Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    The Voice was weer leuk gister.
    Al had ik het idee dat er vorige week meer goede tussen zaten.

Die Amerikaan van 49 vonden wij echt helemaal niks.

Het meisje met de harp was geweldig.

2. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sabrien zou ik jou toch bijna vergeten.... sorry.

Hoe gaat het meid?
    Van de week gerust gesteld in het ZH. Voel je je er nu goed onder?
    Hoe lang moet je nog werken?
    Want als het niet gaat, ga je toch gewoon halve dagen oid werken? Rustig aan doen hoor!

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lindinha, fijn dat je weer lekker thuis bent!!!!! Doe t maar lekker heeeeeeeel rustig aan!!! Fijn dat ze jullie nu goed in de gaten houden! Bdn benieuwd wat er uit de bespreking gaat komen, zou inderdaad ook maar rekening houden met een keizersnee. Knuffff en hou je goed!!

Hoe is het met onze zwangere sik en loes? Whoeiiii, zo leuk!!! Volgens mij zijn jullie allebei lekker een weekend weg he? Geniet ervan!

Ieoor, hou je t nog vol lieverd? Pfff dat wachten en die onzekerheid echt vreselijk!! Denk heel veel aan jullie en duim voor jullie!!

Met mij gaat t weer wat beter, had gisteren mn eerste baaldag in 33 wkn.... Werd me allemaal wat te veel wat vd week was gebeurd, maak me zo druk om ons beebje. Moet vertrouwen blijven houden en ik zie t nu weer positief in!! Kindje groeit gelukkig goed en dat is t allerbelangrijkste!! Gyn belde gisteren nog op dat ik een fikse blaasontsteking te pakken heb, ben nu aan de ab. Dik verklaarde wel de menstr achtige klachten. Oh ja nog 4 daagjes werken en dan zw verlof, heeeeeeerlijk!!!! Heb t echt gdhad op t werk hihi. Fijn weekend kussss

4. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey meiden, ik heb afgelopen week ook paar dagen in het ziekenhuis gelegen met bloedverlies en ben afgelopen donderdag weer naar huis gegaan. Ligt waarschijnlijk aan mijn placenta, dit ligt half voor de uitgang en daar kan je nog al eens een bloeding van krijgen.

Nu ging ik vanmorgen (6.30) weer naar het toilet en had toen een beetje oranje bij het afvegen. Niet helder rood, maar ook niet helemaal normaal... hmmm wat moet ik nou doen, aan de ene kant wil ik het wel ff laten checken in het ziekenhuis, maar aan de andere kant wil ik niet weer 3 dagen opgenomen worden.... ik wacht het nog heeeeel even af, anders toch ziekenhuis maar ff bellen.

Kijk Sik.... zelfs verderop in de zwangerschap blijf je onzeker....

Ieoor, meissie, hou je het nog vol? Heb je voldoende afleiding de komende week?

Oh... Sabrien, heerlijk verlof!!! Ben er ook zwaar aan toe. Merk dat alles me teveel wordt en dat ik om het minste of geringste al moet huilen..... zo frustrerend! Terwijl er natuurlijk helemaal geen reden is om te huilen, want we krijgen een mooi beebje, maar ja... die hormonen he....

Geniet er lekker van, doe lekker leuke dingen met manlief en vriendinnen ofzo, kleertjes wassen, laatste dingetjes kopen.

Moet je nu ook weer extra op controle de komende weken? Sorry... misschien had ik dat al gevraagd en had je er al antwoord op gegeven....

Sikki.... nog 1 nachtje slapen!!!

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Lindinha het blijft komen en gaan bij jou he. Ik snap heel goed dat je daar onzeker over bent.
    En ik snap het ook heel goed dat je geen zin hebt om eventueel weer naar het ZH te moeten.
    Maar; beebje is wel heel erg kostbaar, dus wees er super zuinig op. Je kunt beter een keer te vaak naar het ZH bellen of gaan. Toch.
    Al twijfel ik er niet aan dat je dat al niet doet eigenlijk (op tijd aan de bel trekken). Maar dat moet je ook vooral blijven doen.
    De artsen worden er voor betaald; en als jij dan weer gerustgesteld wordt, dan is het goed.
    Succes vandaag.
    Ik kom later nog wel kijken hoe het met je gaat.

Inderdaad voor Sik nog maar 1 nachtje slapen!!!!
    Het komt vast helemaal goed morgen Sik. Veel succes morgen.

Sabrien je mag best een keer een baaldag hebben hoor meid. Geeft helemaal niets. En ik vind het eigenlijk best logisch.
    Jullie hebben toch een hele heftige week achter de rug.
    Bijna verlof; zalig!! Nog een paar daagjes en dan is het zover. Mooi vooruitzicht. De komst van beeb komt meer en meer in zicht.

Ik moet volgende week weer gaan werken en krijg een hele drukke week. Dus voldoende afleiding.
    Maar ik begin banger en banger voor de uitslag te worden.
    Enerzijds ben ik heel positief. Maar dat andere stemmetje blijft er ook. En ik kan alleen maar afwachten......

Fijne zondag meiden.

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Oh ja, ik voel me tonnetje rond.
    Mijn romp/buik zijn helemaal opgezwollen.

En ik ben wederom aangekomen van alle meds en de prednison.
    En dan heb ik ook nog 2 infuusjes van ik geloof 500 calorien elk op (rechtstreeks in het bloed, dus vast 500 echt calorien).
    Voelt niet fijn....

zucht... ben aan het piepen geloof ik...

7. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Meiden die ook aan de Prednison zaten; waarom heb ik jullie nooit gehoord over extra kilo's tijdens het slikken van dat spul?
    Hadden jullie dat niet?

Sik wel toch?

Of zeuren jullie gewoon niet zo erg als ik.... (haha).

8. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Oh meiden, sorry, sorry, sorry, ik heb helemaal geen tijd :)
    Maar toch even een mega snelle reactie:

Ieoor, alles brandt hier nog steeds! Ik hoop zoooooooooo dat het deze keer wel gaat lukken. Ergens heb ik een goed voorgevoel. Maar ja, wie ben ik.... ;)
    Sterkte in deze moeilijke tijden!

Sikki, nog 1 nachtje slapen :) Dat gaat helemaal goed komen met jullie. Vind je dit wachten op de echo niet nog zwaarder dan die ellendige WW? Dat vond ik namelijk wel, omdat je zó dichtbij bent (het is eigenlijk al gelukt) en dan ben je ook zó bang dat het mis gaat.
    Maar dat gaat het gewoon niet hoor!!! Dus ik zeg: heel veel plezier morgen en geniet van de eerste beelden van je beeb(s) :D

Lindhina, jeetje, je hebt gewoon in het zh gelegen en nu weer last van wat gekleurde afscheiding :( Ik zou wel even het zh op de hoogte stellen hoor, je lag er immers niet voor niks. En wat een verhaal van die afdeling. Je hebt wel een hele lieve eigen gyn, die zou ik dan ook het meest vertrouwen.
    En wat betreft de keizersnede: inderdaad gewoon doen wat het beste is voor je kindje. Aan beide vormen van bevallen zitten voor en nadelen, dus wat dat betreft maakt het niet uit. Sterkte!

Sabrien, jij ook al zo geschrokken :$ Maar gelukkig gaat het nu wel weer wat beter. En niet luisteren naar de verhalen dat het op het einde nog mis kan gaan. Denk maar zo: het heeft al zo veel tijd gekost om überhaupt zo ver te komen dat het gewoon goed gaat!
    En wat betreft het bevallen: iedere bevalling is weer anders, bij iedere vrouw en bij ieder kin dat geboren wordt.

Gabrielle, bij jullie gaat het nu gelukkig wel goed, dat moet zoveel rust geven lijkt me. Dus lekker genieten!

Loesie, jouw eerste echo komt er ook bijna aan! Lijkt me wel anders zo'n tweede keer zwanger of niet? Ben je er meer relaxed onder?

Maartje, jouw beebje heeft lekker doorgeslapen! :) Toen ik dat las was ik jaloers ;) maar mijn mannetje heeft de laatste twee nachten ook tot 6uur doorgehaald (vanaf 20.15 uur) dus ik ben zéér tevreden! Nu maar hopen dat hij het doorzet.

Hier gaat alles goed. Mannetje zit alweer in maatje 62! En hij spuugt veel minder sinds we Johannesbroodpitmeel gebruiken. Nog even en dan gaat hij al naar het KDV om te wennen. Maar ik heb nog wel even vrij gelukkig.
    Verder heb ik deze week veel afspraken staan en ben dus veel buiten de deur en weinig op ZP. Nou is het ook nog geen ik-zit-binnen-aan-de-ZP-weer :D Maar ik haal de schade aankomende week wel in hoor. En het wil ook niet zeggen dat ik niet mega veel met jullie meeleef!!!
    *duim-fik-hoop-klaver*

9. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Sikkiiiiiiiiiiiii, het is vandaag dé dag! Geniet er van!

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sikki succes vanmiddag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sikki, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel succes!!!!!

12. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Lekker genoten van het weekend en geen pc gezien. Gaat steeds beter, pc-loze weekenden :)

Sikki: ok meid, D-Day vandaag!!!!!!!!!!!!! Ik ben zoooo benieuwd!

Ieoor: tic toc...nog een week wachten. Houd je het nog vol? Ik weet nisk over prednison, maar ik hed na elke behandelingn en punctie, een zeer opgeblazen buik. Er keken toen al mensne met een schuin oog naar mijn buik.

Loesie: 2de echo, en ik lees 2de zwangerschap. Ik heb misschien ergens overheen gelezen, heb je al een kind, of heb je helaas een miskraam gehad? Spannend!

Lindinha: die afscheiding, tja, geen idee. Maar ondankt het feit dat je geen zin hebt in ziekenhuizen en dat ze je daar houden, zou ik het toch even na laten kijken. Succes en ik hoop dat er niks is.

Sabrien: kun je kiezen als je een ks zou willen? Alles heeft zijn voor en nadelen. Ik ben benieuwd wat het wordt.

Mia en Maartje: jullie babies slapen volgens mij al heel aardig door. Wat lekker. Wanneer gaan jullie weer werken, binnenkort weer?

Hier niet veel te melden nog, ik voel me nog steeds moe, en buik groeit stilletjes maar duidelijk.

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    pfff duurt de dag ook zo lang bij jullie... ik vreet mn nagels zowat op van de spanning om wat de echo aan ons allerliefste Sikki zal laten zien... 1 of 2 knipperlichtjes.... spannend
    *HUIL* zo emo vandaag

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi meiden,

Klopt, mijn meisje slaapt sinds een dikke week door!! :$:D
    Ze heeft tussendoor nog 1 nachtje gehad dat ze wel wakker werd, maar verder steeds om een uur of 11 of 12 de laatste voeding en dan 's ochtends 7 uur weer: hemels!!
    Het gekke is dat het van de 1 op de andere dag is gekomen. Hiervoor vaak meerdere keren per nacht, soms een keertje slechts 1 keer per nacht.

Vanmorgen begon ze trouwens wel om half 6 te brabbelen/poging doen tot huilen. Maar ze slaapt nog steeds naast ons in haar wiegje en ik heb ff tegen haar wiegje geduwd en toen is ze weer in slaap gevallen tot aan 7 uur, net als mama ;)

Ik heb nog 2 week verlof, dwz dat ik de 18e weer aan de bak moet, snik.... Ik zie er zo afschuwelijk tegen op. Ben wel bezig met rondkijken/solliciteren voor een andere baan want ik merk gewoon dat ik niet 4 dagen van 7.00 tot 18.15 weg wil zin... Krijg het al spaans benauwd bij de gedachte.

Wat ik nu dan ga zeggen klinkt dan vast wel heel gek in jullie oren: een vriendin heeft gevraagd of ik eind volgende maand een weekje mee wil op vakantie naar de zon. Ik heb het in overweging genomen. Enerzijds lijkt het me heerlijk, maar anderzijds vind het het helemaal geen goed idee. Maartman vind het prima: die zegt 'ga maar lekker, komt helemaal goed'. Maar het voelt alsof ik de meest ontaarde moeder ben die er maar bestaat, dat ik het uberhaupt in overweging neem. Ik zou best genoeg melk kunnen afkolven, dus ze zou dan geen kunstvoeding hoeven te drinken, maar er spoken vragen door mijn hoofd: kan ik wel een week zonder mn meisje, kan mijn meisje wel een week zonder mij, verpruts ik de hechting tussen haar en mij niet, zal ze na de tijd wel weer de borst accepteren??
    Alon twijfels. Mijn verstand zegt dat een weekje best zou kunnen, maar nu ik er wat langer over na denk zegt mn gevoel dat ik een walgelijk slechte&ontaarde moeder zal zijn.
    Moet het denk ik maar niet doen. Al klinkt de zon wel verleidelijk ;)

Sikki vandaag de echo!! Ben zo benieuwd of ze 1 of 2 hartjes zal zien kloppen. Brr retespannend! Als het goed is heeft ze nu op dit moment de echo!! Ik houd mn telefoon in de gaten!!
    Gisteren was ze er nog best rustig onder, zei ze. Ben benieuwd of dat echt zo was... Of dat ze toch niet heeft kunnen slapen. Gets, ik voel ineens mijn spanning weer van toen in november. Mn maagde draaide zich om van spanning en angst en daarna van blijdschap!! Ik hoop op dat laatste voor Sikki en Sikkiman ook!

Ieoor, ik zette niet op van Prednison, maar sommige mensen krijgen er wel een 'plofkop' van. Is dat wat jij nu hebt of is het echt vet? Plofkop is vocht dacht ik.
    Het enige wat ik wel van de Prednison had was dat ik enorme dorst kreeg, zo erge dorst dat we mijn suikerwaardes tussendoor ff hadden laten checken aangezien prednison wel wat met je bijnierschors en dat dan weer met het suiker kan doen. Maar mn waardes waren prima.
    &kilo's aankomen: had en heb geen weegschaal ;)

Gabrielle, fijn dat je buik mooi groeit!! Super!! Bij een tweede schijnt het sneller te gaan he! Heb je het al aan veel mensen verteld?

Mia, jouw zoon slaapt dan al meer door dan mijn dochter ;)
    Zij wil niet zo vroeg al slapen. Als wij proberen haar 'netjes op tijd' in bed te leggen dan laat ze flink van zich horen dat ze dat niet wil. Daarom blijft zij elke avond gezellig met ons op tot aan dat wij ook naar bed gaan. Dan is het nog ff snel een luier en de borst en dan gaan we dus tegelijk slapen. Inslapen gaat de laatste tijd wel beter en beter. Ze heeft een poos gehad dat ze echt keihard ging schreeuwen als we haar in haar wiegje legden en dat we wel een uur haar wieg konden wiegen (en wij ons dan afvroegen hoe we dat in godsnaam moesten gaan doen als ze uit haar wiegje zou groeien en in haar niet wiegbaar-ledikantje zou gaan slapen) maar inmiddels is dat 's avonds met inslapen niet meer nodig ;)
    Lukt het kolven nog goed? Lijkt me wel pittig, ben je met elke voeding dubbel zo lang bezig: eerst uit de borst en dan uit de fles. Heb zaterdag voor het eerst een hele dag gekolft (was weg van 07.30 tot aan 21.55 uur ;)) en dat vond ik best irri.
    Wanneer gaat hij voor het eerst wennen?
    Mijn meisje zal volgende week moeten... SLIK!

Lindinha, nog contact met het ZH opgenomen? Wel doen hoor als het nodig is!!! Beebje en jij zijn te belangrijk!! :)

Sabrien, een baaldagje tussendoor mag hoor! Zeker als je er nog een pittige blaasontsteking bij hebt zitten!
    Las ook iets over een KS in de reactie van iemand anders. Ik kon het niet in jouw berichten terugvinden. Zal het wss een KS worden??

15. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ff snelle reactie van mij... lig weer in het ziekenhuis, ben gisterochtend weer opgenomen. Net nadat ik mijn berichtje gister getypt had, ging ik naar de wc en had ik weer helder rood bloedverlies met stolsels, schrok er best wel van eigenlijk. Dus wij gelijk naar het ziekenhuis gereden en moest weer blijven voor de zekerheid. CTG is elke keer goed, met de kleine en met mij gaat het goed. Komt waarschijnlijk elke keer door de placenta omdat ie zo laag ligt. Maar goed, vandaag 3x 15 min lopen, morgen 3x30 minuten en dan hopelijk woensdag naar huis als het allemaal goed blijft gaan.

Moet weer stoppen, moet weer naar mn bedje...

Sikki..... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag, kom vanavond nog wel ff spieken!!

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Lindinha jeetje meis wat eng allemaal.... ik hoop dat je snel en probleemloos je 7 weken mag gaan volmaken en dan mag gaan genieten van een onbezorgde kraamtijd ;0

17. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Lindinha: dat is weer schikken meid. Maar ze houden je goed in de gaten, en gelukkig is er met de baby en jou verder niks aan de hand. Rust goed uit in het ziekenhuis, dat heb je dan mooi meegenomen. Heb je een goed boek mee?

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Dames nieuws in het babyrinth!!!!!!

19. Fenny

Fenny Lid

21 jan 2011
    67
    0
    0
    Sikke, super gefeliciteerd met jullie mooie echo!!!
    En eet smakelijk vanavond, wat heerlijk om vanavond met de mensen waar je veel omgeeft te zijn!!

Ieoor, je kent me niet, maar ik wil even tegen je zeggen dat ik voor je duim,..
    (Trouwens,..De prednison en hormonen zijn idd killing voor de lijn,.. Heel herkenbaar)

Liefs fenny

20. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hey Fenny; een nieuwe lotgenoot zie ik.
    Gezellig!
    Maar helaas; welkom hier.
    Wat lief dat je voor me duimt.

Fijn ook dat je het herkent; tonnetje rond worden van de Prednison en meds.
    Echt niet te geloven. Smorgens gaat het nog wel, maar savonds kan mijn buik bijna voor zwanger doorgaan.
    Wanneer gaan jullie aan poging nr 8 beginnen?
    Waar? Welk protocol? Hoe zijn de vorige pogingen gegaan?
    Vertel, vertel!

Deel Deze Pagina