Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Mia

    Mrs Mia Fanatiek lid

    5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hypo, hoe is het gegaan met je keukenspeurtocht?

    Maartje, las ik net ergens dat je maandag nog een keer zuruck moet wegens maar 2 eitjes? Rot voor je dat het er maar 2 zijn, hopelijk groeien ze nog even door dit weekend. Hoe laat mag jij Uber S. verblijden?

    Hmm, hier even een (luxe)dipje: krijg ik net te horen dat onze vakantie niet doorgaat omdat er te weinig deelnemers zijn :(
    En er waren er maar 5 nodig :$
    We mochten wel een andere datum gaan, maar helaas kunnen wij dan niet.

    Nu dus maar met spoed op zoek naar iets anders...
    We zouden naar Egypte gaan: 1 week rondreis (Nijlcruise + Cairo) en dan een weekje strand. Helaas was dit de enige reis die de rondreis in 1 week deed zodat we nog genoeg dagen strand zouden hebben. Mia-man wil graag minstens 1 week strans en ik wil natuurlijk wel alles zien, dus niet alleen een Nijlcruise, want de piramides staan in Cairo...

    Heeft iemand nog leuke ideeen? Ik dacht zelf aan Maleisie (maar is wel wat ver vliegen voor 15 dagen) of evt. Dominicaanse Republiek, maar volgens mij is daar wel erg weinig te beleven.
    Nou, even verder speuren dus maar, het blijft natuurlijk wel een luxe probleem dus ik mag neit klagen (maar ik baal er wel van).

    Groetjes Mia
     
  2. hypo

    hypo Fanatiek lid

    28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    He bah, echt balen van je vakantie!
    We hadden het vandaag nog over Sri Lanka, daar zijn wij heen op huwelijksreis geweest. Gaaf! Maar daar heb je niet echt strand. Ja, dan moet je naar de Malediven, maar das heel duur.....

    Maartje: ik lees iets over weinig eitjes??? Ik ga ff spotten of ik t ergens zie; dikke knuf!

    Wij hebben HELE GAVE keuken en badkamer uitgezocht! Maar pfff....wat een geld! Maar goed, dat was wel meebegroot met het huis, maar ik geloof dat we niet binnen ons budget blijven.....toch maar een beetje zuiniger worden.

    Tis al laat, ik ga maar s slapen!
    Xxx Hypo
     
  3. Mrs Mia

    Mrs Mia Fanatiek lid

    5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hypo, die badkamer wordt mooi zo te lezen (in je eigen topic)!

    Sri Lanka is hier ook al langs gekomen. Ik zag toen inderdaad dat de Malediven niet erg goedkoop waren...
    We kunnen natuurlijk ook wat dichterbij huis, maar zolang we nog geen kids hebben willen we er een beetje van profiteren. Kan ik al die vrienden die met hun baby's naar een huisje in Zeeland gaan ook eens de ogen uit steken :p

    Nog even verder zoeken dit weekend, maar ik heb haast aangezien we over 2,5 week weg willen...

    Liefs Mia
     
  4. hypo

    hypo Fanatiek lid

    28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Groot gelijk meid!
     
  5. Jo1978

    Jo1978 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden

    Hi hi, helemaal mee eens. Ik denk precies zo!! :D
     
  6. Mrs Mia

    Mrs Mia Fanatiek lid

    5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hi, hi, ja, het is misschien wel gewoon jaloezie, maar ja, je moet wat he :D
    Wel fijn dat ik niet de enige ben die er zo over denkt...
     
  7. hypo

    hypo Fanatiek lid

    28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ja, jaloezie....de meest moeilijke emotie om mee geconfronteerd te worden vind ik.
    Al een idee waar de reis naar gaat?
     
  8. Mrs Mia

    Mrs Mia Fanatiek lid

    5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ja, daar ben ik het mee eens! Ik merk wel dat ik tegenwoordig eerder durf toe te geven dat ik gewoon jaloers ben, dat scheelt ook al een heel klein beetje ;)

    We zijn nog bezig met de reis. We hadden gister een drukke dag, maar vandaag gaan er knopen doorgehakt worden!

    Morgen mogen we naar Dussel.... toch wel een beetje spannend.
    X Mia
     
  9. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Mia morgen naar Dusseldorf?
    Hoe laat? Ik moet er om half 12 zijn.
     
  10. Mrs Mia

    Mrs Mia Fanatiek lid

    5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Maartje, ik mag al om half 10. Denk dus dat we elkaar gaan mislopen.... tenzij het mega uitloopt. Ik heb er wel eens 2 uur moeten wachten, maar toen kwam ik voor een uitgangsecho bij die lieve Duitse vrouw dr. E. want dr. S was er die dag niet. Ik had alleen het idee dat zij de enige aanwezige was en dat er een andere Duitse arts niet was of zo.
    Voor de rest zijn we meestal wel binnen drie kwartier geholpen.

    Wie weet duren wij morgen wel heeeeeeeeeeeel en zit jij straks nog 2 uur (geintje) ;)

    Moeten jullie ver rijden? Wij ongeveer 1,5 uur, maar we vertrekken morgen wel op tijd want op maandag is het altijd druk op de weg....

    Liefs Mia
     
  11. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Mrs. Mia,

    Je kent me denk ik niet, maar je verhaal grijpt me aan.
    Ik heb het gevoel dat we een beetje in dezelfde achtbaan zitten.
    Ook hier 5 ICSI's rijker en een heleboel hoop armer.

    Ik ben benieuwd wat er morgen uit jullie gesprek komt.
    Kom je het hier uitgebreid vertellen?

    Wij staan op de drempel van onze 6e ICSI/IMSI, die volgende week weer van start gaat.
    Het is moeilijk om er veel van te verwachten, maar aan de andere kant is er uiteraard veel hoop, anders zouden we er niet aan beginnen.

    Enne, even over de vakantietips.
    Maleisiƫ is best te doen in 2 weken.
    Het is maar 9 of 10 uur vliegen naar Singapore of Kuala Lumpur.
    En je moet je beperken tot een deel van het land.
    Of de oost- of de westkust.
    Volgens mij is die niet het seizoen om op Penang of Langkawi te zitten ivm mogelijke regen, maar Perenthian aan de oostkant is echt de moeite waard. En dan dit combineren met een stukje oerwoud en Kuala Lumpur en Singapore.

    Malediven hoeft helemaal niet duur te zijn hoor.
    Wij zijn daar vorige jaar juni best goedkoop geweest.
    Juist nu is het niet helemaal het seizoen, dus al je goed zoekt kun je misschien een leuke aanbieding vinden.

    En uiteraard is Thailand een goede bestemming voor betaalbare rondreis en strandcombinaties voor 2 weken.

    Wij kunnen ons namelijk helemaal vinden in de 'nu kan het nog' vakanties!
     
  12. Mrs Mia

    Mrs Mia Fanatiek lid

    5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    heeeeeeeeeeeeeeeel LANG bedoel ik natuurlijk :)
    Altijd leuk dat snelle typen, sorry....
     
  13. Mrs Mia

    Mrs Mia Fanatiek lid

    5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hey Sikki, ik ken je niet, maar stiekem toch een beetje ;)
    Ik heb jouw verhaal al enige tijd op afstand gevolgd, aangezien we behoorlijk in hetzelfde schuitje zitten. Ook heb ik drie kwart jaar geleden eens een vraagje gesteld in het Dusselpusselbabe-topic. Het ging over de SCSA test die MIA-man had gedaan, maar die mislukt was (te weinig zaad of zo). Toen had jij er nog niet van gehoord, maar ondertussen dus wel lees ik :(
    Onze SCSA test is nooit meer uigevoerd omdat wij toch IMSI wilden doen (in het kader van: trek alles uit de kast). Tijdens de TP van die behandelingen zei dr. S telkens dat de kwaliteit toch wel 1A was (de beste categorie), dus ik ga er van uit dat dat gedeelte wel goed zit.
    Hoe zit dat bij jullie? Die SCSA had dus niet zo'n beste uitkomst, maar heeft S. ook iets bij de TP gezegd over de kwaliteit? Ik vraag me nl af of het bij ons niet alsnog fout kan zijn ondanks die 1A.

    Maar, toch denk ik dat het grootste probleem bij mij ligt. Wij zijn er ondertussen behoorlijk van overtuigd dat er wel meer mis is, zoals ik in het begin van dit topic al schreef.
    Nu maar hopen dat S. een beetje meewerkt en de boel wil laten onderzoeken. Ik ben bang dat de uitslagen wel een maand of 3 op zich laten wachten, maar ja, dan weet je in ieder geval wel of er meer aan de hand is of niet. Ik geloof niet meer in "gewoon pech".

    Ik vind het wel heel apart dat jij wel zwanger bent geworden tijdens een cryo-poging zonder hormonen, volgens mij zegt dat ook wel iets.
    Laten jullie trouwens nog een SCSA test doen? Of hopen jullie dat ze bij de IMSI de juiste zaadcel eruit pikken?

    Nou, we zullen zien wat S. morgen zegt. Ik laat het hiet in ieder geval gelijk weten.

    Jij ook heel veel succes!!! Liefs Mia
     
  14. Mrs Mia

    Mrs Mia Fanatiek lid

    5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Oh, ben ik nog de helft vergeten :$

    Hier niet alleen veel hoop armer, maar ondertussen ook al behoorlijk wat geld ;)

    En bedankt voor de vakantietips! Ik ben momenteel hard aan het zoeken. Ik denk dat het wel Maleisie wordt, want we hebben allebei geen zin in Thailand, misschien omdat iedereen daar al is geweest :p alleen wij nog niet, ha, ha.

    En ik ben blij dat jullie allemaal mijn "ik-ga-nu-nog-even-lekker-ver-weg-want-nu-kan-het-nog-en-ik-steek-de-rest-graag-de-ogen-uit-op-vakantie-gevoel-delen" :D
     
  15. hypo

    hypo Fanatiek lid

    28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey Mia!
    Morgen naar DD! Ik wil je even veel succes wensen. Hopelijk wordt er wat gedaan met jouw vragen en ga je met een goed gevoel weer weg!

    Xxx Hypo
     
  16. Mrs Mia

    Mrs Mia Fanatiek lid

    5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Dank je Hypo! Ik hoop het ook :)
     
  17. Jo1978

    Jo1978 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ja, dat kwam ik ook doen.
    Heel veel succes morgen Mia! Ik ben erg benieuwd wat er uit gaat komen!
     
  18. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Mia, veel succes morgen!
    Ben benieuwd wat S nog in de hoge hoed heeft!

    SCSA was bij ons niet zo goed nee.
    Eerst wilden we later nog een nieuwe test doen, maar nu doen we het toch maar niet meer.
    Het voegt niet zoveel toe, we willen namelijk toch wel een nieuwe poging wagen. Uitslag wel of niet goed.
    De vorige poging hebben we ook IMSI toegepast (dat was nog voor de SCSA uitslag) en toen waren er 2xB1 en 2xC1 zaadcellen gevonden.
    Ik ben toen ook niet zwanger geworden.

    Wel raar ja dat ik wel zwanger ben geweest van de eerste cryo's in een natuurlijke cyclus. Deze kwamen uit de 4e poging en waren zonder de IMSI.
    Misschien dat het daarom niet goed is gegaan.
    De kwaliteit van onze embryo's was TP was wel altijd van klasse I.
    Maar ja, dat zegt op dag 2 of 3 ook niet zo heel veel.

    En hier ook ja, niet alleen een illusie armer maar ook een hoop geld.
    Gelukkig hoeven wij niet om financiƫle redenen te stoppen.
    Maar ja, wanneer stop je dan...
     
  19. Mrs Mia

    Mrs Mia Fanatiek lid

    5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Jo, bedankt voor de succes wensen! Jij bent binnenkort ook aan de beurt, dus bij deze krijg je ze terug :)

    Sikki, ik ben ook beniewd naar wat S. nog in zijn hoed heeft zitten :p
    Ik snap goed dat jullie geen nieuwe SCSA test meer laten doen, ook al is er misschien nog geld genoeg, 300 Euro voor zo'n test is niet niks. Nu maar hopen dat ze genoeg goede zaadjes kunnen vinden bij jullie volgende behandeling!
    Bij ons is de kwaliteit meestal categorie 2 (in NL was het wel minder hoor). Maar ik geloof dat de kwaliteit de eerste paar dagen vooral aan de eicel ligt en dat de zaadcel pas later zijn werk doet.
    Wel fijn dat jullie niet om financiele redenen hoeven te stoppen, maar inderdaad, wanneer stop je dan wel? Ik heb af en toe hetzelfde gevoel, je blijft maar grenzen verleggen en wij willen nog niet denken aan "wat als het ons niet lukt".
    Misschien is het met genoeg geld eigenlijk nog moeilijker in de mmm :(
    (maar deze 6e poging gaat gewoon lukken!!!)

    Wij gaan eerst morgen maar eens afwachten. Mia-man heeft zich volledig verdiept in het A. Beer boek + pubmed (medische website) en hij mag het woord doen. Nu alleen afwachten wat S. er allemaal van vindt.
    Wordt vervolgd....

    Fijne avond nog! Liefs Mia
     
  20. Jo1978

    Jo1978 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Vertel vertel! Hoe is 't gegaan en wat is het plan?
     

Deel Deze Pagina