Ieoor, ik snap ook heel goed je teleurstelling en je angst, maar meid, het KAN wel. Je HEBT 1 emmy, en je KRIJGT een tp, en hebt gewoon een KANS op een babytje. Bijf de hoop houden. Je mag best wel mokken en even negatief zijn, maar er is nog altijd hoop! Ik duim en hoop met je mee! Heel veel succes morgen met tp!
Lieve Ieoor, Ik snap je onzekerheid en angst. Het is ook spannend altijd of het allemaal goed blijft gaan en de tp daadwerkelijk plaats gaat vinden. Maar hou hoop! En dat er maar 1 emmie is ontstaan van de 5 eitjes is zeker jammer, maar jullie hebben er iig 1 die heel sterk is! Nog ff volhouden meid tot morgen en dan weer door naar de volgende stap. Knuf!
Het is zo fijn om opbeurende woorden te lezen van jullie allemaal. Doet me zo goed. Daar word ik dan ook weer een beetje positiever van. (nou ja, af en toe positiever, want de angst zit er goed in). Ik zal zo blij zijn als het morgen is!
Meelees/leefinbraak voor Ieoor. Pfffff meis toch... Alle duimenhopenenfikken. Snap je zware teleurstelling. Maar het kan..dat ene embryootje moet gewoon komende 9 maanden warm bij je blijven Duim en denk aan joe!
Het is ochtend........ Ik hoop en bid nog steeds dat onze emmy mooi doordeeld. Ik heb er zelfs over gedroomd. En volgens mij heb ik ook gedroomd dat een van de niet bevruchte emmy's, het lekker toch weer was gaan doen....
Kijk.... That's the spirit!!! En wonderen bestaan, dus waarom zal er 1 extra emmy niet toch alsnog heel stiekem door zou gaan delen???!!!!! Hoe laat wordt je gebeld? Of mag je zelf bellen?
Lieverd, ik denk aan je! En jouw droom, dat zou zo maar kunnen. Bij Koosje is dat ook eens gebeurd! Duim duim duim!
Unter zei dat als het niet goed was hij van te voren zou bellen. Maar dat ga ik niet volhouden ben ik bang. Dus rond 10.00 uur / 11.00 uur ga ik denk ik zelf bellen. Maar misschien ook niet; misschien ben ik bang dat ik dan juist de negativiteit op roep....
Och meis, wat een spanning. En even zelf bellen is niet gek hoor. Dat hebben ze echt wel vaker meegemaakt. Trouwens, als het niet goed is dan hoor je dat denk ik wel heel snel. Ze checken dat volgens mij 's ochtends gelijk. Maar wat je zegt, positief blijven!!!
Jemig... Wat een spanning weer! Ik duimfikklaver me suf voor je! Nog ff volhouden meid. Ben je wel vrij vandaag of ga je eerder weg van je werk?
Lieve Ieoor, Een beetje een late reactie van mij, sorry... Maar ik heb gister wel even kunnen spieken en ontzettend lopen fikken, klaveren en hopen dat jullie emmie lekker doordeelt!!! Ik kan me zo goed voorstellen dat je even een dikke vette dip had toen je hoorde dat het er maar 1 was. Zeker omdat je opbrengst wel goed was deze keer, dan komt het extra hard aan Toch hoop ik dat al die lieve meiden hier je nog een klein beetje positiviteit hebben kunnen instralen en dat jullie helemaal kunnen gaan voor die ene kanshebber. Want als hij mooi deelt en je krijgt hem terug dan maak je natuurlijk weer een kans en die kans is groter dan normaal want je hebt een lekkere bak soja naar binnen geduwd En die soja heeft Sikki ook geholpen en die gaat jou misschien ook wel helpen... Maar goed, blijft natuurlijk wel staan dat het NU mega spannend is! Dus we hopen dat die ene deze grote hobbel weet te doorstaan en dat hij/zij dan lekker bij jou mag gaan zitten voor 8,5 maand. Heel veel sterkte de komende uren! Knuffel!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, bijna 9 uur Ik denk maar zo: Unter begint om half 9 met werken. Neemt een kopje koffie, zegt de assistentes gedag, trekt zijn witte jas aan en wandelt rustig naar zijn lab. Daar trekt hij nog wat steriele handschoenen en zo aan, zet misschien een extra sterke bril op en loopt naar jouw stootje waar die ene, mooi, fantastische emmie lekker aan het delen is. Hij maakt de boel open om te kijken en bestudeert het aantal cellen. Denkt:"hmm, apart dat deze ene het wel zo goed doet" en maakt het stootje weer mooi dicht. Hij is blij voor jullie en denkt:"nu hoef ik mooi niet te bellen". Maar dat betekent wel dat hij rond half 10 echt wel weet hoe het er voorstaat! Voor de vorm wacht Ieoor nog een half uurtje en dan belt ze zelf Unter op die haar het goede nieuws kan brengen... Zou mooi zij toch?