Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sikki: hoe gaat het?
    Krijgen we nog een nieuwe buikfoto te zien?

2. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Gabrielle, wat een tegenvaller zeg!
    Nog zacht uitgedrukt.
    Toch ga je er toch stiekem vanuit dat er wel emmies doordelen en je een tp hebt en dan dit...

Hoe gaat het nu meid?
    Willen jullie nog een behandeling gaan doen?

Sterkte meid!
    Knuf!

3. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ieoor, hoe gaat het met jou meis?
    Vorige week weer naar Gent geweest?
    Wat is het plan nu?

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lieve Gabrielle, heb al gereageerd in klingels topic, hoe gaat het met jullie? Vindt het zoooo ontzettend erg voor jullie, dikke knuffffffff

Ieoor, hebben jullie een nieuw strijdplan?
    Ik denk veel aan jullie, hooooop zooooo dat jullie grootste wens ook uit mag komen!!

Sikki, hihihi waggelen....zie je al helemaal lopen uhhh nee waggelen :D. Dat hoort er inderdaad allemaal bij, geniet maar van die laatste mooie zwangere momenten!!! en inderdaad ik had ook veel last van vocht en dat werd bij mij de eerste kraamweek nog iets erger in de voeten (schijnt normaal te zijn zeiden ze tegen mij) en na die week was het helemaal weg en kwamen mijn slanke voetjes weer tevoorschijn!! hihhihihi en daar kun je dan ook weer van genieten!!! CTS verdween bij mij gelijk weer en kon ook mijn trouwring weer om :D. Kortom alles komt weer goed!!!!

Lindinha, hoe gaat het met jullie? Zag dat je afspraak bij de psych niet was doorgegaan? Je had wel al een gesprek met de gyn gehad geloof ik he? hopelijk heeft dat wel geholpen!!

Fenny, hoe gaat het met jullie?

Dikke kus voor iedereen!!

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Gabrielle, hoe gaat het nu?
    Kunnen jullie de klap een beetje verwerken?
    En verder denken?
    Dikke knuffel!!!

Sabrien, dus het wordt allemaal eerst nog iets erger voordat het beter wordt ;):D
    Hmmmm ;)
    Trouwring is ook het eerste wat ik graag weer om doe!
    En al mijn geluksarmbanden en ketting doe is graag zsm weer af.
    Heb na 9 maanden wel weer zin om eens iets anders om te doen :D

Ieoor meis, hoe is het nu?
    Weer aan het spuiten.
    Niet zo heel veel vertrouwen pik ik tussen de regels op.
    Of toch stiekem wel?
    Ik zie echt wel de meerwaarde van Gent hoor.
    Sowieso de rust en vriendelijkheid, daarnaast de mogelijkheid voor flushen, pipelle en eventueel andere dingen in overleg.
    En ook het langer en gecontroleerder doorspuiten dan ze bv in DD doen.
    Ik had de laatste keer niet voor niets 7 eicellen!
    Ok, niet allemaal rijp, maar in ieder geval proberen ze met het stimuleren echt het maximale er uit te halen.
    En de wijze van tpen is echt heel professioneel.
    Lieverd, ik duim voor je en hoop echt dat jij net zoveel succes behaald als ik heb gehad!

Lindinha, las dat je afspraak verzet is naar deze week?
    Gelukkig niet heel lang wachten dus.
    En maar hopen dat het nu wel doorgaat!
    Hoe gaat het verder?
    Voel je je omhoog krabbelen?

Fenny, hoe is het met jou?
    Bijna echo toch?

Ik heb voor de liefhebbers nog weer wat buikfoto's in m'n album geplaatst!
    Onder het motto nu het nog kan :D

6. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @ego: het gaat k.u.t.... veel verdriet en nog niet helder nadenken. Maar ik ga nu mijn gevoel en intuitie meer volgend, die heeft het vaak bij het reche eind.

@Ieoor: ga je ervoor, meid? Nog een keer? Hoe vle je je? heb je er een beetje vetrouwen in?

@Sikki: ook voor je trouwring zul je vast nog even een paar dagen/weken moeten wachten voordat alle vocht wegtrekt. Nou, geniet nog even van dat waggelen ;)

7. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ik kom ook weer eens achter de feiten aangehobbeld, sorry :)

Lieve Gabrielle, wat ontzettend K*T voor jullie dat er helemaal geen delingen zijn :(:(:( Dat moet wel hard aankomen zeg. Had je net alles bij elkaar geschraapt om weer fris te beginnen en dan krijg je dit. Ik heb er geen woorden voor..... kan je alleen een hele dikke knuffel geven * bij deze *
    Neem maar even goed de tijd voor jezelf. Heel veel sterkte!

Ieoor, jij zit ook veel in mijn gedachten. Hoe gaat het nu? Ik heb ook echt veel hoop in Gent. Ik denk dat ze daar voor jouw situatie het beste zijn. Maar dat neemt niet weg dat het gewoon super zwaar is om weer te beginnen met het hele circus.
    Hopelijk hou je ons op de hoogte hier. Ik denk aan je en duim, fik, hoop en klaver ook nog steeds!

Sikki, wat een heerlijk buikje! Helaas wel een contrast met de berichten hierboven, maar we weten allemaal dat jij er ook zo lang en hard voor hebt moeten knokken en dan is het eindelijk zo ver.... nog heel even en je hebt je meisje in je armen. Nog heel even genieten van die mooie buik en alle ongemakken die daarbij horen ;) En inderdaad: alles wordt nog even nèt iets erger en dan wordt het minder. Zo had ik op dag 3 na de bevalling, naast de kraamtranen, ook enorm last van watermeloenen. Ik was gewoon bang dat ze eraf zouden scheuren, zó verschrikkelijk groot en zwaar waren ze :D
    Geniet nog even!!!En na de bevalling natuurlijk ook!

Fenny, hoe gaat het met je? Ik ben zo blij voor jullie :)

Loesie, jij loopt ook op je laatste loodjes. Wat fijn dat je zo veel hulp hebt thuis! Kan me voorstellen dat het echt veel zwaarder is als er al een lief klein manneke rondloopt. Toch hoop ik dat jij ook nog een beetje kan genieten want voordat je het weet heb je een beebje in je armen en niet meer in je buik!

Maartje, hoe staat het met jou? Ik ben wel heeeeeeel nieuwsgierig :D Wanneer mag je testen? Hmmm, nu ik dit schrijf hoop ik niet dat je al negatief nieuws hebt. Ik heb eerlijk gezegd nog niet in andere topics gekeken. Misschien moet ik dat maar eens even doen. Ik duim in ieder geval voor je!

Sabrien, lekker aan het genieten? :)

Lindinha, de afspraak was dus verzet naar deze week? Hopelijk gaat hij nu wel door. Sterkte ermee!

Hier alles goed. Iedereen is weer beter gelukkig. Mannetje groeit goed: we hebben een nieuwe autostoel gekocht en de maxi cosi is lekker naar het opslaghok verplaatst. Ook heb ik een nieuwe fiets met kinderzitje en hij vindt het geweldig :)

Meiden, ook al ben ik er niet altijd, jullie zijn wel altijd in mijn gedachten!

8. Fenny

Fenny Lid

21 jan 2011
    67
    0
    0
    Ha lieve meiden,

Even vanaf m'n enorme rose wolk,....
    Vandaag de eerste echo gehad in Gent en het hartje klopte!!!!
    Het vruchtje loopt keurig op schema en ik ben 7,1 weken zwanger
    Ik ben blij,... :D

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi meisjes,

Fenny, wat ontzettend goed nieuws!! Ik vind het heel bijzonder dat jullie na alle ellende nu voor deze weg hebben gekozen én dan ook de eerste poging op deze wijze zwanger zijn geworden én ook dan nog eens een kloppend hartje hebben gezien. Jullie geluk komt nu echt jullie kant op!!
    En terecht na alle ellende. Het was al lang jullie tijd, maar nu ziet moeder natuur dat eindelijk ook in!!
    Van harte gefeliciteerd!

Gabrielle, wat afschuwelijk, geen bevruchtingen... Bizar.
    Je weet verstandelijk gezien dat dat bij sommige stellen voorkomt en hoe bang je ook voor alle stappen in het traject bent, het is niet voor te stellen denk ik wat het met je doet als dit niet hetgeen is wat een ander overkomt, maat wat jezelf overkomt... Heel veel sterkte...

Sikki, Mrs. Mia heeft niets te veel gezegd: watermeloenen is idd een bekend verschijnsel na de werp :p
    Maartman kwam op een ochtend niet meer bij van het lachen toen ik met een ontbloot bovenlijf door de slaapkamer drentelde... ;)
    Ga JIJ nu ook eindelijk meemaken!!
    :D
    Gisteren heb ik weer spulletjes in de doos op zolder gelegd. Zag jouw jurkje weer... Ik dacht terug aan onze theeleuterij en aan jouw wanhoop en toch ook nog steeds vechterslust en zie jou nu eens... :)

Ieoor, ben heel benieuwd hoe jij je voelt. Inmiddels dus gestart hé..
    Bibber!! Duim!!
    Je bent een mooi mens.

Mrs. Mia, wow! Jouw mannetje alweer in een grote autostoel? Mn meisje zit er (gelukkig) nog niet in, het gaat allemaal al zooo snel ;)
    Hoe groot is jouw mannetje nu eigenlijk? Ik weet niet precies hoe groot mijn dochter is, we moeten binnenkort weer eens naar het CB, maar ze zit nu in maatje 74 qua shirtjes. Broeken past ze nog wel 68/74. Sommige shirtjes van 80 doe ik ook al aan, maar dan moet ik de mouwen omvouwen ;)
    En fietsen! Vertel eens!! Hoe is dat???
    :D
    Ik wil dat ook!! Ik heb een hele gave gezien en als het goed is, is die over twee weken leverbaar. Ik kan bijna niet wachten haha.

Lindinha, wat ontzettend kut van het gedoe bij de psych... :(
    Heel veel sterkte!!
    Hoop dat het allemaal nu binnenkort eens echt beter zal gaan.

Weet iemand hoe het met Lisa gaat?
    Ik ben heel benieuwd. Ze is hier uit het oog, maar niet uit mij hart.

@hier:
    Helaas is de cryo niet blijven plakken.
    Heb er wel even me flink kut door gevoeld. Al wist ik heus wel dat alleen enorme bofkonten in 1 keer zwanger raken.
    Maar ja, toch hoop hebben he.
    Had namelijk best veel uit de kast getrokken weer.
    Ik heb dagelijks ovulatietestjes gedaan, bij een positieve moest ik dezelfde dag nog naar een gyn 75 km verderop. Toen moest ik een infuusje regelen. Bleek dat degene die mij wilde prikken geen naalden meer in huis had en het niet meer van zn werk mee kon nemen aangezien hij ziek thuis zat en niet voor dat weekend nog ging werken.
    Uiteindelijk, na heel wat gebel (zowel in binnen als buitenland) kreeg ik de goede spullen (infuusnaalden en slangentjes). De zakken had ik al.

Toen een prikdate prikken met mn prikker was lastig.
    Toen bleek dat de twee infuusnaalden niet genoeg waren, ik was weer eens zo rampzalig te prikken.

Toen dezelfde dag mocht ik nog naar hele lieve mensen toe welke mij wilden helpen. De eerste naald was al bingo. En ik kon weer 150 km terug naar huis ;)

Toen naar DD voor de TP, toen een paar dagen later weer naar die lieve mensen. Toen had ik minder mazzel: ik heb toen (waren het er nu) 5 of 6 keer een poging ondergaan voor het prikken. Toen was het gelukkig goed.

Ondertussen slikte ik Prednisolon. Daar ben ik deze keer ziek van geworden: keelontsteking.

En toen testte ik negatief. Wat een domper was het, ons lieve cryootje was niet aangeslagen.
    Inmiddels zit ik op CD4. Deze poging zijn we vanwege mn keel niet gestart. Gelukkig voel ik me nu weer wat gezonder en kunnen we hopelijk volgende maand starten met de volgende poging. Een verse deze keer.

Hopelijk ben ik nog eenmaal een enorme bofkont...

10. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Fenny, wat een heeeeeeerlijk nieuws!!!
    Van harte gefeliciteerd!!!
    Het is je enorm gegund meid!

Gabrielle, ik geef je maar weer eens een dikke knuffel.
    Wat een contrast met de blijdschap hierboven...
    Kut voelen is logisch.
    En goed van gevoel volgen.
    Als je dat doet kun je het niet verkeerd doen.

Mia en Maartje, watermeloenen :$
    Ik kan niet wachten :D

Mia, leuk met mannetje op de fiets!
    Lijkt me ook echt weer een mijlpaal.
    En Maxi Cosi veilig opgeborgen voor de toekomst ;)

Maartje, goed dat je even een rustmaand neemt.
    En dan weer van start met een verse poging.
    Is dan toch weer een grote stap lijkt mij.

Ieoor, je weet het he ;)
    Ik denk aan jullie!

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sikki, wat een mooooiiiieeee foto :D. Jij bent echt een knapperd.
    Geniet van alle mooie momenten die op jullie pad komen!! Het is zoooo ontzettend mooiiiiiiiiiii. Succes met de laatste loodjes, hou je in de gaten ;).

Maartje, dikke knuffff meis, zeker is het een teleurstelling. Dat is niet meer dan logisch. De wens voor een brusje is immers zo groot!!
    Verstandig dat je toch een maandje rust houdt na keelontsteking, je wilt toch een goed gevoel erover hebben he?
    Ik hoop ook dat je nog een keer een enorme bofkont zult zijn!!!! Daar gaan we keihard voor duimen!

Lindinha, hoe is het bij de shrink gegaan?

Fenny, YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS gefeliciteerd!! Wauwwww, wat superrrr. Wat ben ik blij voor jullie, inderdaad eindelijk komt het geluk jullie toe. Geniet ervan, van alles!!!!! GEFELICITEERD

Gabrielle, hoe is het meissie? Hebben jullie ondertussen al een gesprek gehad met z'huis? Dikke knufffff, pfffffff wat krijgen jullie een hoop voor jullie kiezen zeg.....

Mrs. Mia, whoeiiiii jullie mannetje al in een autostoel, wat een mijlpaal :D. Tja, het is een cliche maar wat gaat het toch snel he?
    En wat leuk dat jullie samen gaan fietsen!! Hoe gaat het met doorslapen?
    En ja wij genieten zekerrrrrrrrrrrrr ;):D.

Ieoor, hoe is het in Gent gegaan? Duim stevig door!!

@ Lisa, inderdaad denk ook nog veel aan haar, heb laatst nog opgezocht maar het is al een hele tijd geleden dat ze iets had gepost, volgens mij zelfs 2010. Ik hoop zoooo dat het goed met haar gaat!!!!

Met ons gaat alles goed, wel erg druk 36 uur werken, ons meisje en het huishouden en alles erop en eraan maar wat genieten wij van elkaar!! Ze wordt volgende week alweer 6 maanden :$, echt niet normaal, vindt het soms nog steeds zoooo onwerkelijk!!! Ze is echt zooo ontzettend gemakkelijk en lief, echt niet normaal. Ze is altijd vrolijk en slaapt nog steeds harstikke goed door, in het weekend soms wel tot 09:00 uur (sorry nu heb ik genoeg opgeschept;):D:p)...

12. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Mia: wat groeien ze weer snel, al uit de maxi cosi gebreid, heerlijk! En fiesten met zo;n hummetje voorop, wow :)

@Fenny: geweldig meid, wat onwijs mooi. Kippevel!

@Sabrien: heer opscheppen, mag wel hoor!

@Sikki: tic tak tic tak... spannend!

@Maartje: enorm balen dat het niet is blijven plakken. Het was zo'n mooi 10 cellig emmytje, toch? Het was zo mooi geweest als het gelukt was. Je hebt er alles voor over gehad, erg jammer. Petje af dat jullie voor een nieuwe poging gaan.

@ego: als ik jullie zo gedreven en stoer bezig zie, voel ik me soms wel een 'opgever'. Maar ik kan het niet meer, ik ben er zeker qua tijd (niet qua aantal pogingen) al te lang me bezig. Mijn dochter wordt bijna 8, en los van wat er voor haar gebeurd is, ben ik als sinds haar geboorte elke maand ermee bezig. Elke maand hopen op een verrassing, experimenteren met ovulatie testen, homepoatische en alternatieve dingen, dromen van weer een baby, etc. Achteraf heb ik er een beetje spijt van dat ik nog 5 jaar gewacht heb om weer aan ivf te beginnen. Maar goed, dat is achteraf. De eerste 2-3 jaar heb ik oprecht vurig gehoopt op nog zo'n wonder, beetje naief misschien. Ik zat toen ook niet op internet met lotgenoten. Ach ja... Knap van jullie Maartje en de rest, dat jullie er nu al werk van maken.

@Ieoor: ook enorm knap van jullie dat jullie er weer voor gaan. Hoe gaat het???

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ff ego copie van Marjahs topic:

Vandaag naar het lokale ZH geweest welke de echo's doen.

Kom ik binnen : zit daar de gyn met daarnaast een bloedmooie jongen, wel een beetje te glad, van hooguit 22.
    Ja hoor, dat heb ik weer.

Meteen was ik blij dat ik al jaren niet meer in 'gewone' ziekenhuizen kwam.... Altijd die stomme co's.... Bah, elke keer zat er toen een nieuwe co die wilde oefenen en meekijken.....

Vandaag mocht hij, godzijdank, allen maar kijken.....

Gyn was rustig, aardig en kort van stof: hij kon het niet duidelijk zien.
    En kon geen aantallen noemen. Al aankledend, broek op mijn enkels gaf hij toch alsnog antwoord op mijn vraag hoeveel hij dan dacht dat het er waren.
    " met mijn ervaring zeg ik 5 ".

Niet veel, maar vooruit, ik doe het ervoor.

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Gabriels, lees ik het goed dat jullie definitief met pogingen stoppen??
    Ik snap je verdriet, boosheid en teleurstelling maar al te goed.
    Neem alle tijd die je nodig hebt en volg je hart.
    Sterkte in deze zware tijd.

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sabine; opschepper:p:D
    En terecht.

Mia gaat ook supergoed als ik zo lees.

Lindinha ga je nog naar de pscyh? Hoe is het op je werk en met je bedrijfje?

Maartje heel verstandig om nu niet te starten: volgende maand wordt vast een topcyclus.

Fenny: wowwwwww: gefeliciteerd. Wat een wonder heb je in je buik. Geniet!!!

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    En dan nog onze Sik: wat ga je hard, en wat ben je mooi met je dikke pensje!!!!

Ga je trouwens thuis bevallen ( als wens ), of ga je naar het ZH?
    Tasje al gepakt?
    Kamertje was al klaar, naam definitief, kind kan komen, over een week of 2 , 3.
    Of een Moederdag kadotje,..... Of is dat nog een te vroeg kado??. Liever een weekje later?

Zet 'm op met de laatste loodjes.

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Gabrielle meid, jij bent toch geen opgever?!?!?!
    Moet je zien wat voor een traject jij achter de rug hebt!
    Niet zo streng zijn voor jezelf.
    Dikke knuffel!

Ieoor, ja het aftellen is echt begonnen.
    Bevallen zal in het zh zijn, omdat we niet bij een verloskundige maar bij een gyn lopen.
    Ik moet wel zeggen dat ik dat nu toch wel heel erg jammer vind...
    Maar het zij zo.

Alles is hier nu klaar, tasje is gepakt, dus afwachten maar.
    Liever niet zondag komen want dan is Siklief jarig, maar als zij daarvoor kiest dan zij het zo ;)

Jij heel veel succes met deze poging.
    Ik duim voor je!

Sabrien, groot gelijk hoor dat je opschept!
    Dat mag hier!

Lindinha, er staan wat kiekjes van de fotoshoot in m'n album.
    Ik vind ze niet echt geweldig geworden en het resultaat is niet wat ik ervan verwacht of gehoopt had, maar ach, ben wel blij dat ik het gedaan heb.

18. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Er is hier gewoon een zeker iemand vandaag exact 38 weken zwanger!!!!!!!!!!!!!

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ja Ieoor, wat onwerkelijk he!

Hoop dat het spuiten allemaal goed gaat lieverd!!!

20. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Ja Ieoor, we stoppen ermee. Niet met hopen, want sterft laatst, maar met icsi. Deze laatste poging, die ons niet eens een kans gegeven heeft, was de druppel. Ik kan het niet meer, en mijn man kan het ook niet meer. Hij is er zelfs emotioneler onder dan ik. Misschien omdat hij zich toch zo schuldig voelt, wie weet. We hebben zelfs heel uitgebreid gesproken over spermadonatie en kid doen, maar daar zien we toch van af. Het zou heel anders zijn geweest als we helemaal geen kinderen hadden; dan was mijn kinderwens toch anders en we hadden een andere uitgangspunt. Nu hebben we onze dochter en dat maakt een enorm verschil. We hebben een kind samen, we zijn "one of he lucky ones".
    Ik heb me gisteren heel erg dubbel gevoeld. Natuurlijk gaf mijn dochter me een mooie knutseltje en hebben we heerlijk croissantjes gegeten samen. Maar ik heb ook in de 'wat de babykamer had moeten worden' gezeten, en ik heb gekeken naar alle kleertje die we al voor Felix* gekregen of gekocht hebben, en naar al dat babyspul dat niet door ons gebruikt zal worden. Ik wilde huilen, maar ik kon niet. Maar het gemis was heel sterk. Ik wilde ook huilen om al die andere kinderen die we ons wensen en waar we nu afscheid van nemen, maar dat kon ik ook niet. Ik voel me soms zo leeg en uitgeput. Mijn manlief trouwens ook. Soms moeten we om onszelf lachten dat we zo'n uitgeblust stel zijn.
    Daarom staan we nu op het punt om een verre reis naar Bali te boeken. Jarenlang hebben we geen verre reizen gemaakt steeds hopend dat ik tegen die tijd zwanger zou zijn, dus alles uitgesteld. Nu gaan we lekker weg, van alles en iedereen. Ik loop niet over van enthousiasme, maar ik denk dat we het fantastisch zullen hebben met zn 3tjes.

@Sikki: alles rustig nog?

Deel Deze Pagina