Als er nog liefhebbers zijn voor Intralipid dan weet ik waar ze liggen Dus als je iemand weet; dan hoor ik het wel.
voor degene die dit niet begrijpen.... Via Sikki heb ik van iemand 2 zakken Intralipid gekregen. Harstikke lief. Maar Pfeiffer had in de tussentijd al een recept naar de apotheek gefaxed. Dit kreeg ik niet omdat Pfeiffer geen NL arts is. Maar mijn huisarts was zo lief om het receptje uit te schrijven. En schijnbaar gaan die zakken per 20 Oftewel; ik heb nu dus 22 zakken liggen
Nou! Je wilt niet weten wat een pb invasie ik heb gehad van meiden die er ook aan zitten te denken om te gaan sojaslurpen!
Haha Ieoor, als wij voor project brusje gaan (ja... we weten het zeker... We gaan over een poosje het toch echt proberen) dan zou ik graag ook zo'n infuus naast mn Prednison willen gaan gebruiken Maar als je in tussentijd andere meiden vind die het willen hebben moet je het maar gewoon aan hen dealen Weet namelijk niet wanneer we precies weer van start gaan. Eerst in ieder geval maar mn laatste kilo's kwijt raken hahaha Vraag me trouwens af, heb je de Intralipid vergoed gekregen van je verzekering? En wat wil Pfeiffer er voor hebben om het infuus te geven?
Hallo! Even snel want het is weer zo'n heerlijk tijdstip Maar ik klaag niet want de kleine man heeft vanaf half 9 tot nu geslapen! Als eerste en heel belangrijk: dit topic gaat NIET uitsterven! En jij Ieoor blijft ZEKER NIET als laatste over! Jij bent gewoon de volgende die vet Schwang raakt En als er straks dan echt niemand meer over blijft beginnen we weer gewoon opnieuw zoals Maartje al zegt. Nou moeten wij daar voorlopig nog even niet aan denken hoor. Mia-man roept zelfs dat geen tweede wil vanwege mijn zware bevalling en hij vindt het nu ook best zwaar. Maar als onze beeb straks wat ouder is is hij dit allemaal vergeten (hoop ik). Sikki, alle voortekenen waren aanwezig, mooi hoor En zoals ik al zei: ik denk dat mijn darmen het enige symptoom waren dat ik in het begin had. Het rommelde enorm en ik had ook diarree. Het maakt me onzeker want ik las alleen over verstoppingen en niet over leegloop Maar het hoort er echt wel bij! Dat van dat plaats maken klopt ook. Lekker door 'sproeien' dus Ieoor, wat een verhaal van die intrapelid maar ook heel fijn als jij na deze poging anderen blij kan maken. Ja, ik heb een goed gevoel hierbij. Maar zoals je al zegt: goede follikels zegt niks, er moeten eitjes in zitten die rijp genoeg zijn, ze moeten bevrucht worden en doorreken en uiteindelijk blijven zitten want daar gaat het om! Iedere stap is zooo spannend! En als er dan een positieve stap is blijft het 9 maanden spannend en dan nog 70 jaar, ha, ha. Maar goed, je bent goed op weg en wij blijven je steunen!!! Maartje, nu al aan het denken over een tweede: knap hoor! En begrijpelijk, alleen wij wachten nog even. Wel fijn dat alles goed gaat Loesie, hoe gaat het? Bijna testen? Of heb ik een en ander gemist in het Babyrinth? Lindhina en Sabrien kachelen lekker door: goed zo! Gabrielle, hoe gaat het nu? Wanneer krijg je de uitslag? Ik moet veel aan je denken. Sterkte! Hier gaat het steeds beter met de vermoeidheid! Ik moet wel proberen om 1 ding per dag te doen en als het een kan een kort middagdutje maar dat lukt niet altijd. De kleine man wordt steeds groter, deze week krijgt hij zijn eerste prikken.
Mrs. Mia wat een tijdstip inderdaad hihihi, maar hij heeft wel lekker lang geslapen dat is ook al heerlijk. Wat fijn dat het beter gaat met vermoeidheid maar toch wel toegeven aan middagslaapje hoor!!!! Ook goed aan jezelf denken...... Wat zielig dat jullie mannetje zijn eerste prikken krijgt. Gabrielle, hoe gaat het met je? Wat een ontzettende moeilijke onzekere tijd moet dit voor jullie zijn......... Heb je erg veel last gehad van punctie? Deze week krijgen jullie de uitslag he? Denk aan jullie en duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Sikki, ff naar test vanmorgen gekeken in babyrinth........ deed gewoon pijn aan mijn ogen. Streep knalt van mijn beeldscherm af . Ik kan alleen maar zeggen, lieverd wat heeeeeeeeeeeeerlijk!!!!!!! WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW. En niet druk maken over diarree en buikpijn, hoort echt erbij heb ik ook gehad en nu soms nog wel eens!!! Misselijkheid kwam bij mij rond 7 weken en pijn aan de titten had ik afwisselend wel en dan niet. LIEVERD GENIETEN!!!!!!!!!!!!!!! Lindinha, wat fijn dat jullie mannetje wel wilde meewerken bij de pretecho. Heerlijk om te zien he? Lekker genieten!! Hoe gaat het met je rug en bekkenklachten? Ieoor, wat superrrrrrr dat het allemaal zo goed gaat dit keer! Spannend hoor!!!!! Duim echt ontzettend hard voor jullie!!! Met mij alles goed, nog 3 weekjes werken !!! joehoeeee dan eindelijk zw-verlof, heerlijk vooruitzicht!! Heb het gehad met dat vroege opstaan en lange dagen werken......... Slaap de laatste tijd errug slecht vanwege de pijn en krampen aan mijn benen en om het uur moeten plassen hihihi, ben ik net geweest en kan ik alweer gaan rennen!!!! Maar we genieten volop!!!!!!!!!!! We vinden het nu wel langzaam wat spannender worden en moeten het soms nog even goed tot ons laten doordringen dat we over +/- 2 maanden na 5 jaar eindelijk papa en mama mogen worden. Ga weer back to work!!! Kusssss
Gabrielle, hebben jullie de uitslag al? Hoop dat het niet al te lang meer duurt voordat jullie duidelijkheid hebben, meid! Sikki, heb uiteraard ook ff gespiekt in het babyrinth.... jemig die test is echt positiever dan positief!!! Wat fantastisch voor jullie!! Vind het echt zo onwijs cool voor jullie! Geniet ervan, ennuh... laat ff weten als je de hcg-uitslag binnen hebt he! Vandaag is het 15 dagen na tp? Oh... en over die kwaaltjes.... maak je geen zorgen, ik heb de hele zwangerschap (tot nu toe... afkloppen) bijna geen last van zw-kwaaltjes gehad. Hooguit een brok-in-mn-keel-gevoel, maar heb nooit boven de pot gehangen. Ook geen pijnlijke tits, alleen wel diarree in het begin en nu dan bekkenklachten. Dus dan weet je... dat je niet altijd iets hoeft te voelen of ergens last van moet hebben. Sabrien, jij gaat ook lekker he.... 31 weken al... het schiet op. Jij nog 3 weken tot ZV, ik nog 6 weken... kan ook echt niet wachten! Mia, hoe zijn de prikjes gegaan? En wat heerlijk dat jullie kleine man zo lekker lang slaapt al. Aan die vermoeidheid moet je gewoon toegeven hoor, nu kan je nog af en toe een dutje doen, straks als je aan het werk bent wordt dat een stuk lastiger. Ieoor, jij ook aan de soja! En ook al lekker voorraadje bijeen gesprokkeld.... heb jij uiteraard niet allemaal nodig, want jij gaat ook gewoon een Sikki doen!! Hoop het voor je meid! Wanneer weer FM? Hier alles zn gangetje... vandaag weer begonnen met werken, na 2 heerlijke weken vakantie. Pffff.... had er echt zoooo geen zin in. Gelukkig maar halve dagen, dat scheelt. Nog 6 weekjes en dan lekker met verlof.... heb er zo'n zin in, begint echt op te schieten nu! Vandaag zijn ze op het werk ook weer bezig geweest met mn contract, afdelingsdir. had gesprek met HR en directie over mij en ze staat er gelukkig helemaal achter dat ik een contract moet krijgen, ook al is het misschien in 1e instantie maar een jaarcontract. Ben benieuwd, heb morgen een gesprekje met afd.dir. staan. Wordt vervolgd....
Effe ego. HCG is binnen. Is wel een meting van een ander lab en ik weet dat er verschillen in labs kunnen zitten. Vrijdag in DLD 202 (11 dagen na tp) Maandag in NL 561 (14 dagen na tp) Ik ga mij nu weer druk maken of het wel genoeg gestegen is... In ieder geval zullen het er niet 2 zijn
Sikki, heb ook al ff gereageerd in babyrinth.... maar maak je alsjeblieft niet druk. Je HCG waarde is hartstikke mooi. Ik snap dat je je toch zorgen blijft maken, had ik ook hoor toen, maar toch... volgens mij is het een keurige waarde 15 dagen na tp. Tenminste mijn gyn. zei toen, toen ik 595 had na 15 dagen na tp, dat het echt een keurige waarde was. Helemaal dat het de vorige keer natuurlijk niet harder steeg dan 32.... Ik zou gewoon zo snel mogelijk een echo proberen te plannen. Wij hadden toen 1e echo met 7 weken. En maartje met 6.3 weken las ik. Dus lekker bellen en een afspraak maken! Eindelijk mag ook jij dat telefoontje plegen! KNUF!!!
Precies!! En ga gewoon ook naar het ZH in de buurt bellen, niet alleen Gent. Hoe meer echo's hoe beterrrrrrrrrrrrr!! Wij hebben btw niet eens echo in DD laten doen, direct hier in ZH, wel zo makkelijk qua afstand en rijden. Sikki, je waarde is prachtig gestegen!!
Even een ego copietje uit het topic van Marjah ivm mijn moeheid!! Sik ik ben je vergeten te SMSen. Het duurde zo lang vandaag bij het Geertgen. En ik had daar mijn telefoon uitgezet... en dus niet meer aangezet. Maaar; woensdag is de punctie. Er zitten nog steeds zo'n 7 / 9 eitjes, maar 2 daarvan zijn eigenlijk al zo groot dat we vrezen dat ze te groot zullen zijn. En een paar kleintjes moeten nog een beetje groeien. Oftewel een beetje onzeker over de te verwachten oogst. Maar nog steeds vrij positief. Al ben ik wel een beetje bang; ik heb sinds het weekend 'vruchtbaar slijm' en daar schrik ik altijd een beetje van.... Maar voor nu kon het nog zei de arts. Dus daar vertrouwen we dan wel op. Zat er weer een nieuwe mieps (verpleegkundige) die vroeg of we wisten hoe Pregnyl werkt? DUUUHHHH. MUTS ; neem vooral even de moeite om heel even in ons dossier te kijken. Verder wilde ze mijn gewicht en lengte weten (is ons nog nooit gevraagd). Dus ik vraag is dat wat nieuws. Nee hoor zegt mieps. Dat is standaard. Dus manlief en ik keken elkaar niet begrijpend aan en konden er later wel een beetje om lachen. Nu snel de bank op MOE
Ieoor, ook hier, ik duim voor je! Ik hoop op een paar mooie eitjes en bevruchtingen en minstens een geweldige emmy voor de tp! Denk aan je meid! Hier wat heel engs gedaan.... Ik heb me aangemeld bij MvM En zo schattig, Siklief wil er ook bij zijn als de afspraak er is
Jaaaaaaaaaaaa goed zo! MvM!!! Wilde er niets over zeggen.... Maar wat goed dat je deze stap hebt genomen! Ben trots op joe!
Ieoor, het blijft nog ff spannend voor jullie. Hopelijk zitten alle mooie eitjes er woensdag nog. Heb dat ook wel eens gehad hoor dat er al 1 of 2 grotere zaten en de rest kleiner was. Soms waren de grote al overrijp maar niet altijd en vaak maken die kleintjes nog een groeispurt op het eind, dus ik blijf ook voor joe duimen meis! Succes woensdag!
Wat goed; ga maar mooi meds voor ons bij elkaar piesen!! Hihi; wat een goed gevoel moet dat geven; gewoon moeders voor moeders op de stoep!!
Ik vond het gewoon doodeng. Omdat ik daarmee eigenlijk toegeef dat ik zwanger ben Zo raar! Ooo Ieoor, nu jij nog! En Lisa! Daar moet ik ook nog vaak aan denken. En natuurlijk Anna
Ik ken het gevoel Weet ook niet wat ik moet zeggen om het anders te maken. Hoe vaak ik ook al heb gedacht dat de wondertjes vergeven waren. Maar kijk nu! En dat kan jou ook overkomen Ieoor! Daar geloof ik echt in! Alleen kost het soms net wat meer moeite Als er maar emmies zijn.... *bibber* En laten wij daar beide niet altijd even goed in zijn. Dat maakt zo'n hele poging ook zo verrekte moeilijk. Al die moeite voor hopelijk 1 kans. Maar als ie er dan is.... Dan kun je m misschien ook zomaar ineens grijpen!
Nee hoor nog genoeg wondertjes te vergeven aan mmmeisjes die al heeeeeeeeel lang wachten! Maar ik snap je gedachte... Zo dacht ik ook altijd... En kijk nu eens naar mij.... Er was toch nog een wondertje over! Dus waarom niet voor jou!?