Lieve gabrielle Huill om je verhaal. Wat een onmenselijke keuze.. En voor je dochter ook zo moeilijk. Nogmaals veel sterkte! Sikki vandaag!!! Fenny dank je! "fijn" minder last maar snap je ook. Sterkte komende week. Duimbidklaver! Ieoor red je het allemaal?? Mia lekker druk? Lindinha gaat alles goed met jou en Sven? Hier vandaag terugplaatsing van twee emmy's.
Gabrielle, alles is al gezegd en ik sluit me aan bij de rest: wat een verschrikkelijke en onmogelijke keuze moeten jullie maken Het is zo oneerlijk dat je zo lang moet wachten en zo hard moet knokken voor een wonder, dan denk je dat je er bent en dan overkomt je dit... Maar als ik je verhaal zo lees vind ik dat jullie erg sterk zijn samen, heel knap hoor. Ik wens jullie héél veel sterkte toe samen. Mega dikke groepsknuffel! Ieoor, hoe is het met jou? Misselijk? "Gewoon"wat verkeerds gegeten? Of heb je last van die cyste? Ook een knuffel voor jou hoor! Fenny, hou je het een beetje vol? Ik snap je gevoel wat betreft die late overstimulatie, maar het zegt allemaal niks. Net als wel of neit iets voelen. Kijk maar naar Sikki, die voelt nog steeds bijna niks en ikzelf voelde de bewuste poging ook niks. Ik was er heilig van overtuigd dat het mislukt was. Maar goed, allemaal mooie woorden maar als je in die ellendige wachtweken zit heb je er toch niks aan. Het enige dat je dan wilt is dat de tijd een beetje voorbijvliegt. Dus: heel veel sterkte met wachten!!! Wij duimen, hopen, fikken en klaveren door hier. Alexandra, jij gaat vandaag de wachtweken in.... spannend! Ik duim, hoop, fik en klaver hier ook voor jou hoor! Hopelijk krijg je twee mooie emmies terug. Sikki, voor jou weer een mooie dag vandaag, want jij gaat je beebje weer bewonderen Heel veel plezier en ook succes want het blijft toch spannend... En zoals ik al zei: ik had ook bijna nergens last van. Ietsje meer moe, de eerste paar weken wat meer honger en twee keer tijdens het koken het gevoel gehad dat ik wat minder zin had in eten, maar misselijkheid was het niet hoor. Oja, ik had het ook een beetje koud, maar het was november/ december dus of dat een symptoom was Lindinha, hoe gaat het met jullie? Maartje zei dat je ergens anders je verhaal had gepost? Kan je het even copy-pasten naar ons forum? Ben erg benieuwd hoe het gaat/ is gegaan. Hopelijk doet jullie mannetje het ook goed. Sabrien, MP!!! Of denk je dat je lekker overtijd gaat? Want dan mag je je nog wel heel vaak hier melden Hoe is het gegaan bij de controles? Fijn hoor dat je goed in de gaten wordt gehouden. Maartje, ik ben ook benieuwd wat jij gaat doen met die mooie dochter van je als je weer gaat werken. Misschien heb je het al eens verteld, maar ik ben nogal vergeetachtig de laastet tijd, sorry Gaat alles goed met haar? Slaapt ze al goed door? Mijn manneke heeft er nog steeds moeite mee helaas. Het ging even 3 dagen goed maar daarna was het weer mis. Hij wordt toch rond 4 of 5 uur wakker. Een uurtje later was net iets mooier geweest... Anna, mocht je nog meelezen af en toe, weet dan dat ik ook nog steeds aan je denk. Knuffel! Nou, maandag mag het mannetje het weer gaan proberen bij het KDV, amar ik heb er een hard hoofd in. Hij kan gewoon erg slecht tegen de drukte en herrie. Maar ja, daar zal hij toch echt aan moeten wennen Eerst maar eens genieten van eht mooie weer dit weekend, hopelijk doen jullie dat ook allemaal!
ff kort... Met de kleine man gaat t goed, met mij wat minder momenteel... lig toch nog in het zks... met een klaplong... Mn verhaal staat bij topic Verlengde wachtbankje... sorry ff geen puf om te knippen plakken. Vond t beetje ongepast om mn verhaal hier te posten ivm slechte nieuws v Gabrielle.
Alexandra en Sikki, hoe is het gegaan vandaag? Gabrielle, dikke knuffel! Ook voor jou Ieoor! Lindinha, ik heb je verhaal even opgezocht. Ik begrijp dat je hier geen blij nieuws wilde posten, lief van je. Maar toch hoort jouw verhaal ook bij dit topic... Fijn dat het goed gaat met Sven! Gelukkig geen klein manneke. Met jou gaat het dus nog niet echt goed Hoe kom je nu aan een klaplong? Is dat een gevolg van de keizersnee of staat dat er totaal los van? Jeetje, ik schrik er van. Gelukkig ben je nog wel dicht bijje manneke (ja, ik probeer een lichtpuntje te zien). Ik wens je heel veel sterkte en beterschap! Had je trouwens nog advies nodig over een kolf? Ik heb de Medela Freestyle gekocht. Niet goedkoop maar werkt wel erg goed! Werkt met een accu en dat is erg fijn, hoef je dus niet telkens bij een stopcontact te zitten en zo. Hij kan ook hands ree maar dat doe ik niet zo heel erg vaak. Het werkt wel maar je kan toch niet zo veel doen. Je kan bv wel in de ochtend je haar föhnen of je make-up op doen of zo, maar je kan niet bukken. Ik vind het hands ree gebeuren een beetje onstabiel, maar dat kan ook aan de maat van mijn boobs liggen Ik ga nog tot volgende week door met kolven en dan bouw ik af. Na drie maanden alleen maar kolven ben ik er helemaal klaar mee! Sterkte!
Alexandra had ik jou al gefeliciteerd met 2 emmy's im bauch? Misschien heb je het al geschreven en heb ik het niet gezien.... Maar wat is er eigenlijk met de 3e emmy gebeurd? Konden ze die alsnog invriezen (volgens mij kan dat niet, maar je weet het nooit). En emmy nummer 4 was wel direct de vriezer in gegaan toch? Ik ga voor je duimen.
Mia, lief dat je zegt dat mijn verhaal hier ook hoort, maar soms dan gaan andere mensen even voor en in dit geval vond ik dat Gabrielle haar verhaal net iets belangrijker was dan die van mij. Maar dan nu die van mij.... Eerlijk gezegd zit ik er momenteel helemaal doorheen. Lig dus nog steeds in het ziekenhuis omdat ik van de week een klaplong heb gehad, kwamen ze gister achter. Had al een paar dagen beetje drukkend gevoel op de rug, alsof ik spierpijn had. Dacht dat het vd KS was, maar druk op mn borst werd ook niet minder en had zo'n raar gevoel elke keer bij mn rechterborst. Dus toch maar aangegeven bij arts. Die wilde voor de zekerheid toch maar een longfoto laten maken. Dacht eerst dat het misschien door de borstvoeding kwam, maar lactatiekundige gaf aan dat dat niet gebruikelijk is. Dus toch maar foto laten maken en toen zagen ze dat ik een (kleine) klaplong heb gehad. Net weer een foto gemaakt, dus ben benieuwd of het verslechterd, stabiel of is verbeterd. Moet nu wachten op de arts, maar duurt zo ellelang in het ziekenhuis.... Verder heb ik het heel erg moeilijk met hoe het allemaal gegaan is. Het feit dat ik al met 32 weken bevallen ben, mn zwangerschap niet uit heb kunnen dragen. Ik was eigenlijk nog helemaal niet klaar met het zwanger-zijn. Daarnaast hebben we natuurlijk toch zorgen om ons ventje en de hele KS moet ik verwerken. Op zich is de KS goed gegaan, maar het is echt heel ingrijpend allemaal. Daarnaast heb ik ook nog elke keer diarree, waardoor ik niet bij Sven mag. En ik mis hem zo.... wil zo graag weer ff met hem zitten, maar is te riskant dat hij ook ziek wordt en dat kunnen we er niet bij gebruiken, dus mag niet bij hem komen en hem aanraken. Net heeft de verpleegkundige van de couveuse-afdeling hem heel even gebracht met couveuse en al voor 5 minuutjes, zodat ik hem toch eventjes kon zien. Dat was echt fijn. Lekker opbeurend verhaal weer he... voor zo'n stralende herfstdag...
Telephatie Lindinha. Ik was net je verhaal aan het zoeken en lezen op het verlengde wachtbankje. Nu ga ik je tekst hier lezen.
Lindinha wat heftig allemaal zeg. Lief dat je aan Gabrielle dacht. Maar ook jouw verhaal mag er hier zijn hoor. Ik denk dat ik het wel begrijp wat je zegt; dat je nog niet klaar was met zwanger zijn, en dat je de zwangerschap niet helemaal hebt kunnen uitdragen. En ook dat van die keizersnee begrijp ik wel. Ik weet van mijn zus dat die uiterst teleurgesteld was dat ze het niet 'zelf had mogen/kunnen doen'. En natuurlijk de lichamelijke beperking die je de eerste 6 weken hebt na een keizersnede. En dan ook nog een klaplong. Wat bizar. Weten de artsen waar dat dan ineens vandaan komt? En nu voor jou het ergste; je mag niet eens heel de dag bij je eigen zuurverdiende kleine ventje. Ik snap dat je verdrietig bent. En je man; die wist denk ik ook niet wat hij hoorde toen je hem belde dat hij naar het ZH moest komen omdat je weeën had. Hoe gaat het met hem? Heel veel beterschap en sterkte voor jullie alle 3. Liefs,
Hele onbelangrijke vraag misschien Lindinha; maar waren jullie al helemaal klaar met het kamertje van Sven?
@Lindinha: lief dat je aan me denkt, maar je verhaal mag hier ook zijn. Positieve verhalen hebben we allemaal nodig! Ik hoop dat je snel beter bent, en dat je meer bij Sven mag zijn. Dat je nog niet bij je baby mag zijn, dat lijkt me verschikkelijk!
Ieoor, ja het kamertje is helemaal af, die hebben we de paar dagen dat ik thuis was helemaal afgemaakt, alle kleertjes gewassen etc... alsof ik aanvoelde dat ik niet meer thuis zou komen ofzo. Ik vind het heel knap dat je begrip kan opbrengen voor mijn verhaal. Juist omdat jullie ook zo graag zo'n kleintje willen en het nog niet is gelukt. Echt respect lieverd! Ik had me ook voor kunnen stellen dat je zoiets had van: wees blij dat je een kind hebt.... Een klaplong kan iedereen krijgen, maar het kan ook in de familie zitten. Mijn broer heeft het vorig jaar gehad en mijn moeder heeft het ook al een keer gehad, dus kan best zijn dat het genetisch is. Nog steeds geen arts gezien.... Ja dat ik mn kleine kereltje niet de hele dag kan zien en vasthouden dat is echt zo moeilijk. Wil hem het liefst alleen maar knuffelen en vasthouden, maar dat kan gewoon niet. Ik weet dat dit het beste voor hem is, maar mijn gevoel strookt niet met mn verstand. Eindelijk hebben wij ook een kindje en dan kan ik hem niet eens lekker vasthouden. Maar onze tijd komt... daar hou ik me maar aan vast. Hij doet het verder hartstikke goed, is een tevreden kindje, slaapt lekker veel en komt elke dag een beetje aan. Dus eigenlijk alleen maar positief. Met manlief gaat het op zich wel goed. Hij is ook wel heel erg moe van het heen en weer rijden naar het ziekenhuis en thuis ook nog alles regelen. Dat vind ik wel heel erg sneu voor hem, dat hij alles moet doen en ik niks kan. Toen ik hem 's nachts belde dat ik weeën had, schrok ie uiteraard. In alle haast was ie ook nog zn fototoestel vergeten. Ook niet echt aan gedacht dat we echt gingen bevallen. Gelukkig heeft ie via zn tel. een aantal foto's kunnen maken van de KS en op de afdeling hebben ze ook een fototoestel waar ze de foto's direct van kunnen printen. Dus die hebben we gekregen. Ga me maar eens wassen en aankleden... in afwachting van de arts of ik naar huis mag vandaag...
Gabrielle hoe gaat het met je vandaag? Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe jullie je moeten voelen nu. Ik hoop dat jullie samen (voor zover dat überhaupt kan) een beetje rust in jullie hoofdjes hebben nu jullie deze beslissing hebben genomen. Ik hoop dat jullie het een beetje trekken samen. Sterkte! Liefs,
Een dikke ik denk aan je gabrielle knuf, zo onmenselijk, zo wreed. Ik kan me niet voorstellen hoe jullie je nu moeten voelen. Lieve Lindinha wat een heftige tijd zo voor jou. Jouw verhaal mag hier ook wezen hoor. Een klaplong ook nog erbij, snap heel goed dat je er doorheen zit. Plotselinge keizersnee verwerken, toch zorgen om je mannetje. Je klaplong. Dan ben je eindelijk mama kan je het je mannetje niet eens vasthouden . Fijn dat ze de couveuse bijje hebben gereden. Kon je even genieten van je manneke. Rustig aan meis, neem de tijd om het te verwerken wat er is gebeurd. Ieoor lief dat je om me denkt. Idd twee embryootjes geteepeet. Een 9 en een 11 cellige. De derde liep wat achter in deling, die lieten ze nog 24 uur ter observatie in het lab, mocht ie het toch goed dan dan werd ie alsnog ingevroren. Hoe is het met jou? Mia pff moeilijk als je weet dat je mannetje niet tegen drukte kan en het toch moet. Wanneer moet jij weer aan het werk? Ik hoop dat je manneke langzaam aan went aan de drukte.
Lieve Lindinha, ik krijg helemaal kippenvel en tranen als ik jouw verhalen lees. Lieverd toch, wat lijkt het me vreselijk om niet docht bij je mannetje te mogen zijn. Het is idd allemaal veel te snel gegaan. Hier moet je echt even de tijd voor nemen om te verwerken. De zwangerschap zo vroeg voorbij, een ks, mannetje in de couveuse en jij mag er niet bij ivm infectiegevaar, je klaplong, enz. Wees niet te streng voor jezelf! En ik hoop dat je hier wel lekker je verhaal blijft doen. Want dat hoort hier en dat moet! En zoals je leest begrijpt Gabrielle dat ook! Knuffel voor jou!!! Lieve Gabrielle, nog een paar dagen en dan is het zo ver. Ik hoop dat jij en je man samen met jullie dochter hier goed doorheen komen. Jullie zijn in mijn gedachten! Knuffel! Mia, morgen weer een kdv oefenmoment. Ik hoop echt dat het beter gaat! Verder wel lekker aan het genieten? Hoe gaat het nu lichamelijk met jou? Fenny, de eerste week is voorbij. Nu komt de verschrikkelijkste week... Hoe gaat het met je? Wat voel je? Geloof je er in of overheersen de negatieve gedachtes? Knuffel!!! Ieoor, ook voor jou! Ik zou zo graag wat voor je doen. Maar wat? Als ik iets kan doen dan weet je me te vinden he!!! Knuffel!!! ALex, woei lekker broeden op 2 toppers!!! Sabrien, jij bent al bijna uitgebroed Maartje, wanneer moet jij er ook alweer aan geloven en weer aan het werk? Hier vrijdag een superleuke dag gehad. We hadden de echo bij de echoscopiste en dat was echt een leuk mens. Hoe anders kan dat je ervaring met het zh maken! Via de buik kon ze niets zien 'jeetje, wat veel darmen en helemaal vol met gas ' (dat verklaart ook gelijk mijn bolle buik), dus toch maar op de ouderwetse vertrouwde manier. En daar was gelijk ons boontje met z'n ruim 22 mm en helemaal precies op schema! Echt heel mooi! (te zien in mijn album!) Daarna samen een taartje gegeten om het toch maar stiekem te vieren. En in heb mijn eerste positiebroek gekocht Een heule hippe chino van queen mum. Want jurkjes en rokjes gaat nog wel maar door die opgezette darmen krijg ik mijn broeken gewoon niet meer lekker dicht. Ik vond het doodeng, maar het zit wel lekker En in deze broek zie je de buik niet en kan ik het voor mijn werk nog even 3 weken verborgen houden. Verder met de echoscopiste gesproken over de combinatietest en de 20-weken echo. Toen moest ik wel even een traantje laten. Zo onwerkelijk! Morgen hebben we dan nog een laatste echo en afspraak in Gent en dan woensdag de eerste afspraak bij de gewone gyn in het zh. Dan horen we ook wanneer de 12-weken echo zal zijn. Het blijft spannend, maar we raken wel steeds enthousiaster Fijne zondag meisjes!
Fenny hoe is het meis?? Hou je het nog vol?? Denk aan je! Gabrielle ook aan jou. Wat een dagen moet je nu doormaken samen met je man en dochter. Hoe leg je haar dat uit?? Ik denk aan je! Sikki ik word zo blij van jouw berichtjes. Wat is dit je gegund! Geniet ze vandaag!
Lieve Sik, heb net ff jullie prachtige echofoto bekeken. Wow fantastisch om te zien he! Hij/zij ligt er lekker comfy bij. En je 1e positiekleding... bizar he... ik vond dat ook zo raar in het begin... IK? Positiekleding? Weird.... Fenny, nog 1 ww voor jou? Spannend meid, duim voor je! Gabrielle, meis hoe gaat het met je? Wat moet jij je vreselijk voelen en dan ook nog "moeten" wachten op het meest verschrikkelijke. Lieverd ik denk veel aan je en hoop dat jij en je man de kracht hebben om hier doorheen te komen. Ieoor, hoe gaat ie met jou meis? Ik kan me herinneren dat jullie gelijk weer door wilden gaan met een behandeling. Is dat nog steeds het plan? Hier ook weer een heftig weekend achter de rug. Heb al sinds enige tijd last van diarree, ontzettende buikkrampen (die lijken op weeën) en koortsig. Waarschijnlijk heb ik een bacterie opgelopen en het erge is dat mijn kleine ventje die bacterie waarschijnlijk ook opgelopen heeft. Hij is gister heel erg ziek geweest, ook diarree, koorts en lusteloos. We schrokken ons kapot toen ze vanuit het ziekenhuis belde... heel raar maar je haalt je gelijk de meest verschrikkelijke scenario's in je hoofd. Gelukkig is het niet levensbedreigend maar hij is wel ziek. Ze hebben hem gelijk aan de antibiotica gelegd en dat lijkt wel aan te slaan, hij heeft inmiddels geen koorts meer en lijkt iets actiever te worden in zijn bewegingen. Maar hij is nog niet de oude. We mogen wel bij hem kijken, maar absoluut niet aanraken. Zooo zielig! Verder heb ik ook besloten om te gaan praten met een maatschappelijk werker om alles een plekje te geven. Het wordt me allemaal een beetje teveel. Dus hopelijk kan hij/zij me daarbij helpen. Ik zal ff proberen of ik een foto kan plaatsen in mijn album van ons kleine ventje.
Oh Lindinha wat een schrik zeg Het zit echt niet mee zo. Goed dat je hier hulp bij hebt gevraagd, het is teveel. Knap ook van je meid. Je bent dus inmiddels thuis???? Heel veel sterkte meis, hoop dat je kleine mannetje snel weer beter wordt en alles nu voorspoedig loopt.
Jeetje Lindinha, wat vreselijk zeg dat jullie mannetje ook nog ziekjes geworden is. Het zit jullie echt niet mee, hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar vooruit en knappen jullie snel op. Heel erg verstandig dat je hulp hebt gezocht, het is allemaal niet niks wat gebeurt is de afgelopen weken!!!!!!! Lijkt me ook vreselijk als je je eigen kindje niet kan aanraken en knuffelen , wordt er echt verdrietig van... Hoe is het nu met de klaplong en naar wat ik uit je verhaal begrijp ben je wel thuis he? Zal ook wel zwaar zijn om op en neer naar het ziekenhuis te rijden, pffffffffffff....... neem je tijd om alles te verwerken en geniet van jullie lekker ventje. Heb de foto al bewonderd, wat een heerlijk kereltje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zwijmelllllllllllllllllllllllllllllllllllll......... Sikki, een mooi boontje van 22 mm whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! en je eerste positiebroek gekocht, onwerkelijk he? Geloof me er zullen er nog vele volgen hihihihi...... geniet er maar lekker van jullie hebben het onwijs verdiend!!! Vandaag dus de laatste keer naar Gent, wauw dat is pas onwerkelijk he? GENIET!!!!!! Woensdag de eerste keer naar de gyn, spannend hoor!! Bloeddruk meten, wegen zo leukkkk.... nou ja op het einde is dat wegen niet meer zo leuk .. Gabrielle, jullie zijn in mijn gedachten. Hopelijk hebben jullie snel meer zekerheid. Dikke knufffffffffff Alex en Fenny, hoe is het met de wachtbankdames? Pfffff die weken zijn zo zwaar. Denk aan jullie en duim voor jullie. Ieoor, hoe is het bij jullie? Hier alles goed!!!!!!!!! Begint allemaal een beetje zwaarder te worden, hihi krijg mijn schoenen en sokken bijna niet meer aan en heb ontzettende dikke voeten en benen. Maar het is allemaal voor het goede doel. Begin er nu wel ontzettend naar uit te zien ons mopje in onze armen te houden, mijn man kan ook niet meer wachten. Dikke kusssssssssss