Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Gabrielle, wat heftig wat jullie mee hebben moeten maken en nu nog steeds meemaken.

Jullie keuze is begrijpelijk. Kies voor elkaar nu.

Maak die prachtige reis naar Bali, geniet van het leven en geniet van je gezinnetje...

Sterkte.

2. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    We zijn weer begonnen: vanavond het eerste spuitje weer gezet.....

Ik vind het doodeng, spannend, leuk en niet leuk tegelijk....

3. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Gabrielle wat ontzettend verdrietig dat jullie deze beslissing hebben moeten nemen. Ik hoop echt ontzettend dat jullie gaan genieten van een welverdiende vakantie in Bali en dat jullie rust krijgen en alles wat gebeurt is de afgelopen jaren een plekje te gaan geven, en alles te gaan verwerken. Wat zeker nog ontzettend moeilijk zal zijn, en jij bent absoluut geen opgever, jij bent echt een KANJER!!!

Wat verdrietig om te lezen hoe je moederdag hebt ervaren, het gemis van Felix* is iedere dag ontzettend groot, maar op zulke dagen voel je het denk ik wel extra he? dan wordt je er weer zo mee geconfronteerd....

Ik hoop echt dat het geluk weer snel aan jullie zijde!!!
    Dikke knuffffffffffffff

Lieve Ieoor, whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hoe spannend weer het eerste spuitje is gezet!!!!!! Kan me voorstellen dat je het doodeng en spannend vindt, dat is het ook. Ik ga ontzettend met je meeleven en duimen en je steunen!! Ik ben er voor je !!
    Voor jou ook een hele dikke knufffffffffff

4. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    #3884 Gabriellle, 15 mei 2012
    Laatst bewerkt: 15 mei 2012
    Dank jullie voor je lieve woorden. Ja, ik hoop ook dat we alles meer een plekje kunnen geven, ik merk dat het me allemaal nog erg veel doet en vaak plotseling alles overhop wordt gehaald.

@Ieoor: you go girl! Wat spannend dat je weer begonnen bent! Ik kan me ook zo voorstellen dat het doodeng is. Je hoopt van alles, je bent bang voor van alles, vooral voor weer een teleurstellig. Ik hou je vast....en hoop heel erg met je mee op goed nieuws! Heel veel succes!

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Gabrielle, is ook allemaal heel heftig wat jullie meegemaakt hebben en is ook nog veel te vers, alles op zijn tijd, stapje voor stapje!!!

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Gabrielle, idd stapje voor stapje alles een plekje zien te geven.
    Dikke knuffel!
    En Bali is heerlijk! Ook voor jullie dochter.
    Van zulke reizen kunt je echt weer een opknapper krijgen.

Ieoor, het IS ook vreselijk spannend en eng en leuk en niet leuk tegelijk!
    Ik hoop dat het allemaal een beetje relaxed gaat, dat scheelt al enorm in de stress.
    En je weet het, hier is iemand die enorm voor jullie duimt!

Hier alles verder rustig.
    Ik heb het idee dat het nog wel even kan duren.
    Er gebeurt namelijk nog helemaal niets :)

7. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sikki, hihihi dat kan van het ene op het andere moment zo beginnen hoor!!!! hihihi...... zooooo spannend!!!!

8. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Gabrielle... wow wat een beslissing om te stoppen. Lijkt me moeilijk. Echt knap van jullie, maar kan me ook wel voorstellen dat het allemaal erg pijnlijk en zwaar is om weer een behandeling te moeten gaan doen, helemaal na jullie laatste behandeling die ontzettend tegenviel. Meis, ik vind jullie echt zo ongelooflijk sterk! En wat Sikki zegt, zo'n vakantie kan je ook weer een stapje verder helpen. Even weg uit je eigen omgeving, andere mensen en lekker genieten met je gezinnetje.

Ieoor, jullie weer bezig met een behandeling. Zeker spannend. Elke behandeling is weer spannend en elk stapje in die behandeling is dat ook weer. Ik wilde zeggen "ik hoop voor je.... ", maar dat heb je al zo vaak gehoord, kan me ook voorstellen dat je daar een keer klaar mee bent. Dus zeg ik het niet, maar denk ik het in mezelf toch wel! :)

Sikki.... het wordt spannend nu! Elke dag kom ik iig ff kijken of ik je nog zie hier... hihi... hoop dat jullie kleine meid er snel is, zodat we allemaal sikkibeeb kunnen bewonderen! Knuf!!

Sabrien....zwaai.... met jullie meiske gaat alles goed zo te lezen en lekker aan het genieten met elkaar! Goeso!

Doen wij ook, afgelopen week paar dagen naar Zeeland geweest in een huisje, was echt heerlijk. Supermooi weer gehad, lekker geluierd in de zon en Sven heeft het hartstikke goed gedaan. Hij sliep net zo lekker in zn campingbedje als thuis in zn eigen bedje. Wel jammer dat ie nog iets te klein is om echt iets mee te gaan doen. Maar goed, dat komt...

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, fijn dat jullie zo'n heerlijke week hebben gehad!
    Dat zal je vast ook goed hebben gedaan.
    Even uit de dagelijkse omgeving.

En je mannetje wordt (bijna ;)) vanzelf groot om meer mee te ondernemen.

Hier nog alles rustig...
    Vandaag controle gehad.
    Nieuwe afspraak voor volgende week (dan ben ik 39+6) en mocht ze er dan nog niet zijn dan wordt er een afspraak gemaakt voor inleiden de week erop.
    Want het nieuwe beleid bij ons is inleiden bij 41 weken.
    Nooit gedacht dat het zover zou kunnen komen.
    Komt ook allemaal eng dichtbij nu!

10. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Gabrielle, jeetje wat heavy allemaal :( Ik kan me goed voorstellen dat jullie er een punt achter zetten, want wat jullie allemaal meegemaakt hebben is niet niks, en je hebt al een mooi wondertje. Maar dat maakt de moederdag niet minder zwaar...
    Hopelijk kunnen jullie een beetje tot rust komen en genieten in Bali. Ik ben er ook geweest en het is wel een heerlijk relaxed eiland en erg zen. Ik hoop dat jullie met zijn drietjes weer de balans vinden om verder te kijken naar de toekomst. Dikke knuffel!

Ieoor.... Weer begonnen!!!! Mega spannend hoor! Ik denk dat het iedere keer spannender wordt, ondanks de "been there, done that-ervaring". Ik hoop zó dat jullie deze keer wel geluk hebben.
    En wat betreft die co-assistenten: herkenbaar gevoel! Maar je mag ook altijd zeggen dat je ze niet wilt hè (hoewel je dat meestal niet doet).
    Heel veel succes!!!

Sikki, nog steeds niet aan het werpen ::$ had je ook niet verwacht dat de kleine iets eerder zou komen? Ik vond het zo vreemd om over de 40 weken te gaan. Ik dacht dat hij zeker twee weken te vroeg zou komen. Heel verstandig om nij 41 weken in te leiden, dat hebben wij ook gedaan. Op precies 41 weken ben ik getoucheerd omdat ze hem de dag erna zouden opwekken, maar die nacht kwam hij vanzelf :)
    Ik hoop dat alles voorspoedig gaat bij je: alvast heel veel succes ;)

Lindinha, jullie zijn lekker een weekje weg geweest: wat heerlijk? En wat goed dat de kleine man het zo goed heeft gedaan daar! Lijkt me echt heerlijk om met zijn drietjes weg te gaan. Wij hebben dat nog niet gedaan, maar ik ben wel aan het kijken om een vakantie naar Mallorca te boeken deze zomer. Zon-garantie en niet te lang vliegen.
    Hoe is het verder met het verwerken van alles? Heb je nu alle antwoorden op je vragen gekregen? Ik hoop het.

Maartje, wat rot dat het niet gelukt is met de cryo :( Hopelijk gaat de volgende poging wel lukken. Gelukkig kun je ondertussen nog even genieten van jullie mooie meisje :) Alvast succes!

Sabrien, alles gaat prima bij jullie: lekkerrrrrr :) Wie had dat ooit gedacht ;)

Hier ook alles zijn gangetje. Mannetje is weer beter en vindt het geweldig op de fiets en in zijn nieuwe autostoel :) verder lekker druk met werken, maar dat vind ik ook leuk hoor.

Iedereen succes met alles!!!

11. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ieoor, hoe gaat het? Hopelijk valt het mee met al die hormonsters. Wanneer heb je een meting?

Sikki, MP :D

Gabrielle, ik denk aan je hoor!

Sabrien en Lindinha, lekker aan het genieten?

Maartje, hoe staat het bij jullie?

Fenny, hoe voel jij je ondertussen? Nog mooie echo's gehad?

Iemand vergeten? Sorry :)

12. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Mia: het gaat wel hier. Lekker genoten van een lang weekend! Het weer was eindelijk wat het moet zijn. We hebben een dagje met z'n drietjes gehad in de Ardennen, en voor de rest is mijn schonmoeder een paar dagen op bezoek geweest. Heel gezellig (want ze kan eindelijk een beetje genieten van haar kleindochter en van bezoekjes, toen opa nog leefde konden ze nergens heen).
    Ik merk wel dat ik heel humeurig en kribbig ben. Ik kan me heel kwaad maken over stomme, ondoordachte en absoluut niet kwaalijk bedoelde opmerkingen van mensen (zoals laatst iemand die vertelde hoe leuk haar 2 dochters samen speelden en dat ze er niet aan moet denken om maar 1 kind te hebben die ze zelf steeds moet entertainen). En ik besefte dat ik niets opschiet met mijn boosheid, maar het moet er blijkbaar even uit... ten minste dat hoop ik :), dat het na een tijdje weg zal gaan.

@Ieoor: hoe gaat het met jou? Hoe is de behandeling tot nu toe gegaan, wanneer de punctie en de tp? Ik denk aan je!

@Fenny: gaat de zwangerschap goed? Hoe voel je je?

@Sikki: enne? Nog niets? Ik duim voor een mooie, ongecompliceerde bevalling, hoor!

@de rest...ik denk ook aan jullie... jullie zijn me allemaal lief geworden in die paar maanden :)

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hier nog alles rustig!

Ik merk dat ik een beetje in mezelf begin te keren...
    Heb gewoon niet zoveel puf meer om dingen te ondernemen.
    Ze mag wel komen!!!

Jullie horen het wel ;)

Gabrielle, voor jou een dikke knuffel!
    En die gevoelens van jou mogen er zijn hoor!
    Gewoon binnen laten, want pas dan kun je het ook een plekje geven.

14. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Sikki, van mijn dochter ben ik precies 'vandaag' bevallen, met 39 w en 4 dagen, dus 3 dagen voor de UD. Dus, wie weet, misschien begint het vandaag wel. Misschien wil je prinsesje wel op de UD uitkomen ;)
    Nog maar eventjes:)
    Aai over je bolle buik!

15. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sikki, wat ben jij prachtig!!! En ik vind de foto's die je man heeft gemaakt eigenlijk mooier dan die van de fotostudio :), echt prachtig!!! Wat een mooie buik!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet nog even van die laatste mooie momenten, kan me voorstellen dat je het nu ook wel hebt gehad en uitziet om jullie meisje te gaan ontmoeten. Wauwww!
    Heel veel succes met de laatste loodjes!

Ben eigenlijk een beetje van slag van het nieuws van marjah..... :( bah wat is het toch oneerlijk........ geen knipperlichtje meer :(... ben er helemaal naar van.

Gabrielle, lekker tactisch zeg van die persoon met die 2 kindjes GRRRR :x wat een domme doos zeg! Laat die gevoelens maar de vrije loop zo kun je ook je gevoelens verwerken!!!

Ben ook wel benieuwd hoe het met Fenny gaat!!! :D

Mrs Mia, hoe gaat het alles goed met jullie ventje?

Ieoor, hoe gaat het spuiten? Ben je al met stimuleren begonnen?

Lindinha, nog naar de shrink geweest? Hoe gaat het met je? Ben je al aan je foto/plakboeken begonnen?

Met ons alles goed, alleen heeft ons meisje de waterpokken, och gossie zoooo zielig!! Blijft deze week maar thuis vh KDV en is nu lekker bij opa en oma. Ze lijkt er niet echt ziek van te zijn, heeft alleen wat verhoging.

Heb zo meteen een Solligesprek (intern) brrrr al heb ik een baan vindt het toch wel heel erg spannend, stiekem hoop ik wel dat ik het word. Lijkt me zooo leuk weer eens een nieuwe uitdaging te hebben!!! Duimen jullie voor me?

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sabrien succes met je sollicitatie.

Sik ik snap het wel dat je energietjes op zijn.
    Rustig aan dan maar, niet te veel ondernemen: spaar je krachten!!!

Marjah: verschrikkelijk: ik heb er geen woorden voor: wat een verdriet.

Ego: morgen 1e FM in het lokale ZH.
    Ben benieuwd, heb last van opvliegers dus ik ben er bang voor....

17. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Gabriellle hoe gaat het met jou / jullie?

18. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Ik heb even het verhaal van Marjah opgezocht. Tja, wat te zeggen... zo oneerlijk. Klinkt misschien heel cru, maar ik ben inmiddels van mening dat veel dingen in het leven niet eerlijk zijn :(. Bah.

Sabrien, nu al de waterpokken, ach gossie. Geef haar een extra dikke knuffel van mij!

Het gaat wel, Ieoor. Ik probeer me op leuke dingen te concentreren, onze verre reis en de zomer wat eraan zit te komen. Ik probeer het, rationeel vaak, want vanbinnen voel ik me heel 'onbestemd'. Ik voel juist vaak niets. Ik voel me blase, moe, op, chagrijnig. Ik vind mezelf niet leuk. Ik ben geen leuke partner op dit moment en vaak denk ik ook geen leuke moeder. Maar mijn dochter is de enige die me nog aan het lachen krijgt, al zegt ze zelf ook al vaak tegen me dat ik er boos uitzie. Pfff... we moeten door, en ik moet eerst een weg met mezelf eerst vinden.

Maar ja...hoe moet jij je voelen, Ieoor? Hoopvol, of juist angstig?

19. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sik: ik heb over je gedroomd vannacht.

Je dochter was in mijn droom geboren, ( oh ja, wil je ook nog weten hoe ze heet? (elle(n)).

Ik was bij jou in huis om de een of andere reden, samen met heeeel veel familie die ik niet kende, maar grappig genoeg hadden we ook wederzijdse familie.
    Alles ging goed met jullie. Zo grappig.

Ik ben net wakker en zei tegen Ieoorman: gauw kijken of "Ellen" geboren is......

Hihi.

Oh, nou hoop ik trouwens dat dit niet jullie naam is.....

En nog iets: bij elk meisje wat geboren wordt ben ik altijd bang dat mensen 'onze' naam 'pikken'.... Is dat heel gek??????

Ik denk aan je sik.

20. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ieoor.... Nee dit is niet gek!
    Daar hd ik ook altijd last van.

Succes vandaag met je fm, hoop dat er flink wat groeit.
    Je doet nu behandeling n Gent toch?
    En dan fm in plaatselijk ziekenhuis?
    Ik duim voor je meid!

Las in ander forum dat je een beetje in een dip zit.
    Kan ik me echt zo goed voortellen, het is ook gewoon zo K dat idereen je maar voorbij gaat en jullie nog met lege handen staan.
    Dat gevoel had ik ook heel erg. Wou dat k iets voorje kon doen meid!
    Dikke knuffel. X

Deel Deze Pagina