Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Dat is lief Sikki

2. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ja, Sikki stond vooraan maar die is nu, na heel lang wachten, aan de beurt gekomen... en achter Sikki sta jij Ieoor! Mocht er iemand voor willen dringen dan beuken we die met zijn allen opzij :D

@lieve mannen: volgens mij hebben jullie (Sikki en Ieoor) allebei zeer lieve mannen!

Lindhina, wat rot dat je contract nu toch nog niet zo zeker is. Hopelijk kan je ze nog overtuigen dat jij natuurlijk veel beter bent dan zo'n interne Miep die nog ingewerrkt moet worden!

Gabrielle, fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden want je zou wel behoorlijk geschrokken zijn en dat gaat niet in je koude kleren zitten.

Ieoor, jij mag zo veel losse reacties plaatsen als je wilt hoor ;):D

Sikki, toch een aardig mannetje die Pfeiffer! Hij denkt goed mee.
    Ik zeg ook een meisje want die waarzegster gaat gewoon gelijk krijgen! Je zou er bijna een reisje Istanbul voor boeken of niet?
    En net als Maartjes advies zou ik ook lekker naar de gym gaan. Inderdaad een stuk zakelijker, maar ach, na zo'n lange carrière van je benen wijd doen voor onbekenden voelt het ook wel weer vertrouwd aan en is zo'n zachte verloskundige niet helemaal op zijn plaats :p

Maartje, haaaaaaai :)

Nogmaals: Ieoor, SUCCES MORGEN!!!
    Hmm, ze zouden bij al die smiley's hier aan de rechterkant ook een klavertjevier tussen moeten stoppen ;)

Hier trouwens vandaag babymassage cursus gehad en het was super leuk. De kleine man vond het best lekker en ging daarna thuis ook helemaal knock out. Morgen meten, wegen en prikjes bij het CB.

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    GABRIELLE, WAT GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Super zeg dat alles goed was!!!!!!! En een JONGETJE ooooh, ze zijn ZOOOOOOOOOOOOO leuk!!!!!
    Van harte gefeliciteerd en GENIET lieverd!!!!

Ieoor, heeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen meis! Ik ga kaarsjes voor je branden als ik thuis ben, voor goeie score en goeie bevruchting...en idd *huil* voor jou! Ik gun het je zo, en jij bent echt zoooooooooooooooooooo erg aan de beurt!!! (jullie dan he!) En jij bent er helemaal klaar mee, dus het is nu jouw tijd!!!!

Sik, oh wauw!!!! Was die hele waarzegster al vergeten!!! Sodeju! Kon je haar maar bellen om te laten weten dat je het goed had he!!!!

Lindinha, hhmmm...da's balen van je contract! Ik weet zeker dat JIJ beter bent! Zeg maar dat ik dat heb gezegd, dan komt het vast goed!!!!

Mia, ooooh, wat heerlijk samen met je manneke naar babymassage! S.iem vond dat ook zo heerlijk! Was daarna ook helemaal munt! Zo lief!!! Ik heb dat nu als ik hem kriebel.
    Als ik op de grond zit en hij zit tussen mijn benen met zijn rug naar hem toe, dan kriebel ik hem in zijn nekje, in zijn haartjes en over zijn wangetjes en oortjes en en dan gaat hij naar achteren met zijn hoofdje tegen mij aanliggen, zooooooooooooo schattig!

Ik ga gtst kijken!

SMAK

4. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Loesie, dat mannetje van jou lijkt me echt een schatje!
    Jij mag bijna testen toch? Nog geen bloed gespot? Of heb ik iets gemist? Spannend hoor: veel succes!

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Mia, check even het babyrinth...;):D

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hahaha Loesie, WHAAAAAAAAAAAAAAA, WHOEEEEEEEE, WHIEEEEEEEE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! :D

Gabrielle, GEFELICITEERD met deze goede berichten!! Een jongetje wat LEUK!!!!!!!!!! Fijn dat ze je extra goed in de gaten gaan houden!!! Wat geweldig, en nu hup weer op die blauwe wolk.
    JOEHOEEEEE

Ieoor, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
    veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
    succccccccccccccccceeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssssssss
    vandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
    Ik denk aan jullie!!! Dikke knufffff

Mrs. Mia, wat heerlijk babymassage fijn dat hij daarna zo lekker in slaap viel!!! Mmmmmmmmm, wat klinkt dat toch heerlijk dat babygetut!! Succes vandaag op CB met prikjes, och germ!!

Sikki, 3 oktober wat ontzettend spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ben zooooooooo blij voor jullie, echt helemaal GEWELDIG!
    Ik ga ook voor een meisje en misschien wel 2 :D hihihihi.

Lindinha, hopelijk vandaag wat meer zekerheid op je werk. Bah, wat een rot nieuws!! Hopelijk pakt het allemaal goed uit!

Hier inderdaad nog 2 weekjes werken waarvan ik volgende week maandag lekker vrij heb omdat ik mijn verlofuren nog moest opmaken en in de 2e week hoef ik maar iedere dag tot half 1. HEERLIJK!!!
    Ik kan het nog steeds niet geloven............... soms denk ik nog steeds dat ik droom........ ikke zwangerschapsverlof?!?!?!?!
    Vindt het echt nog heel onwerkelijk, maar we genieten ENORM!!

7. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hi, hi, Sikki, bedankt voor de hint :D
    Nu zie ik ook pas Loesies onderschrift. Lekker oplettend weer van mij :)
    Hier nogmaals: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Echt een vette streep hoor :) Geniet er van Loesie, dat het maar net zo'n mooie beeb mag worden als dat manneke van jullie.

Ieoor: SUCCES VANDAAG!!!
    [SIZE="2"We denken aan je en leven ontzettend met je mee. Jij MOET gewoon de volgende zijn hoor. En de laatste tijd gaat het hier in golven, dus ik hoop dat jij mee mag op deze golf :)[/SIZE]

Sabrien, HET IS ECHT WAAR HOOR!!! Jij hebt bijna zwangere ha 's er of :D

Sikki, nog maar 12 nachtjes slapen..... :)

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Mia, 'maar' 12 nachtjes!!!

:$

Oooo, wachten is niet mijn sterkste kant!
    Zou je niet zeggen na al die ICSI's he ;):D

Ieoor, ik hoop dat je ons vanmiddag verblijd met goed nieuws!!!
    Denk aan je!

9. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Even met mijn nog suffe hoofd;

7 eicellen zijn er gevonden.
    1 daarvan is waarschijnlijk nog te klein en dus niet bruikbaar.

'even' afwachten maar weer tot morgenmiddag. Dan belt Unterhose met het aantal bevruchtingen.
    Vrijdag belt hij of de TP vrijdag plaats gaat vinden, of dat hij denkt dan we moeten proberen te gaan voor een blasto van 5 dagen.
    Wordt vervolgd.

Ik ben zo duf; ik ga nu MET infuusje in arm effe lekker slapen.

Weltrusten!!

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Oooh Ieoor, wat vreselijk spannend!

7 eitjes!!!
    Daar zal toch minstens 1 hele mooie emmy uit moeten komen.

En zoals ik al smste, het zou mooi zijn om te weten of jullie emmy's tot dag 5 komen.
    Wij wilden het in Gent eerst ook weer doen, maar De S. zei, we weten nu dat het kan, dus dat is al voldoende.
    En dan is het soms beter om dag 2 of 3 emmy's terug te plaatsen, omdat niet alle emmy's het buiten de baarmoeder overleven tot dag 5, terwijl ze in de baarmoeder wel een kans hadden kunnen hebben.

Ik duim!
    Voor een boel mooie emmy's!

En geniet van je sojasap :D

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey duffe Ieoor :D, wauw 7 stuks!!!!! Daar moet een hele mooie emmy uitkomen!! Oh ik duimmmmmmmmmmmmmmm.
    Rust maar lekker uit vandaag en laat je maar goed verwennen door hubbie, dat heb je verdiend!

Ik ga keihard duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Wie weet, misschien wel 7 mooie emmy's straks, Ieoor; of toch wel op zn minst 1!!! Ik duim heel hard voor je!!!!!!
    Ben je nog duf, of al een beetje bijgekomen. Het blijft k.ut zo'n punctie :(
    Duim Duim Duimmmmmm

13. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Whoeoeoeoeoehoeoeoeoe Ieoor.... 7 eitjes, wat een goeie oogst! Natuurlijk nog ff afwachten hoeveel er bevruchten, maar toch... de 1e stap is weer gezet, en wat voor een!

Lekker van je infuusje genoten?

Ik duim met je mee meid!

Loesie!!!!! GEFELICITEERD!!! Wow de 1e tp en dan alweer zwanger, wat geweldig!

Sikki, hou je het nog vol tot 3 oktober.... wat kan wachten lang duren he?!

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hoi meiden,

ben nog steeds een beetje duf geloof ik.
    Infuusje was lekker, mjum, :D
    Al had ik er een gek gevlekte arm aan over gehouden. Maar dan kan ook gekomen zijn van mijn kruikje.
    Na het infuusje ben ik lekker in bed blijven liggen en met kruikje voor uren in slaap gevallen.
    Gekke vlekjes zijn nu dus weer verdwenen.

Voel me verder goed, op wat buikpijn na.
    Ik heb een heleboel drinken mee naar boven genomen en ga in bed verder TV kijken.

Manlief is buiten druk bezig, dus moet mezelf een beetje entertainen.

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sik voelde dat infuusje voor jou ook zo koud aan?
    Mijn hele arm voelde koud aan. Terwijl de infuuszak op kamertemperatuur was.
    Heel vreemd.

Loesie in dit topic had ik je geloof ik nog niet gefeliciteerd; dus bij deze;
    GEFELICITEERD!

16. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ieoor, even heel snel:
    7 eitjes is SUPERRRRRRR :)
    En een infuusje er in, nu dus hopen dat de boel is gedeeld morgen. Maar tot nu gaat het erg lekker :D
    We fikken door.....

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik vond het infuus soms ook wel koud aanvoelen, maar soms kon ik het dan ook ineens vinden branden.
    Ik dacht altijd dat dat was omdat de vloeistof toch enigszins koud was en omdat mijn arm dan een uur bewegingsloos lag.

De eerste keer ging hij er in een uur in, maar de tweede keer is ie wat sneller gezet. Dat kan denk ik ook wel verschil maken.
    De langzame variant was toch iets lekkerder ;)

Gekke vlekjes heb ik niet gehad.
    Gelukkig zijn ze bij jou ook weer weg!

Heb jij ook de hele zak gedaan?
    A. heeft nooit meer dan 200 ml willen doen, want zij schrok van de hoeveelheid calorieën en was bang om dik ervan te worden.
    Ik ben er geen gram van aangekomen.
    Ondanks de hele zak :D

Morgen een spannende dag.
    Gelukkig is het morgen alweer morgen :D
    Ik ga de hele nacht duimen!

18. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Jaaaaaaaaaaaah, het is vandaag en dus niet meer morgen ;):D
    Succes vandaag Ieoor!
    Klinkt wel spannend dat hele soja verhaal :)

Even ego: mannetje heeft gister twee prikjes gehad en daardoor vannacht ieder uur wakker en huilerig geweest. Zó zielig! Het was Mia-man zijn beurt om er bij te liggen maar die heeft dus geen oog dicht gedaan. Nu hebben we sinds half 7 even geruild.
    Mannetje is vanaf gister ook aan de Johannesbroodpitmeel omdat hij te veel en vaak moest spugen. Hopelijk voelt hij zich vandaag beter.

Ieoor, nogmaals SUCCES!!!

Sikki, weer een nachtje voorbij :D

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik breek ff in, ben zo blij met jullie banners!!! wauw zeg!!!

Sabrien het komt nu dichtbij he!!!

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ieoor, ik denk aan je!!!
    Hoop op goed nieuws zometeen!

Mia, wat zielig voor jullie kleine ventje.
    Hopelijk is hij er snel weer overheen.
    Is voor mama en papa ook wel fijn ;)

Haai Linda, leuk jou weer eens voorbij te zien komen!

Hier vanochtend de laatste testjes gedaan.

Zien er goed uit al zegt ik het zelf ;):D
    Morgen nog 1 keer testen met MvM en dan echt afkicken!

Deel Deze Pagina