Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    #481 lisa, 2 nov 2010
    Laatst bewerkt: 2 nov 2010
    ahhh sabrien is het zo druk op je werk meis, werkse dan maar ;)

ik zit er echt helemaal doorheen, ik kan gewoon niet meer,ik denk dat die donkere dagen ook niet goed voor me zijn, bah zeg, we gaan gewoon het 5e jaar in volgend jaar, en eigenlijk ben ik helemaal op, ik weet niet meer wat te doen, ik kan niet meer positief zijn, en voel dat ik het gewoon niet meer ga trekken, mss ff een dipje nu en voel ik me over een paar dagen vast weer beter, maar dan is dat alleen omdat ik dit alles weer opzij zet en m'n masker weer opzet en verder ga met leven, ik weet het echt even niet meer.

sorry voor m'n gezeur ben gewoon erg emo de laatste dagen en moet om alles janken :(

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi lieverds,

Iedereen zo verdrietig... :(

Hier ook eentje die zich niet zo goed voelt, maar juist om een andere reden. Ik voel me zo hoopvol... En dat wil ik niet want dan ga ik straks zo veel pijn weer krijgen... Ben al vaker heel hoopvol geweest en daarna was de pijn zo vreselijk.

Bah bah bah!!

Probeer echt zo veel mogelijk leuke dingen te gaan doen, maar alles laar mij steeds weer aan de IVF denken. Klotekutzooi. Ik moet echt van alles steeds laten en uiteindelijk hoop en dan wanhoop en dan weer hoop en dan weer keihard kluhdenggggg!!

Daar val ik vervolgens weer, keihard en brullende op de grond :(

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    het is gewoon ene grote klotekutzooi allemaal heh maartje,

het wordt ons ook niet makkelijk gemaakt, en snap heel goed dat je niet hoopvol wilt zijn, het liefste zou ik nu een test doen zodat mijn gevoel bevestigd wordt maar ook daar heb ik niks aan want dat is waarschijnlijk nog te vroeg.

er zit niks anders op dan te wachten.

hou je taai meis ;)

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Precies. Een Klotekutzooi omschrijft wel redelijk wat het is en inhoud. Een hele korte en pakkende samenvatting.

Heb jij dat ook, dat hoopvol zijn zo veel pijn doet??
    Nu testen?? Ja dat zou ik ook willen, dan kan ik daarna weer gewoon verder met mn leven. 'Grappig' detail: er is een groepje meiden dat een nieuwe sportteam opzet. Het lijkt me leuk om daar aan mee te doen, dus heb me op gegeven. Morgenavond zal de eerste keer trainen zijn en heb gezegd dat ik deze week niet kan mee doen, maar vanaf volgende week van de partij ben... Oftwel: durf niet een nieuwe sport te gaan doen nu tijdens IVF maar als ik negatief heb getest heb kan ik weer verder met mn leven. Ben aan de ene kant hoopvol maar aan de andere kant weet ik zeker dat ik negatief ga testen, zo zeker dat ik zelfs afspraken maak voor nieuwe sporten te gaan doen. Dat als ik zwanger ben echt niet met nieuwe sporten ga starten...

5. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ja het doet allemaal pijn, zelfs nu ik het gevoel heb het zeker te weten doet het pijn, ook ik maken afspraken voor na de testdatum want dan kan ik immers toch weer normaal doen, en het gekke is toen ik vorig jaar juli zwanger was wist ik het ook dat het gelukt was, dus pffffff echt een vrouwen gevoel denk ik.

en ja kon ik maar vast testen want dan kon ik weer meer m'n normale leven op pakken, moet straks weer gaan werken en dan gaat het ook vast weer iets beter met me, maar weet niet hoe lang ik dit alles nog vol ga houden.

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens

Hear hear!!

De ene keer denk ik dat ik hierna weer direct een poging ga doen, de andere keer denk ik te stoppen of igg een lange pauze te gaan nemen... Alleen ik ben overgangtechnisch zo bang voor een pauze....

7. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    tja dat snap ik, als ik ivf kon doen met eigen eitjes denk ik dat ik ook gelijk weer door zou gaan voor een verse poging, alleen gaat dat bij ons helaas niet op.

zo ga ff eten en dan zo werken bah helemaal geen zin in.

8. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Hallo lieve depri meiden :) Wat herken ik toch alles wat jullie zeggen, meen ik echt! Met mij ging het ook helemaal niet goed omdat ik ook echt moe was van alles. Misschien vanwege de donkere dagen, misschien vanwege de mislukte pogingen, ik weet het ook niet meer. Maar heb het weekend heel erg nagedacht over mijn leven en ben tot de conclusie gekomen dat ik echt niet zo wil leven. Alles draait om werk en zwanger worden. Ik heb verder geen energie om leuke dingen te doen en dat wil ik niet meer. Ik herken het ook zo dat mijn leven stil staat. Elke keer met een poging bezig zijn en van alles daarom niet kunnen doen. Het leven staat gewoon stil. Dat is echt niet normaal meiden, we moeten gewoon leven. Ik heb besloten om me positiever op te stellen, om leuke dingen te gaan doen en echt erin te blijven geloven dat het goed zal komen. Dat moeten jullie ook doen. Ik weet net als jullie dat het niet altijd kan, maar al die negatieve gedachten beinvloeden ook de uitslag.

Maartje, jij maakt nu echt hele grote kans om zwanger te worden. Je hebt een prachtige blasto en je gebruikt prednison wat de vorige pogingen ook niet het geval was. Dus nu heb je alle reden om positief te blijven!!! Waarom zou het jou niet lukken?

Lisa en Mia jullie moeten ook hoop blijven houden, elke terugplaatsing is weer een kans!!! Dus hou vol meiden, in het boek van Allan Beer staat dat de embryo niet wil innestelen als de moede negatief is :) Dus je weet wat je te doen staat!!!

Lindinha meid, zorg goed voor jezelf en spaar je krachten, heb je echt hard nodig nu.

Sabrien, Ieoor en Sikki, jullie moeten ook positief blijven :):)

Nu even een updat van mij. Kreeg gisteren uitslagen van de controle van dr. Pfeiffer en mijn vitamine D is nu nog lager :( Ondanks de extra inname. Dus ben vanaf vandaag 2pilletjes gaan slikken! De rest weet ik niet, was niet helemaal af. Daarnaast nog een vreemd verhaal met Dusseldorf. Irma had ik vrijdag gezegd dat ik terugplaatsing op dag 5 wil en zij had een afspraak gemaakt voor donderdag terwijl maandag 1 cryo ontdooid werd (bevruchte eicel) en donderdag ochtend de dag 4 embryo. Dus volgens mij berekening kon ik nooit op donderdag een dag 4 terugplaatsing hebben. Dus belde ik vanochtend en ja hoor, ze had een fout gemaakt, vrijdag moet ik voor de terugplaatsing!!! Het is toch wat allemaal he, als we zelf niet oppassen dan komt het echt nooit goed 8) Maar ik blijf positief ;) Hoewel ik best realistisch ben en als 1 van de 2 tot dag 5 volhoudt dan spring ik echt een gat in de lucht ;) En ga er ook vanuit dat ik dan gewoon zwanger ben!!! :p

Zo meiden, heb weer een hoop geluld :) Maar ik ben nogmaals echt heel blij met jullie dan kan ik weer even mijn gedachtes kwijt ;)

9. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Meiden, wat lees ik nou.... wat een negatieve berichten, dat kan toch niet!!!! Maartje heeft gewoon een 5* emmy in dr buik en Lisa heeft de ww er ook alweer bijna opzitten. Kom op meisjes, alle kansen liggen nog open.

Natuurlijk snap ik heel goed wat jullie meemaken, want heb er zelf ook altijd last van, maar probeer wel gewoon te blijven leven en niet alles in het teken zetten van de ICSI. Ik hou er tegenwoordig geen rekening meer mee, ik ga gewoon lekker sporten als ik wil, ook al is dat net na de tp (Sikki werd er zwanger van) en ik leef ook mijn leven zoals ik wil, ben druk bezig met een nieuwe opleiding en ga in december nog een extra cursus doen wat me echt superleuk lijkt. Wie weet duurt het nog heel lang voordat ik zwanger word, of misschien wel nooit dan wil ik niet dingen hebben gelaten of er later spijt van hebben. En dat moeten jullie ook niet doen meiden!!! Leef nu...!!!!

Dikke smaksel!
    xXX

10. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ik weet het ik weet het meiden maar het is zo verdomde moeilijk, anna jou woorden beschrijven ook precies hoe ik me voel nu, werken en proberen zwanger te worden, het is echt niet zo dat ik geen leuke dingen doe hoor, juist wel maar ook daar wordt ik niet blij van, het is gewoon al weer bijna 5 f*cking jaren geleden dat ik de pil aan de kant gooide, wordt nu al weer 31, en dan denk ik wat heb ik nou bereikt, pffffff weet wel dat er echt iets moet gaan veranderen aan m'n leven want wil niet alleen maar verdrietig zijn, het leven is al zo kort en dat baard me dan ook weer zorgen, dat ik nog steeds niet heb bereikt wat ik het liefste wil.............

11. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ik sluit me ook bij je aan Lisa, wij zijn ook alweer ruim 3 jaar bezig en nog steeds met lege handen. Word er ook moe van en heb af en toe ook geen zin meer om sterk te zijn, maar ja... we houden toch vol, omdat we dat ene het allerliefste willen. Ik heb me ook voorgenomen om deze behandeling me er weer super positief in te gooien, misschien helpt het idd wel de emmy om in te nestelen, weet dat het moeilijk zal zijn om posi te zijn en dat ik me dan ook heel kwetsbaar opstel, maar alles voor die kleine...

Fijne avond meisjes!
    Knuf

12. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hallo lieverds,

Ik sluit me helemaal aan bij Lindinha, laat me soms ook teveel meeslepen met de MMM. Heb dan nergens zin in, durf dit niet, durf dat niet etc. Maar potverdomme we zitten in de bloei van ons leven en we moeten GENIETEN van ons leven. Sommige dagen lukt me dat ook maar er blijven van die dagen............. en daar moet je je dan ook aan toegeven vind ik!!!!! En in deze donkere dagen gaat dat soms net iets moeilijker, volgens mij hebben we daar allemaal wel een beetje last van.

Wij hebben ook een beslissing genomen :D; we wonen nu inmiddels 7 jaar samen en we willen al zooooooooooooo lang zooooooooo graag een hondje. Maar omdat we allebei fulltime werken wilden we altijd wachten dat ik minder kon gaan werken i.v.m een gezin en blablablabla. Maar we hebben ook besloten, we leven NU. Niet als, niet dan, dan komt het er nooit meer van. We hebben al 2 hele lieve katten waar we ontzettend gelukkig mee zijn en een hondje zal dat geluk helemaal afmaken. Lekker wandelen, lekker erop uit. Dan heb je een reden om eruit te gaan!!!!!!!!!! We zijn helemaal verliefd geworden op het mopsen-ras, die zijn zooooooooo schattig..... We zijn ons nu aan het orienteren wat we willen en dan zien we wel wat op ons pad komt. Kan niet wachten!
    Klinkt misschien heel kinderachtig maar ik kan hier heel blij van worden, en geeft ons misschien wel wat afleiding. En ze zeggen toch; kun je geen kinderen krijgen, koop je toch een hond :x.
    Nou bij deze dan ;). Ik weet een hond zal het verdriet van onze ongewenste kinderloosheid niet wegnemen maar zal wel de pijn verzachten. To be continued......

Voor de wachtbankers:
    Geef niet op, houdt moed en probeer positief te blijven!!!!!
    Ik duim onwijs hard voor jullie en denk aan jullie.

Bedankt sil voor je lieve woorden hier!!! Dat geeft ons zeker moed!!

Ga weer back to work.

DIKKE KUSSSSSSS

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Yeah Sabrien!! Ik wilde al zoooo lang tegen je zeggen: dan neem je toch een hond!!! :p

Gghighgi wat tof zeg!! Ik wil je heel veel knuffelplezier wensen!! Ik heb ook een hondje (zie mijn fotoalbum) en ben zo blij met mn trouwe doch eigenwijze viervoeter!! :D

14. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey Sabrien, wat goed.... toch gezinsuitbreiding... en wel met een hondje! Wat ontzettend leuk!!!
    Wij hebben er ook al over nagedacht maar elke doen we het toch weer niet, ook omdat we vinden dat we allebei nog teveel werken en het beestje dan teveel alleen thuis zit, dat vind ik zo zielig, en buiten dat vinden we honden ook stinken, iehhhhhw vooral als het geregend heeft, maar het is ook weer zoooooooooooo gezellig en levendigheid in huis.

En het is echt niet gek hoor dat je daar zooooo blij van wordt, zou ik ook hebben, is toch fantastisch zo'n klein lief beestje om voor te zorgen?!! Lekker van genieten zeg ik!

Wij willen graag kippetjes, lijkt me ook zo leuk, maar ja die zitten in de tuin en niet in huis, maar is ook zo leuk denk ik.

Hoest met de andere madels?

15. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hey Meiden,

Wat een dipjes toch weer allemaal... Maar gelukkig heeft Sabrien een hondje op het oog!!! Ik vind het erg leuk voor jullie en vind ook dat je gewoon je hart moet volgen, want die MMM is al ellendig genoeg.

Lindhina, jij hebt helemaal gelijk als je zegt: ik leef nu! Ik dnek ook vaak zo, alleen zijn er soms ook momenten dat het er allemaal wat donkerder uit ziet.

Lisa, ik hoop zooooooo dat deze poging WEL gaat lukken! Maar ik herken je gevoel dat het niet gaat lukken ook erg goed. Meestal heb je ook gelijk als je je zo voelt. Toch hoop ik dat het bij jou niet zo is. We duimen door tot aan het bittere einde! Heel veel succes.

Maartje, oh, jouw gevoel slingert ook heerlijk heen en weer... Wat een achtbaan is het toch. Ik heb wel heeeeeeeel veel vertrouwen in jou blasto hoor!

Anna, jouw vitamine D is nog nog lager :( wel vreemd hoor. En je hebt ook weer goed opgelet in DD zie ik. Tja, ik denk wel eens dat wij allemaal zo assistentes zouden kunnen zijn van S. :D

nog even volhouden allemaal! Liefs Mia

Ik heb het erg druk op mijn werk :( Aankomede week wordt nog erger. Maar goed, het geeft ook weer afleiding. Ik heb weinig hoop, ik voel helemaal niets...

16. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Ooooooh wat leuk sabrien een hondje. Oooh is zo leuk. Wij hebben ook twee hondjes en knuffel ze helemaal plat en als ik verdrietig ben wordt ik weer blij als ik bij me hondjes ben

Maartje hoe gaat het meid. Hou je het nog vol. Nogmaals voor jou heb ik hele goeie hoop

Mia druk op je werk pffff wel lekker als afleiding

Anna goed dat je zelf zo bij de les was krijg je nou vrijdag de tp. Mijn duimen draaien

Lindinha hoe gaat het met spuiten. Nogmaals thanx voor je lieve bericht

Hoe zou het met sikki zijn. Ze komt bijna weer terug toch

Ieoor hoe gaat het met jou

Ik voel me vandaag weer beter. Had gister echt een dip dag. Maar goeie hoop die ben ik al heel lang geleden verloren

Fijne avond girls xxx

17. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Thanks voor jullie lieve berichtjes!!!

We gaan zaterdag "kijken" naar een mops pup van 4 weken oud,:D we moeten er wel 180 km enkel voor rijden maar dat mag de pret niet drukken. LEUK!!!! We krijgen hem/haar uiteraard pas in december als hij/zij oud genoeg is, dus dat worden toch nog leuke feestdagen met ons nieuwe gezinslid.

Mijn duimen draaien nog steeds overuren voor jullie!

18. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Sabrien, wat leuk!!! Heb je eindelijk
    Feestdagen om naar uit te kijken.:D

Lisa, ik ben blij dat je je alweer wat beter voelt, maar hoe moeilijk het ook is voor jou, ik hou toch hoop voor je hoor!
    Ik ben het even kwijt, maar ging je dit weekend testen?

Maartje, jij gaat vrijdag al over een stick heen piesen toch?

Allebei heeeeeel veel succes alvast!

Lindhina, hoe gaat het met het spuiten? Jij gaat ook als een speer zeg.

Ieoor, hoe staat het met jullie?

Hier voel ik weinig, heb geen hoop voor deze cryo's, maar wel voor een nieuwe verse poging... Verder lekker druk met werken dus de tijd vliegt.

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nee, zaterdag ga ik stickeypiezen doen. Nou ja, pies opvangen en 4 druppeltjes in de opening van de 2 voor 5 euro gooien... Brrrr ik sterf nu al van de zenuwen als ik er alleen al aan denk... Brrrr!!

Geen hoop voor nu maar wel voor de volgende poging... Brrr ik hoop tevens dat jij niet volgende poging hoeft te gaan doen, maar dat de cryo's supercryo's blijken te zijn!!

20. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Wow weer spannend weekend te gaan voor een boel.
    Lisa jij gaat morgen toch testen?
    Maartje zaterdag dus.
    En jij Mia? Wanneer ga jij testen? zaterdag al 15 dagen na punctie?

Ik heb maandag een echo, spuiten gaat goed, nergens last van, alleen beetje veel hoofdpijn, maar hoeft niet perse van spuiten te komen. Ben benieuwd maandag of het al een beetje opschiet, als alles een beetje meezit, dan hopelijk vrijdag de punctie (op mn vrije dag) zou wel relaxt zijn. En ach... anders regel ik wel wat op het werk. Ga me er ook niet druk over maken.

Heb al lekker weekend....heeeeeeeeeeerlijk!
    Morgen met paps op stap, wil een nieuwe lens voor mn camera kopen en zaterdag weer cursus, verder niet veel plannen. Lekker rustig weekend... vind ik niet zo erg met dit rotweer.

Sabrien....leuk leuk leuk.... puppie kijken!!
    Heeeeeeeeeeeeel veel plezier!

Knuffels

Deel Deze Pagina