Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    lindinha, ja dat klopt dat ze bij ons de emmy's dag 3 tp, onze cryo's zijn ook dag 3 ingevroren, maar nu gaan ze morgen onze cryo ontdooien en dan maandag tp, dan krijg ik toch dag 4 een tp?????

snap er af en toe helemaal niks meer van.

jammer dat je de tennis wedstrijd niet kon afmaken, ik snap je gevoel helemaal t.o.v de cryo's, zo sta ik er eigenlijk ook in.

zo ga de boodschappen uitpakken, maar wat een kl*te weer zeg!

2. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ja als ze morgen ontdooid worden dan is het maandag dag 4. Spannend weer, ondanks dat we er weinig van verwachten. Hopelijk ontdooien ze iig goed, dat is dan tenminste wel een goeie start.

Ja zeikweer vandaag... niet te filmen, hoe bedoel je de herfst is begonnen...

3. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Lisa, heeeeeel veel succes morgen met de TP van je cryo!!! Inderdaad dag 4 hoor. Maar ik begrijp je verwarring, ik snap het ook nooit zo goed hoe je dan moet tellen, want invriezen en ontdooien is ook niet echt een dag om mee te tellen toch?

Nu Ieoor helaas niet meer bovenaan ons "roze" lijstje staat hoop ik toch dat Lindhina de eerst wordt hoor, want we moeten toch positief blijven hier in het kneuzenclubje :)

Lindhina eerst, dan Lisa met haar cryo die morgen fantastisch ontdooit is, dan Maartje met twee super emmy's en daarna ik met hopelijk 2 van de 3 en achteraan sluit Anna de rij.
    Sikki, Sabrien en Ieoor moeten dan natuurlijk nog wel volgen anders zijn we niet compleet ;)

Iedereen veel sterkte en succes!!! Liefs Mia

4. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    dank je mia,

ik vind het wel spannend nu, hoop dat ze een beetje op tijd bellen morgen vroeg, we laten er 1tje tp, en dan hoop ik dat er nog 1tje in de vriezer kan blijven liggen.

dikke knuf voor all ;)

5. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    HEEL VEEL SUCCES VANDAAG LISA!!!! Wij duimen voor jullie!!!

6. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Lisa, ik duimmmmmmmmmmmmm voor je!!!!
    Go cryo!!!!

7. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Lisa, heel veel succes. Ik duim!!!

Maartje; meid hoe is het met jou? Het is jullie ook niet voor de wind gegaan las ik he!!
    Krijgen jullie vandaag ook bericht over een eventuele TP? Of haal ik nu dingen door elkaar.

Meiden; later op de dag reageer ik op iedereen!
    Nu ziek naar bed; ik heb al overgegeven vanmorgen, en ben ziek naar huis gegaan........ ik zou er bijna wat van gaan denken (tegen beter weten in......).

8. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    thanx voor het duimen allemaal, we zijn gebeld en vanmiddag om 14:25 uur hebben we de tp van 1 eskimoo, en de andere kon nog even lekker op de noordpool blijven :D

ieoor, beterschap meis, doe lekker rustig aan, het is ook niet niks allemaal.

maartje hoe gaat het meid? wanneer hoor je meer?

lindinha, bijna 2e weekje in, de spannendste ;)

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Maartje, had in het topic van Klingel al gereageerd op het slechte nieuws!! Vindt het zooooo erg voor jullie, maar wat ik al schreef ik ga de hoop niet opgeven en duim voor een TP van 2 TOPembryos dat MOET!!!!!!! Pffffffff wat is het toch zenuwslopend. Hoe voel je je? Weekend een beetje goed doorgekomen. Wat een teleurstellingen moeten we toch iedere keer weer verwerken.
    Dikke MEGA knuf.

Ieoor, wat ontzettend verdrietig.......... Heb je wel nog een zw-test gedaan of heb je alleen bruinverlies? Vindt het in ieder geval ontzettend vervelend dat je ziek bent!!!!! Wat is het toch oneerlijk allemaal, heb er in ieder geval geen woorden voor. HEEL veel beterschap en een dikke knufffff.

Lisa, JOEPIE goed nieuws vandaag TP en nog 1 in de vriezer. GOED ZEG :D. Ik ga mega duimen de komende 2 weken.

Lindinha, jeetje WW 2 gaat alweer in wat gaat dat snel zeg! Hoe voel je je?

Enne, ik sluit achteraan in de rij met een mega positieve test ;). Ik doe jullie gewoon allemaal na!!!

Ik duim voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ga weer back to work, het is zoooo druk niet normaal meer.
    Kan het eigenlijk niet meer aan, zo druk.........pffffffffffffff.........
    Nog even 4 dagen en 3 uurtjes volhouden en dan is het weer weekend ;) :p :).

Kus

10. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Joehoe....Lisa goed nieuws!! Jij ook weer in het bezig van een ijskonijntje. Die van ons zit er morgen 1 week in, dus vanaf morgen de 2e ww. Het gaat op zich wel goed, ben er niet zoveel mee bezig eigenlijk en ga er ook gewoon vanuit dat ik deze week weer ongesteld word. Voel wel redelijk veel, in vergelijking met vorige behandelingen... steekjes, krampjes, op dag 1 en 2 na de tp ook heel erg het gevoel dat ik ongesteld moest worden, maar ach we weten allemaal dat dat niks hoeft te zeggen. Dus ik denk er ook maar niks van.

Maartje, hoe gaat het met jou? Hoor je morgen of woensdag meer over je emmies? Ik duim voor je!
    ***Lindinha staat nu op en steekt een kaarsje voor je aan***

Sabrien, bij jullie al iets bekend, wanneer jullie weer mogen? Of is het een financiele kwestie?

Ieoor, wat lees ik nou? ziekjes? Je zou er idd iets van gaan denken... Inmiddels ongi al helemaal doorgebroken? Beterschap meid!

Meisjes, fijne avond allemaal!
    Smaksel!!!

11. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ja ik ben weer in het het bezit van een eskimootje, wel mega lang moeten wachten vanmiddag het liep 3 kwartier uit, wel balen maar goed met een mooi resultaat, en de allerlaatste nog in de vriezer, ben daar ook wel heel blij mee, vind het alleen elke zo vervelend dat als ik met een behandeling bezig ben en ik heb een tp er dan weer zwangere dames bijkomen in onze omgeving, namelijk op m'n vriend zijn werk, en haar ken ik ook wel goed, heeft bij mij in de klas gezeten, het is echt een babyboom bij mijn vriend op het werk zeg, pfffffff.

eigenlijk zouden ze een verbod moeten uitroepen op nieuwe zwangeren voordat wij geweest zijn, vinden jullie ook niet, dat maakt het wel makkelijker vind ik, het voelt toch elke keer als een extra trap in je rug, terwijl je al met zo'n kl*te behandeling bezig bent. maar genoeg gezeur, voor nu ben ik blij :Dmet ons resultaat, nu de spannende ww.

ben wel blij dat ik afgelopen vrijdag al gewerkt heb om vandaag vrij te zijn, hoef dus deze week maar 2,5 dag te werken, en dat voelt wel even goed zo:D:D

X

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Helemaal mee eens!!!
    Hadden we maar zo'n knopje die je om kan zetten zodat iedereen 'on hold' blijft staan, totdat wij zwanger zijn en een beebje hebben. Helaas.... zo werkt het niet. In onze omgeving heeft bijna iedereen al kids (sommige al 2), de laatste (buiten ons dan) zijn nu ook zwanger en moet over 3 maanden bevallen, wij zijn als eerste begonnen en iedereen heeft ons inmiddels ingehaald.... zooo gemeen!!! Ik moet ook zeggen dat wij de laatste tijd ook minder contact hebben met iedereen, gewoon omdat we echt geen zin in kleine kinderen en baby's hebben. We zijn dan liever met z'n tweetjes of met vrienden zonder kinderen of al oudere kinderen. Alles beter dan het de hele avond hebben over flesjes, poepluiers en zwangerschapskwaaltjes... echt zoooo geen zin in! Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat mensen het daar uberhaupt al de hele avond over kunnen hebben, maar dan ook nog als WIJ met hen hebben afgesproken.... lekker tactisch denk ik dan!

Veel succes Lisa de komende weken!
    We zitten nu saampjes op het wachtbankje....gezellie.... lekker thee drinken en speculaasbrokken eten!!

Kus

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi,

Vanmiddag wilde ik ff gaan forummen, had net een stuk bij het vervroegde overgang topic geschreven, ging de deurbel.. Vandaar hier maar ff een copietje:

Van de 4 zijn er dus 3 bevrucht en 1 niet goed bevrucht dus dan is het minder kansloos ;)

Vind het overigs wel fijn dat ik woensdag pas de emmy's terug krijg ALS we een TP gaan krijgen. Dat scheelt toch mooi bijna een hele wachtweek. Hoe nu niet te gaan zenuwen over wat ik nu voel in mn buik ;) Als we het op het gewone moment terug hadden gehad, dan had ik nu al een TP gehad.

Lisa dus sinds vandaag weer een cryootje in de buik!! Super hoor!!
    Ik hoop en duim dat dit het gaat worden en dat die andere nog een poos in de vriezer mag blijven blauwbekken!!

Lindinha dus ook een ijsklompje in de buik! Spannend dat je alweer bijna in de tweede week zit... We lopen met zn 3en wel vlak bij elkaar qua behandeling!!

@t de andere lieve meiden:
    Ik denk ook aan jullie!!!

Ben nu trouwens 'druk aan het prednisonnen!!'
    Straks ff mn 1500 eenheden Pregnyl gaan spuiten (gebruik ik naast de progesteron) en straks ook weer starten met bloedverdunners. Hoewel uit de Factor Leiden V test is gebleken dat ik hier niets mee mankeer, voelt het wel veilig ook toch die dingen te gebruiken.
    Alles fur die kinderwunsch!!

Ben gisteren trouwens op een heel leuk feestje geweest. Marjah van het forum was mee. Super gezellig om zo een andere mafkees in deze barre tijden van IVF te kennen ;)

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Wat een verhaal zeg, maar ik begrijp wel dat je er weer wat hoop door hebt gekregen, het is ook nog niet zo superslecht als dat je zelf dacht, dat scheelt een hoop. Ik blijf voor je duimen dat je wo. een goed telefoontje krijgt en een tp hebt.
    ***kaarsje brandt in de tussentijd gewoon door***

Wat voor een feestje?
    Wonen jij en Marjah vlakbij elkaar dan?

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    We wonen anderhalf uur bij elkaar vandaan maar er was een leuk feest... Ik kan je wel via PB iets over zeggen ;)

Thnx voor je kaarsje!!

Jij was geloof ik diegene die ook wel graag wat lotgenootjes wilde ontmoeten!! Zullen we een keer een etentje gaan doen met zn allen??

16. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hey meiden!

Lisa, gefeliciteerd met je mooie emmie!!! Ik ga ervan uit dat hij/ zij het wachten wel waard is ;) Heel veel succes de komende twee weken!

Lindhina, jij bent er al bijna.... nog heeeeeel eventjes doorzetten. Ik begrijp je gevoelens over wel/ niet iets voelen, het zegt helemaal niks, we kunnen enkel hopen en duimen. Wanneer ga je testen?

Ieoor, ziekjes? Ah nee he :( Je zou inderdaad bijna denken dat het iets anders zou betekenen, maar ja, wij weten wel beter helaas. Dikke knuffel!

Maartje, gelukkig weer een beetje hoop aan de horizon! Wat een fijne vent is die U toch. Ik heb er nog nooit mee gesproken, maar hij klinkt echt super. Die twee gaan lekker doordelen en zich bij jou innestelen. In combinatie met de prednison moet het helemaal goed gaan komen. Zet hem op!

@mensen die eerder zwanger zijn: veel van onze vrienden hebben net een tweede gekregen, terwijl we gelijk begonnen voor de eerste. Anderen zijn zwanger terwijl of hebben er net een uitgepoept terwijl ze minder dan een jaar bij elkaar zijn.
    Ik zie soms mensen lopen met 3 kinderen en dan denk ik: kan het niet wat beter verdeeld worden?! En laten we al helemaal niet beginnen over die simpele zielen die zomaar kinderen krijgen...
    Tja, hopelijk krijgen wij ook nog een geluk.
    Ik ben wel heel blij dat ik niet de enige ben die het zo ziet (hoewel ik het voor jullie liever anders gezien had hoor).

Iedereen heel veel sterkte met alles!

17. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Hallo meiden,

Lisa heel veel plezier met je eskimootje ;) Komt helemaal goed nu!!! Hoeveel cellen was deze?

Mia, hoe ver ben jij met de echo? Ik heb donderdad de dag 12 eco dus ben benieuwd. Vandaag heb ik ook een mail gestuurd naar de bioloog U om zijn mening te vragen over de terugplaatsing op dag 5 of eerder. Hij zei dat ik hem beter kon bellen hierover. Dus als ik vanmiddag thuis ben ga ik het zeker doen! Ik twijfel namelijk heel erg over de terugplaatsing...

Maartje, ik ga ook een kaars voor je branden dat de embryo's heel goed ontwikkelen. Dat kan haast niet anders :) Deze moeten het gewoon zijn!!! Positief blijven, ik weet het het is heel moelijk na zoveel jaar en zoveel teleurstellingen ;(

Lindhina, binnenkort heb jij de uitslag. Week 2 is voor mij altijd heel negatif, week 1 ben ik super posistief en gedraag ik me zwanger, maar het is alsof daarna iets in me breekt. Waarschijnlijk omdat ik dan toch doorheb dat het niet gelukt is. Dus ik ben blij dat het bij jou niet zo is :) Als je wat voelt dat is alleen maar mooi meegenomen.
    En Sabrien jij gaat zeker achter ons aansluiten, wij geven het goede voorbeeld :):)

18. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    maartje, wat een verhaal meid, ik snap dat je hierdoor weer positief bent ingesteld, en dat het er helemaal niet zo slecht uit ziet als dat het leek, ik duim heel erg hard voor je dat ze allebei mooie emmy's worden en dat er morgen een tp kan zijn, dikke knuf meid voor deze laatste zenuwslopende dag ;)

anna, onze cryo is 7 cellig, daar was ik dus heel benieuwd naar en vroeg dat ook toen ik de tp had gehad, maar die embryologe is een buitenlandse(lindinha je weet wel wie ik bedoel heh) en kon haar heel slecht verstaan, moest al een paar keer vragen of ze haar zin wilde herhalen, maar hij was iig goed door de procedure gekomen en het was een mooie kans om zwanger te raken.

mia jij donderdag de echo, spannend en dan aankomend weekend de tp? we lopen allemaal wel gezellig dicht bij mekaar

lindinha, jou 2e week is begonnen, wel spannend dat je nu wel van alles voelt ten opzichte van de vorige keren.

hoe zou het met sikki zijn?? ik hoop dat ze er van geniet.

sabrien, ja jij sluit zeker aan, of wij sluiten weer achter jou aan, dat kan ook nog eens heh;)

anna, moeilijke beslissing ik zou niet weten wat nou de beste dag is om tp, en hoe jij het beschrijft over de 2e ww komt me wel bekend voor, de eerste week heel voorzichtig en daarna denk je toch van ach het zal wel niet gelukt zijn, maar ik vind het knap dat we het allemaal maar weer flikken ;)

en over zwangeren in onze omgeving, daar bedoel ik eigenlijk iedereen mee, niet alleen vrienden en bekenden , maar ook mensen waar je niet zoveel mee hebt maar toch kent, het zou verboden moeten worden. het liefste zou ik nu 2 weken in bed blijven liggen, ik moet straks gaan werken, maar heb helemaal geen zin, ben er toch weer te veel mee bezig, ik heb de afgelopen keren gedaan alsof het leven gewoon door ging en dat heeft ook niks geholpen, dus nu maar weer even een stapje terug, ook op m'n werk, ga ik niet zwaar tillen, en dat is best moeilijk in een bloemenzaak met allemaal emmers met water waar de bloemen in staan, en geen afvoer hebben dus alle vieze emmers aan de straat in de put leeg gegooid moeten worden :( nee het wordt ons niet makkelijk gemaakt, ik vind dat we eigenlijk 2 weekjes vakantie vergoed moeten krijgen :D

oke back to real live lisa , ik ga de was maar eens aanzetten.

19. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hallo!

Anna, inderdaad heel herkenbaar wat je schrijft over de WW, ik heb precies hetzelfde! Maar ja, het blijft gewoon een grote achtbaan :(

Lisa, 7 cellen: wauw! Dat is heel mooi hoor, je maakt een goede kans denk ik. Wat betreft zware dingen tillen en zo: ik probeer altijd wel een beetje op te letten en ga ook nooit sporten, maar misschien deze keer wel, aangezien alle andere keren ook op niks uitliepen. Vakantie zou erg lekker zijn tijdens de WW, maar ik heb dat wel eens gehad en toen ging de tijd wel heeeeeeeeeeel langzaam dus ik weet niet wat beter is :(

Ik heb vandaag de echo gehad en alles zag er goed uit. Vrijdag is de TP en ik hoop van 3, als ze goed uit de vriezer komen natuurlijk.
    En dan zit ik net als Lindhina, Lisa en Maartje op de (hopelijk roze) wachtbank en Anna volgt mij zeer snel. En hopelijk Sabrien, sikki en Ieoor ook!

Iedereen heel veel succes!!!

20. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    wat fijn mia, nu duimen voor 3 eskimootjes dus. Spannend. Maartje heel veel succes morgen, mijn duimen draaien. Hoe laat wordt je gebeld !

Deel Deze Pagina