Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sik vandaag DE dag!!!!

Ik ben zo benieuwd. Laat je snel weten dat het een meisje is (sorry, geloof ik nog steeds...).
    x

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Even snel vanaf de phone.

De waarzegster had gelijk!
    Het is een meisje!

3. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ik wist het!!!!!!
    GEFELICITEERD LIEVE SIK+SIKMAN!!!!

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Meisjes zijn leukkkkkkkkkkkk!! :D ;)

En weet je... Nu mag jij je helemaal suf shoppen aan Z8 kleertjes met strikjes en lintjes!!! :D

Gefeliciteerd meid!!

(Al is de jongenscollectie van Z8 ook te stoer ;) en was dat ook tof geweest: kortom het maakt niet uit, maar het is wel heel gaaf om het te weten hé ;))

GENIET!

5. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Wow Sikki, super. En die waarzegster, zeg, zou ze toch iets gezien hebben ;). Meisjes zijn zeker heel erg leuk!!!! Altijd genoeg keuze om te sjoppen!

Een meisjeeeeeee!!

Sorry...ook even een ego stukje.
    Wij zijn net terug uit het ziekenhuis waar we de uitslagen van de erfelijkheids- en autopsieonderzoeken kregen.
    In het kort: niks erfelijks of chromozomaals gevonden, voor een eventele volgende zwangerschap zijn die zorgen weg. En de echo-bevindingen zijn niet alleen bevestigd door de autopsie, het was nog erger. De navelstregaandoening was al duidelijk, maar een klein niertje die niet functioneel was gevonden en geen blaas, en het hart... dat was veel erger aan toe, niet te redden. Bovendien bleek er ook een niet functioneel schildklier aanwezig te zijn, en nog wat kleinere aandoeningen.
    Heel gek, maar ik voel me toch heel erg opgelucht. Sowieso opgelucht dat de diagnose goed was geweest en dat de baby idd niet levensvatbaar was. Stel je voor dat ze fouten hadden gemaakt...heeft wel eens door mijn hoofd gespookt. Maar ook opgelucht dat er niks erfelijk is. Maar tegelijkertijd heel verdrietig. Het is heel vroeg in de zwangerschap fout gegaan (+- week 7) en dat is gewoon hele dikke pech.
    We hebben ook gevraagd of de kans vooor zoiets door icsi vergoot wordt. Tja... het bekende verhaal; door icsi en de niet natuurlijke selectie is er overal een iets grotere kans voor, maar duidelijke cijfers zijn ere niet. Ik vond het iiig niet verontrustend.

Ik voel wel dat deze bevindingen me nu meer rust geven, er is nu echte duidelijkheid, we kunnen dit medisch hoofdstuk afsluiten. De rest, dat heeft nog tijd nodig.
    En, mochten we toch nog eens voor icsi gaan, dan kan dat na 3-4 maanden, was het advies.

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Gabrielle, meid wat een heftig dagje weer voor jullie. Mar wel heel erg belangrijk oor jllie om te weten wat er nou precies mis was met jullie kleine man en dat er ook echt iets niet goed zat. Hoe treurig het ook is, voor je gvoel wel heel belangrijk om te weten en om weer verder te kunnen uiteindelijk.

Meid, sterkte met de verdere verwerking!
    Knuffel!

7. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Jongetjes zijn ook heeeeeeel leuk hoor!

En ook genoeg om voor te shoppen!

8. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ja! Gevonden op pagina 3 onderaan...

Gabrielle, wat heftig allemaal zeg!
    Wel fijn dat het je bevestiging geeft over jullie keuze en daardoor ook rust.
    Knuffel!

Hoe dubbel dat ik dan kan vertellen dat het er allemaal zo goed uit zag.
    Drs Papa heeft op heel veel 20-weken dingetjes gecontroleerd en alles zag er goed uit.
    Een hele geruststelling.
    Dus eindelijk durfden we ook iets te kopen.
    Heb een paar hele gave dekentjes en lakentjes gescoord.
    Meisje was volgens Drs Papa een grote druktemaker.
    Ze stuiterde alle kanten op en trapte er heftig op los.
    Hij zei op een gegeven moment zelfs, jeetje wat zit ze te beuken!
    En ik voel er gewoon helemaal niets van ;)

Foto's staan weer in m'n album!

9. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Sik zooo fijn en geweldig en gaaf en huiltje

Lindinha dat zal vast ook...ben nu ook zo benieuwd wat er in mijn buikkie zit ;)

Lieve gabrielle wat heftig zeg omdat te horen maar ook "fijn" dat de keuze juist was en er niks erfelijks was. Gelukkig geeft dat je wat rust al maakt dat het verdriet niet minder.
    Dikke knuffel meis.

Voor de rest ook een dikke knuf!

Hier gaat alles goed. We kruipen naar de 12 weken toe...eindelijk!

10. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    In onze kerstbom pronkt nu een heldere kerstbal met de naam van Felix* erop. We hebben het gekregen tijdens een herdeninksviering afgelopen zondag georganiseerd door een oudersvereniging, ouders zoals wij, "met lege handen". We hebben in eerste instantie nog getwijfeld of we er heen zouden gaan, we kenden daar niemand en ik heb het niet zo op massale dingen. Maar ik ben zo blij dat we geweest zijn. Het was een prachtige, warme, tranen-volle viering. Mooie en liefdevol in elkaar gezet. Ik schot al vol toen ik binnenkwam, door de mooie tekst aan een spandoek, door de kerstboom versierd met kerstballen met de namen van de overleden kindjes erop. Door de lange tafel met fototjes, knuffels en kaarsen erop, door de mooie woorden en gevoel van 'mijn verdriet is jouw verdriet', door de namen die uit de 4 hoeken van de zaal gelezen werden... door dit alles was het en mooie, ingetogen, onvergetelijke viering. Het heeft mij in ieder geval heel goed gedaan, al die tranen zijn ook ergens goed voor: ontlading. Vlak voor kerst is dat heel prettig. En Felix* was weer heel dicht bij ons.

De komende dagen be ik toch best druk, en veel weg...dus ik wil jullie alvast een hele fijne Kerst wensen.

Voor diegene met een baby in de armen, een mooie, bijzondere, eerste Kerst samen!
    Voor diegene met een baby in de buik, een mooie, laatste kerst met z'n tweeen (of drietjes indien er een kleintje rondhuppelt).
    Voor diegenen met hele handen en buikjes, toch nog een Kerst vol liefde; en een hele dikke extra knuffel.

11. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Vandaag naar het Geertgen geweest. Want we wilden weer van start.
    Maar helaas..... er lagen maar liefst 2 hele follikels klaar. Dit is %^%&^$^%%&^^* de 2e cyclus dat we niet van start kunnen/willen. Ik begin echt bozer en bozer te worden!!!

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Ieoor, ik herken je boosheid.
    O meid, ik wou dat ik iets voor je kon doen...
    Dikke knuffel!!!

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ik heb nog Deca.........

ruilen????

14. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Huil lieve ieoor...waarom...

Knuffel!

15. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Lieve Ieoor, wat ontzettend klote weer!
    Wil je eindelijk weer verder en dan werken de follies weer niet mee...

Sterkte meid!

Ondanks dit tegenvallende nieuws wil ik je wel fijne feestdagen wensen en hoop ik dat je er toch een beetje van kan genieten. Hebben jullie nog plannen?

KnufXXXX

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Gabrielle.... wat goed dat jullie naar die bijeenkomst geweest zijn. Kan me goed voorstellen dat het heel erg emotioneel was en dat je daardoor menig traantje gelaten hebt. Ook wel weer mooi, dat je het idee had dat Felix dicht bij jullie was. Dat zal hij ook altijd zijn...!

Lieve meid, ik wens jullie heel veel sterkte de komende feestdagen. Zal voor jullie toch ook moeilijk zijn.

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve meisjes, ik wil jullie allemaal een fijne, warme en liefdevolle kerst toe wensen!

Dikke kus!

18. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ik wilde speciaal even hier komen om alle meisjes die nog met lege handen kerst vieren een dikke knuffel te geven, want ik weet hoe moeilijk deze "feest"dagen zijn.

KNUF!

19. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Een dikke knuffel voor iedereen, en vergeet niet, Kerst gaat vooral over hoop!

20. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hallo lieverds,

Als eerste mijn diepe verontschuldigingen voor mijn lange afwezigheid. Ik schaam me diep.... :):):)
    Internet lag er hier thuis een tijdje uit en op mijn werk kan ik niet gaan zitten typen. De telefoon werkte wel maar ik zag het niet zitten om hele stukken daar op te schrijven. Ik heb jullie wel af en toe gevolgd hoor, alleen bleef mijn reactie dus uit :(

Als tweede hoop ik dat iedereen een hele fijne kerst heeft gehad. Ik kan me goed voorstellen dat het niet voor iedereen even makkelijk is geweest. Ik wil die meiden dan ook een hart onder de riem steken en een dikke knuffel geven. Ik hoop dat die andere meiden, met kleine in de arm of in de buik een hele fijne kerst hebben gehad.

Ieoor, wat ontzettend K*T dat je wéér niet kan beginnen :(:(:( Ik had zó gehoopt dat jij nu aan de beurt zou zijn, maar helaas werkt je lichaam voor de zoveelste keer niet mee. Misschien een beetje een domme vraag maar kan het iedere maand zoveel verschillen hoeveel follikels er klaar liggen? Is er nog hoop op een betere start? Ik duim in ieder geval heel veel met je mee. Ik hoop dat je de kerst bent doorgekomen en dat je, samen met Ieoor-man, toch een goed uiteinde van 2011 hebt. Ik wens jullie een 2012 waarin jullie droom eindelijk uit gaat komen. Hele dikke knuffel!
    Oh, is het nog gelukt met de belasting? Wij hebben afgelopen jaar behoorlijk wat terug gekregen dus het is zeker de moeite waard om alles op te geven.

Gabrielle, wat fijn dat jullie naar die dienst geweest zijn. Het klinkt erg mooi hoe het gegaan is. Ik hoop dat jullie het nu een beetje een plekje kunnen geven en dat 2012 een beter jaar wordt voor jullie. Hoe gaat het nu met je dochtertje? Heeft zij het ook een beetje een plekje kunnen geven? Lijkt me best moeilijk voor zo'n meiske.
    Sterkte met de jaarwisseling, ik kan me voorstellen dat het extra beladen is voor jullie.
    Trouwens wel "fijn" om te weten dat het niks erfelijks was en dat er toch een hoop mis was met jullie lieve Felix. Hoe moeilijk ook, je hebt in ieder geval de juiste beslissing genomen.

Sikki, een mega late rea maar: HET WORDT EEN MEISJEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):) Ik wist het wel :p :D En die waarzegster had dus zeker gelijk. Had ze eigenlijk nog meer voorspeld? En hoe gaat het nu? Geen last meer gehad van krampjes en zo? Ik hoop het.
    Stiekem ga je mega hard want je bent al bijna op de helft!
    Wat gaan jullie lekker 2012 in!

Alexandra, al weer 12 weken: joehoe!!! Dat gaat dus ook super! Hoe voel jij je? En hebben jullie het iedereen al verteld?

Sabrien, slaapt de kleine van jullie nog steeds zo goed door? Ik ben jaloers!!! Maar wel heerlijk voor jullie hoor. Hopelijk hebben jullie een geweldige kerst gehad met zijn drietjes. En wat een scheetje is het toch, ik ben helemaal verliefd :)

Lindinha, hoe gaat het met jullie en met de kleine Sven? Ik hoop dat alles goed gaat met hem. Jullie hebben ondertussen ook al een hele weg afgelegd, maar het mannetje is wel een enorme vechter.
    Wel bijzonder om straks met die kleine het nieuwe jaar in te gaan.

Maartje, nog steeds volop aan het genieten? Die kleine meid van jou is alweer een half jaar: jeetje wat gaat dat snel zeg :$ Hoe gaat het met alle fruit en groente hapjes?
    Hoe bevalt de nieuwe baan?

Loesie, hoe gaat het met jou? Wordt het ondertussen al wat zwaarder? Lijkt me wel met nog zo'n kleine man die rondhuppelt.

Silvia, hoe was jullie kerst? Die tweeling van jou groeit ook als kool volgens mij :)

Hier gaat het goed. De kleine man slaapt nog steeds niet zo geweldig, maar je begint er aan te wennen (aan dat continue slaapgebrek). Verder doet hij het goed en met ons gaat het ook prima. Weinig nieuws dus...
    Ik wens jullie allemaal alvast een heel fijn uiteinde van 2011 en een spetterend 2012 waarin al jullie wensen en dromen uitkomen.
    Liefs van Mia

Deel Deze Pagina