Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Lieve meisjes in de achtbaan.

allereerst Gabrielle....ik denk steeds aan je en het moielijkst wat jullie ooit gedaan hebben nu aan het doormaken zijn...

Ieoor en Fenny voor jullie een dikke knuf. Het is zoooo oneerlijk..

Lindinha jeetje meid toch. wat maak je allemaal mee. Gelukkig knapt je manneke weer op en ben je in je eigen zkh (ik werk daar ;) overigens ) Hoe is t met jezelf nu? Red je het allemaal een beetje..

Loesie jou zie ik elders wel ;)

Sabrien spannend he, voorwerk.........ben zo benieuwd!

Mia fijn dat je toch zo snel op de been bent...echt wonderbloed idd.
    Heb je er in hoofd nog last van of alles een plekje

En nu ego...
    Dit weekend was een emotionele rollercoaster voor me.
    En nog steeds een beetje.
    Vrijdag wanhoop nabij wist zeker dat t mislukt was. Zaterdag hield ik het niet meer en getest, veel te vroeg natuurlijk op dag 8 na tp maar wel al 14 dagen na pregnyl. Tot mijn schrik stond er een tweede streep, ongeloof, nu al.
    Zaterdagmiddag paniek...verloor twee keer wat bruin. Wat heb ik gehuild, bang dat het alweer voorbij zou zijn, weer een miskraam.
    Maar het bleef er bij. Zondagochtend weer een test, deze was duidelijker. Zou het dan toch. In de avond weer wat bruin, slapeloze nacht tot gevolg. Test vanmorgen weer donkerder maar toch de onrust en het bange gevoel gingen niet weg, sterker nog stond stijf van de zenuwen. Immers voor mij vandaag cruciale dag, dag 10 na tp, werd ik altijd ongi of begon bruin wat uiteindelijk voorbode van miskraam was. Ochtend ging goed en vanmiddag weer een sliert bruin. Pff killing die onzekerheid. Ik werk in een zkh dus heb via het werk bloedtest op hcg geregeld. En de uitslag was 116, dat op dag 10 na tp. Er kwam een klein beetje vertrouwen, maar ik durf nog niks te hopen....ben zo bang dit ook weer kwijt te raken.
    Maar er is een positief begin en nu hopen en bidden dat het mag blijven....

2. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Alexandra??????????? WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
    Wat goed.... hcg van 116 na 10 dagen na tp... is echt keigoed!
    Ik snap je onzekerheid maar al te goed... maar dat bruinverlies kan maar zo van de innesteling komen.

Ik duim me suf voor je dat hij/zij blijft zitten!!!

PS. op welke afdeling werk je?

3. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Alexandraaaaaaaaaaaaaah, dat klinkt goed :) Maar ik begrijp je angst dus ik zal je nog niet officieel feliciteren. Toch heb ik er een goed gevoel bij hoor!!! Je had er toch ook twee terug gekregen? Wie weet is er eentje aan het loslaten en zit die andere nog lekker vast. Ik had bij 6 weken een enorme bloeding en toen bleek ons mannetje gewoon nog te zitten en was er een kloppend hartje. Ik denk nog steeds dat toen een van de twee is losgelaten. We houden goede hoop voor jou, ondanks dat je nu in zo'n emotionele achtbaan zit.
    Wel heel fijn dat je in je eigen zh even je HCG kon laten meten.
    Ik duim, hoop, fik en klaver nog even door dat deze kleine frummel lekker blijft zitten.

Sabrien, jij maakt het spannend... Ik voelde tot 41 weken helemaal niks. Toen hadden we om 16 uur een afspraak bij de gyn omdat ik de volgende dag zou worden ingeleid en toen bleek ik al 2 cm ontsluiting te hebben :( Toen heeft ze me nog gestript en vanaf dat moment voelde ik wat krampjes en gerommel in mijn buik. Om 22.45 uur braken mijn vliezen... Met andere woorden: zware MP voor jou hier!!!! ;)
    En je kan nundus ook al geen hete slippers meer aan, hi, hi. Wel fijn dat je nog een paar schoenen op de kop getikt hebt die twee maten groter zijn :D

Lindinha, jeetje, jij zit ook alleen maar in het zh. Maar gelukkig is de klaplong niet erger geworden en gaat alles goed met je manneke. Hij wil alleen dus nog niet bij je drinken, hij heeft nu al een eigen willetje ;)
    Hoe gaat het met het kolven? Komt het allemaal op gang? En heb je al een kolf gekocht?
    Ik hoop zo dat jullie manneke snel mee naar huis mag, dat jij je beter voelt en dat jullie echt kunnen genieten van elkaar.

Sikki, hoe gaat het met jou ehhhh jullie? :D Ondertussen al wel last van kwaaltjes? Hoe is het met je darmen? Gewoon lekker genieten van een dikke buik hoor! En tikt de tijd een beetje door voor je gevoel? Nog twee weekjes voordat je haar weer mag bewonderen?

Gabrielle, hoe gaat het nu met jullie? Ik moet erg veel denken aan jullie. Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben. Sterkte!

Ieoor, hoe is het met jou? Heb je al bedacht wat je de volgende ronde gaat doen? Het is ook niet erg om nog een maandje rust te nemen hoor. Ik heb met je te doen want het zijn allemaal geen makkelijke beslissingen. Jij ook veel sterkte!

Fenny, ook voor jou gaat het allemaalmniet zoals gehoopt. Ik hoop dat
    jullie samen een beetje steun aan elkaar hebben. Ook veel sterkte!

Silvia, haaaaaaaaai :D

Loesie, wat fijn dat de verjaardag van kleine S, of zal ik nu grote S zeggen, een succes was! Hoe voel jij je ondertussen? Nog ergens last van?

Maartje, ben je nu al begonnen met je nieuwe super baan? Hoe doet de kleine meid het? Ja, helaas... Het echte leven gaat beginnen ;)

En dan even ego. Hier. Gaat het heel aardig. De kleine man is gister voor het eerst een lange dag naar het KDv geweest en vandaag is hij weer. En gister ging het eigenlijk best goed :) Ik hield mijn hart al vast want de laatste twee weken is hij super eenkennig. Hij trekt al een pruillip en begint dan te huilen als iemand te dicht in de buurt komt. Ook van opa en oma moet hij niks hebben, echt heel zielig (vooral voor oma). Maar ja, niets aan te doen. Gelukkig viel het gister mee. Hij heeft wel veel in jzijn wagen gelegen omdat dat zijn vertrouwde omgeving is. Hij kan ook niet zo goed tegen alle geluiden van de spelende kindjes. Maar hij heeft gister toch ook gelachen en zijn eerste schilderij gemaakt :) Ja, mama was heel trots!
    Verder gaat het met mij wel lekker. Ik voel me best aardig na al dat wonderbloed. En in mijn hoofd heb ik eigenlijk ook weinig last van wat er gebeurd is. Ik denk dat ik mazzel heb gehad dat ik tijdens het hele gebeuren erg relaxed was en niet de ernst van de situatie in zag. Ik denk echter wel dat Mia-man er meer moeite mee heeft. Maar ja, hij dacht even dat ik het loodje zou leggen en dan schrik je wel.
    Nou, ik heb een vrij dagje vandaag dus ik ga maar eens shoppen :)

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Mia, fijn te horen dat het zo goed met je gaat!
    Je klinkt ook echt veel lichter!!!
    En mannetje eenkennig. Vindt mama misschien soms best leuk of niet ;):D
    Alleen sielig ja voor oma!

Hier echt geen last van kwaaltjes.
    Ze zeggen toch dat de hormonen hoogtij vieren bij 10 weken?
    Nou, niets van te merken hoor!
    Eerder minder.
    Maar de buik wordt wel dikker ja.
    Voornamelijk van de darmen. Tja, als die gewoon stoppen met functioneren :x
    Vind het zo overdreven om nu al een buik te hebben, maar kan er echt niets aan doen!
    Denk dat mensen me nu vooral dikkig vinden en niet echt zwanger.
    Nog 2 weken ja...pfff, wachten blijft verschrikkelijk!

Alex, ook hier WHOEHOEEEEE!!!!

Sabrien, MP!!! :D

Lindinha, voel jij je ook in je hoofdje al weer wat beter?
    Al het eerste gesprek gehad of is er een wachtlijst?
    Hoop dat het vanaf nu alleen maar up up up gaat met jullie mannetje en jou!

Gabrielle, ik moet veel aan je denken!
    Hoop dat jullie je door de komende tijd heen kunnen slaan!

Fenny, Ieoor, jullie lekker in een holletje weggedoken?
    Knuffel!

@rest, knuffels!!!

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Mrs.Mia, wat fijn dat het al wat beter lijkt te gaan op het KDV!!!!!
    En wat stoerrrrrrrrr een schilderijt van je eigen zoontje TROTS!!!!!
    Heb je lekker geshopt vandaag? Wat fijn dat je je goed voelt, kan me voorstellen dat het voor Mrs. Miaman allemaal wat moeilijk te verwerken is, is toch allemaal niet niks wat jullie hebben meegemaakt. Heeft toch ook vooral tijd nodig he.

Gabrielle, hoe gaat het met jullie. Jullie zijn in mijn gedachten. dikke knuffffffffff

Lindinha, hoe gaat het met de BV, wil jullie eigenwijsje nu wel drinken bij mama? Hoe gaat het met jou, al een beetje opgeknapt?

Sikki, trots zijn op je darmenbuikje!!!!!:D Bij mij zag je het echt pas toen ik 24 weken zwanger was of zo, heeft best lang geduurd! Maar nu kun je er dan ook echt niet meer om heen ;):D hihihihi. Zo leuk!!
    Enne, ben blij dat je geen kwaaltjes hebt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alex, las dat de fruitkattest vandaag alweer wat donkerder was!!!
    HCG uitslag is in ieder geval superrrrrrr :D, kan me voorstellen dat je het heeeel erg eng vindt. Maar wij duimen!!

MP!!

Hier alles goed, vandaag nog een paar keer ongikrampjes gehad en wat steken down under en vanmorgen voor het eerst in maanden mijn ontbijt weer eens uitgespuugd, werd ineens zo ontzettend misselijk. Voor hetzelfde geld loop ik nog 3 a 4 weken met mijn olifantenvoetjes hihihihi. We zien het wel!! Oh ja ben vandaag lekker naar de kapper geweest, heb me eens lekker laten verwennen!!

KUSSSS

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ff kort... Manneke heeft gister voor het eerst bij me gedronken, nog niet heel lang maar al wel langer dan de keer ervoor. Straks weer proberen. Zooo leuk!

Met mij gaat het al iets beter in mn koppie, kwam denk ikook omdat de kleine ziek was, ik nog in het zks lag enalles door mn hoofd ging. Gaat nu stuk beter, kan ook echt van mnmanneke genieten.

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, wat een heerlijk nieuws!!!
    Hier word ik heel blij van.
    Ik hoop dat er iedere dag meer van dit soort momenten komen en je meer kunt genieten.

8. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Mia wat fijn dat het steeds beter gaat, moet voor jou ook goed voelen.
    Eenkennigheid...heel herkenbaar, het gaat weer over. Het is jammer voor de anderen. Maar dat komt wel weer ;)

Sabrien ben zooo benieuwd.Laatste loodjes...

Lindinha wat fijn meis dat het steeds beter gaat. Super gevoel he dat eerste drinken. Oow wat was ik ook zo trots toen. Mijn dochter heeft ook daar gelegen ivm randprematuriteit...
    Ik werk op de spoedopname...

Lieve Ieoor en Fenny knuffel!

Gabrielle jij bent ook steeds in mijn gedachten. Knuffel

@ ik heb gedurfd om te bellen....heb 23 november eerste echo. Sinds maandagmiddag geen bruinverlies meer.. Ik ga er langzaam aan in geloven...

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    lindina, wat mooi dat jullie mannetje bij je heeft gedronken!!! ZWIJMELLLL. Nu gaat het allemaal de goede kant op en kan het genieten beginnen en kunnen jullie hopelijk alle ellende snel achter jullie laten! Ben ontzettend blij je blije berichtje te kunnen lezen.

Alex, vertrouwen hebben in jullie beebje(s)!!!!!!!!!23 november echo is al heeeeeeeeel snelllllllllll. Spannend!!!

Gabrielle, denk veel aan jullie. Knufffffffffffffffffffffff

Fenny en Ieoor, hoe is het met jullie? voor jullie ook een dikke knuf, jullie zijn ook altijd in mijn gedachten!!!

Hier alles goed, buikkie is rustig. Morgen weer controle gyn + CTG, altijd weer spannend :D. Familie wordt nu ook ongeduldig, wordt iedere dag gebeld hihihi en o wheeee als ik een keertje niet opneem ;) dan slaat iedereen alarm. Volgens mij blijft ons beebje nog wel een paar weken zitten heb ik het idee. Als alles maar goed gaat met hem/haar :D.
    Zo weer aan mijn MP voldaan voor vandaag.

Kusssssss

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    sabrien spannend!!!!!!!!!! ik hou het in de gaten!

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Gabrielle hoe gaat het met je/jullie? Denk heel veel aan jullie...

@All Haaaaaai zwaaaaaaai

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Haai Sil!
    En hoe gaat het met jou?

Gabrielle, ik hoop dat het allemaal naar omstandigheden goed gaat en er geen nare complicaties zijn opgetreden.
    Knuffel!!!

Ook voor Ieoor en Fenny!

13. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja was ook ff benieuwd hoe het met Gabrielle, Ieoor en Fenny gaat????? Knuffels meiden!

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Update... Ons mannetje gaat vanmiddag vd high care naar de medium care afdeling! Weer een stapje dichter naar huis...!

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Oh Lindinha, wat ontzettend fijn!!!

Ik hoop echt dat deze stijgende lijn zich mooi doorzet!

Hoe gaat het met jou?
    Ook iedere dag weer een stapje vooruit?
    Het helpt vast ook dat jullie kleine man vooruitgaat.

Knuffel voor jullie!

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sik, ja dat helpt zeker, ga me steeds meer mama voelen. Dat klinkt heel stom misschien, maar als je kind niet de hele dag bij je is gaat dat toch langzamer.

Lichamelijk en geestelijk gezien gaat het steeds beter. Heb eigenlijk maar 1 gesprek met de maatschappelijk werker gehad en dat luchtte al heel erg op. Daarna te druk geweest ivm naqr ziekenhuis nijmegen etc...

17. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Hallo lieve allemaal,

Gisteren om 15:40, na een snelle en vlotte bevalling van ruim 5 en half uur, is onze zoon geboren. Mijn man en ik hebben samen gehuild, hem bewonderd, vastgehouden en gekoesterd. Hij was mooi, en fragiel en af.

Vanmorgen heeft mijn man onze dochter opgehaald en zij vond haar boertje 'schattig' zoals hij daar zo klein in het mooi mandje lag. Ze noemde hem vooor altijd haar broertje en dat zij altijd aan hem zal denken.

Samen met haar een de pastoraal medewerkers hebben we in een intieme sfeer bij ons op de kamer afscheid van hem genomen. Ze hadden een mooi boekje met zijn namen erin gemaakt, met gedichtjes, gebedjes, een stukje van "De kleine prins" en een kaars. Ze hebben de gedichtjes en stukjes voorgedragen, terwijl we alleen maar konden huilen van zoveel liefde en verbondenheid en verdriet. We hebben hem met water gedoopt en daarna alle drie samen het kaarsje uitgeblazen.
    Daarna moest hij weg naar de autopsie. Dat was moeilijk, het liefst had ik hem nooit afgegeven,... maar het was goed.

Onze zoon heet Felix Vincent. Felix is de naam die onze dochter voor hem heeft gekozen; het betekent 'geluk'. En Felix Vincent heeft ons, zijn ouders, zijn zusje, 19 weken lang zeer gelukkig gemaakt!
    Hij blijft voor altijd voortleven in ons hart!

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Gabrielle ,
    ik lees met tranen in mijn ogen je berichtje hier.
    Wat een ontzettend mooie naam heeft jullie zoontje meegekregen.
    ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijden.

knuffel

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Lindinha wat fijn meis!!!

:( :( :(

Huilend lees ik je berichtje Gabrielle. Er straalt zoveel liefde voor jullie Felix vanaf. Wat een mooie naam.
    Gefeliciteerd met je zoon, maar tegelijkertijd ook gecondoleerd.
    Ontzettend veel sterkte nu en de tijd die komen gaat.
    Dikke knuffel

20. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Gabrielle, Gabrielleman en jullie dochtertje,

Ik vind het zo verschrikkelijk voor jullie.
    Gecondoleerd met dit enorme verlies. Wat moet dit zwaar voor jullie zijn.

Jullie hebben hem prachtige namen gegeven en een mooi afscheid van hem gehad.

Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe in deze verschrikkelijk moeilijke tijd.

Ik denk aan jullie.

Liefs,
    Ieoor & Ieoorman

Deel Deze Pagina