Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ben d'r weer,

van morgen echo gehad en die was goed, dus krijg vanmiddag telefoon uit utrecht wanner de tp zal zijn.

ik kwam aan op de afdeling en zag onze gyn in zijn kamer zitten, en heb toen gevraagd of hij vandaag tijd had om een uitstrijkje te maken, en toen heeft hij gelijk maar het bms opgemeten :D
    wat een fijne man is het toch ook, hij had eigenlijk dienst op de verloskamers maar maakte toch maar even tijd voor mij :D

lindinha heel veel succes vandaag, als het goed is heb je nu de tp ;)

maartje :$ wat een stomme k*tten zijn het toch ook in die apotheek, heb ook al zo vaak een aanvaring met ze gehad :x
    goed dat je zo'n geweldige opmerking maakte, ze stond zeker gelijk met haar mond vol tanden, of mss ook niet zo dom zijn ze ook wel weer.

anna, voor jou ook een tp in het vooruitzicht, we gaan lekker met z'n allen.

ieoor hoe gaat het meid, hou je het nog een beetje vol ;)

ik ga nu werken X.

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lisa GOED NIEUWS!!!!! Ben benieuwd wanneer TP zal zijn!
    SUCCESSSSSSSSSSSSSSSSS

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    thanx sabrien ;)

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Yeah!! Super hoor Lisa!!! :D

@t Sabrien:
    I love you en ben in staat je voeten te kussen.

Waarom??

DAAROM!!!
    Was al bijna half 1 en ik had gewoon nog niet aan spuiten gedacht!!! :$
    Ik spuit om 12 uur en ik ben daar eigenlijk heeel precies in maar het was nog niet in me opgekomen om te gaan spuiten. Dus thnx voor je berichtje over dat ik weer aan het spuiten ben!!
    Heb direct mn laptop weggegooid en een doosje meno in mn buik gestouwd ;)

SMAK

5. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ff snel een berichtje vanuit de auto, we hebbeb weer 1 cryo aan boord, hij was nog wel maar 2 cellig maar misschien brengt dat juist wel een keer geluk. We zullen het zien...

6. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Lisa, een mooie echo gehad: superrrrrrrrrr! En wat een lieve gyn heb jij toch. Wij hebben natuurlijk onze eigen uber super S, maar die van jou klinkt ook wel erg goed en meelevend :)

Lindhina, gefeliciteerd met je nieuwe emmy!!! Deze 2-cellige gaat hem gewoon worden hoor. Hij was gewoon nog niet helemaal wakker toen ze de foto maakten, maar dat zegt niks hoor.
    Heel veel succes en sterkte op de wachtbank!

Sabrien, hard aan het werk voor de volgende poging. Bij deze krijg je een dikke knuffel, want ik kan me voorstellen dat het soms best moeilijk is en dan zijn wij hier ook nog allemaal bezig met de behandelingen. Het is niet altijd makkelijk om positief te blijven, maar het is wel heerlijk als je mannetje dat wel doet :) Konden ze maar van te voren zeggen hoeveel pogingen je nodig had en of het ooit ging lukken, dan zou al dat wachten zoveel makkelijker zijn...

Anna, ik had vorige week dokter H. Echt een hele lieve en leuke vrouw! Ik krijg dinsdag dokter M. en dan waarschijnlijk vrijdag de TP. Lopen we dus lekker gelijk op :)
    Ik zou trouwens toch voor dag 2/3 gaan, want als je er maar een hebt en hij deelt niet verder is je kans gelijk verkeken. Maar ja, het is aan jullie.
    Ik ben ben benieuwd wat er uit je B12 komt....

Maartje: FOEI bijna je spuit vergeten :$ ;) Maar dat is misschien ook wel een goed teken want dan ben je er niet zoveel mee bezig (of het is al gewenning). Gelukkig heeft Sabrien je er aan helpen denken. Succes morgen, ik hoop dat er al wat moois te zien is!

Ik vind het wel speciaal dat we bijna allemaal bezig zijn een behandeling. En een enkeling (Sikki en Sabrien) gaan ons nog volgen. Dan moeten we wel allemaal op roze staan voor eind 2010!!!
    EEN GROTE ROZE BOM :p:p:p

7. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Oh, trouwens nog een ander vraagje: hebben jullie wel eens Pregnyl na de TP gespoten? Hoe denken jullie daarover?

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi!!!

Fijn dat Lindinha een emmy in buik heeft!! Goeso!!

Haha idd goed dat ik er niet zo mee bezig ben... Dan raak ik vast zwanger :p
    Maar zonder gekheid, ben er best wel veel mee bezig!! :( Heb de hele middag alleen maar aan het zenuwpezig geweest... Blehhhh!! Bahhhh!!!
    Pregnyl na de TP: ik heb het aan Uber S. gevraagd. Hij wil het eventueel wel voorschrijven, maar pas bij de TP wil hij dat voorschrijven, omdat hij het niet aan eventuele overstimulatiechickies wil geven.

Alsof ik ooit nog eens een overstimulatie kan krijgen LOL

9. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hallo mädels,

Ik moet van Uber S. ook suprefact gaan gebruiken, dus ik vanmiddag gelijk door naar de apotheek, moeten ze 'm bestellen, kan ik 'm morgenochtend om 8 uur pas ophalen, moest eigenlijk vandaag beginnen, maar goed een halve dag later kan ook vast geen kwaad. Ga me er ook niet druk om maken... we zullen het zien.

@Lisa: goed nieuws dat de echo goed was! En wat is dr. B. toch altijd lief he! Zo meedenkend en meelevend altijd. Topkerel! Het is dat ik al getrouwd ben....whahahahahah!!!

Wie moest er nou ook alweer morgen voor een echo?? Sorry beetje last van vergeetachtigheid.... nu al...hahaha!!

Ieoor.... joehoe.... waar ben je? Gaat het allemaal wel goed meis?

Fijne avond nog!

10. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Ik heb de vorige cryoterugplaatsing Pregnyl gespoten erna... ik ben namelijk wel een chick met overstimulatie hahaha Vandaar dat ik de vorige verse poging ook maar 1 embryo terug mocht krijgen. Maar de volgende keer ga ik wel risico nemen hoor... En gewoon 2 terugplaatsen. Bij deze cryo ga ik weer voor pregnyl, suprefact begrijp ik niet helemaal. Wie weet wat deze doet na de terugplaatsing???

Mia, denk dat jij eerder bent met terugplaatsen, ik zit de 28e pas op dag 12... wat de terugplaatsing op dag 5 betreft, wij weten nog niet... even overleggen met een andere arts dan S en dan zien we het wel.
    Volgende week ook controleprikken T-cellen en vitamine D dus ben benieuwd! Nu heb ik echt 2 dagen knallende hoofdpijn gehad, ongesteld dus ben gesloopt ;( Vrijdag heb ik lekker vrij genomen om bij te komen van alles, ben het nu ook een beetje zat. Op het werk is het druk, thuis is het druk met van alles en dan ook nog dit ;( Nu is het me wel een beetje te veel aan het worden, dus heb de laatste 2 dagen alleen maar zitten huilen :( Maar ja, hormonen en pijn...

Ik hoop echt dat we allemaal heel snel zwanger gaan worden, we hebben het echt verdiend!!!!! We hebben al genoeg pijn geleden :(:(

DIKKE KNUF

11. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Suprefact zou ervoor kunnen zorgen dat de innesteling beter verloopt. Dat het stofje dat je in je neus spuit, dan wordt opgenomen door je lichaam en zich ook aan je bms en/of emmy gaat hechten waardoor het beter innestelt. Geen idee of het ook echt werkt, maar ach.... niet geschoten is altijd mis... zeg ik maar!

Iemand al iets van Ieoor gehoord?
    Die moest toch zo ongeveer nu testen, of heb ik het mis?

12. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Maartje, ik denk dat ik bij onze volgende verse poging ook om de Pregnyl ga vragen. Overstimulatie is voor mij ook een onbekend woord, dus dat meot wel goed komen :D

Ik heb ook wel eens om Suprefact gevraagd, maar dat was volgend S niet nodig. Mijn luteale fase was lang genoeg. Dus ik heb het idee dat het vooral werkt als je vroeg ongesteld word na de TP.
    Lindhina, heb jij een korte luteale fase? Of heeft hij het wegens andere redenen voorgeschreven? Ik hoop dat de äpotheek een beetje opschiet met je recept, weer die apotheek he :D

Anna, jij hebt dus ook pregnyl na de cryo? Hmm, misschien dat ik daar ook om ga vragen
    Hi, hi, ik lijk wel een junk: als jullie andere "drugs" krijgen wil ik het ook ;)
    Verder nog een dikke knuffel voor jou Anna, want ongesteld zijn is echt K*T. Ik hoop dat je T-cellen en D-gehalte er goed uitzien!
    Misschien lopen we straks wel niet helemaal gelijk, maar het gaat erom dat we allemaal op roze gaan zsm :p

Ieoor??? Ik hoop zooooooo dat het goed gaat met je! Volgens mij mag je inderdaad een dezer dagen testen. Duim, duim, duim, hoop, hoop, hoop, bid, bid, bid. Veel sterkte met de laatste momenten!

Hier alles rustig. Lekker aan de progynova.
    En ik ben helemaal in mijn sas: heb een nieuwe telefoon (Iphone4) en kan eindelijk ook goed internetten op mijn mobiel, dus ik hoef niet lang iets te missen hier!!!

13. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    haha Mia, jij bent wel echt grappig :) Zo positief altijd. Ik heb de vorige keer zelf om pregnyl gevraagd daar kwam hij niet mee. Maar helaas heeft het ook niet mogen baten. Deze poging ga ik zowel pregnyl, als progesteron al suprefact gebruiken :) Ik zet alles op alles!! En Mia gaaf, Iphone 4 ...wil ik ook :) Maar mijn abonnement loopt pas juli af dus betekent dat ik pas in april een Iphone kan aanvragen. Maaaaar ga het echt wel doen :)

Vandaag heb ik op het werk zitten denken toen de 8 maanden zwangere vrouw de hele overleg naast me zat dat ik echt een heel ander mens zou zijn als ik nu in verwachting was :( Ik ben nu echt mijnzelf kwijt... helemaal niet meer vrolijk, gestresst, geen fijn mens meer :( Maar jullie begrijpen me wel... heb me lang staande proberen te houden, maar het lukt me nu echt niet meer na 3,5 jaar :(

Ieoor, heb jij al nieuws?

14. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    zo ben er weer, gister middag dus op telefoon zitten wachten van uit utrecht, was op m'n werk en ook nog eens alleen, dat is al helemaal vervelend als je dan telefoon van het ziekenhuis verwacht. half 4 hadden ze nog niet gebeld, dus heb zelf maar gebeld, ik belde midden in een vergadering en ze vroeg waarom ik precies belde, kreeg allemaal rare vragen en ze konden mijn papieren niet vinden, dus moest weer terug gebeld worden, bah had er zo'n naar gevoel bij, zo anders als dat ik in rijnstate behandeld wordt, het is zo academisch daar, bah, maar goed werd wel terug gebeld, en moest vanavond beginnen met die vieze bollen, en zondag gaan ze ontdooien en dan maandag tp, dat is ook weer anders als ik gewend ben, snap er af en toe geen snars meer van hoor, ik nog met onze gyn in arnhem gebeld want die wilde weten wat ze precies met me hadden afgesproken. wat een bezorgheid ook weer heh, zo fijn :D
    en hij wenste me heel veel succes.

nu dus afwachten of de ontdooing goed gaat, vind het toch wel een beetje eng bij die laatste 2 hoor.

ahhh anna, dikke knuffel meid, het is ook niet altijd even gemakkelijk om je er door heen te slaan, snap heel goed dat je er even doorheen zit, doe maar lekker rustig aan, en vewen jezelf heel goed ;)

joehoe ieoor , hoe gaat het? ja volgens mij mag ieoor een dezer dagen testen.

mia, ook lekker aan de progynova, voel je je goed?

lindinha :Dwat goed jullie hebben weer een eskimootje aan boord :D lekker rustig aan doen hoor meid ;)

sabrien, hoe gaat het met jou meid, snap dat het best moeilijk is om tussen iedereen hier te zitten die met een behandeling bezig is, dikke knuf ;)

hoe zou het met sikki zijn??

maartje, met jou ook alles goed?

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ff sehr schnell:

Vandaag FM gehad:

Aan de ene kant 5 en aan de andere kant 1 fliekel :D
    Straks om half 1 de Pregnyl en dan vrijdag om half 12 de punctie!!

16. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    #376 Marija, 21 okt 2010
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
    Maartje, nu al de punctie? :) Voor mijn gevoel ben je gisteren begonnen :):) Veel succes meid!!!! Ik zal voor je duimen!!!

Lisa jij ook veel succes maandag, jullie krijgen waarschijnlijk samen een terugplaatsing ;)

Mia en ik gaan ongeveer tegelijk. Ieoor begint met roze... maar waar is ze nou? :(

Och ja, heb net gebeld, B12 was goed! 417 dus dat is ok. Danweet ik het ook echt niet meer, dan moet het wel de SCSA zijn. En als deze cryo's het niet goed gaan doen gaan wij tot de volgende verse poging ALLEEN maar Hollands eten :) En vitaminen slikken en proxeed en veel klussen :)

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Maartje, gelukkig heb ik je meegeholpen met deze behandeling doordat je je spuit niet vergeten bent ;), hihihihi. Ben ik tenminste nog ergens goed voor hahahaha. Wat goed zeg, 6 fliekeltjes en morgen punctie. Wat mega spannend. Ik ga keihard duimen voor jullie, het MOET nu gewoon eens goedkomen.

Lisa, wat vreemd allemaal daar in het ziekenhuis........Nou ja als ze maar hun werk goed doen maandag zodat die toppers beide goed ontdooid zijn dan valt het nog mee!!!! Ik duimmmmmmmmmm

Anna, zoooooooooooooooooooooooo herkenbaar, ik ben ook echt de laatste tijd mezelf niet!!!! Dikke knuffffffffffffffff. Neem rustig de tijd, goed dat je morgen vrij hebt. Zeker ook aan jezelf denken hoor.

Mrs. Mia, wauw ikke is jaloers Iphone 4, ik heb nog de allereerste Iphone maar die is echt onmisbaar, kan echt niet zonder!!
    Geen last van Progynova?

Ieoor, ben zo benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!!

Lindinha, wauw wat super dat de ontdooiing goed is gegaan en je nu een toppertje in het buikje heb zitten. Wat is het toch spannend he!!! Je hebt gelijk wat die Suprefact betreft, baadt het niet dan schaad het niet toch?

Voel jullie niet rot over dat ik nog niet kan starten, dan heb ik des te meer tijd over om voor jullie te duimen :D.

Kus

18. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Anna, dikke knuffel voor jou! Echt niet makkelijk van die zwangere collega's. Ik begrijp goed dat je even niet zo lekker in je vel zit. Maar gelukkig kan je af en toe nog lachen om mijn slechte grapjes :D
    Je hebt dus zelf om de Pregnyl gevraagd... misschien moeten wij dat ooik maar eens gaan doen dan.
    En je B12 is goed: jippie! Weer een oorzaak minder, maar aan de andere kant weer een oorzaak dichter richting SCSA :( Wij hebben de Proxeed besteld en morgen in huis. Maar we gaan het maar 2 maanden gebruiken aangezien ik niet 5 maanden wil wachten tot onze laatste behandeling. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat de Proxeed wonderen zal verrichten. Maar ik denk wel dat een week lang sexen van te voren wel zin heeft, dit staat ook op de site van DD. Dus dat gaan wij ook maar doen :)
    En natuurlijk Hollands eten, hi, hi. Ik zei al: tot aan de zaadlozing Hollands en daarna Mediterraans (want dat schijnt goed te zijn voor de vrouw) :D

Lisa, wat een gedoe allemaal in Utrecht. Maar gelukkig heb je maandag de TP!!! En die fijne gyn van jullie zit dus in Arnhem, hmmm, dat ga ik even onthouden (mochten we ooit nog een gyn in de buurt nodig hebben).
    Het bollenfestijn is bij jou nu ook al begonnen :( Maar ja, alles voor het goede doel he.

Maartje, wat een snelle ben jij zeg :$ Vrijdag al de punctie: wauw! Hoeveel dagen heb je nu gespoten?
    Wij gaan voor je duimen dat alle 6 de eitjes mooie geoogst worden vrijdag en dat ze rijp zijn natuurlijk. Heel veel succes alvast!

Sabrien, wat lief van je dat je zo ontzettend met ons meeleeft! Wij doen dat straks natuurlijk ook bij jou hoor! Hopelijk zijn wij allen jouw goede voorbeeld :)

Lindhina, jouw wachtweken zijn echt van start nu, hopelijk heb je een beetje rust en gaat alles goed. Wij denken aan je en duimen hard mee!

Ieoor? Ik ben bijna bang dat het niet gelukt is omdat we je nog niet gezien hebben hier. Toch houden we moed en hoop hoor! Jij moet onze eerste zijn! Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes als je nog moet testen.

@progynova: ik merk er eigenlijk helemaal niks van :) Maar eerlijk gezegd zit ik al zo lang aan de hormonen dat ik niet anders meer weet, ha, ha. Het lijkt wel of ik nergens meer echt op reageer want van die bollen merkte ik de laatste keer ook weinig. Maar ja, beter geen bijwerkingen dan wel, dus mij hoor je niet klagen.

Vandaag heerlijk naar de sauna geweest emt een vriendinnetje, lekker ontspannen dus. En inderdaad: die Iphone is GEWELDIG!!!
    Anna, als jij straks mag komt er weer een nieuwere uit denk ik, dus dat is het wachten ook wel even waard.
    Sabrien, als jij de eerste nog hebt en hij doet het nog steeds dan zijn het zeker geweldige telefoons! Ik wilde er in eerste instantie geen want ik vond iedereen zo "showen" met zo'n ding, maar omdat ik alleen maar goede reacties kreeg dacht ik: ik moet er ook een want het is gewoon een super telefoon :)

Fijne avond nog meiden! Liefs Mia

19. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Pffff, ik krijg net net 2x nieuws:
    Weer een baby geboren in onze omgeving....
    En weer een stel zwanger dat veeeeeeel minder lang samen is dan wij....

Wanneer zijn wij nou eens aan de beurt? :( Nee, het is eerder :x

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi schatjes,

Zit een beetje boel in mn cocon voor de punctie van morgen.
    Normaal nemen we voor een punctie een hotelkamer, maar aangezien ik pas om half 12 aan de beurt ben vertrekken we morgenochtend sehr fruh!!
    We vertrekken om even voor 7 zodat we ruim anderhalf uur van de te voren er zullen zijn. Als we dan pech hebben dan kunnen we toch nog ons best doen om op tijd te komen :D

Ben zenuwpezig. Hoop op het beste!! Vrolijkheid en klotekutzooinieuws op 1 dag: Marjah kwam met klotekutzooinieuws en Klingel met jippiejeeeyeahh!!!nieuws... Dubbel...

Slaap lekker meiden!!
    Ik ga nog ff rondstruinen op forum en dan daarna lekker slapen...

Tot morgen meiden!!

Deel Deze Pagina