Hi Sikki, ja lief is ie he!! Ben zelf ook helemaal verliefd op hem. Vanmorgen nog ff bij hem geweest, maar wilde niet drinken, komt denk ik door verkoudheid, zn neusje helemaal vol snot. Zo zielig. Zn ogen worden maandag getest door de oogarts, dus dan weten we ook of alles goed is of niet. Met mij gaat het steeds beter, kan me iig weer goed redden zelf en dat is wel fijn. Moet eigenlijk nog wel elke dag ff tukkie doen, maar moet eerlijk zeggen dat het er de laatste dagen wel bij in schiet. Misschien toch maar beetje meer aan mezelf weer denken. Ja stom he... dat wij nooit van tevoren hebben bedacht dat ie misschien wel eerder zou kunnen komen. Nou had ik wel het idee dat ie iets eerder zou komen, maar toch echt niet zo vroeg. In het begin had ik er echt heel veel moeite mee en kon ik het niet echt een plekje geven, maar het gaat steeds beter. Ik merk wel als mensen ernaar vragen, vooral naar het hele begin van de weeen/ks etc dan word ik nog wel emotioneel, maar verder kan ik het er wel goed over hebben. Ook kunnen wij (naar behoefte) hulp krijgen van een maatschappelijk werker die vaker te maken krijgt met ouders van prematuurtjes, maar op dit moment is dat nog niet nodig. Je hoort wel vaak dat de klap pas later komt als de kleine al thuis is, maar we zullen het zien.
Lief van jullie!!! Ben nu voor de nacht opgenomen, krijg straks een spuit zodat ik kan gaan slapen! Ben echt op. Nog steeds maar 2 cm ontsluiting. Ze willen me absoluut niet helpen voordat ik 41 weken zwanger ben, mijn hubbie is echt boos geworden hier. Hij zegt ook wat maken die paar dagen nog uit..... Hopen dat t nu snel door gaat zetten!!! Hopelijk welterusten hihi en jullie horen het! Kusss
Lieve Sabrien, Wat een goede actie van manlief om boos te worden, sjonge jonge wat moeilijk doen Ik hoop dat je vannacht lekker kan slapen en dat je snel jullie hummeltje in jullie armen mag houden! Zet hem op, denk aan je! Liefs
Lindinha ben ke op de hoogte van de website kleinekanjers.nl ? daar vind je heel veel steun van lotgenoten van premature kindjes en hun ouders..
Sabrien, jeetje, dat is ook niet niks Ik zou ook om een ruggenprik vragen hoor. Maar wel erg stom dat ze je niet verder willen helpen zeg. Als je nou 36 weken was of zo, maar je bent al bij de eindstreep! Goed dat je hubbie even flinkn boos is geworden. Vanaf hier kan ik alleen maar zeggen: heeeeeeel veel succes en sterkte!!! En je weet: in dit topic krijg je je beeb niet voor niks... Maar je weet waar je het voor doet. Sikki, jij gaat dus binnenkort naar Drs. Papa! Ik heb ook veel goede dingen over hem gehoord. Wij vonden het een beetje ver weg en hebben toen gekozen voor Jan Koning in Ochten, hij heeft het ook nooit mis. Mocht er ooit een tweede komen dan ga ik daar weer heen. Wel spannend hoor!!! Ga je het ons ook vertellen??? Hoezo nieuwsgierig En hi, hi die Siklief: lekker jou aan de slag laten gaan met een personal trainer ik weet niet of ik dat wel zo zou vertrouwen Loesie, jij gaat ook al goed zeg Lindinha, ik kan me goed voorstellen dat je overal rekening mee had gehouden maar niet met een vroeggeboorte. Het lijkt me echt een overval van je eigen lichaam als je dat overkomt. Ik hoop dan ook dat je hoofdje het ook allemaal kan bijbenen. Fijn om te lezen dat het goed gaat met het manneke! Wel zielig dat hij nu al verkouden is Gabrielle, inderdaad supervrouw! Silvia, mooie woorden over het genieten van je zwangerschap! Ik sluit me er helemaal bij aan! Jij weet de dingen altijd goed te zeggen: dank u! Alex, nog even.... Maartje, zwaai ook vanuit hier! Ieoor en Fenny, KNUFF!!! Sabrien, nogmaals: SUCCES!!!
Sabrien ik denk aan je en prik mogen ze toch niet weigeren? Nog een nacht wakker, fijn zeg maar niet heus... Zou het echt doen, dan kan je even bijkomen, je voelt dan een tijd niks en naarmate de 10 cm komt, wordt het weer voelbaar zodat je er op moment supreme weer tegenaan kan. Je moet straks ook voor je kleintje zorgen dus heb je ook weer energie nodig xxxxxxxxxxxxxxxxx Maar makkelijk praten vanaf de zijlijn hoor, je moet nu gewoon 'geluk' hebben dat er straks iemand anders aan je bed staat die wel luistert, zo gaat dat helaas in het zkh.
Af en toe denk ik dat Nederlandse ziekenhuizen maar barbaars zijn. Hoezo niet willen helpen tot 41 weken... ik vind het ronduit belachelijk. Ik heb het erg met je te toen Sabrien (en knap dat je tussne de weeen door kan mailen!). Heel erg veel sterkte en hopelijk een vlotte bevalling verder. Ik ben benieuwd of we morgen al goed nieuws te horen krijgen. Lindinha: met jou heb ik het ook te doen. Al die tijd dat Sven in het ziekenhuis ligt, kun je hem zo weinig vasthouden en bij je hebben, en lekker thuis met hem cocoonen. Het moet emotioneel ook heel zwaar zijn. Ik hoop zo voor je dat hij snel mee nar huis kan. Silvia: idd, mooi advies! Ik had vandaag een enorm emo-dag. Kan nu ook weer niet slapen. Morgen ga ik een dagje niets doen... misschien helpt dat.
Sabrien ik hoop dat je wat geslapen hebt vanacht en je nu vol goede moed je bevalling in kan gaan... we denken aan je zet hem op!!!!!
Ohhhh Sabrien, wat hou je ons in spanning!!!! Zet 'm op meid! Silvia, ja ik ken die website, maar alsnog bedankt voor de tip! Gabrielle, ja ik hoop ook dat ie snel naar huis mag. Vanmorgen hebben we gesprek gehad met de arts... als ie tot vanavond half 8 geen alarmen op de monitor laat zien, dan mag ie er vanavond vanaf. En sinds gister drinkt ie ineens ook alle voedingen zelf (borst of fles), dus dat is hartstikke goed! Dat zijn namelijk de criteria dat ie naar huis zou mogen. De arts gaf aan dat als ie dus geen alarmen meer heeft tot half 8 vanavond en alle voedingen zelf blijft drinken dat ie volgende week al ergens naar huis zou mogen!!!! Dus dat is even spannend nog!
Ja Sabrien??? Wat hoop ik dat het goed met je gaat! *duim duim* Dikke knuffel! Lindinha, geen alarmen meer afgegaan? En dus kans op een welcome home? Gabrielle, een emo dag is toch heel normaal! Jij bent zo sterk, maar dat kan en mag ook met een emo dip. Dikke knuffel voor jou! Fenny en Ieoor, jullie ook een knuffel! Maartje, nog helemaal naar het zin op het werk? Mia, wanneer moet jij eigenlijk weer aan de slag? Enne, als ik bij drs. Papa ben geweest kom ik het hier uiteraard even melden Sil, bedankt voor je lieve woorden! Genieten doen we ook wel hoor. Maar we zijn gewoon ook erg realistisch
Meisjes, op verzoek, een buikfoto van vandaag staat in m'n album. Zelf vind ik het echt al een flinke buik. Ik heb er schijnbaar aanleg voor
Sik wat zie je er mooi uit met je buikje! Ben er maar trots op! En een goede echo. En een kinderwagen. Wat ontzettend leuk en superfijn allemaal. Geniet, geniet, geniet.
Sabrien meisje hoe gaat het met je. Ik heb veel aan je gedacht. Ben zo benieuwd. Lindinha; het gaat steeds beter met jullie stoere ventje. Wat ontzettend fijn om te horen. En misschien al bijna naar huis. Whoei!!! wat fijn.
Gabrielle je had last van een emo dag las ik. Dat snap ik helemaal. Het is ook niet niks wat jullie voor je kiezen hebben gehad. Neem alle tijd die je nodig hebt.
Sabrien, ik hoop dat alles in orde is met je en je babytje!!! Sikki: waar staat die foto? Ik zie alleen icsi foto's... Ieoor, ja, emo-dagen, want do en vrij en vandaag waren wat emotioneel. Gisteren was het het ergst. Veel huilbuien of even tranen in mijn ogen. Een flinke wandeling in mijn eentje in het bos heeft veel goed gedaan. Er speelt ook nog iets met mijn ouders wat de boel verergert. Vandaag had ik ook weer tranen door Sinterklaar. Dochterlief gelooft misschien voor het laatst erin, en we hadden ons zo verheugd op volgend jaar, weer een schoentje erbij. Zo'n rot gevoel en gemis....
Hallo daar zijn we dan!! Na uiteindelijk 66 uur weeen, een ruggenprik en hele langzame vorderende ontsluiting zijn wij de trotse ouders van onze prachtige dochter Emma!!!!! Wat is ze mooi en wat zijn we gelukkig, moeten wel nog even in het ziekenhuis blijven ivm laag geboortegewicht en iets lagere glucoswaarden. Ze ligt helaas niet bij mij op de kamer maar op de neonatologie afdeling! Hopelijk mogen we snel naar huis!!! Later meer!!!! Ren veel op en neer voor de voedingen!! Kussss