Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sabrien, nog geen doopkiekjes kunnen vinden ;)
    Maar heerlijk te lezen hoe trots je bent!

    Nystatine hier ook gekregen en miconazolcreme voor mij, maar nu al bijna aan het 5e potje toe en het einde is nog niet in zicht :(

    Gabrielle, vriegde en verdriet, leven en dood, het ligt allemaal heel dicht bij elkaar ja.
    En voor jou extra duidelijk en confronterend :(
    Bijna vakantie. Heerlijk. Geniet er lekker van!

    Lindinha, ritme...tja, geen ritme is óók een ritme toch :D
    Doordat het voeden op verzoek is, is het iedere dag anders qua tijden, maar ik heb nu wel door hoe het werkt en krijg daardoor dingen ook iets makkelijker en sneller gedaan.
    Dat geeft wel iets meer tijd voor andere dingen.

    Maar nog maar 3 weken officieel verlof en daarna nog 3 weken vakantie en dan zit het er alweer op :$

    Práchtige foto's heb je trouwens gemaakt.
    Ik ben echt onder de indruk.
    Dus iedereen, een fotoscoop met Lindinha is aan te raden!!!
    Check haar website, daarop staan de foto's van Norah.

    SMAKKERD voor iedereen!
     
  2. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    @ foto's, sorry helemaal vergeten :), staan er nu op!!!! :D

    Sikki wat ontzettend vervelend dat de spruw nog niet over is..... hopelijk nu wel snel verbetering. Ga zo effe foto's checken bij Lindinha's site.
     
  3. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Oh ja check banner!!! Wauwwwwwwwwwwwww, wat gaat het snel!
     
  4. Lindinha

    Lindinha Fanatiek lid

    23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Jaaaa time flies idd!
    Onze man is ook alweer 9 maanden... Hij is al langer op de wereld dan dat ie in mijn buik zat. Niet normaal he!

    Leuke fotos vd doop Sabrien!
    Kan me voorstellen dat het een bijzondere dag was.

    Sikki, jee zeg het zit je niet mee.
    Nog steeds spruw... :(
    En ook nog maar 3 weken verlof, wauw vliegt voorbij he!
    Gelukkig nog lekker vakantie daarna.
    Gaat Norah straks naar een kdv of heb je het anders geregeld?
    Geniet nog maar ff van je "vrije tijd"!

    Ben blij dat de fotos in de smaak vallen.
    Vind ze zelf ook erg mooi geworden.
    Daarom heb ik jullie mooie meid ook op mn website gezet... Een plaatje!

    Gabrielle, veel sterkte de komende tijd!
    Wat moet dat moeilijk zijn een vriendin verliezen op zo'n jonge leeftijd. Helemaal met het toch nog kort geleden verlies van Felix.
    Sterkte meid!

    Hier gaat het goed.
    1e 2 tanden zijn nu door, zonder al te veel problemen.
    Verder zelf erg druk met fotoshoots, opdrachten voor school etc.
    Nog paar weken en dan lekker vakantie.
    Heerljk... Weten nog niet wat we gaan doen. Bij voorkeur in NL maar als het heel slecht weer is misschien toch naar de zon.
    We zien wel.
     
  5. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lindinha, ons meisje kan nog niet rollen hihihi, heeft ze gewoon echt geen zin in...... we oefenen altijd met haar. Moet volgende maand weer naar het CB toch maar eens navragen.... Het zelfstandig zitten ging echt ineens, we waren helemaal verbaasd!! echt te leuk!!! Ze kan alleen nog niet zelf gaan zitten vanuit ligstand, dan moeten we haar helpen.
    Jullie mannetje 2 tandjes, cute he!! Gelukkig ook niet al te veel last van gehad!

    Mrs. Mia, alvast gefeliciteerd met jullie mannetje (weet niet of ik voor donderdag nog online kom, zo kan ik het niet meer vergeten ;))!! A.s. donderdag is er groot feest denk ik in huize Mia :D, geniet ervan... Wat gaat het snel zeg, zucht........



    Hoe is het met de rest van ons?



    Met ons gaat alles goed!! We genieten enorm van ons gezinsleventje, al valt het fulltime werken in combinatie met het huishouden me soms erg zwaar. Ben echt kapot 's avonds en moet er altijd om 05:30 uur weer uit om alles 's morgens geregeld te krijgen, ben blij als we over 3,5 week vakantie hebben!! Nog even doorbikkelen dus..
    Verder denk ik dat ons meisje haar 3e tandje krijgt (boven), ze heeft nl al 3 dgn wat verhoging gehad en er zit een bobbeltje op haar tandvlees. Ben benieuwd!!! Verder is ze ontzettend lief en heeeel erg gemakkelijk, ze is nu helemaal gek op haar speeldoosje met blokjes kan je haar echt zoet mee houden. Vindt het echt leuk hoe ze nu begint te spelen!!

    Kortom wij genieten volop!!
     
  6. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    En maar weer eens omhoog met dit topic ;)

    Mia, jullie mannetje alweer 1 jaar!
    Hij is nu officieel geen baby meer :$
    Nog van harte gefeliciteerd!!!
    Hoe was de verjaardag?

    Heerlijk Sabrien, dat jullie zo genieten!
    En jullie meisje alweer 8 maanden geweest.
    Wat gaat de tijd toch snel!

    Lindinha, al bijna vakantie?
    En er al uit wat jullie gaan doen?

    Hier nog 1 week verlof en 3 weken vakantie.
    Wij gaan volgende week nog lekker een weekje naar de Bourgogne in Frankrijk. Eens zien hoe dat gaan met Norah.
    Erg veel zin in!

    Eindelijk kan ik zeggen dat we het redelijk op de rit hebben.
    Ik snap haar en zij snapt mij hopelijk :D
    De spruw is nog steeds niet helemaal weg :x maar na bijna 6 weken smeren met nystatine ben ik er helemaal klaar mee en gestopt.
    Ik hoop dat bij Norah het laatste restje zichzelf herstelt en bij mezelf smeer ik nog wel even door met miconazol.

    Hoe is het verder met de meisjes?

    Iedereen het mooie nieuws van Zara meegekregen?
    Na 6,5 jaar eindelijk positief getest!!!

    Ieoor, hoe gaat het met jou?
    Ik hoop en duim nog steeds ook van jou eens zo'n mooi bericht te horen.
    Dikke knuffel!!!
     
  7. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    ;) Even uppen ;):

    Hoe is het hier met iedereen?
    Hier alles goed!!! Nog 2 daagjes werken en dan lekker 2 weken vakantie!!!!!
     
  8. Mrs Mia

    Mrs Mia Fanatiek lid

    5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, wat stil hier ;)

    Maar mede danzij mij :)
    Sorry meiden, maar ik merk dat mijn aandacht tegenwoordig naar andere dingen gaat. Ik ben druk met werk en mijn mannen (en de rest van het sociale leven). Het gaat dus prima hier, maar daardoor ben ik hier ook een stuk minder te vinden. Misschien niet altijd even leuk, maar ik ervaar het ook als iets positiefs. Mia-man is al helemaal niet van de ZP dus die is allang blij dat ik hier minder te vinden ben.

    Maar dat neemt niet weg dat ik wel aan jullie denk.

    Sikki, hoe is het met de kleine meid? Waarschijnlijk alweer erg groot geworden :) En hebben jullie het ritme al helemaal gevonden ondertussen?

    Sabrien, lekker op vakantie geweest met de kleine meid? Wij hebben het heerlijk gehad op Ibiza! Lekker ieder dag gezwommen met de kleine en heerlijk cocktailtjes gedronken :D

    Lindinha, hoe is het met jou ventje? Groeit vast ook als kool! Wat is je site trouwens mooi!!! Gaat het goed met je foto's? Als wij nog een keer foto's willen maken dan zal ik zeker aan je denken.

    Gabrielle, hoe is het met jullie? Toch nog begonnen aan een nieuwe poging? Of is er even rust? En hoe gaat het met je grote meid?

    Ieoor, ik denk nog steeds veel aan jou. Hoe staat het er bij jullie voor? Ik duim nog steeds door hoor!

    Maartje, hoe is het met jou? Nog bezig met pogingen voor een tweede? Hoe gaat het? Ik moet eerlijk toegeven dat het bij mij ook wel weer gaat kriebelen zo langzamerhand. Maar Mia-man is er nog niet helemaal uit. We hebben nl nog steeds vaak gebroken nachten en dat breekt ondertussen wel op. Ik hoop voor je dat het allemaal voorspoedig gaat. :)

    Meiden, jullie zijn soms wel uit het oog hier, omdat ik er niet zo vaak meer ben, maar zeker niet uit het hart hoor ;)

    Liefs van Mia
     
  9. Ieoor

    Ieoor Fanatiek lid

    16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Vanaf vakantie een dikke knuffel voor iedereen.

    Ook ik ben jullie niet vergeten!!!

    Liefs,
     
  10. Mrs Mia

    Mrs Mia Fanatiek lid

    5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Oh lekker op vakantie Ieoor: geniet ze :)
     
  11. Sabrien

    Sabrien Fanatiek lid

    8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hallo Mrs. Mia, fijn om een teken van leven te zien :D hahaha!!
    Wat vervelend om te lezen dat jullie nog steeds gebroken nachten hebben, dat lijkt me zo vermoeiend! jullie lekker naar Ibiza geweest? Heerlijk zeg!

    Wij hebben ook een heerlijke vakantie gehad, lekker thuis... leuke dagtripjes gemaakt en heerlijk weer gehad!!!

    Ieoor, fijne vakantie, geniet ervan!! knuffffffff

    de rest ook knuffff!!
     
  12. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Hallo Mia, fijn om te horen dat het met jullie goed gaat, en dat de kleine man het zo goed doet, op doorslapen na. Erg vermoeiend voor jullie. Maar, mocht dit een opsteker zijn voor je man: ik ken meerdere 'gevallen' van een eerste kind dat moeilijk sliep, en een tweede die een superslaper is, dus...er is zeker hoop!

    Ieoor, geniet van je vakantie, je hebt het driedubbel verdient! Dikke knuffel voor je!

    Sabrien, hoe is het met jullie prinsesje? Groeit ook als kool, zeker :)

    We hebben nog steeds een time-out. Er is te veel gebeurd de laatste tijd, zoveel emoties, zoveel verlies aan alle kanten, dat ik beter kan toegeven aan alles verwerken. En dat voelt nu goed. We weten het ook nog niet of we het nog gaan proberen. Ik geef het de tijd. Mijn man ziet het nu wel weer zitten, ik twijfel. Ik wil nog steeds zo graag, maar durf een teleursteling nog niet aan. Ben er emotioneel iig nog niet aan toe.
    Overigens, er zijn dagen dat het allemaal te veel wordt. Zo kreeg ik laatst op 1 dag te horen dat iemand zwanger was, iemand een miskraam had en weer iemand net en baby had gekregen. Zucht.
    Maar voor de rest gaat het vrij lekker. Ik voel me sterker en positiever. Ik 'werk' ook aan mezelf: ik ben met een cursus mindfulness begonnen. Hopelijk kan ik alle stress die ik als het waren op mijn nek en schouders opsla, makkelijker losgooien. Met onze grote meid, die binnen een paar weken al 8 wordt, gaat het prima. Gek genoeg wordt ze steeds aanhankelijker, terwijl ze dat als peuter niet eens zo was.
     
  13. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Ik ga overigens vanmiddag naar de ha, eigenlijk voor bloedprikken voor mijn schildklier. Maar ik heb inmiddels een hele lijst van andere dingen. Want, na de laatste icsi is mijn cyclus helemaal van slag, dus ik wil ook hormonen laten onderzoeken. Ik heb gisteren tegen beter weten in mijn laatste zwangerschapstest in huis gebruikt, want ik ben nu al bijna 7 weken geleden ongesteld. Natuurlijk, niet zwanger. Maar zelfs na de geboorte van Felix was ik gauw weer regelmatig ongesteld, nu is het al maanden 5, 6, nu 7 weken, en nog niets te merken.
    Ik zou natuurlijk naar de gyn kunnen bellen, maar ik wil mijn ha bewegen om veel meer te testen, ook mijn AMH waardes, en andere hormonen. Want volgens mij is mijn testosteron gehaalte ook erg laag, want ik ben nog noit zo lusteloos geweest. Ik ben benieuwd wat ze zegt en of ze meewerkt.
     
  14. Ieoor

    Ieoor Fanatiek lid

    16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Zwaai!!!!
     
  15. Sikki

    Sikki VIP lid

    20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zwaai terug lieve Ieoor!
    Kom jij eens snel vertellen hoe het gaat?
    Je was lekker op vakantie in Mexico toch?
    En verder?
    Ik denk vaak aan je...

    Mia, blij weer van je te horen!
    En fijn te horen dat je lekker bezig bent en begrijpelijk dat je weinig ZP behoefte hebt.
    Ik heb je zelf ook.
    Jammer dat jullie nog steeds zullke gebroken nachten hebben.
    Hopelijk komt er binnenkort wel eens verandering in!

    Gabrielle, wat blijft het toch moeilijk he meid.
    Je ziet wel de positieve dingen, maar je eigen gemis is ook zo sterk.
    Dikke knuffel!

    Hier alles goed!
    Sinds vorige week weer begonnen met werken.
    De tijd gaat zo snel. Ongelooflijk!
    We zijn eind augustus nog wel 10 dagen op vakantie geweest met z'n drietjes.
    Lekker naar een Chambre d'Hotes in Frankrijk.
    Lekker eten en drinken en luieren.
    Ging harstikke goed met ons poppetje!
    's Avonds legden we haar rond 19.30 uur in bedje en dan sliep ze terwijl wij heerlijk konden eten met de andere gasten.
    Dan gingen we rond 23 uur weer terug naar de kamer, maakten haar wakker voor de avondvoeding en dan sliep ze weer verder tot 6 uur 's ochtends.

    Nu ik weer aan het werk ben is ze wel weer iets uit haar ritme, maar 's nachts maken we in ieder geval wel 5 aaneengesloten uren.
    Ze hoeft gelukkig maar 2 dagen naar opa en oma en 1 dag is Sikkiman thuis. Dan kolf ik de voedingen af op mijn werk.
    De eerste dagen weigerde ze de fles, maar gelukkig nu niet meer.
    Kortom, het gaat hartstikke goed!

    Zo goed zelfs dat mijn eierstokken alweer behoorlijk rammelen...

    Ik heb dan ook alweer een afspraak gemaakt in Gent.
    Omdat ik begreep dat de wachtlijsten zo lang zijn, dacht ik: je kunt maar beter alvast een afspraak hebben staan :D
    Eind december gaan we maar eens praten...
    Want ik moet ook gestopt zijn met de borstvoeding en die wil ik wel minimaal een half jaar blijven geven.
     
  16. Ieoor

    Ieoor Fanatiek lid

    16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    #4036 Ieoor, 15 sep 2012
    Laatst bewerkt: 15 sep 2012
    Eerst ff ego;

    Uitslagen nieuws uit Athene (serum) gekregen.

    Ik heb positief op iets getest.
    Heel gek, ik was blij met iets wat niet goed is.....

    De andere testen waren negatief, waaronder ook chlamydia. Geen soa dus. Maar er blijkt dus wel een infectie te zitten.

    Maandag krijgen we van penny een receptje ( behandel plan) waarschijnlijk antibiotica......

    Bij nader inzien ook wel akelig dat je iets hebt waarvan je niet eens wist dat het bestaat, anderzijds misschien DE oplossing?????.
    We hebben penny een mail gestuurd of dit inderdaad de oorzaak zou kunnen zijn.......



    "grappig" is dat de natuurgenezer waar ik (via juulzon) loop, met zijn meetapparaat al had gemeten dat ik een infectie in mijn baarmoeder had...... En nu deze uitslag......


    Net met de post van de natuurgenezer mijn 2e pakket met druppels gekregen, toevallig vandaag.
    Ook manlief heeft een heel pakket ontvangen, die loopt ook bij de natuurgenezer......

    Wie weet....
     
  17. Ieoor

    Ieoor Fanatiek lid

    16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hey lieve sik, dank je wel voor je smsje. Lief.
    Ik was jou niet vergeten, maar....... Druk, druk, druk, EN een kapotte iPhone welke niets meer deed.
    Jij nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    En gewoon weer aan het werk! En weer een nieuwe afspraak staan in Gent.
    Wat een super goed nieuws allemaal. Fijn te lezen dat het zo goed met jullie gaat.


    Vandaag hebben wij dus de uitslag van serum gekregen.
    Verder een hele mail met diverse medische dingen die mijn pet te boven gaan.
    Komende week gaat mijn man naar zijn huisarts om eea even samen door te spreken.

    Verder willen we een poging in Istanbul gaan doen, maar we twijfelen of serum in Athene niet een betere keuze is.......

    We gaan dus nog een poging wagen, maar even kijken wanneer.

    Onze vakantie was geweldig.
    Prachtige dingen gezien, hele mooie duiken gemaakt, prachtig weer.... Zou zo terug gaan.


    Hoe is het met de rest?
    Iedereen is erg druk geloof ik.


    Behalve sikki, gaat de rest ook nog een poging wagen voor een 2e beebje????


    Fijn weekend lieverds,
     
  18. Gabriellle

    Gabriellle Bekend lid

    6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Ieoor, hoe kan dat now, dat je nu tocvh een infectie ergens hebt? Hadden ze dan niet eerder kunnen constateren?
    En je zit te zweifelen tussen istanboel en Athene? Dus als ik het goed bergijp, met eiceldonatie? Of vergis ik me nu?

    Sikki, het gaat zo goed dat jullie alweer bezig zijn met nog een poging. Chapeau, meid, wat gewelidg dat jullie dat gaan doen.

    Nou, ik heb goed nieuws, wat weer eigenlijk slecht nieuws is. Mijn AMh waarde is 4,3, dus hartstikke goed voor mijn leeftijd. Niks mis met mij eicellenvoorraad en waarschijnlijk de kwaliteit daarvan. Hoe slecht kunnen die zaadcellen zijn dat de emmy's zo slecht zijn? Waarom is het gvdm zo?

    Ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat mijn AMH laag was, en voor mij een extra bevestiging dat we nu gewoon moeten stoppen. Maar nu... weet ik het echt niet meer. Toch nog eens proberen? En wat als het weer zo dramatisch is, wordt ik dan niet helemaal gek?
     
  19. Lindinha

    Lindinha Fanatiek lid

    23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hallo mädels,

    Ik ben ook weinig hier geweest... Druk met werk en andere zaken en ook niet meer zo'n "behoefte" aan ZP. Eigenlijk alleen maar een goed teken denk ik.

    Sikki... Jullie alweer aan het denken over een 2e?! En alweer een afspraak staan in Gent... Wow wat leuk! Of nou ja leuk... Leuk is het natuurlijk niet om weer een behandeling in te gaan. Hebben jullie nog cryos?

    Gabrielle, kan me voorstellen dat deze goede uitslag het voor jou eigenlijk alleen maar moeilijk maakt. Dan ga je toch weer twijfelen... Zullen we wel/niet... Moeilijke vraag meid! Kan je daar helaas geen antwoord op geven, maar kan me voorstellen dat je in tweestrijd staat.

    Ieoor, meissie ik denk ook nog regelmatig aan je en kom zo nu en dan ook ff spieken hoe het met je gaat. Iig een heerlijke vakantie gehad las ik. En nu aan het denken over een behandeling in griekenland. Heb je een specifieke redenom juist naar griekenland te gaan?

    Sabrien, bij jullie ook alles goed las ik. Mooi zo! En ook lekker in NL op vakantie geweest. Wij ook, we zijn een weekje naar Texel geweest, echt super leuk trouwens. En een echte aanrader voor kinderen, echt heel veel te doen op het eiland!

    Mia, jllie helaas nog geen rust 's nachts... Hmmm balen... Kan me voorstellen dat je dan nog ff twijfelt over een 2e. Gaat het verder wel goed met jullie kleine man?

    Hier alles ok. Beetje druk nog. Aanstaande zaterdag studeer ik af aan de Fotovakschool, dus druk met allerlei opdrachten en voorbereidingen. Daarnaast ook nog aantal fotoshoots... Dus ik blijf lekker bezig. En Sabrien... Jullie zijn van harte welkom uiteraard! Weet niet meer wie het vroeg, maar de site is www.lynnfotografie.nl

    Met ons mannetje gaat het super! Hij heeft inmiddels 4 tanden en is druk bezig om te gaan kruipen, lukt nog niet helemaal maar kmt vanzelf. Volgende maand wordt ie al 1! Niet te geloven hoe snel de tijd gaat...!

    Ik brei er een eind aan... Heb zo weer een Newbornshoot!

    Tot gauw, dan zal ik gelijk weer een paar fotos n mn album zetten... Nu geen tijd meer voor.
     
  20. Lindinha

    Lindinha Fanatiek lid

    23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Pagina 5.... Up up up!
     

Deel Deze Pagina