Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Lindinha en Alexandra, allebei gefeliciteerd!!!! Heerlijk, Sven weer thuis, en heerlijk, een kloppend hartje!

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Zo, ik kom er ook weer effe bij!!! :D

Eindelijk een beetje gewend en de tijd om e.e.a. bij te lezen.

Alex, whoeiiiiiiiiiiiii wat superrrrrrrrrrrr van goede echo. Wat ben ik blij voor jullie, eindelijk wordt het lange wachten beloond met een kloppend hartje. Wat geweldig!!

Sikki, hoe is het met jullie? Groei je al goed? Zal wel he? hihi. Geniet van alles wat op je afkomt met volle teugen, het is zo'n heerlijke tijd!!!!!!!!!!

Lindinha, eindelijk is jullie kereltje Sven thuis waar hij hoort bij zijn liefdevolle ouders wat ontzetend geweldig. Best wel eng he zo'n eerste nacht, hadden wij ook! Wat heerlijk ben zo blij dat aan alle ellende een einde is gekomen.

Gabrielle, lieverd hoe is het met jullie? Jullie zijn echt iedere dag in mijn gedachten, het leven is zo ontzetend oneerlijk......... Vreselijk......

Fenny en Ieoor, ik denk ook altijd aan jullie en hoop met heel mijn hart dat jullie strijden beloond gaat worden en dat jullie diepste wens uit mag komen. Ik zal er altijd voor jullie zijn. Kusssss

Met ons gaat alles goed!!!!!!! :D
    We mochten pas afgelopen maandag naar huis omdat de glucosewaarden van Emma wat aan de lage kant waren, ze had hierdoor bijvoeding nodig en moest op de neonatologie verblijven. Helaas is de borstvoeding niet op gang gekomen, we hebbben van alles geprobeerd, kolven, aanleggen wel dagen en nachten lang. Maar ik heb er nu vrede mee, ons meisje doet het hartstikke goed op flesvoeding.

Tot morgen nog kraamzorg, voel me hartstikke goed en het gaat ook hartstikke goed. Emma groeit goed en is een hele tevreden baby. Zal ook nog wat foto's in mijn prive album zetten maar moet effe uitzoeken hoe dat moet.

Dikke kus Sabrien

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sabrien wauw wat mooi dat alles goed gaat nu en je geniet

en wat een mooie tekst in je handtekening!!!

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Dank je Sil!!
    Tekst in handtekening is tekst op geboortekaartje gemaakt door mijn schoonvader. Vinden het zelf ook heel mooi.

Foto's staan in fotoalbum!!!

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sabrien ik heb je een verzoek gedasn we zijn nog geen vriendjes :S

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Sabrien, wat een lief poppetje dat meiske van jullie!
    En fijn dat het allemaal goed gaat met haar inmiddels en met jou ook natuurlijk. Wel jammer dat de bv niet op gang komt... tja dat heb je helaas niet altijd in de hand. Kan me voorstellen dat je het in het begin moeilijk en jammer vindt dat het niet lukt, maar als het echt niet op gang komt heb je weinig andere keus dan flesvoeding. En als je ziet dat ze het er goed op doet dan is het ook goed natuurlijk.

Het scheelt iig wel een hoop gedoe... kolven, voeden, kolven... :(

7. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Sabrien, ik heb je ook een vriendschapsverzoek gestuurd ik wil je meisje wel graag zien. Gaat het goed? Je moet je niet te schuldig voelden over dat de bv niet gelukt is, flesvoeding is ook prima en Emma zal er ook hard en gezond van groeien.

Lindinha: waarom moesten Sven zn oogjes extra nagekeken worden? Door vroeggeboorte?

Ieoor: hoe gaat het, meid? Dikke knuf!

Ik heb weer een paar emo-dagen gehad. Ik had een vriendin te logeren, ik ken haar al heel lang en we hebben weer samen naar de foto's gekeken, gepraat en gehuild. Ze heeft 3 kleine kinderen binnen 1,5 jaar gekregen, waarvan 1 tweeling, en ze vindt het zwaar. En ze heeft eigenlijk nooit meer dan 2 gewild, terwijl ik altijd geroepen heb dat ik een tweeling super zou vinden. Dat vond zij ook zo oneerlijk verdeeld...

En gisteren kwamen een stel vriendinnen over, ze namen taart mee en we hebben samen thee gedronken en taart gegeten, en weer foto's bekeken en verteld hoe het gegaan was, en weer kreeg ik tranen... Maar het was goed! Het hoort erbij, en elke traan heeft zijn zin in het hele proces, uiteindelijk.

8. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Gabrielle, het is zoals je zegt... elk traantje heeft zin in het hele verwerkingsproces. Hoe moeilijk dat ook is. Schaam je vooral niet om traantjes te laten. Je hoeft niet altijd sterk te zijn. Laat het gaan.... hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Sven's oogjes moesten idd nagekeken worden ivm zijn vroeggeboorte. Wordt altijd voor de zekerheid gecontroleerd. Hij heeft vanmorgen zijn inenting gehad voor het RS-virus, maar hij was hartstikke stoer... maar heel even kort gehuild. Vrijdag wordt ie weer even opgenomen voor de andere inentingen en leggen ze hem voor de zekerheid aan de monitor, om te kijken hoe hij erop reageert.

Hoest met de andere meisjes?

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Gabrielle, wat goed dat je er met zoveel vriendinnen bij stilstaat en over praat.
    Dat is echt goed voor de verwerking.
    En logisch als daar veel verdriet en tranen bij komen!
    Is echt alleen maar goed.
    Dikke knuffel voor jou meid!

Lindinha, zo fijn dat jullie ventje het zo goed doet!
    Hoe is het nu naar een paar dagen zo samen thuis?
    Al de draai gevonden?

Sabrien, lekker meisje!!!

Hier niets bijzonders.
    Geen nieuws is goed nieuws dan maar he ;)

Heb gisteren een mail verstuurd naar onze adoptiegroep om te vertellen dat we zwanger zijn.
    Toch weer een stap.
    En moet nu nog steeds de stap nemen om de stichting te bellen.
    We hebben namelijk al 4 weken een factuur liggen van 350 euro.
    Als we die betalen dan nemen ze ons dossier in behandeling.
    Maar dat vinden we nu toch wel jammer van het geld.
    Dus ik moet ze nog steeds bellen om ze te vertellen waarom we niet betalen...

10. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Lindinha fijn de oogjes goed. Hoe gaat het thuis???

Gabrielle..wat je zegt het hoort erbij. En het is nog zo vers wel fijn dat je zo gesteund wordt in en met je verdriet. Zoveel lieve mensen die naar je omkijken.
    Knuffel meis

Sabrien echt een popje!

Mia alles goed meis? Moest je nu deze week weer aan de slag?

Anna als je nog meeleest. Ik denk aan je en hoop dat de cryos een gewenst resultaat hebben gegeven

Dikke knuf voor ieoor en fenny. Denk aan jullie

Sikki toch spannend...en de adoptiegroep en de stichting. Komt goed schatje!
    Fijn dat alles goed gaat.

Hier ook alles zijn gangetje...13 december eerste keer naar de gyn. Spannend en weer een stapje verder...

11. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    @Sikki: we hebben onze draai redelijk gevonden ja. Maar het is wel wennen zeg, vooral die gebroken nachten, je bent er maar druk mee... Al valt het bij ons nog wel mee denk ik, want we hoeven er 's nachts maar 1x uit (toch handig dat ze in het ziekenhuis al begonnen waren met 7 voedingen ipv 8). Maar wel super leuk natuurlijk allemaal! Het is zo'n lekker ventje! Ben zo dol op hem! :)

Ik zat trouwens te denken, terwijl ik je berichtje aan het lezen was, "oh Sikki is nu ook al een week of 13".... zie ik in je onderschrift dat je gewoon al 14,5 week bent... wow wat gaat dat snel!!! :D

Wb adoptie... wij hebben nog steeds niet doorgegeven wat we nou willen. Had afgesproken dat ik na de bevalling zou bellen om door te geven of we uit het traject willen stappen, uitstel willen of door willen gaan, maar heb ik nog steeds niet gedaan. Maar ach... officieel ben ik ook nog niet bevallen he ;). Dus bel over paar weken wel. Maar kan me voorstellen als je 350 euro moet betalen dat je daar nu niet zo heel veel zin in hebt...

@Alex: ben je eruit welke gyn het gaat worden?

12. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hallo allemaal!

We stonden al op pagina 3 en ik ben er zelf enorm schuldig aan :)
    Ik had het een beetje druk de laatste paar dagen en heb nog wel wat gelezen maar had geen tijd om iets te schrijven: sorry!

Lindinha, hoe gaat het met de kleine man thuis? Hopelijk zijn jullie ondertussen allemaal gewend. En die nachten.... Ja, de ene slaapt snel door en de andere niet. Mijn manneke slaapt nog steeds bijzonder slecht :( Hij wordt bijna ieder uur gillend wakker en na een aai over de bol en soms een speentje teruggeven valt hij weer in slaap. Soms heb ik het idee dat hij niet eens echt wakker is maar dat hij alle indrukken van de dag aan het verwerken is.
    Ik hoop dat hij het bij jullie wat sneller doorheeft hoe hij moet doorslapen.

Sikki, hoe gaat het? Wanneer ging je nou naar dr. papa? Al bijna of niet??? Ik ben benieuwd....

Alexandra, van harte gefeliciteerd met jullie mooie echo!!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. En hoe voel jij je nu?

Ieoor, jullie hebben weer een rustige ronde helaas. Ik leef echt met je mee hoor. Was er maar een goed receptje om die eitjes te laten groeien... Knuffel!

Maartje, hoe is het met je nieuwe baan? En de combi met werk? Ik ben maandag weer begonnen en het voelde heerlijk! Manneke doet het ondertussen ook goed op het KDV dus dat is ook geruststellend. Ik vind het toch echt lekker om 3 dagen te werken en onder de mensen te zijn.

Loesie, hoe staat het bij jullie? Ook al een heel eind stiekem!

Fenny, mocht je dit nog lezen: knuffel!

Gabrielle, hoe is het met jullie ups en downs? Hopelijk heb je momenteel een upje. Ik moet nog vaak aan je denken. Jeetje, wat ben jij sterk!

Sabrien, lekker aan het genieten??? Ook slapeloze nachten of valt het mee?

Ik zeg: foto's!!!

13. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Halloa....

Ja had al gezien dat het hier rustig was. Iedereen druk met zn eigen dingen denk ik.

Mia, jij weer lekker aan het werk? En manneke naar zn zin op het kdv... lekker toch! Wat doe je voor soort werk eigenlijk?

Sikki, wanneer dr. Papa? over 2 weken....?

Gabrielle.... denk aan je...!
    Ieoor, denk ook aan jou
    Fenny.... knuf!

Sabrien, hoe gaat het? Ben het met Mia eens... Foto's!!!!

Heb zelf ook weer ff een fotootje geupload in mn album.

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Mia, jij ook 'alweer' aan het werk.
    De kraamtijd zit er dan echt op he.
    En mannetje slaapt nog steeds slecht :(

Lindinha, wat een heerlijke foto weer!
    Hoe zit dat nu eigenlijk met jouw verlof?
    Nu je zo vroeg bent bevallen, hoe werkt dat dan?
    Enne, moet je ook niet eens aan een babybanner ;)

Hier pas over 2 weken naar drs. Papa.
    En dan weten we wat het wordt.
    Zo bizar.
    Ik voel me nog steeds niet zwanger, alhoewel je echt niet meer om die buik heen kunt.

Gisteren ook op mijn werk aangegeven dat ik niet meer dan 3 dagen wil werken straks.
    Is zoals verwacht dus niet mogelijk in mijn functie.
    Ik heb aangegeven dat ze mijn functie dan wel mogen degraderen.
    En anders als er verder niets mogelijk is dan stop ik hier met werken.
    Mijn baas gaat nu nadenken wat hij wil en overleggen met P&O.
    Hij zal er volgende maand op terugkomen.
    Ben benieuwd.

Op zich wil ik wel blijven werken, maar gewoon niet meer dan 3 dagen.
    En als het niet kan dan blijf ik gewoon eerst een tijdje thuis en dan zie ik daarna wel weer.

15. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    @sik: mijn verlof is ingegaan op de dag v bevalling, dus heb er alweer 7 weken op zitten. Gaat zo snel. Hier ook nog geen duidelijkheid over werk.... Ja idd nog steeds niet.. Ben er echt beetje klaar mee. Moet volgende week weer bellen of ze al meer duidelijkheid hebben. Weet alleen nu al dat als ik een contract krijg ik minimaal 3,5 dag moet werken daar. Wil ik ook niet, wil max 3 dagen werken. Maar de kans dat ik geen contract krijg is ook aanwezig, helemaal omdat ik de druk nu opvoer. Zou het helemaal niet erg vinden eigenlijk. Kan ik lekker mn eigen bedrijfje uitbouwen en hoef k sven ook niet in feb al naar kdv te brengen. Wordt ook afgeraden door kinderarts ivm besmettingsgevaar voor ziektes en met name het RSvirus, zijn prematuurtjes erg vatbaar voor en kunnen ze heel ziek door worden. Wil eigenlijk hem pas vanaf 1 mei naar kdv doen, of eigenlijk liever helemaal niet. Maar goed moet maar ff afwachten hoe gesprek volgende week uitpakt.

Maar... Sik je voelt je nog niet schwang? Ik voelde ook niets ondanks dat ik eenbuik had. Zou bijna zeggen... Wees blij en geniet van je buik!

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Voila!! Een nieuwe banner! :)

17. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Mooie banner, Lindinha. Maar wel jammer dat het zo'n gedoe is met je contract. Gelukkig heb je je eigen bedrijfje nog, kun je daar in ieder geval in investeren. Maar ik hop voor je dat er een goede oplossing gevonden wordt op kantoor.

Sikki, al 15 weken zwanger. Wat gaat het snel! Begrijpelijk dat je veel van je baby wilt genieten en niet veel wil werken daarna. Ik heb ook een jaar thuis gezeten bij mijn dochter. Daarna beiden 4 dagen gewerkt een tijdje.

Ik heb vorige week het voor elkaar gekregen om een dag minder te gaan werken vanaf januari. Ik werk in een kleine organisatie, en mijn baas vond dat ik er 5 dagen aanwezig moest zijn, maar gelukkig is er nu een oplossing gevonden. Ik ga in ieder geval meer genieten van de vrije woensdagmiddag van mijn dochter. Dat heb ik zo gemist sinds ik hier werk (1 jaar nu). Onze dochter is nu toch net iets meer dierbaar geworden, en ze groeit zo snel.

Het is vandaag 1 maand geleden. Ik was vanmorgen erg emotioneel, een beladen dag. Het filmpje van een maand geleden speelde zich voortdurend af, alles kwam weer heftig naar boven. Maar het heeft me goed gedaan, ontlading. Heel gek...het lijkt al veel langer geleden dan een maand. Alsof er zoveel gebeurd is in een maand, maar er is niets gebeurd. Er is wel veel gebeurd in mijn ziel.
    En het mooie is, het is vandaag weer net zo'n mooie, zonnige dag als toen.

18. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Gabrielle een dikke digitale knuffel voor jou!
    Pas een maand geleden, maar ook AL een maand geleden. Zo gek!
    Ik snap dat er zich heel veel heeft afgespeeld in je hoofd.
    Sterkte nogmaals.
    Wel superfijn dat je wat minder kunt gaan werken.

19. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    En nog steeds druk hier...
    Gister waren Mia-man en ik allebei ziek. Mannetje was de twee dagen ervoor niet lekker. Fijne ziekenboeg dus :x Gelukkig gaat het nu wat beter met ons allen.

Sikki, over twee weekjes weet je dus wat het gaat worden: spannend!!! Heb je een voorgevoel? Mijn voorgevoel was hartstikke fout en ik heb er een nacht over gedaan om aan het idee te wennen dat ik het fout had. Niet dat ik een voorkeur had, alleen een gevoel. Ik was blij dat ik het met 17 weken wist en niet 9 maanden met dat foute voorgevoel heb rondgelopen.
    En je voelt je nog steeds neit zwanger... ja, ik blijf van mening dat je door al die hormone van tevoren een beetje hormoon-immuun bent geworden. Ik had precies hetzelfde. Maar stiekem ook wel lekker om niet misselijk te zijn toch?
    Wat het werk betreft: 3 dagen is heerlijk! Ik werk er nu ook drie (heb er pas 1 weekje op zitten) en zo heb je best zin om te werken en ook zin om thuis te komen. Ik heb nog een dag ouderschapsverlof dus ik kan altijd terug naar 4 dagen, maar voorlopig nog niet hoor :)

Lindinha, jouw werk is dus nog steeds onzeker: bah! Maar aan de andere kant heb je je eigen bedrijfje wel achter de hand, dat lijkt me ook wel fijn. En je was er toch goed mee op weg of niet? Zou mooi zijn als je dat kan uitbouwen.
    Je vroeg wat voor een werk ik deed: ik zit in eht onderwijs.
    Gaat alles goed met het mannetje?
    Enneh: mooie banner :D

Sabrien ook lekker aan het genieten?

Gabrielle, alweer een maand verder, jeetje wat gaat de tijd snel zeg!
    En nog steeds zo sterk... Ook fijn dat je nu meer tijd aan je dochter kan besteden, ik kan me voorstellen dat je dat nu nodig hebt. Knuffel!

Ieoor, jij hebt ook altijd zo'n lieve woorden voor iedereen en dat terwijl jij zelf ook in een moeilijke situatie zit.Dikke knuffel voor jou, want jij bent ook een mega-bikkel!!! Ik hoop voor je dat de maand snel voorbij vliegt.

Fijn weekend nog allemaal!

20. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    @Sabrien, ja met mijn bedrijfje loopt (liep) het eigenlijk heel goed, momenteel even wat rustiger, maar dat geeft niet, iedereen is druk, het is al een dure maand, dus verwacht ook niet heel veel opdrachten nu en dat geeft mij weer tijd om van mn manneke te genieten. Maar heb wel een paar contacten waar ik geregeld een opdracht van krijg, dus dat gaat goed. Volgend jaar weer verder uitbouwen. En wat betreft mn contract.... ik zou het helemaal niet erg vinden als ik geen contract zou krijgen, het werk is niet bijster interessant en ben liever met andere dingen bezig. Maar we zien het wel, woensdag bel ik weer met mn leidinggevende in de hoop dat ze meer nieuws heeft.

@Sikki, nog ff geduld voor jullie en dan weten jullie zeker dat het een meisje gaat worden... jaja ik geloof nog steeds heilig in die waarzegster! ;)

Gabrielle, ik kan me voorstellen dat je het er best nog moeilijk mee hebt, het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt. Gooi het er maar uit meid! Dat lucht op en helpt je in de verwerking. Knuffel!

Wat een rust hier op het forum verder....

Deel Deze Pagina