Hmmmmmm.... Schiet dus nog niet erg hard op.... Wat houdt dat strippen eigenlijk in? En moet er dan binnen bepaalde tijd iets gebeuren? Of kan het ook dat er verder niks gebeurd?
Ze heeft met de vingers door de baarmoedermond de vliezen iets losgetrokken van de baarmoederwand. Soms kan dat de boel op gang helpen. Maar uiteraard geen garanties
Sik wat "gek" dat dat strippen niet geholpen heeft tot nu toe. Dat je nu al 3cm hebt, en dat het nu niet verder gaat: dat geeft niet neem ik dan maar aan? Sterkte met wachten. X
Sorry dat ik jullie zo laat wachten... Blame the daughter! Ieoor, zolang de vliezen niet gebroken zijn is er niets aan de hand. Kan ik nog heeeeeeeeel lang zo doorlopen Hoe gaat het met jou lieverd? Lukt het allemaal nog een beetje?
Voel me rot, zit niet lekker in mijn vel. Ik ben heel onrustig, onredelijk, snel boos...... Bah. Ben het zo zat allemaal. Ik wil ook gewoon datgene wat "iedereen" heeft...... Ben er zo klaar mee, en die stomme klok, tic, tak, die tikt vrolijk verder.... Ik word gewoon deze zomer 36...... Ben toe aan wat geluk...
Oh, ok. 'gewoon af blijven wachten' dus op Sikbeeb. Met 41 weken gaan ze het sowieso opwekken toch? Dus het kan gewoon niet lang meer duren. Misschien gunt dat lieve meisje d'r moeder die mooie zonnestralen nog even en wacht ze gewoon tot het wat minder weer gaat worden.....
Ieoor, ik gun jou ook zo datgene wat je zo graag wilt... En dan die irritante bioklok... Niet zo gek dat je dan niet zo lekker in je velletje zit. Ik wou dat ik iets voor je kan doen waardoor jij ook zo'n beebje mag krijgen... Sterkte meis! Knuff
Lindinha dank je wel: lief. Sikki: wat doe je de hele dag, zo deze laatste dagen? Zenuwachtig zijn tot het echt gaat beginnen of ben je heerlijk zen aan het genieten in de zon? X
Lieve Ieoor, meisje toch, zo begrijpelijk hoe je je nu voelt Ik gun je zoveel meer! En idd die stomme rotklok tic tac tic tac. Kon ik toch maar toveren... Hele dikke knuffel en weet dat ik aan je denk! Ook al heb je er niets aan Hier de afgelopen dagen niet veel meer ondernomen. Vooral zonder Siklief iets ondernemen heb ik weinig zin in. Heb ook weinig puf en mijn lijf werkt ook niet echt meer mee. Maar van het vele tuinzitten zo'n houten kont gekregen dat ik gisteren toch wel even samen op pad ben geweest. Effe naar de Ikea enzo (was lekker rustig met dat mooie weer ). Ik dacht bewegen brengt misschien de boel op gang. Maar goed, nog 5 dagen en dan is het sowieso zover! En zenuwachtig ben ik (nog?) niet. Heb nu zo'n gevoel dat het namelijk helemaal nooit meer komt Maar vanochtend dan wel m'n slijmprop verloren, dus wie weet wat er voor vrijdag nog gebeurt...
Wowwwww Sikki... Slijmprop verloren.... Whaaaa Zal ze dan echt bijna haar mooie koppie laten zien? Wat zegt dat eigenlijk als je de slijmprop verliest? Begint het dan bijna? Tja... Hier heb ik dan weer geen verstand van...
Tjongejonge, zo schrijven we bijna niet en staan we op pagina 4 en zo zijn we ineens 6 pagina's verder Sikki, hopelijk ben je vandaag lekker aan het persen Na 40 weken ben je er wel klaar mee hè, dat had ik ook. Jammer dat het strippen ook niet echt had geholpen.... Bij mij kwamen die avond gelijk de weeën, maar toen was ik wel 41 weken. Denk maar zo: je hebt nu optimaal kunnen genieten van Ellen Heel veel succes!!! Hopelijk lezen we morgen mooi nieuws hier. Ieoor, ik moest wel gniffelen om die droom van jou Maar toen ik wat verder las werd ik ook erg verdrietig: waarom lukt het nou allemaal niet Ik kan me goed voorstellen dat je er zó moedeloos van wordt. Ik hoop dat het dinsdag toch nog iets positiever is. Ik kan alleen maar als ieniemienie lichtpuntje zeggen: vaak zijn de langzaamgroeiende eitjes de betere (heb ik ergens gehoord). Laten we dan hopen dat het zo is. Heel veel sterkte met spuiten, met je hormonen en met alle ongemakken die erbij komen. Ik fik, duim en klaver nog even goed door hier! Knuffel!! Gabrielle, voor jou ook een knuffel. Wel fijn dat je een goede tijd hebt gehad in de Ardennen. En ook mooi dat je meiske je toch nog aan het lachen kan maken. Hopelijk doet ze dat heel vaak Maartje, jouw verhaal was inderdaad moeilijk te volgen maar: hopelijk ga je snel ongi worden en mag je daarna beginnen met alle toeters en bellen: heel veel succes!!! tt Lindinha, hoe is het met jou nu? Sabrien, hoe is het afgelopen met je sollicitatie? Goed gegaan? Al iets gehoord? Soms is het heerlijk om aan iets nieuws te beginnen, dus ik hoop dat het lukt. Fenny, hoe gaat het met jou? Ik hoop dat alles nog steeds goed gaat.... Hier alles goed. Weinig nieuws eigenlijkj. Lekker druk met werk (examens nakijken) en een beetje genieten van het warme weer Ik denk aan jullie!!!
Hoe is het met onze Sik? Mia daar was je weer: leuk weer van je te horen. En inderdaad: dinsdag eert maar eens even afwachten of er wat gegroeid is. Ik voel mijn buik een heel klein beetje, maar ik weet van de vorige keren, dat zelfs als ik er 'veel' last van had, dat dat niet perse betekende dat er voor mijn doen veel aan het groeien was....
Lieve Ieoor, zó vervelend dat je denkt iets te voelen maar er ook weer niet van uit kan gaan dat dat iets positiefs is. Grrr, dat lichaam ook altijd :x Sterkte en succes morgen!!! Sik: MP
Hier ben ik weer En nog steeds met beeb in buik. Ik ga er vanuit dat ze gewoon wacht tot ze vrijdag gehaald wordt. Mia, fijn dat je lekker aan het genieten bent! En ik zie je banner, jeetje jullie mannetje alweer 10 maanden oud! Wat gaat de tijd toch snel. Ieoor, helaas voor jou te snel in een niet leuke manier Meis, ik hoop toch echt op een betere FM morgen. Kaarsje gaat voor je aan! Lindinha, de slijmprop zit normaal voor de baarmoedermond ingang en houdt de boel dicht gedurende de zwangerschap. Als je heb vroeg in de zwangerschap verliest kan deze vaak weer aangroeien, maar later in de zwangerschap zou het het begin kunnen zijn. Maar ja, 3 cm ontsluiting had ook al het begin kunnen zijn evenals strippen Kortom, het wordt gewoon vrijdag
Ha, ha, Sikki, juist als jij relaxed bent en denkt: het wordt gewoon vrijdag denk ik dat het vannacht gaat gebeuren. Zo rond 23.00 uur breken je vliezen en dan gaat het ineens hard Zet hem op! En ja, het gaat allemaal hard: mannetje is alweer 10 maanden Ieoor, voor jou gaay het inderdaad té hard Ik duim dat die eitjes ook hard zijn gaan groeien.... Oh en wie had er nu de waterpokken? De kleine meid van Sabrien? Hoe gaat het er nu mee? Hopelijk voelt ze zich snel weer beter!