bij de buren in het babyrinth gespiekt) was echt mega ontroerend. Ik zat erbij te sniffen. Ieoor, hopelijk voor jou ditzelfde succes recept! Echt een wondermiddel dat infuus Lindhina, het bloeden is opgehouden? Heel fijn! Hopelijk ben je nu ook iets meer gerust gesteld. Maartje, jouw reactie, hi, hi lekker het goede nieuws uitschreeuwen voor Sikki!!! Ik wil dat recept ook wel de volgende keer, hi, hi. Mijd, fijn om te lezen dat alles goed gaat. Alleen jammer van die spruw Maar ja, ze worden tegenwoordig ook heel erg groot op KV hoor. Mijn moeder vertelde me laatst dat ze iedere keer bij 6 weken minder voeding had en dus was gestopt. Dus ik dacht: "dan ben ik ook een KV nee je geweest" en geloof me, ik ben er dus ook groot genoeg mee geworden Gabrielle, voor jullie een hele moeilijke dag.... Hopelijk is alles goed gegaan. Ik heb veel aan je gedacht. Is toch echt een grote angst voor ons allen wat jij nu meemaakt. Na zo'n weg in de MMM zou dit niet meer moeten mogen, maar ja, helaas werkt het leven zo niet... Veel sterkte! Wanneer weet je meer?
Oh, hi, hi, ik zie dat ik Mijd heb geschreven ipv Mijs.... Tja, die IPad bedenkt vaak woorden zelf en dan heb ik het niet door omdat ik alleen naar de toetsen zit te turen.... Sorry
Hihi Mia, die iPadjes en iPhonetjes die maken er soms de grappigste dingen van Mag ik hier ook nog 1 keer komen spammen? Onder het mom, als je het maar vaak genoeg ziet dan zal het wel zo zijn Vandaag 2 weken na punctie.