Gabrielle, wat fijn dat jullie er even tussenuit gaan. En daarna een mooie herdenkingsdienst. Heel mooi en goed dat jullie daar naartoe gaan. Hier wel last van mijn bekken hoor. Ik loop als een houten klaas Maar gelukkig is het niet erger geworden de afgelopen tijd. Als ik zit heb ik nergens last van en dan wil ik nog wel eens vergeten dat ik zwanger ben tot dat het getrappel in mijn buik weer begint. En dat zijn idd heerlijke momenten.
Halloooooh! Lindinha, het is inderdaad niet niks wat je allemaal mee hebt gemaakt. En zoals Gabrielle al zegt: je hebt continu sterk moeten zijn en nu is dat achter de rug, maar dan komt ook alles er uit. Heel verstandig dat je een afspraak hebt gemaakt. Die mensen zijn er niet voor niks Gabrielle, jullie lekker er even tussen uit en daarna nog wel naar die herdenkingsdienst. Lijkt me een hele goede manier om afstand te nemen en ook om alles een plekje te geven. Ik zeg het nog amar een keer: ik vind je echt onwijs sterk! Sikki, lekker aan de shop met Siklief Last van je bekken is wel rot Hou het maar goed in de gaten! Ik had alleen in de week 40 en 41 een beetje last met lopen maar voor de rest ging het prima. Maar door de bevalling heb ik wel mooi een verzakking van de vagina-voorwand (ja, ik wist ook niet dat ik die had ) opgelopen. Ik krijg steeds meer last van mijn onderrug, vooral vanaf 4 uur in de ochtend. En na een lange dag heb ik een zwaar gevoel van onder, het voelt alsof je een overvolle tampon hebt die eruit wil floepen * sorry voor de deatils * Ze zeggen dat het kan verbeteren door bekkenbodemspieren te trainen, maar ik ben bang dat het zo blijft. Ik moet in ieder geval 9 maanden "ontzwangeren" voordat er wat verder aan gedaan wordt. Dus: blijf oefenen met die spieren!!! Hier al twee avonden om 21 uur in bed gekropen en dat was heerlijk! Mannetje eet al veel (het is echt een vreetbeertje): flesmelk,fruithapje, boterham zonder korst, avondeten: groente met aardappel. Ik heb vandaag nog even geinformeerd bij het CB, we waren bang dat hij te veel kreeg, maar hij mag nog meer. Hij moet wel van zijn avond/ nachtfles af, dus hij moet overdag meer eten... Hopelijk dat dat gat lukken Ieoor: KNUF! Hoe is het met de rest???
Sorry, sorry, sorry, heb jullie helemaal verwaarloosd hier!! Heb wel laatst nog in klingel's topic geschreven maar hier helemaal vergeten SORRY . Sikki, wat super om te lezen dat het zo goed gaat met jullie. Kan me voorstellen dat je ontzettend naar jullie meisje uitkijkt maar geniet maar lekker van het zwanger zijn. Dat ga je nog missen . En wat heerlijk dat jullie zo lekker aan het shoppen zijn, ben jij ook zo verbaasd over je man? Ikke ook, hij is nu zelfs gek op roze jurkjes hihihi. Zo schattig die mannen!! Wel vervelend dat je nog last hebt van je bekken, rustig aan doen hoor!! Las net dat je nu een goede oplossing op je werk hebt gevonden, fijn zo!!!!! Mrs. Mia, jij ook lekker druk? Wat ontzettend lief een vreetbeertje hihihi. Lijkt me zo leuk als ze echt vast voedsel gaan eten. Daar verheug ik me ook wel op!! Hoe gaat het nu met slapen, slaapt hij al wat beter door 's nachts? Hopelijk wel!! Wat ontzettend vervelend trouwens van verzakking, jak! Hopelijk gaat dat wel nog over zeg. Gabrielle, lekker binnenkort een weekje er tussen uit en wat fijn dat ze in jullie ziekenhuis zo'n bijeenkomst houden. Dat is wel heel erg bijzonder en heb je ook een hoop steun aan elkaar. Fijn dat ze dat organiseren. Las ook ergens dat jullie nog op een gesprek zijn geweest in Leuven, inderdaad voor de verwerking erg belangrijk. Dikke knufffff Lindinha, hoe is het met jullie mannetje? Goed gegroeid zag ik . Ik kan het me heel goed voorstellen dat je even wat minder goed in je vel zit, jullie hebben ook zo veel meegemaakt de afgelopen maanden. Dat is allemaal niet niks. Heel verstandig dat je toch hulp hebt gezocht. Hopelijk voel je je snel beter!!! Fenny, Ieoor, Ladouche, Lisa, Anna, denk veel aan jullie!!!!!!!! Hopelijk gaat het goed met jullie. Dikke knufffff Heb vaker bijgelezen via foon en dan lastig om te reageren en dan steeds weer denken, morgen zet ik de laptop aan om te reageren maar kwam er steeds maar niet van hihihi. Met ons is alles goed!!!!!!! We genieten echt enorm van ons meisje en ben inmiddels alweer 2 weken aan het werk. Moet eigenlijk zeggen dat het me heel goed bevalt op het werk. Voelde me in het begin zelfs schuldig omdat ik het ook wel weer fijn vond weer op het werk te zijn en ook weer eens onder de mensen te zijn. Maar heb inmiddels begrepen dat meerdere moeders dit hebben, dus dat is wel fijn. Volgende week weer naar het CB dan is ze al bijna 3 maanden , jeetje dat gaat zoooo snel zeg!!! Beloof nu vaker weer iets te posten!! Dikke kus voor jullie allemaal!!!!!!!!!
UP UP UP!!! Ja idd druk druk druk hier... kleine man heeft wat slaapprobleempjes overdag.. slaapt na elke voeding maar 45 min en daarna weer klaartje wakker.... zucht... gelukkig slaapt ie 's nachts wel weer 8 uurtjes, dus eigenlijk mag ik helemaal niet klagen! Hoest met de andere mädels hiero?
Jaaaaah up, up, up Hier ook wenorm druk... Mia-man is op wintersport en ik ben de hele week thuis met de kleine man. Ik moet eerlijk bekennen dat dat best zwaar is. Ik riep vroeger altijd dat ik héél graag kinderen wilde, ook als ik het alleen moest doen, maar nu ben ik toch wel erg blij als Mia-man zaterdag terug is. Neemt niet weg dat ik het tich alleen had gedaan hoor, maar nu heb ik nóg meer respect voor al die alleenstaande ouders. Zeker als je een beebje hebt wat slecht slaaot, ja nog steeds De ene nacht is beter dan de andere, maar ook overdag slaapt hij niet veel. Laatst de hele dag op het KDV 1x 20 min en 1x 35 min geslapen Dus Lindinha, ik herken je probleem... Maar ik wil ook niet te veel klagen hoor, want er zijn hier ook meiden die er alles voor over hebben om een slecht slapertje te hebben. Sabrien, bij jou gaat alles dus lekker: mooi zo! En je hoeft je niet schuldigte voelen dat je je werk ook leuk vindt. Ik heb precies hetzelfde, ik vid wel 3 dagen de perfecte combi, voorlopig wil ik niet meer werken. Ik denk dag bet alleen maar gezond is om ook een eigen leven te hebben! Lindinha, jullie dus ook een moeilijke slaper.... Hoe gaat het voor de rest met hem? En met jou? Had je nog hulp gezocht? Hopelijk heb je de boel een beetje een plekje kunnen geven. Hoe is het trouwens met je bedrijfje? Gabrielle, jullie gingen er even tussen uit toch? Ben benieuwd hoe het is/ was. Hopelijk hebben jullie fijn even samen kunnen zijn. Sikki, hoe staat het ondertussen met jou? Aangezien ik weinig tijd heb om hier te lezen check ik enkel dit topic en de rest niet. Ik hoop dat alles nog steeds super gaat met jullie! Ieoor, hoe staat het nu met jou? Ik kan me wel voorstellen dat je dit confronterende topic bent ontvlucht. Maar weet wel dat ik nog steeds met je meeleef en meeduim, fik en klaver. Maartje, hoe staat het met de schildklier? Moet je nu nog lang wachten? Ik hoop voor je dat je lichaam meewerkt. Nou, ik ben er vast een hoop vergeten, sorry.... Maar ik ga nu snel pitten voordat ik er weer uit mag. Liefs Mia
Ik ben jullie inderdaad 'ontvlucht'!!! Nee zonder gekheid, ik ben weinig te vinden op ZP op het moment. Laatst waren we weer gestart, maar na 11 dagen spuiten lag er maar liefst 1 hele follikel klaar. Dus poging afgebroken. Waar we voorheen dan voor een escape iui kozen, hebben we dat niet eens gedaan. Van deze 'poging' ben ik nu ongesteld geworden. Deze ronde starten we sowieso niet omdat we lekker naar de sneeuw gaan; en daarna kijken we wel weer. Heel kort door de bocht gezegd ben ik er klaar mee.. Ik gun iedereen het zijne, maar merk dat het steeds moeilijker wordt. 'iedereen' heeft inmiddels een baby lijkt het wel. En ik snap niet waarom hij bij ons niet lukt. Verder ben ik gelukkig heel druk, dus dat is fijn voor de afleiding. Of heet dat eigenlijk kop in het zand steken...... Lief dat jullie me nog niet vergeten zijn!
Lieve Ieoor, ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we jou nog zeker niet vergeten zijn. Elke keer als ik hier ben denk ik wel even aan je en hoe het nu met jullie zal gaan. Ik vind het echt erg sneu voor jullie dat het maar niet wil lukken, want gun het je zo! En dat gevoel dat het lijkt alsof het bij iedereen wel lukt kan ik me ook heel goed voorstellen. Maar dat is natuurlijk niet zo, want degenen bij wie het niet lukt, die zie je hier niet meer. Denk maar aan Lisa, Anna en alle andere lieve meiden die hier "afscheid" hebben genomen. Ik vind het juist super stoer dat je hier nog wel bent (ook al begrijp ik die andere meiden ook heel goed hoor)! En af en toe je kop in het zand steken, is niks mis mee. Ook wel fijn juist soms. Dus als jij dat wil doen meis, dan moet je dat lekker doen! Wat balen zeg weer dat jullie laatste behandeling ook weer niet aansloeg en er maar 1 folli klaar lag. Kan me heel goed voorstellen dat je er een beetje klaar mee bent. Hadden wij op het laatst ook, dus weet wel hoe je je voelt. Meis, geniet lekker van je sneeuwvakantie! Lekker tijd met elkaar doorbrengen en je weet het... je bent hier altijd welkom! SMAK!!!
Ieoor, wat ontzettend verdrietig dat de poging wederom niet is kunnen doorgaan. Ik hoop zooo ontzettend dat het geluk snel aan jullie zijde is!!!! Geniet lekker van jullie sneeuwvakantie!!!!!!!!!!! Denk aan jullie en duim voor jullie. knuffff Lindinha, hoe is het met jullie ventje en met jou? Gaat het al wat beter met je en ben je nog verder gegaan om eventueel met een professioneel iemand te gaan praten over wat je allemaal hebt meegemaakt? Is ook niet niks hoor! Gabrielle, binnenkort de herdenkingsdienst van jullie vlindertje? en ook vakantie he? Hopelijk gaat het goed met jullie, jullie zijn nog vaak in mijn gedachten........ Mrs. Mia, jullie ventje nog steeds zo moeilijk slapen. Och germ lijkt me erg vermoeiend voor jullie. Werken en dan ook nog nachten waarin je op moet. Lijkt me erg zwaar, hopelijk gaat het snel beter!!!!!!!! Kan me voorstellen dat je blij was dat Mia-man weer thuis was, lijkt me ook vreselijk om alles alleen te moeten doen. Ben ook ontzettend blij met sabrienman. Maartje, nog nieuws gehad over schildklier en het starten? Spannend weer hoor!!!!!!!!! Sikki, jou heb ik al gehad bij klingel hihihi, nog effe echofoto's checken zometeen! Met ons gaat ook alles goed, blijf het nog wel moeilijk vinden om ons meisje bij het KDV achter te laten. Voel me dan zo'n slecht mens..... Verder groeit ons meisje goed, 58 cm en 5,5 kg!!!! En slaapt ze nog steeds hartstikke goed, (ben werkelijk waar nog geen enkele nacht hoeven op te staan ). Ze is erg lief en is echt een lachebekje!! We genieten enorm van haar. Op het werk ook alles goed en heb nu een beetje mijn ritme te pakken, dat is wel fijn. Nou ga weer back to work!! Kusssss
@Ieoor: ik vergeet je ook niet. Wat is het k*lote dat de poging onderbroken moest worden, het is ook helemaal niet eerlijk. Zo maak je niet eens een kans op... bah. Ik weet niet eens wat ik moet zeggen, want ja, ik heb een kind en dan is inderdaad alles anders. Ik baal met je mee. Ik hoop dat je lekker van jullie skivakantie kunnen genieten! @Sabrien: wat slaapt jullie meisje goed door, om jaloers op te zijn . Hoeveel dagen werk je nu, en hoveel gaat ze naar de kvd? @Mia: Misschien een schrale troost: mijn dochter heeft de eerste 8 maanden zeer slecht geslapen, overdag viel het mee, maar 's nachts was ze erg aan het spoken. Ik weet nog dat ik rond naar 6 maanden het helemaal gehad had, bijna alle babies van de zwangerschapsyoga sliepen door, de mijne werd enkele keer per nacht wakker. En ineens tussen haar 8 en 9 maanden gebeurde er een wonder (geen idee of het te maken heft met een weekje zon, of het nieuwe huis in een rustigere buurt) maar mijn dochter ging ineens doorslapen, met 10 maanden sliep ze klokje rond, soms zelfs 13-14 uur achter elkaar. Ik wist niet wat ik meemaakte. Dus...er is nog hoop! @Lindinha: hoe is het nu met je? ben je een beetje bijgetrokken, of heb je met iemand kunnen praten? @ego: we zijn niet wezen skien. Ik merkte dat ik het rationeel wel wilde (frisse lucht, bergen, actief) maar emotioneel zat ik er niet op te wachten. Ik wilde rust, ik kon niet precies uitleggen waarom, maar ik wilde nergens heen. Op een gegeven moment ben ik in huilen uitgebarsten en hebben we besloten nergens heen te gaan, en weekje thuis zijn met zn 3tjes. Achteraf ook nog een wijs besluit, want in die week overleed ook mijn schoonvader. Op een respectabele leeftijd, en niet geheel onverwacht, maar het ging veel sneller dan gedacht (ze dachten dat hij nog wat maandjes zou hebben). Met de rouw, en crematie van mijn schoonvader kwamen weer een hoop emoties los, zeker bij mijn man, maar het was wel goed zo. Een week echt vakantie thuis is het niet geworden, maar het was fijn om gewoon samen te zijn en dit te doen. Verder... ik kijk nog steeds uit naar de herdening in maart. We hebben ook besloten om op de uitgerekende datum en dagje vrij te nemen en iets leuks te doen samen. En heel soms begin ik na te denken over een nieuw poging, zeker als mijn dochter het zo lief vraagt, maar ik weet het nog niet. .
Hi meiden! Ieoor, allereerst een hele dikke knuffel voor jou. Alles is al gezegd. Je weet dat ik aan je denk. Maar ik begrijp ook dat het heel moeilijk is om hier steeds geconfronteerd te worden met meiden waarbij het uiteindelijk wél gelukt is. Ookal hebben veel van ons hier ene lange weg afgelegd, jij bent hem nog steeds aan het bewandelen terwijl wij een andere richting op zijn gegaan. Knuffel!!! Gabrielle, jeetje meid, nog meer slecht nieuws te verwerken. Je klinkt wel heel erg sterk. Zo knap van je! Lindinha, heb je al je eerste gesprekken met een maatschappelijk werkster gehad? En zo ja, hoe was dat? Mia, manlief op wintersport en jij alleen met je kleine man. Knap hoor! Vooral met zo'n slechte slaper. Sabrien, fijn dat het goed gaat op het werk. Maar moeilijk dus om je meisje achter te laten op het kdv. Lijkt mij ook! Hier weer een beetje nieuwe discussie op het werk over ouderschapsverlof. Ik mag dus maar 1 jaar 1 dag per week opnemen. De rest blijft staan, maar zegt P&O, zal ik nooit hier mogen opnemen. Ik MOET dus na een jaar weer 4 dagen per week terug in mijn functie. Ik baal er van als een stekker (een jaar is zo om) aan de andere kant, ze zijn heel coulant naar mij toe geweest in het hele ICSI gebeuren. Dus ik laat het maar even zo en zie tegen die tijd wel weer. Verder dit weekend eindelijk aan de slag met de kinderkamer! Gisteren het hele kamertje ontruimd (was de logeerkamer), vandaag en morgen wordt er geschilderd en dan kunnen we eindelijk verder. Nu afwachten wanneer de meubeltjes komen. Het wiegje hebben we al in huis. Mijn zus heeft haar zoontje overgehevelt naar een ledikantje. Afgelopen vrijdag bij 27 weken een 3D echo gehad. Opa's en oma's mee en die vonden het helemaal geweldig. Een paar kiekjes staan in m'n album. Nu weer verder aan het werk. Ben super druk (collega is op vakantie en zijn werk heb ik er ook effe bij gekregen ) en moet zelfs m'n vrije vrijdag ook even opgeven. Maar nog 6 weken en dan zit het er op!
Van pagina 7 afgeplukt Ach, eigenlijk alleen maar goed dat iedereen minder behoefte heeft om hier te komen toch? Dat betekent dat we allemaal minder ons hart hoeven te luchten. Maar ik ben wel benieuwd hoe het iedereen vergaat. Lindinha, in het babyrinth gaf je aan dat het zo zo gaat. Hoe gaat het met de maatschappelijk werkster? Kun je daar nog steeds goed mee praten of heb je nu andere behoeftes? Of wil je zelf gewoon te snel? Dikke knuffel! Ieoor, ik moet ook nog vaak aan jou denken. Zou zo graag iets voor je doen, maar ik zou niet weten wat. Weet dat ik jou en je man niet vergeten ben! Knuffel! Gabrielle, hoe gaat het nu bij jullie? En Mia, de vakantie van je man overleefd? En hoe doet de kleine het nu? Hier gaat het goed. Nog 3,5 week werken en dan zit het erop! Kamertje is al bijna af (zie album) en straks in mijn verlof lekker alle spulletjes uitwassen. Zin in!
Jeetje, pagina 7 !!! Goed dat je ons nog even naar voren haalt Sikki!! Denk hier ook nog dagelijks aan alle lieve meiden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dikke knufffffffffffff
Leuk dat jullie er weer zijn. Ik schijf niet zoveel, ik heb niet zovel te schrijven. Want ik wil niet alleen klagen en jammeren. Ik heb het helemaal niet makkelijk deze maand, de maand dat F.elix geboren had moeten worden. Alles komt hard binnen, alles wordt emotioneel, alles doet pijn, Er zijn toevallig 3 jongentjes geboren deze dagen, ook de baby van de vrouw van en vriend die 1 dag voor me uitgerekend was. En ook al kan ik het in eerste instantie goed hebben, ik heb het toch heel moeilijk mee. Ik ben snel geirriteerd, huil makkelijk, het wordt me allemaal snel te veel. Van de ene kant kijk ik uit naar de maand april, maar van de andere kant hou ik nog erg veel vast aan maart, de maand dat wij weer ouders hadden moeten worden. Ik kan het niet uitleggen, het is psychisch, het is raar, maar het is er wel. We hebben wel een herdenkingsviering gehad begin maart in het ziekenhuis. Het was mooi en confronterend tegelijk. 145 kindjes werden herdacht, veel overleden tijdesn zw-schap/bevalling, maar ook sommigen die weken of maanden hebben gevochten op neonatologie. Hartverscheurend. Volgende week nemen we op zijn uitgerekende datum vrij en gaan iets leuks doen samen. Ik hoop dan afscheid te kunnen nemen, maar het valt me zwaar. Ik schrijf dus niet zoveel. Hopelijk kan in vanaf april er beter tegen, en wie weet kan ik over de toekomst nadenken. @Sikki: wow, nog maar zo kort. Succes met de laatste loodjes en de laatste weken werken!!!
Lieve Gabrielle, je klaag toch helemaal niet!!! Je vertelt gewoon wat je voelt en dat heet absoluut geen klagen!!! Ik moest ook aan je denken deze maand. 29 maart was toch jullie datum of niet? Dus ik vind het helemaal niet gek dat je deze maand als extra emotioneel zwaar ervaart. Dat zou iederen hebben! En ik denk dat je ook de maanden erna nog vaak zult denken, F.elix was nu 1 maand, 2 maanden, enz geweest. Dat zal nog wel even blijven. En heel logisch ook, vind ik. Fijn dat de herdenking mooi was, maar dus ook confronterend. Maar goed dat jullie dit gedaan hebben. Maak er volgende week ook maar een mooie dag van samen. Afscheid nemen doe je niet in 1 keer, dat gaat in stapjes. Lieve meid, heel veel sterkte de komende tijd! En hier lekker je hart komen luchten als je daar de behoefte aan hebt. Daar is een forum ook voor! Maar ja, wellicht ook weer confronterend om hier blije banners en verhalen te zien en lezen. Knuffel!
Dank je wel, Sikki. Nee, het valt wel me om hier de blije banners te zien. Het is meer als ik in het dagelijks leven geconfronteerd word met babies, dat het anders is. Vorige week ben ik ook op kraambezoek geweest bij mijn collega. Ter plekke vond ik het prima, de baby sliep, wij met een aantal collega's hebben het gezellig gehad. Maar daarna sloeg het weer in. Ik zie steeds die slapende baby voor me en denk...waar is mijn baby? Hoe voel je je Sikki? Ieoor, ik denk ook aan jou!
Lieve gabrielle Ik kwam ook weer eens hier terecht. Meid wat moet het ongelooflijk zwaar zijn voor je. Verontschuldig je alsjeblieft niet. Wat een moeilijk heftige periode rond zijn uitgerekende datum breekt aan. Lucht je hart hier vooral, geen excuses. Heel veel sterkte voor jullie. Liefs Alex
Hallo lieverd! Ik schaam me diep dat ik zooooooo lang niet geweest ben hier Sorry, sorry, sorry, 1000x sorry!!! Mijn excuus: ik heb het druk en daardoor weinig tijd om hier te schrijven, maar ik merk ook dat ik wat minder behoefte heb om telkens achter de laptop te kruipen. Ik denk dat het alleen maar positief is, want na zoveel jaren ben ik eindelijk niet zo veel bezig met ZP en alles erom heen. Maar toch voel ik me ook wat schuldig want ik wil jullie ook og bijstaan, aangezien jullie er ook altijd voor mij zijn geweest. Dat ik hier minder ben wil niet zeggen dat ik jullie vergeten ben hoor! Ieoor, ik denk nog vaak aan jou en ik hoop dat het goed met jou en je man gaat. Ik hoop zo dat jullie wens ook gaat uitkomen. Ik gun het je enorm, maar helaas is de gun-factor niet bepalend in deze situatie. In ieder geval een hele dikke knuffel! Gabrielle, ik denk ook aan jou hoor. Jeetje, wat moet dat zwaar zijn voor jou deze maand. Als ik je verhaal zo lees dan denk ik wel dat je er op een hele goede manier mee bezig bent. Ik heb alle respect voor je, want je bent echt super sterk. Ook jij krijgt een dikke knuffel. Sikki, het gaat zó goed wat heerlijk voor je! Je bent al super ver. Sterker nog, over uiterlijk 10 weken ben jij mama En op je werk gaat het nu ook goed las ik net ergend, dat moet ook een heel fijn gevoel zijn. Nu kan je helemaal relaxed aan je verlof beginnen straks. Geniet nog van deze laatste weekjes zwanger zijn! Staat de naam al vast? Alexandra, jij schiet ook al op zeg en het wordt een jongen: wat leuk!!! Gaat het verder allemaal goed? Lijkt me best zwaar als je al een kleine hebt rondlopen. Maar je bent al ver over de helft Hebben jullie al een naam? Sabrien, bij jullie gaat het ook geweldig zo te lezen! En wat een geluk met zo'n goede slaper dat je het niet zo leuk vindtom de kleine meid op het kdv achter te laten is niet erg hoor, dat is alleen maa een goed teken! Lindinha, hoe is het met jou en de kleine man? Ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie ook kunnen genieten. Ben je trouwens alweer aan het werk met je eigen bedrijfje? Maartje, hoe is het met jouw mooie wondertje? En met je minder mooie schildklier? Kunnen jullie al met een nieuwe poging anfangen? Ik hoop het vor je. Hier gaat het verder wel aardig. De kleine man slaapt alleen nog steeds niet goed (hij is nu net 8 maanden dus ik verlang ondertussen wel naar een nachtje doorslapen). Helaas moet hij al weken erg veel hoesten en nu zitten zijn oogjes ook nog dicht van de pus, zo zielig. Door het hoesten spuugt hij ook vaak eten er uit dus dat is ook niet leuk. Maar verder groeit hij goed en lacht hij lief, dus wij zijn blij Meiden, ik ben jullie echt niet vergeten hoor, ik ben alleen iets minder actief hier. Liefs Mia
@Alexandra: bedankt. En wat gaat het lekker bij je, leuk dat je nu een jongentje krijgt! @Mia: jij ook bedankt. Zielig dat de kleine man zo ziek is, altijd lastig als je als mama het niet met een kus weg kan nemen en moet zien dat hij even heel zielig ziek is. Sterkte. En van dat doorslapen, zucht, ik hoop voor je dat hij snel uitvindt hoe het moet! Geniet van je ZP-vrije dagen, je hebt het verdient. @ego: gisteren was ons UD. We hebben vrij genomen (ik was al 2 dagen thuis met griep en even leek het dat ik in bed moest blijven). Mijn dochter hebben we ook thuis gehouden en we hebben ons F.elix dagje 'gevierd' . Na een rustig ochtendje zijn we naar de zee gereden. Mijn dochter heeft zich uitgeleefd op het strand en wij hebben op het terras van het zonnetje genoten en veel met elkaar gepraat. Over F.elix, over de toekomst, over ons. Gek genoeg was ik gisteren juist heel rustig en niet zo emotioneel. Afgelopen week was ik heel emotioneel en huilde om het niets, gisteren was het een serene dag. We hebben ook en lange strandwandeling gemaakt, het weer was prachtig. Vlak voor de zonsondergang hebben we 3 van die grote, mooie, papieren lampioenen losgelaten. De warme gloed van de ondergaande zon deed me erg denken aan de mooie najaarszon de dag F.elix geboren was op 2 November. We hebben elk lampion losgelaten, F.elix uitgezwaaid en gekeken hoe ze wegzweefden.