Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    wat fijn mia, nu duimen voor 3 eskimootjes dus. Spannend. Maartje heel veel succes morgen, mijn duimen draaien. Hoe laat wordt je gebeld !

2. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    nou dat was via telefoon maar me bericht wordt gelijk 2 keer geplaatst ??????

3. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Maartje, succes!!!
    Laat je even weten als je gebeld bent!!!
    Spannend zeg dit, je bent vast op van de zenuwen?!

Dikke knuff

4. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ook hier veel succes wensen voor Maartje!!! Als we met zijn alles zo hard duimen dan moet het wel goed komen ;)

Nog even een fijn nieuwtje: ik heb de brief van de VGZ binnen en ze vergoeden het volledige onderzoek van Pf :D:D:D Daar sparen we toch mooi even 811 Euro: Jippieeeeeeeee

Maartje, ik hoop dat je snel nieuws hebt, ik blijf je volgen via de tel. vandaag ;)

5. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Maartje nogmaals heel veel succes, ik denk aan je !

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Maartje hier wordt ook mega geduimd voor je!!!!!!!!!!!!!!!!

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    *bericht van Maartje*

Ff snel!!!
    Ze hadden me niet an geruft dus in heb maar ff gebeld ter controle. Ik krijg 1 emmy zuruck, de andere doet het niet meer.
    Kan iemand dit ook ff bij Mrs. Mia in de babyachtbaan en het vervroegde overgangtopic van Marjah posten?? Ik typ dit nl op iPhone. X

8. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Jaaa, Maartje krijgt een hele sterke embryo die echt wel blijft zitten :):) Nu duimen!!!!

Ik morgen echo in Duitsland en dan waarschijnlijk ook dag 5 terugplaatsing omdat we 1 emvryo hebben op dag 4 en 1 bevruchte eicel :) Dus ze worden apart ontdooid. Hopelijk redden ze het ook tot dat 5.

Groetjes aan iedereen, ben erg druk op het werk vandaar dat ik niet zo heel veel typ!

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ff snel vanuit auto: heb 1 super blasto in m'n buik!!

10. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Joehoeoeoeoeo wat een goed nieuws!!!
    Gefeliciteerd Maartje!
    Nu lekker vasthouden!

11. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaah Maartje gaat gewoon super-zwanger worden :D:D:D
    Jammer van die ene, maar je hebt er maar 1 nodig en dat is deze, dat voel ik gewoon!!! Heel veel succes de komende twee weken. Oh, zijn dat er trouwens minder nu? Wanneer mag je testen?
    Ik ben trouwens ook benieuwd hoe het met die Prednison gaat.

Anna, jij krijgt een mooie mix terug, hi, hi. Dat moet ook wel goed komen dan!

Lindhina, hoe gaat het? Hoe lang nog??? Zet hem op he!

Loesie, bedankt voor het berichten in ons topic! Alvast heel veel succes met werpen straks!

Lindhina, Lisa en Maartje, ik kom vrijdag hopelijk naast jullie op de wachtbank zitten...

Zoveel tegelijkertijd, dit moet wel positief worden :p

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hier alles nog ok. Ik ga er gewoon vanuit dat ik vanaf morgen ongesteld kan worden, maar denk dat het vrijdag of zaterdag zal zijn. Heb helemaal nog geen test in huis, maar denk ook niet dat ik 'm nodig ga hebben, meestal haal ik de testdatum niet eens, ben altijd voor die tijd al ongi. Dus zal deze keer ook wel weer zo zijn...

Mia, ga jij ook voor een cryo tp? of weer een verse?

Wat een gezelligheid op het wachtbankje, hadden we maar echt zo'n bankje, dat we allemaal bij elkaar in de buurt woonden en ff gezellig op de thee konden gaan. Dat zou pas leuk zijn!

Succes Mia, Maartje, Lisa.... vergeet ik nog iemand?

13. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Oh ja.... Anna natuurlijk ook veel succes de komende dagen! Hopelijk houdt die van jullie het ook vol tot dag 5!

14. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Nou wordt het dus spannend voor jou Lindhina!
    Wij gaan voor 3 cryo's (als ze goed ontdooien). Daarna nog een verse en de cryo's die daarbij horen. Daarna is het over en uit...

Ik duim voor jullie allemaal!

15. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    wauw Maartje wat een goed nieuws, gefeliciteerd. Gezellig zo op het wachtbankje, nu anna en mia er nog bij. Sabrien dikke knuffel voor jou.

16. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Ieoor voor jou natuurlijk ook een knuffel, en nog eentje voor Sikki. Nu ben ik niemand meer vergeten hoop ik. Xxx.

17. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Heel goed Lisa, ik doe mee met de mega knuffels voor Ieoor, Sabrien en Sikki!!!

18. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Wel roze hier, maar niet op roze.... helaas!
    Vandaag beetje roze bij naar het toilet gaan... over en uit dus.
    Helaas pindakaas.

Op naar de volgende behandeling....!

19. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ahhh nee toch meis :(

ook al verwachte je er niet veel van het is en blijft gewoon k*t, kan niet anders zeggen. trek je het allemaal wel een beetje? ik denk aan je meid, hele dikke dikke cyberknuf ;)

mia morgen de tp, spannend, wordt je gebeld of moet je er gewoon naar toe? ik zal voor je duimen dat alles goed gaat.

anna, wanneer mag jij ook alweer?

maartje zit je lekker op het wachtbankje? hoe voel je je?

ik was vanmiddag lekker eerder naar huis toe gegaan, het was rustig in de winkel, dus ik heb al lekker weekend :D

20. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Daar ben ik weer meiden....

Maartje; gefeliciteerd meid met deze volhouder!!
    De wachtweken zijn begonnen!!!! Jij gaat ons laten zien hoe dat moet; zwanger worden!!
    Succes meis.

Anna jij krijgt ook bijna cryo's terug. Hoe is de echo gegaan vandaag? Weet je al wanneer de TP is?

Deel Deze Pagina