Sik; ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd meid. Ik ben zo blij voor jullie. Het is jullie echt gegund. Ga ervan genieten samen. Liefs, Ieoor & Ieoorman
Lindinha arme jij; wederom in het ZH. Het ZH kan het verklaren zo te horen. Maar dat neemt jouw angst niet direct weg denk ik. Wat de rest zegt; doe vooral rustig aan. Succes met de kleine stukjes lopen en ik hoop dat je dan snel weer naar huis mag. BETERSCHAP! Maartje heeft een doorslaapbeeb. Wat goed. Wat zalig moet dat zijn. Weer aan het werk; bah. 4 dagen werken schrijf je? Dat is veel zeg. Kun/mag/wil je bij je huidige baan niet minder werken? Wat voor werk ben je aan het zoeken? Gabrielle jij krijgt ZP rust zo te lezen. Wat zalig. Ik wou dat ik dat ook wat meer had. En je buikje lekker aan het groeien. Wat leuk! Sil heb je nog nagels over meis? Taartbeurs; ik weet nog niet zeker of ik ga. Ben jij er al vaker geweest? Ik ben een beetje bang om heul ver heen en weer te rijden, en uiteindelijk alleen met een paar nieuwe uitstekers thuis te komen. En heel eerlijk gezegd; ik heb deze maand al voor meer dan 200 euro aan marsepein taart spullen gekocht; dus eigenlijk moet ik even ophouden met kopen Mia jij bent druk volgens mij. Gaat ie goed? En Sabrientje; hoe is het met jou en beeb in buik?
ik ben bang, zenuwachtig, nieuwsgierig en een emotioneel wrakje aan het worden. Vrijdag testen. Wat Gabrielle schreef; tic, tac..... inderdaad; zo voelt het echt.
En als laatste; Maartje; Ik weet niet. Het kan ook wel wat vocht zijn. Maar het voelt opgeblazen. Mijn buik is echt keihard als ik er met mijn vinger in por. Opgeblazen ben ik.
Hi ieoor, Wij zijn net als Sikke al een poosje in Gent aan de gang en inmiddels ook met poging 8 bezig.( hyper) Morgen hebben we de eerste follikelmeting. Dit is de 5e poging in Gent nadat we in Ned.na 3 mislukte keren uitbehandeld waren. Helaas zijn er al 13 emmies terug geplaatst en zijn we nog nooit zwanger geweest. Hopelijk hebben we net als Sikke ook een keer zo'n mooie "Belgische gelukstreffer". Ik duim met je mee hoor,.. Ennuh,.. Een opgeblazen gevoel zou wel eens een heel goed teken kunnen zijn hoor!! Liefs fenny
Oh,.. Dat vroeg je ook nog,.. Hier de chemische mix en plan van aanpak : Deca, mpur,pred,asprine,AH,en heavy loading. Icsi 1: 5 eicellen,3 bevrucht, 1 emmie 3cellig/slecht dag 2 Icsi 2: 4 eicellen,1 bevrucht, 1 emmie 4cellig/matig dag 2 Icsi 3:10 eicellen,1 bevrucht, 1 emmie5cellig/slecht dag 3 Icsi 4:8 eicellen, 6 bevrucht, 2 emmies 6 en 7 cellig/ redelijk dag 3 Icsi 5:9 eicellen, 7 bevrucht, 2 emmies 4 cellig/ redelijk/goed dag 2 Icsi 6:11 eicellen,6 bevrucht, 2 emmies 4 cellig redelijk/goed dag 2 Icsi 7:18 eicellen,10 bevrucht,4 emmies 4 cellig goed/excellent dag 2 Van al die keren zijn er ooit 2 cryo's ontstaan, maar deze zijn beide niet goed ontdooid en helaas niet terug geplaatst. Gr. Fenny
Sikki, had je in het babyrinth al gefeliciteerd , wauwwwww!! Wat is het toch een wonder zo'n mooi lief klein knipperlichtje. Wat is jullie dit gegund zeg, wat een heerlijk moment. Dit zal je nooit vergeten en koester je vast je leven lang!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ben ik blij voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GENIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gabrielle, wat fijn dat alles goed is. Jullie mannetje groeit dus goed in je buikje!! Wat heerlijk! Geniet er lekker van! Ieoor, ik duim zoooooooo ontzettend mega hard voor jullie (mijn duimen doen er pijn van) . HET MOET!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat ontzettend spannend he die laatste dagen.......... Mijn lief vriendinnetje heeft gisteren een mooi ontdooide cryo teruggeplaatst gekregen 9-cellig ...Kreeg echt buikpijn bij de gedachte dat ze nu 2 weken moeten wachten, brrrrrrrrrrrrrr. wat is dat toch altijd spannend!! Fenny, wat hebben jullie al een hoop ellende achter de rug . Wat vreselijk oneerlijk is het toch...... Heel veel succes met de FM vandaag. Duim voor jullie!! Lindinha, jeetje wat laat je me schrikken...... och gossie lig je weer in het ziekenhuis. Hopelijk mag je morgen weer lekker naar huis, wat vreselijk iedere keer die bloedingen. Hopelijk stopt dat nu dat je weer lekker verder kan gaan genieten. Weet je al meer over eventuele KS? Dikke knufffffffffffffffffffffffffff Silvia, haaiiiiiiiiiiiiiii Maartjemama, over 2 weken weer werken.... Slikkkkkkkk........ Hopelijk vindt je snel een leuke baan waar je je helemaal prettig bij voelt. Wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie meisje! En die vakantie klinkt heerlijk, maar denk dat ik beebje ook niet zo lang achter kan laten. KS hoort denk ik bij Lindinha's verhaal! Mrs. MamaMia, Hoe is het bij jullie met jullie prachtig kereltje? Hoe was het met de prikjes gegaan? Met mij en beebje alles goed , we worden nu wat strenger gecontroleerd i.v.m. het weinige vruchtwater. Iedere week CTG en controle en volgende week nog een echo gepland. Gisteren ben ik ook nog voor CTG geweest en alles was goed, beebje schopte bijna het CTG apparatuur van mijn buik hihihi... Ook nog effe snel een echo bij gyn gehad en kindje ligt mooi rondom in het vruchtwater. Geeft me wel een heel fijn gevoel dat ze ons goed in de gaten houden!!! A.s. vrijdag mogen we weer op controle komen, helemaal fijn!! Nog 3 daagjes werken en dan heerlijk gaat mijn verlof in. Vindt het zo onwerkelijk nog, had vanmorgen in de auto ook een traantje moeten laten dat ik toch echt moeder ga worden. Kan het soms nog steeds niet geloven. Oh ja met blaasontsteking gaat het wat beter, ben nog aan de AB tot vrijdag. Heb er wel flink wat harde buiken van gehad maar dat neemt gelukkig weer wat af nu. Dikke kussss voor iedereen!!!
Effe een kopietje uit het babyrinth. Het is zo onwerkelijk... En angstig tegelijk... Zo bang om dit weer kwijt te raken. Gisteren in Gent was zenuwslopend. Siklief viel van de spanning bijna flauw in de wachtkamer. Wachten, wachten, wachten. Vreselijk! Hebben we ook nooit eerder in Gent gehad, maar er kwam een spoedgeval tussen. Tja, kan gebeuren. Toen we binnen kwamen zei ze gelukkig wel direct, laten we snel kijken! En je zag gewoon gelijk het hartje heel stevig kloppend. Ze hoefde er niet eens voor in te zoomen om dat te kunnen zien. Vruchtje was ook perfect op grootte, namelijk 5 mm en dat zou overeenkomen met 6 weken en 5 dagen. Verder zei ze dat het heel mooi was ingenesteld. Geen bloedingen oid te zien. Van een tweede vruchtje was trouwens niet te zien Ik vind het ook niet heel erg hoor. Liever 1 en een goede zorgeloze zwangerschap, dan de risico's van een tweeling. Op Sil na hoor ik namelijk alleen maar horror verhalen na IVF/ICSI. Ze vroeg waar ze ons dossier naartoe kon sturen of dat we nog een echo in Gent wilden. En dat willen we wel graag, dus over 3 weken gaan we weer bij haar kijken! Verder blijf ik gewoon doorgaan met de medicatie tot in ieder geval 12 weken. Normaal kun je stoppen met de bollen bij hartactie, maar zij wilde toch liever dat ik nog even door ging. Voor het geval dat... Met de prednison en fraxiparine moet ik trouwens doorgaan tot 12 weken en daarna mag ik van haar in 1 keer stoppen. De dosering is dusdanig laag dat dat geen kwaad kan. Wel typisch, want ik weet dat Maartje heeft afgebouwd. Maar Gent werkt al jaren met prednison en daar doen ze het schijnbaar in 1 keer bij deze dosering. Ik heb net ook even naar ons streekziekenhuis gebeld en daar heb ik donderdag een vroege termijn echo (bij dezelfde arts die hopeloze gevalletjes wegstuurt en mijn uitgangsecho heeft gedaan ). Siklief wil namelijk liever bij een gyn onder controle blijven. Gisteravond bij de familie geweest en al hele lieve cadeautjes gekregen. Zo bijzonder! Ik heb trouwens de echo in mijn album staan! Alleen voor vriendjes Vandaag trouwens wel ziek thuis Door het wisselende de weer (overdag bloedheet en 's avonds koud) heb ik toch een griepje opgelopen. Dus maar even rustig thuis uitzieken. Sabrien, wat fijn dat ze jou zo goed in de gaten houden! Lindinha, jeetje wat een stress meid! Gelukkig is alles goed, maar toch. Eng! Nu dus het bewegen weer langzaam opbouwen en dan hopelijk weer naar huis. Ga je nu wel helemaal stoppen met werken? Fenny, goed dat je de weg naar dit topic hebt gevonden! Hier zitten allemaal meiden met heel veel ICSI ervaring en terugplaatsingen. Ik hoop zo dat deze poging voor jou het ook gaat worden! Ieoor, ik hoop zo voor jullie dat alle tekens werkelijkheid worden! Zelf ben ik niet aangekomen van de prednison. Maar iedereen zal er anders op reageren denk ik. Wel heb ik 's avonds een opgeblazener buik, dus dat klinkt goed!!! Ik duim en fik hier dagelijks voor jullie!!! Maartje, nog maar 2 weken en dan alweer werken Jeetje, wat gaat de tijd snel! En op vakantie? Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat jij dat helemaal niet kunt Jij bent zo verliefd op je meisje en ziet nu al tegen het werken op. Volgens mij brengt het alleen maar stress, juist omdat je dan ook ver weg bent. Het lijkt mij nog te vroeg. Ik zou het denk ik ook niet kunnen hoor! Gabrielle, lekker gestaag aan het doorgroeien. Goed zo Mia, mannetje binnenkort al naar het dagverblijf! Jeetje, bij jou gaat het ook al zo snel! Wanneer is het zo ver? En wanneer jij weer aan het werk? Dikke SMAK voor jullie allen!!!
@Sabrien: fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt. En wat een schoppert heb je, hij ligt vast wel lekker in dat vruchtwater te spelen @Mia: succes met zoeken naar een kortere en leuke baan. Het si fijn als je het eerste jaar minder kan werken en meer bij je meisje kan zijn! @Fenny: wat een verhaal, alle respect voor al je bloed zweet en tranen. Ik hoop dat het je dit keer gegund wordt! @Ieoor: kun je een paar daagjes niet heel druk zijn met iets heel belangrijks? Even je aandacht op iets onbenulligs vestigen. Brrrr.... @Sikki: nogmaals, hier ook gefeliciteerd!!!!! )))))) @ego: over 10 dagen weer controle. Ik kan niet wachen. Al word ik weer een beetje zenuwachtig; zal alles nu wel goed zijn op de echo?
Ieoor denk/fik/duim/klaver voor je!!!!!! Hoop dat jullie vrijdag een heerlijke knaltest in handen hebben!!!! SMAK
Hallo! Ja, weer druk gehad hier... En nu ik het nachtelijke kolven er uit heb gegooid heb ik ook minder tijd om uitgebreid te ZP-en. Maar ik spiek wel af en toe (tijdens het voeden) op mijn telefoon dus ik rkijg alles mee maar heb niet altijd een momentje voor een reactie. Sikki:VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!! een hele mooie echo hoor Ik denk dat de waarzegster echt gelijk gaat krijgen En ik zou ook blij zijn met "maar" eentje. Twee brengt veel meer risico's met zich mee en ook dubbel zoveel stress en dat laatste heb je wel even genoeg gehad de afgelopen jaren. En niet iedereen is zo goed als Silvia Nu dus proberen te geniete, maar ik weet hoe moeilijk het is. Het begon bij mij pas werkelijkheid te worden na een week of 14. De grootste stress momenten waren toen ook voorbij. Want wat je zegt: "zooooo bang om dit te verliezen", dat is ook zo. Je bent nu zo ver gekomen en het mag absoluut niet mis gaan. Maar daar gaan we ook niet van uit. Deze kleine meid (ja, dit wordt echt een meid) blijft gewoon lekker zitten Veel sterkte met deze verlengde wachtweken en probeer ook te genieten! Ieoor, voor jou is het nog steeds mega spannend.... Vrijdag is dé dag. Vandaag al woensdag.... Hmmm, nog niks roods gespot? Dat gaat dan wel erg goed! Op hoeveel dagen na TP zit je nu? Jij moet gewoon de volgende zijn meid. We duimen, hopen, fikken en klaveren ons rot hier. Kaarsje brandt al de hele dag Lindhina, jij dus weer in het zh Gelukkig ben je er redelijk nuchter onder, maar het is gewoon niet leuk. Ik hoop dat je snel naar huis mag. Hoewel je hier niet meer bent geweest, dus ik ben bang dat je er nog in ligt. Weet je al meer over de bevalling/ keizersnee? Veel sterkte en doe het rustig aan. Gabrielle, even wat ZP rust, ja, dat is ook heerlijk! Ik ben trouwens niet degene die op zoek is naar een andere baan, dat is Maartje Maartje, op vakantie? Ik denk niet dat je dat trekt Ik zou het in ieder geval niet kunnen. En als ik al weg zou gaan zonder beeb dan zou ik met Mia-man weg willen. Ik ben bang dat ik thuis te veel zou missen als ik alleen met een vriendinnetje zou gaan. maar mocht je wel besluiten te gaan dan wens ik je natuurlijk alle plezier! Succes met het zoeken naar een baan! Het is niet leuk als je nu terug moet naar een baan die je liever niet hebt. Ik hoef gelukkig pas eind november te beginnen, maar ergens heb ik er ook wel zin in. Niet dat ik nu al zou willen beginnen hoor. En de kleine man gaat begin november al 1,5 dag naar het KDV, dus dan kan ik me helemaal voorbereiden op het werk. Oh Ieoor, nog evenover die Prednison: veel mensen worden er dikker van en krijgen dan zo'n pafferig hoofd. Volgens mij hou je dan ook meer vocht vast. En veel mensen worden er erg actief van, ik weet niet hoeveel taarten jij al hebt gebakken? Sabrien, wat fijn dat ze je nu beter onder controle houden, dat geeft wel veel meer rust! En ook mooi dat het goed gaat met de blaasontsteking. Laat die maar lekker weg zijn als je straks gaat bevallen Fenny, jij hebt ook al zo'n mega lange weg voor een beebje afgelegd ik hoop dat je hier wat steun kan vinden. En ik hoop dat Gent ook wonderen voor jou kan brengen! Veel succes! Loesie, jij bijna de echoooooo! Nou, ik stop, er komt weer eens kraamvisite. Tot snel lieverds!
Hallo mädels, Ik ben weer thuis! Mocht vanmiddag om 15 uur naar huis en ben zo blijom weer thuis te zijn. Eindelijk weer mneigen bedje en spulletjes (lees: internet). Ben wel bang om weer een bloeding te krjgen, want doen moet ik misschien de komende weken in het ziekenhuis blijven tot de bavalling.... En dan is 8 weken best lang nog. Maar we gaan van het positieve uit en hopen dat alles nu goed blijft gaan. Ik krijg trouwens een geplande keizersnee met 39 weken, dat gaan ze nu inplannen. Heb over 3 weken weer echo en hopelijk hoor ik dan wanneer het zal worden en wie het gaat doen. Heb gevraagd of mn eigen gyn het kan doen maar heb al ff op de afdeling geinformeerd of hij dan dienst heeft op de OK maar dat is helaas niet het geval, dus zal wel andere gyn worden. ik stop trouwens nu al helemaal met werken. Sikki.... Had ook al in babyrinth gereageerd, maar alsnog gefeliciteerd met jullie kleine meid.... Jaja ik denk ook dat het een meisje wordt. Die waarzegster gaat gewoon gelijk krijgen! Ieoor, wat is het spannend voor jou! Duim echt voor je. Werd je vorige keren al voor testdatum ongi? Sabrien, nog 2 daagjes werken voor jou! Heerlijk! Goed dat ze je in de gaten houden. In het ziekenhuis naast mij lag trouwens een vrouw die 35 weken zwanger is en waarbij vorige week de vliezen al zijn gebroken en ook vruchtwater verliest al, maar zelfs dat gaat nog goed. Dus met jou komt het ook helemaal goed! Fenny.... Schreef jij al niet eerder op ZP onder een andere naam? Jullie ook al zo lang bezig. Trek je het allemaal nog wel? Gabrielle, jij ook lekker op weg en volgende week weer echo. Hoop dat alles goed gaat met de kleine man! Mia, jij lekker aan het genieten vanjullie knulletje. Doe maar lekker meid!
Even snel. Ieoor, vandaag 2 weken na punctie!!!! Kaarsje brandt hier nog steeds voor je!!! Lindinha, goed zo van weer thuis zijn en stoppen met werken! En nu hopen dat het bloeden niet weer begint. En keizersnee. Wist je dat al eerder? Mia, nachtkolven dus er af. Zal wel rust geven. En mannetje over een maand al naar kdv! Spannend! Hier morgen echo in streekziekenhuis. Toch weer spannend! En als alles goed is overleggen waar we onder controle blijven. Knuffel voor de rest!
Hoi lindinha, ik schrijf idd wel mee op een ander forum (daar ken ik Sikke ook met name van) maar op dit forum ben ik nog niet zo lang bekend, ook niet onder een andere naam. Het is hier reuze gezellig, jullie lijken allemaal echte vriendinnen van elkaar moet ik zeggen.( Voelt in het begin ook wat onwennig om dus maar in te haken.) Bedankt voor jullie lieve succes wensen allemaal. Sikke, spannend morgen!! Weer ff een kijkje nemen,.. Leuk!! Ieoor, hoest met je? Vrijdag komt nu goed in zicht hè,.. Duim duim Vrijdag reis ik voor de laatste follikelmeting naar Gent, zal dan wel horen wanneer ik een punctie kan verwachten. Afgelopen dinsdag waren er ongeveer 14 follikels van circa 14 MM te zien.we spuiten hier dus nog even vrolijk door. Gr. Fenny
Lieve Ieoor! Ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat!! Vandaag weer een kaarsje voor jou en 1tje voor mijn zus die vandaag geopereerd wordt! Ze gaan een cyste weghalen bij haar eierstok en haar urineleider wijder maken en eileiders doorspuiten! Ze is zo bang dat ze na de operatie te horen krijgt dat ze iets weg hebben moeten halen en dat ze nog maar heel moeilijk kinderen kan krijgen....zo zielig... Lin, fijn dat je weer thuis bent!! En heeeeeeeeel goed voor jullie zorgen he?! Hier, eindelijk morgen de echo! Liefs
Sikki, vandaag weer babyspieken he? Joehoeeeeeee , veel plezier met het kijken naar jullie wondertje! Wauwwwwwwwwwwwwwww.... Hoe voel je je verder, krijg je al last van kwaaltjes? Loesie, jullie morgen de eerste echo. Spannend hoor!!!!!!!! Alvast heel veel succes! Duim voor operatie zus vandaag!!! Ieoor, morgen D-day.....brrrrrrrrrrr heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes. Ik duim, fik, klaver voor jullie!!!!!!!!!!! knuffffffffffffff Lindinha, lekker weer thuis!!! Verstandig niet meer te gaan werken, nu dus ook lekker zw-verlof!!!! HEEEEEEEEEERRRRRLIJJJJJJJJKKKKK!!! Hopelijk is het nu gedaan met de bloedingen en kunnen jullie verder gaan genieten van de laatste weekjes. Whoeiiiiiii week 39 wordt jullie kindje geboren, SPANNEND!!!!!!!!! Gabrielle, alles goed met jullie mannetje? Jullie hadden deze week toch ook een echo he? Fenny, je voelt je vast snel thuis hier!! Heel veel succes morgen alvast met de FM, wat ontzettend spannend!!!!!! 14 follikels mooi hoor!!!!!!!!!!!!!!! Mia, nog lekker even verlof dus, heerlijk van genieten met jullie mannetje! Heb je nog nieuwe foto's in je album geplaatst? Gisteren een drukke en emotionele dag gehad....... intake kraamzorg gehad, errug gezellig en leuk met die mevrouw gekletst. Voelde zo onwerkelijk alsof het helemaal niet over mij ging?!?!?! 's Avonds informatie avond over bevallen in het ziekenhuis, wel interessante dingen gehoord. Maar vindt dat ze het allemaal ook wel erg dik erop leggen zeg maar, ik hoef het allemaal niet te weten in details. Ik zie het wel en laat het op me afkomen, kindje moet er toch uit toch ? Ben er ook totaal niet zenuwachtig voor, hoop alleen maar dat met het kindje alles goed gaat. En dan vandaag mijn laatste werkdag voor het zw-verlof, heb vanmorgen ook al een traantje gelaten................ mijn laatste werkdag met ons mopje in mijn buik. Als ik volgend jaar terugkom is hij/zij al weer 3 maanden. Moeilijk voor te stellen allemaal. Morgen weer controle in z'huis, CTG en controle bij arts echt fijn dat we zo goed in de gaten worden gehouden, geeft echt een heel fijn gevoel!! Fijne dag!!!!!!!!!!!!!!!
Goede morgen! Sikki, vandaag weer een glimp opvangen van jullie wonder: joehoe Geniet er van en probeer je te realiseren dat dit werkelijkheid is Lindhina weer thuis uit het zh: heel fijn hoor! Maar wel rustig aan doen hoor, je laat ons iedere keer schrikken! Sabrien wordt lekker goed in de gaten gehouden, mooi zo! En wat betreft die bevalling: inderdaad geen zorgen over maken want het is toch bij iedereen en elke beeb weer anders. Ik heb het ook maar over me heen laten komen en dat ging prima. Je kan er toch niks aan veranderen op dat moment. En de laatste werkdag alweer.... Gek hè. Ergens ga je dat ook wel een beetje missen hoor. Ik vind het moeilijk om te accepteren dat alles zonder mij gewoon verder gaat. Hoezo controlfreak Maar lekker kneuteren met het mannetje is ook heerlijk hoor! Ik heb nog geen nieuwe foto's in het album, maar ik zal eens kijken wat ik kan doen. Hoe is het met Urby trouwens? Ben benieuwd hoe hij straks gaat reageren op jullie wonder. Loesie, jij morgen beebje kijken: joehoe! Hopelijk gaat alles nog goed. Ben je deze keer minder nerveus als bij S? Fenny, dat klinkt goed zoveel follikels! Hopelijk zitten ze ook vol met goede eitjes die bevrucht willen worden We duimen, fikken en hopen ook voor jou. Is van jullie uit ver naar Gent? Ieoor....... Laat alsjeblieft even iets horen! Ik maak me zorgen om je omdat je gister niks meer hebt geschreven. Is het een vertsandige ZP-rust of heb je toch iets naars gespot? Oh, ik word er helemaal zenuwachtig van. SUCCES!!!!!! *duim, fik, hoop, klaver* Gabrielle, jij ook snel weer een echo? Heel fijn! Maartje, ben jij ook zo verstrooid sinds je beeb er is? Ik schrijf afspraken verkeerd op in de agenda, ik vergeet ingrediënten voor het avondeten als ik boodschappen doe en ik laat alles vallen Tijdens de zwangerschap had ik nergens last van
Hallo dames, @Ieoor: allereerst jij.... ik duim me nog steeds rot hier. Adem en uit en hou het vol tot morgen. Spannend!!!!!!!! @Loesie: hoe is het met je zus gegaan? Wat een ingewikkelde peratie lijkt me dat. Veel sterkte ermee. @Mia: lekker verstooid bezig zijn, wat kan het jou schelen. Als je maar goed vor jezelf, Miababy en Miaman zorgt, dan komt het vast weer goed @Sabrien: joehoeeeee, geniet van je verlof, meid. Het is toch lekker om wat tijd vrij te heben voor jezelf en jezelf goed voor te bereiden op de bevalling. En er wordt goed voor je gezorgd, dat is ook fijn. Ik kan me voorstellen dat de intake met kraamzorg zo emotionel was... Ik zal dat hier missen, denk ik. (ik heb volgende week pas een echo) @Fenny: ik ben hier ook relatief nieuw op de lijst. Het is idd een warm bad hier, alleen maar zeer betrokken meiden, ook al heb ik met geen een verder contact. Dus nogmaals, welkom! @Sikki: en, hoe was de echo vandaag??? @Lindinha: fijn dat je weer thuis bent? Moet je wel veel rust houden, of valt dat mee? Werk je eigenlijk nog veel? Spannend, de laatste 8 weken, ik hoop dat ze wat zorgelozer zullen zijn dan de afgelopen dagen. Nieuwsgierig: op wat voor indicatie krijg je een KS? @Maartje: sorry, jij dus succes met zoeken naar een andere baan @ego: ik denk nu al een week at ik de baby voel. Dat vond ik veels te vroeg, met 14 weken, maar nu denk ik toch steeds meer dat het wel zo is. Vandaag precies 15 weken, we gaan nu echt richting de helft. Van het weekend heb ik een hele doos met positiekleding van een vriendin gekregen, super leuk. Bijna alles past, en er zaten hele leuke dingen bij! En er zat ook een feestjurk bij, en laat ik nu aanstaande zaterdag een feest hebben . Volgende week dus controle en echo. Ik vind het toch stiekem spannend, zeker na de laastte ervaring. Maar ook wel leuk, kijken hoe de baby het doet. Helaas heb ik weer traantje moeten laten vandaag. Op de zwangerschapslijst heeft iemand de baby verloren met 18! weken. Pffff... Je bent er nooit zeker van, helaas, ook niet na 12 weken... Wat een verdriet!
Gabrielle, ik krijg een KS omdat mijn placenta vlak langs de uitgang loopt en er te veel risico is op een bloeding bij een natuurlijke bevalling, waardoor ikzelf en de baby in gevaar kunnen komen. Vandaar de KS.... Kan goed zijn hoor dat je de baby al voelt, ik voelde 'm voor het eerst met 17 weken. Maar mn ziekenhuiskamergenootje voelde haar baby ook al heel vroeg met 13/14 weken ofzo. Dus kan best. Sikki, hoe was de echo vandaag??? Ieoor, hou je het nog vol meid, of toch al stiekem gestest vandaag?