Jaaaaaaaaaaaah natuurlijk mag jij hier komen spammen! Ik hoopte er al op Je zou bijna denken dat het er twee zijn zo donker vind ik hem al voor dit tijdstip. Wel spannend allemaal.... Hoe nu verder? Had je vandaag een bloedtest? En wanneer een echo? Wij willen nu wel weten of doe soja-bom 2x zo goed gewerkt heeft Het is echt niet te geloven Sikki, het is eindelijk zo ver Natuurlijk moet je nog een paar hele spannende weken door maar ik heb deze keer wel een heel goed gevoel er over!
Sikki.... (kijkt streng naar Sikki)... wij eisen zelfs dat je hier ook komt spammen met die fantastisch mooie testen van je!! Wow wat ziet het er geweldig uit. Vandaag nog een soja-infuusje en dan wanneer naar Gent? Kan me voorstellen dat je het ook nog wel spannend blijft vinden elke keer..... wordt ie vandaag ook positief....? Hopelijk snel de uitslag van de hcg, dan weet je iig al iets meer! Gabrielle....meis... hoe gaat het met je? hoe is de test gegaan gister? Hopelijk viel het mee en krijgen jullie heeeeeeeeeeeel snel de uitslag. Ohhhh echt zenuwslopend lijkt me dat. Ik denk aan je meid!! Dikke knuf voor jullie beiden!
Effe ego nog.... Gister weer echo gehad bij eigen gyn. zag er allemaal goed uit. Geen inwendige echo gehad om te kijken naar placenta, aangezien daar nu toch nog niets over te zeggen valt. Over 3 weken weer terugkomen en dan opnieuw bekijken. Vanmiddag 3D-echo.... zoooooo benieuwd naar ons kleine manneke!
Sikki het blijft prachtig om te zien! Ik geloof er inmiddels echt 100% in hoor. Zwangerder dan dit ga je niet worden Ik weet ook bijna zeker dat het er 2 zijn. En terecht; je hebt er lang genoeg voor geknokt!! Probeer er maar van te gaan genieten. Lindinha veel plezier vandaag met de 3d echo. Gabrielle ik denk aan je!
Ik ga nu douchen en dan naar het Geertgen voor de 2e FM. Ben benieuwd. En daarna door naar een ZP dinnetje; baby is geboren!!! Later
Wow Sikki....wat geweldig!!!! Van harte gefeliciteerd, meid, wowie...ik ben heel blij voor jullie!!!!!!!!!!!!! Het zou fantastisch zijn als het er 2 zijn Gisteren heb ik de vlokkentest gehad. Het was niet prettig, maar het is gelukkig goed gegaan. Gisteren en vandaag rust voorgeschreven gekregen, en alles lijkt goed te gaan. Nu de test achter de rug is, ben ik ook rustiger. Begin volgende week weten we zeker of het kindje gezond is of niet, en zitten we niet meer met zo'n stomme kansberekening in onze maag. Die zekerheid geeft rust, en ik blijf hoopvol. Bedankt voor jullie lieve, bezorgde berichtjes Nog een keer: Sikki....wow! Ieoor, jij veel succes met de 2de FM
Gabrielle, ik duim voor een goede uitslag! En voor nu, rustig aan doen! Hier zojuist terug uit DD. Beta-hcg is geprikt en op dag 11 na tp en dag 14 na punctie is die 202!!! Ik geloof nu ook wel dat ik zwanger ben
WOOWWOWOWOWOWOWOWOWWWWWW..... dat is echt goed!!! HCG 202 14 dgn na punctie.... dat is zeker geen twijfel-waarde. Zo duidelijk als wat!!! Ik had op ca. 15 dagen na tp een waarde van 595, dus................. SIKKI IS SWANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ieoor hoe is de FM gegaan vandaag? Hopelijk ook goede berichten van jouw kant...! Gabrielle, gelukkig viel de vlokkentest mee en ben je zelf ook wat rustiger. Nu paar dagen wachten op de uitslag maandag. Ik duim voor een goede uitslag meid! Lekker iets leuks gaan doen dit weekend, dan duurt ie niet zo lang...! Knuf! Vanmiddag 3D echo gehad.... en het was echt fantastisch om ons kleine knulletje (daar was trouwens absoluut geen twijfel over mogelijk) te zien. Hij was eerst een beetj eigenwijs en had z'n koppie naar achteren gekeerd, na een beetje rondlopen en gepor lag ie er prachtig voor en hebben we mooie plaatjes van hem gezien en meegekregen. Echt zo'n wonder is het...! Ik gun iedereen dit zo!
Lindinha, wat fijn dat de 3D echo zo mooi was! Dat lijkt mij ook heel bijzonder. En nog steeds een jongetje ja Ieoor, kom eens snel vertellen hoe je FM was!
Sikki wow wat goed. Nogmaals gefeliciteerd. Ga je er nu echt van genieten? Lindinha; wat klinkt dat geweldig zo'n pretecho. Fijn ook dat jullie kleine man mee wilde werken!! Gabrielle; fijn dat het achter de rug is. En goed te lezen dat je er zelf inmiddels al een beetje geruster op bent nu in ieder geval de test achter de rug is.
Hier vandaag de 2e FM gehad. We zijn blijer dan blij!!!! Arts ook!!! Rechts zitten er 2, althans 1 kleinere en 1 normale Links zitten er wel een stuk of 7, 8...!!!!!! Zoveel eggs heb ik nog nooit gehad. De arts snapt er niks van. Hij heeft buiten mij om nog 1 patient meer die in de loop der jaren meer eitjes aan is gaan maken. Is was al aan het grappen; misschien zijn mijn eierstokken nu pas volwassen!! Nu moeten ze natuurlijk wel eerst allemaal goed en gelijkmatig doorgroeien. Dus ik weet dat ik nog niet te vroeg moet juichen. Maar ik heb zoiets van; 'vier je moment'. Maandag terug en dan zeer waarschijnlijk woensdag de punctie. En laat woensdag nu onze '10 jaar verkeringsdag' zijn! Dat moet geluk gaan brengen. En ohja; vandaag kwamen er een stuk of 30/35 ooievaars over het huis heen cirkelen. Ik heb nog nooit zoveel ooievaars gezien. Hoe bizar! Zouden dit mooie voortekenen zijn?? Liefs,
Wow Ieoor, wat goed!!!!!!!!! En ja, vier je moment! Hihi, nu pas volwassen eierstokken. En die ooievaars! Ik zeg een teken!!!!!!! Ooh meid, ik ga zo enorm voor je duimen. Jij moet de volgende zijn!
Ieoor, dat klinkt goed En dan ook nog zo veel ooievaars!!! Ik hou wel van voortekenen, Sikki, jij had er deze keer toch ook een paar? Ieoor jij moet inderdaad de volgende zijn! Ik fik nog even door voor je. Gabrielle, wat fijn dat de test in ieder geval achter de rug is. Ik hoop dat de uitslag ook snel volgt en natuurlijk goed is. Sterkte met wachten (dit is waarschijnlijk nog erger dan die ellendige wachtweken). Lindhina, altijd fijn om een mooie echo te hebben en zeker te weten dat het een jongetje is Sikiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! Sorry, maar ik moest even schreeuwen van blijheid
we stonden zo zielig onderaan. Dit topic gaat toch niet uitsterven he!??? Dan ben ik straks WEER degene die als laatste overblijft in een topic.... (kijkt zielig....). Waar zijn jullie? Fijne zondag.
Hier ben ik! Nee, jij blijft NIET over :x Jij wordt ook schwang! So! En het zou mij niets verbazen als dat zomaar over 2,5 week al is... Ooievaars zijn idd een heel mooi en goed teken! Wij hadden er deze poging ook weer een paar. Waaronder de vrachtauto met de titel Twinsvervoer toen we na de tp uit Gent wegreden. En natuurlijk de waarzegster in Istanbul die zei dat ik in september zwanger zou worden van een meisje... ENG Wij zijn hier verder lekker aan het zwijmelen. We geven ons er ook maar 'gewoon' aan over. Terwijl de angst dat het zo elk moment weer over kan zijn er wel goed in zit hoor. Na 9 ICSI's is het echt niet onbezorgd genieten. Ieoor, hoe voel jij je onder deze poging? Heb je er vertrouwen in? Lindinha, wat fijn dat je zei dat jij ook zo last van diarree hebt gehad. Ik had er gisteren weer enorme buikkrampen van en dat maakt me iedere keer zo bang. Maar als ik dan weer leeggelopen ben dan is de buikpijn ook weer weg. Mia, hoe is het met de vermoeidheid? Gabrielle, ik denk aan je!
Ik denk ook dat je een meisje gaat krijgen. Maar misschien vergis ik me en krijg je TWEE meisjes.... hihi . Ik ben vooralsnog erg positief over deze poging. Zeker gezien het aantal follikels die er zitten. Maar ook de angst en onzekerheid zijn er hoor! Follikels is 1 ding, maar dan moeten ze nog bruikbaar zijn, en dan moeten er nog bevruchtingen komen, en dan moeten ze nog goed doordelen en dan...................... heul lang wachten en maar hopen dat ze er naar 2 weken nog steeds zitten. We zijn er nog lang niet, maar met het infusje met dank aan Sikki, gaan we gewoon wederom iets nieuws proberen. Wie weet is HET schema nu ontstaan waardoor iedereen zwanger kan gaan worden. Zou niet gek zijn. Daar moet dan maar patent op aangevraagd gaan worden (hihi). Wij grappen vaak tegen de artsen dat we er zo kunnen gaan werken als fertiliteitsarts. Goed ik mis wat theorie , maar de uitvoering dat zou goed moeten kunnen komen... Raar maar toch ook logisch dat je last hebt van je darmen. Ik las volgens mij in het klavertje 4 topic dat iemand schreef dat je darmen plek moeten maken; dat klinkt mij (jip en janneke) logisch in de oren. Gabrielle hoe is het met je meis? Lindinha en Mia hoe gaat het? Zo lekker even op de bank hangen en straks eten bij schoonouders!
Ieoor, het zou toch wat zijn als dit HET recept is... Dan hoeft 'alleen nog maar even' aan de voorwaarde van goede embryo's worden voldaan... Weet je, ik had ook 7 eicellen. Maar er waren er maar 3 rijp. En er waren er maar 2 bevrucht. En zie mij nu! Dus je hoeft niet perse veel eicellen te hebben voor mooie emmy's. Hou dat ik gedachten! Darmen die nu al plek maken klinkt logisch, maat lijkt mij wel heel erg vroeg. Dan zouden ze eerder van slag zijn van de hormonen, maar ik heb dit nog nooit gehad als in Pregnyl spuit. Ben gewoon zo onzeker daardoor. Heb gewoon de hele dag buikpijn. Maar ja, dat is dan ook het enige. Geen zere titten, niet misselijk. Helemaal niets! Fijne zondag!
vergeet ik nog van die vrachtwagen; lijkt mij ook een mooi voorteken. Het moet haast wel uit gaan komen; twins!