sikki jij allereerst een hele hele fijne vakantie toegewenst, ga er heerlijk van genieten meid lindinha, yes een posi test, ik duim dat jullie eskimootje de kou overleefd en idd wat een fijne man is het toch ook heh, wij zijn ook heel blij met hem, en super ook dat ie zo mee leefd met je. hij stelde mij ook voor om de cryo's te laten liggen en eerst een verse poging te gaan doen, i.v.m het nieuwe kabinet en de vergoedingen voor ivf, helaas kan dat dus niet bij ons maar wel heel fijn dat hij zo mee denkt. ieoor, hoe gaat het eerste weekje voorbij, nu de laatste en ergste week, zet em op meid, ja gaat ons laten zien hoe het moet maartje al lekker bezig, hoe gaat het met spuiten? mia, dus ook een goeie echo gehad, en wanneer nu een tp? ja idd ik heb dinsdag weer een echo, hoop maar dat hij goed is fijn weekend allemaal meiden, mijn kleine vriendinnetje komt zo weer en blijft dan gezellig logeren
Lisa, dinsdag de echo dus: ik hoop dat je BM-slijmvlies nu lekker dik is geworden! Ik heb de 16e een echo en dan waarschijnlijk de 29e TP. Iets later dan jij dus.
oke mia, dus dat schiet ook al weer lekker op, fijn hoor, en dan allemaal op roze voor het einde van het jaar!!!!
Hey dames, ik ben vandaag ongesteld geworden, morgen Irma bellen en dan de 28e een echo... Ik heb nog 2 cryo's en ga nu wel voor terugplaatsing op dag 5. Doe jij dat ook Mia of nog niet? Ik moet gewoon nu echt weten of het aan de innestelling ligt of aan die SCSA test... Fijne zondag allemaal nog, Sikki is nu lekker aan het genieten al
wat fijn anna, voor jou dus ook weer een tp in het vooruitzicht. volgens mij loop je dan gelijk met mia? of niet. sikki, oooooh ben jaloers op jullie, goeie reis meis! fijne zondag allemaal. wij gaan straks denk ik even lekker naar het bos met doggies en mijn kleine vriendinnetje.
Anna, wij laten ze gewoon op dag 2/3 terugplaatsen (ze zijn op dag 1 na TP de vriezer in gegaan en als ze dan ontdooien krijgen we ze gelijk terug. Is dat dan dag 2?). Wij hebben het wel gehad over dag 5, maar Mia-man wil toch gewoon de kans aangrijpen om ze terug te plaatsen. Bij een matige kwaliteit embryo is het beter om ze snel terug te plaatsen. Maar de matige kwaliteit ligt meestal aan de eicel en niet aan de zaadcel. Het kan bij ons zeker ook aan het zaad liggen, maar de kans dat het aan mij ligt is ook groot. Ik heb Pcos, daardoor een slechte kwaliteit eicellen. Met de metformine krijg ik hopelijk betere eicellen en is de kans op innesteling groter en de kans op miskramen kleiner. Maar deze cryo's zijn allemaal uit de tijd dat ik die metformine nog niet gebruikte. Wij denkden dus dat deze cryo poging ook niet zoveel zin zal hebben, maar dat de nieuwe verse (tevens onze laatste) poging wel zal moeten werken. Als die ook niet werkt wil ik de cryo's van die poging wel tot dag 5 laten groeien. Maar mocht dat allemaal niet baten dan houdt het helaas op voor ons. Mia-man wil niet op een andere manier kinderen. Dus ook niet met donorzaad of zo (is ook maar de vraag of dat dan wel blijft zitten bij mij). Dan maakt het mij ook niet uit om te weten of het de SCSA is. We gaan ons wel voorlopig aan de Sikki-regels houden. Ik wil Proxeed aanschaffen en we gaan voor meer zaadlozingen zorgen Mia-man moet opletten met alcohol, maar ik ben bang dat hij dat nooit helemaal zal opgeven, hij is van mening dat het daar niet aan ligt, aangezien S ooit eens zoiets heeft gezegd. Ik weet alleen nog niet of we na de volgende cryo gelijk doorgaan voor de verse poging of dat we nog een maandje wachten. Ik wil zo graag zo snel mogelijk door, maar misschien is het voor het zaad beter om te wachten om de Proxeed zijn werk te laten doen. Nou, weer een heel verhaal.... sorry. Fijne zondag!
Lisa, lekker naar het bos: heerlijk! Wij gaan op kraamvisite van een stel dat elkaar 3/4 jaar kende en toen natuurlijk binnen 1 maand zwanger werd Anna, de 28e echo, dan lopen we niet ver achter op elkaar. Ik denk dat ik de 29e 3 cryo's terug krijg. Wij gaan voor 3 aangezien deze de laatste zijn van de "oude lichting" en we ze er allemaal doorheen gedraaid willen hebben Na 14 cryo's teruggeplaatst te hebben zonder goed resultaat ga ik er niet van uit dat ze nu alle 3 blijven zitten.
Dag lieverds! Even een snelle zwaai voordat we weggaan! En voor wie me wil volgen We vliegen naar Chengdu om een paar dagen later door te vliegen naar Lhasa en vanaf daar met een jeep over Friendship highway, die door de Himalaya gaat, naar Kathmandu. Meiden, heel veel succes!!! Ieoor, jij als eerste op roze! En dan de rest! Volgens mij hebben jullie allemaal al een tp gehad voordat ik terug ben. Dan zou het zo maar kunnen zijn dat ik de enige van dit clubje ben die dan nog niet op roze is SMAK!
Hmm rustig hier, maar ik ga er van uit dat dat een goed teken is Lisa, heel veel succes morgen!!! Hopelijk ziet het er goed uit en kunnen ze starten met ontdooien. Ieoor, de tijd tikt langzaam door... Gaat het allemaal nog goed? Heel veel succes met de laatste loodjes. Hopelijk word jij onze "roze" aanvoerdster! Maartje, hoe gaat het bij jou? Bevalt de Femara? En heb je "groen licht" voor de prednison? Jij ook heel veel succes. Lindhina, kreeg jij vandaag nou je cryo's? Of ben ik helemaal in de war In ieder geval: zet hem op en veel succes! Anna, wij gaan een beetje glijk op straks of niet? Nog heeeel even wachte dus voor ons. Sikki, mocht je dit lezen: ben je veilig aangekomen? Have fun!!! Liefs Mia
Hi meiden, Idd groen licht van Pfeiffer gehad. Hij gaat Uber S. een commando geven tot recept voor Prednison schrijven!! Ik heb nu de 4e Menopur er vanmiddag in gespoten!! Woensdag ga ik naar DD voor de eerste FM!!! Van de Femara merk ik weinig, al heb ik zaterdagavond wel een opvlieger gehad Niet zo fijn. Waar dat nou van komt?? Femara?? Menopur?? Ouderdom?? Geen idee!! Ieoor, hoest met jou?? Ben je al zenuwpezig?? *uber-bitch-alarm* Net bij apotheek (ben net bij de internist geweest voor schildklier) deed ik mn agenda open om mn recept voor de Thyrax uit mn agenda te halen. Viel de pagina open bij de echofoto's van de uitgangsecho. Had namelijk een printje meegekregen van echopraktijk zodat ik het aan uber S kan laten zien... Ik snel pagina wegslaan maar wat zei de apothekerstrut? Oe dat zijn hele mooie foto's!! Heb haar ff een kut gevoel gegeven door te zeggen: ,,Oh ja?? Ik wist niet sinds wanneer foto's van een lege baarmoeder hele mooie foto's zijn!! Ik ben namelijk bezig met IVF!!'' :x:x:x Nu ben ik sjaggie en wil ik janken. Heb trouwens ook uitslag van Factor Leiden V. Negatief dus dat probleem heb ik niet. Wel is er iets met a-B2-GP1-IgG maar wat dat betekend snapt mn internist niet Ik snap het ook niet, maar goed... De internist heeft gezegd dat hij dat gaat uitzoeken.
Maartje, wat goed dat Pf groen licht geeft voor de Prednison! Deed hij er niet moeilijk over? Geen V Leiden, maar wel iets onherkenbaars Nou, hopelijk kan je internist achterhalen wat het is (is tenslotte zijn vak, hi, hi). En is het niet ernstig. En al lekker op weg met spuiten: dit schiet echt op!!! You go for it girl! @ apotheekassistentes: dat meen je niet Ik heb hier ook al menig keren met mijn mond vol tanden gestaan: had ik net al mijn spuiten en zo opgehaald, bleek dat ze de pregnyl was vergten mee te geven. Ik terug en toen was mijn buurvrouw er ook net. Ik heel zachtjes en subtiel vertellen dat ze de pregnyl vergeten was. Schreeuwt ze daarna, vanuit een andere ruimte: "Oh, wat was het ook al weer? PREGNYL???" Lekker subtiel. Een andere keer hadden ze iets niet goed in de pc gezet. Ik had mijn 2e poging alles daar gehaald, mijn 3e en 4e poging niet. Toen kwam ik aspirine halen voor mijn 4e poging. Vraagt ze of ik zwanger ben, want in de pc stond die 2e poging (van een jaar eerder) nog aangegeven. Maar, als die uberhaupt was gelukt dan had ik toch al lang geworpen Echt domme mensen af en toe! Maar heel goed dat je haar een poepie hebt laten ruiken Maartje, moet ze haar "leuke" opmerkingen maar voor zich houden :x
Pf was niet jippiejeeeikgajeprednisonvoorschrijven, maar ik zei dat ik het wel wilde en dat ik genoeg er over opgezocht had om tot deze wens te willen komen. Helemaal omdat sommige van mijn waardes slechter zijn geworden. Ik vroeg aan hem of hij aan Uber S. een mailtje wilde sturen met de vraag het te gaan voorschrijven maar hij zei dat hij hem die dag nog zou zien dus zou het wel ff mondeling vragen. Ik heb het er dus nog niet met S over gehad, maar ik zie hem overmorgen bij de FM... @t apothekersassistentes: Stomme trutten ook!!! Pregnyl: beetje jammer van het zo hard te gaan roepen!!! Ik heb ook bij oude ZH waar ik eerst lief voor DD in de ZH-apotheek meerdere keren stomme dingen meegemaakt... Staat een zwangere apothekerstrut me te helpen om mn toen nog Decapeptyltjes te pakken, loopt er een andere zwangere de apotheek binnen. Roept apothekerstrut naar die heks terwijl IK daar sta voor Decapeptyl (nou die muts weet echt wel waar dat voor is!!!): OHHHHHHHHH wat heb jij een mooie buik!!! prachtig zeg!!! Wauw!!!! Hoe ver ben je??? Oh leuk leuk leuk!!! Dan lopen we zo ongeveer samen op!!!! Ik heb ook een mooi buikje he?!?!?!? *aait over buik* En ik stond daar, nadat ik te horen had gekregen dat ik mezelf NOG langer de overgang in moest spuiten.... SLIK Ik zeg: trutten zijn het!! althans, de meesten!! SNIK Wat zijn jou plannen ook alweer?
Hey meiden, Wat een dommeapothekersassistente-agressie hier! Maar Maartje ik vind het wel echt een wereldse opmerking van je!! Zo steek die maar in je daar-waar-de-zon-niet-schijnt!!! Domme K*T!!!! Zo... ik word er spontaan ook agressief van als ik dat hoor! Weet niet of ik zo adrem zou zijn, wil ik altijd wel, maar of dat er op dat moment ook zo uit zou floepen... heb gelukkig nog niet zulke momenten meegemaakt <effe afkloppen>... Maartje we gaan elkaar net mislopen in DD, ik moet morgen voor de cryo tp (als ie tenminste goed ontdooit) om 11.20 uur. Jij succes woensdag! Zijn er trouwens nog steeds werkzaamheden op de snelwegen naar DD?? En welke snelwegen zijn dat? @Lisa: succes morgen met je echo! Hopelijk ziet het er goed uit en mag je ook door. @Ieoor: Hoe gaat het meis? Wanneer mag je testen? Fijne avond allemaal!
Lindhina, heel veel succes bij je FM vandaag! Is S er wel? Toen ik vorige week echo had bij die Duitse had ik het idee dat S op vakantie was, want volgende week is hij er ook niet. Maar misschien is hij een weekje tussendoor thuis. Wij hebben nog wat vragen over Proxeed en SCSA. Denk je dat we hem kunnen mailen? Of regeert hij daar nooit op? Maartje, jij veel succes morgen!
We hebben geen FM, maar een tp van een cryo, als ie goed ontdooit! Geen idee of S de tp doet, maakt me ook niet zoveel uit eerlijk gezegd. Vorige week was ie er wel, je kan hem altijd mailen en dan Irma in de CC zetten, krijg je altijd wel antwoord denk ik.
Lindhina, dom, dom, ik begin alles door elkaar te halen, sorry Ik wist wel dat je de cryo terug kreeg. Jippieeeeeeeeee: hij/ zij is goed uit de vriezer gekomen!!! Heel veel succes met de TP en de komende twee weken. Hopelijk mag jij snel achter Ieoor aan op roze en kan ons "roze lijstje" eindelijk beginnen Ik denk dat we S maar eens gaan mailen.
Hallo dames, ik heb volgende week donderdag een echo met dr. H... ken ik niet is een vrouw, S is er namelijk niet... Dan weet ik niet wat we gaan doen, of dag 5 of dag 3... ik weet het echt niet. We hebben namelijk 1 bevruchte eicel en 1 embryo in de vriezer. Omdat ik een overstimulatie had mocht er maar 1 teruggeplaatst worden. Dus is de andere op de dag van de terugplaatsing ingevroren maar goed, we zullen het wel zien wat er over blijft. Gisteren heb ik ook bloed geprikt voor B12 en donderdag krijg ik de uistalg. Ben echt zoooo benieuwd. Huisarts heeft de brief voor de internist nog niet gemaakt en ze is nu een week op vakantie :x Du nog even geduld hebben. Mia misschien gaan we straks samen wachten Ik gebruik geen Progynova dus weet niet precies wanneer mijn eisprong zal zijn. Zitten tussen dag 14 en 18... Dus we zullen het wel zien. Ieoor, hoe voel je je? Deze maand zitten we met z'n allen op de wachtbank Dus moet het echt wel gaan lukken voor ons!!!! Heel veel succes allemaal!!!!
Lindinha, spannend of cryo goed ontdooid!!! Ik duimmmmmmmmmmm. Altijd een heeeeeeeeel spannend moment he!!! Succes!!!!!!!!!! Ieoor, hoe gaat het meis? Houdt je het nog vol? Stomme WW :x. Ik duim me sufffffffff. Knuffff Maartje, dat heb je goed gedaan zeg!!!! Stomme apothekersassistente, dat ze eens fatsoendelijk nadenkt. Domme troela :x :x :x :x. Maar jij nu weer aan het spuiten, spannend! En morgen eerste FM? Hoop dat er al veel mooie fliekeltjes aan het groeien zijn. Ben benieuwd wat uber S over Prednison zegt, maar ik vind ook jij beslist dit is jouw wens en jouw lichaam. Anna, jullie ook weer bezig voor cry-poging? Hopelijk is bloedprikuitslag goed! Mrs Mia, hoe gaat het? Ja die uitslag van Sikki man geeft echt hoop he? Dus Proxeed zeker het overwegen waard! Sikki, is al op vakantie. Heb dat gemist, nou ja FIJNE VAKANTIE!!!!!!!GENIET ERVAN! Met mij gaat het effe wat minder, heeel druk op het werk......... en zit niet zo lekker in mijn vel op het moment. Het is me soms toch wel allemaal erg veel, veel overwerken voor geldboompje aan te vullen voor IVF 5 te betalen en alle romslomp daaromheen. En dan de grote vraag, gaat het ons ooit wel lukken? Ik ben soms zoooo bang..... Mijn man, de lieve schat is altijd SUPER positief en zegt dat ik me eroverheen moet zetten en positief MOET blijven denken maar dat is soms zo moeilijk...... Komt wel weer goed, ik duim voor jullie allemaal!!!!!!!!!!