Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sabrien, ook hier nog even GEFELICITEERD met jullie meisje Emma!!! :)

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sabrien van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter met de prachtigste naam.... Emma geniet er lekker van meis, jullie hebben het verdiend.'''

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Gabrielle dikke knuffel meis wat zal dit ook moeilijk zijn voor jou om te lezen.....

4. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAA daar is ze dan!!
    Emma welkom op de wereld!
    En helaas.... ook op de neonatologie-afdeling... maar hopelijk maar voor korte duur.

Maar Sabrien... wat heb jij een hel-bevalling gehad... 66 uur weeën, jeetje ik doe het je niet na. Ik vond 5 uur weeën al heel wat. Maar gelukkig krijg je er het mooiste in de wereld voor terug. Geniet lekker van jullie kleine meisje!

En wat een prachtige naam!

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sabrien gefeliciteerd meid met een prachtige dochter Emma.
    En wat een geweldige naam.

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jaaah Sabrien, daar is ze dan eindelijk!!!
    Wat een marathon!
    Maar nu hopelijk alleen maar genieten!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Emma!

Wat een prachtige naam voor ongetwijfeld een prachtig meisje!

7. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    HOERAAAAAAAH DAAR IS EMMAAAAAAAAA!!!! :):):)

Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter!!!

En inderdaad wat een marathon bevalling :$ helaas nog even in het zh blijven, maar hopelijk gaat voor de rest alles goed met mama en dochter (en natuurlijk ook met de kersverse papa).
    Geniet er van Sabrien!!!

8. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Nog vergeten te zeggen: wat een leuke naam!!!

9. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    En nog een dikke knuffel voor Ieoor, Gabrielle en Fenny, want goed nieuws voor de een is niet altijd leuk voor de ander. Ik denk aan jullie.

Gabrielle, ik ben bang dat je die dip dagen voorlopig nog wel even zal houden. Maar dat kan ook niet anders, dus gewoon lekker aan toegeven.

Sikki, wat een mooie buikfoto!!!
    Je vroeg hoelang ik nog vrij was: ik heb nog 1 weekje vrij. Heb wel zin om te beginnen (lees: zin in regelmaat, wat anders dan enkel babypraat en mijn collega's zien) maar aan de andere kant heb ik ook geen zin! Zeker omdat de kleine man nog steeds niet echt goed slaapt ben ik bang dat het zwaar gaat worden... Maar ik klaag niet hoor, we zien het allemaal wel.

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36

Dat is lief Mia. Dank je wel.

Ik schrik er wel van; Gabrielle natuurlijk met haar verschrikkelijke nieuws van laatst.

Maar zijn verder Fenny en ik de enige 2 waarbij het nog niet gelukt is in dit topic???!!!:$:$:$:$:x:x:x:x

11. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Wow, wat een mooie naam, Emma! :). Van harte gefeliciteerd, en hopelijk mogen jullie snel met zn drietjes naar huis!
    En jemig, wat een hel-marathon-bevalling moet dat zijn geweest. Ik hoop dat je snel aansterkt, Sabrien.

Mia: dat is lief van je. Ik kan er bewonderingswaardig goed tegen. Sabrien, en anderen zoals zij hebben dit erg verdient. Ik kan er slecht tegen bij mensen die dit minder verdienen (lees, zeuren om alles, behandelen hun kinderen slecht, etc). Ik denk dat rond maart alles veel moeilijker gaat worden, dan hadden we een baby in de armen moeten hebben...
    En vandaag gaat het wel weer. Maar ik ken mezelf. Ik ben altijd heel rationeel en sterk in het begin, moet alles van binnen processeren, maar na een maand, of 2 of zelfs 3, komt alles ineens naar buiten. Ik bereid me al voor, ik weet dat het komt. En dat is oed ook, het moet eruit.

Ieoor: zou het zo zijn, dat jullie de enige zijn? Dat is ook even een reality check :(. Sterkte, meid!

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Een dikke knuffel voor al die lieve meiden die nog met lege armen staan. En zich ook nog eens realiseren dat ze bijna alleen achterblijven.

lieve Ieoor, vind het zo erg voor je! En natuurlijk ook voor Fenny!
    Ik wil zoveel zeggen, over hoe erg jullie dit verdienen enz, maar dat weten jullie zelf ook en het is vast al duizend keer gezegd. Maar daarom echt niet minder gemeend...

En lieve Gabrielle, ups en downs...dat kan ik me heel goed voorstellen. En als de klap komt, komt hij even flink hard...en daar moet je ook echt aan toegeven. Emoties opkroppen is niet verstandig, dus gooi het er dan maar allemaal uit en goed dat je dat ook doet. Het is ook niet niks...hoe vindt je dochter het? Praten jullie nog veel over het hele gebeuren?!

En Gab, ik snap je woorden over het 'gunnen' van andere mensen. Er zijn heel veel mensen die het verdienen, er zijn helaas ook heel veel mensen die kinderen krijgen en die ze niet verdienen...en dat maakt het zo oneerlijk...

Nogmaals, knuffel voor jullie allemaal!
    Liefs Loesie

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Vergeet Lisa niet... Ook zij is helaas verdrietig genoeg nog geen mama...

Net als Ladouche....

:(

--
    Btw.. Had ook nog niets over de naam gezegd, maar ik vind her ook een prachtige naam!! Mooie normale maar toch ook hele speciale naam!!! Precies mijn smaak :)

Hoop dat jullie snel baar huis mogen!!!

---
    Bedenk me net... We hebben hier nog iemand die nog geen kindje heeft, Anna...
    Heeft iemand nog iets van haar gehoord???

14. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Lieve Ieoor, ik kan me voorstellen dat het nóg confronterender is als ik alleen jou, Gabrielle en Fenny noem. Natuurlijk horen, Lisa, Ladouce en Anne er ook bij, maar die zijn vorlgens mij al afgehaakt hier (heel begrijpelijk). Sorry voor de keiharde confrontTie met de werkelijkheid, het was niet mijn bedoeling om je zo'n reality check te geven :(
    Ik wilde jullie vooral een dikke knuffel geven!
    En misschien een beetje hoop, want als het al die andere kneuzen hier gelukt is moet het jullie toch ook lukken zou je denken. Er is in ieder geval nog hoop, hoop ik. Sterkte!!!

@andere mensen wel/ niet gunnen, dat had ik ook en het is nu nog steeds zo. Ik denk dat dat gevoel nooit weggaat.... Een van de fijne naslepen van de MMM :( Gelukkig begrijpen wij elkaar hier ;)

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ieoor, helaas zijn er nog genoeg meisjes die samen met jou met lege handen staan.
    Sommige hebben verdrietig genoeg de strijd al moeten opgeven :(

Lieverd, ik hoop dat jij de strijd pas hoeft te staken met een volle buik.
    Daar duim ik voor!

Met Anna heb ik nog wat mailcontact gehad.
    Zij heeft een week of 3 geleden haar laatste 2 cryo's laten tp-en.
    De eerste poging sinds de mk.
    Ik weet niet hoe dit is afgelopen.
    Anna, indien je hier af en toe nog spiekt, ik hoop dat er weer een mooi wondertje groeit!

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Vandaag bij het Geertgen geweest. Er liggen maar 3 of 4 follikels klaar.
    En daar waar we voorheen dan toch doorgingen hebben we nu besloten dat deze ronde niet te doen.
    Was ik de vorige keer blij dat de poging niet door kon gaan.
    Zo teleurgesteld ben ik nu weer... Het is ook nooit goed bij een MMM meisje.

Dus volgende maand misschien pas weer van start.

zucht.

17. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    *breekt even in voor Ieoor*

Ieoor, lieverd, ik leef op de achtergrond zo met je mee...en nu weer die teleurstelling...zo klote en oneerlijk :(

Dikke knuffel meis...

18. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Dikke knuffel, meid!!!! Het is te vaak oneerlijk hoe het gaat.

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ieoor lieverd, ook hier nog even een dikke knuffel voor jou!
    Ik hoop dat een volgende cyclus meer follikels klaarliggen.
    En voor nu weer een teleurstelling te verwerken :(
    KNUFFEL!

20. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ah nee hè, wéér een domper :( Het zit ook echt niet mee. Ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent.
    Lieve Ieoor, ik hoop dat deze maand snel voorbij gaat voor je en dat jouw lichaam ondertussen wat moois klaarlegt. Zou toch een fijn kerstcadeautje zijn....
    Over kerst gesproken: heeft het Geertgen nog een stop? Of komt de volgende ronde wel goed uit.
    Sterkte en een dikke knuffel!

Deel Deze Pagina