Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Lindhina, gaat lekker snel bij jou! Ik hoop ook dat ze maandag al een mooi beeld hebben op de echo.
    Ik ga nog lang niet testen, ik zit vrijdag pas op 1 week, dus dat duurt nog even. Ik ga volgende week vrijdag pas testen (als jij je eitjes weg laat halen). Dan heb ik ook vrij en kan ik lekker uithuilen ;)

Leuk een lens kopen!!! Wat voor een heb je op het oog?

Ik ga morgen met Mia-man een pak kopen, want hij moet binnenkort naar een bruiloft en hij heeft nog steeds zijn pak van zijn afstuderen, ha, ha. Ik heb er wel zin in om mijn mannetje strak in het pak te zien :D

Ik heb ook al weeeeeeeeeeekend! Voor de meiden die nog een dagje moeten: Heel veel sterkte!

Lisa: heel veel succes en ik blijf duimen voor je hoor!

2. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

**breekt even in**
    sommige kunnen mij misschien nog van de ivf/icsi pagina
    ik heb echt bewondering voor jullie dat jullie zo strek zijn hoop voor iedereen dat jullie wensen mogen uit komen

liefs sabine

**breekt uit**

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Test was zoals verwacht omo wit

Gevoel was helaas goed

Geen geluk aan onze kant. Niet op roze dus

Geen tranen

Gevoel op dit moment op nul

Lisa

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Jeetje, eerste wat ik nu dacht nu ik wakker werd was ff kijken hoe het bij Lisa is gegaan...
    Wat ontzettend KloteKutZooi dat het weer niet gelukt is. Maar ook wat ontzettend verdrietig dat je inmiddels zo afgestompt bent door alles dat je er nu niet eens heel verdrietig om bent.
    Ik geef je toch een dikke knuffel!

5. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Balen lieve Lisa :( Ik begrijp je gevoel heel goed :( Hier ook geen goed nieuws, beide cryo's hebben dag 5 niet gehaald :( dus voor ons is het voorlopig klaar. Man moet nu eerst stoppen met roken en dan zien we verder hoe het met de scsa zal gaan. Nu even rust hoewel ik daar best bang voor ben... 33 en de klok tikt....

Dikke knuffel Lisa, vandaag mogen we samen huilen :(

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oooo Anna... Nee, wat ontzettend erg zeg.. Wat een vreselijke klotekutdag zeg!! Wat oneerlijk zeg...
    Dikke knuffel...

7. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ah neeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

Lisa en Anna, wat een vervelend K*T nieuws zeg :(:(:(

Lisa, fijn dat je gevoel juist was, maar ik had liever gehad van niet. Ik begrijp ook dat je momenteel gevoelloos bent, ik vind het heel herkenbaar. Ik heb er ook geen woorden voor, want er zijn geen woorden die jou nu troost kunnen bieden.
    Toch wil ik zeggen: heel veel sterkte en een mega dikke knuffel voor jou en Lisa-man. Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben.

Anna, allebei niet gehaald.... dat is ook een domper zeg. Ik had de hoop dat een van de twee het toch wel zou halen. Zou het dan toch de SCSA zijn? Ik denk het wel.
    Nu rust... tja, rust is niet leuk, maar soms wel hard nodig. Wij hebben ook af en toe rust moeten nemen en als je daarna weer begint kan je weer een heleboel aan. Dus probeer te genieten van dingen die straks niet meer kunnen: wijntjes, lekker samen op vakantie of ertussen uit, heerlijk lang uitslapen etc.
    Je dilemma met het ouder worden begrijp ik ook zo goed. Ik ben ook 33 en die klok stopt maar niet. Het lijkt wel of hij alleen maar sneller gaat de laatste tijd. En dan dnek ik weer: als ik op mijn 30e al neit zwanger werd, waarom wel als ik ouder ben? Maar gelukkig zegt leeftijd niet altijd alles en die 3 maanden wachten voor jou kunnen er best wel bij.
    Ook voor jullie heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Maartje, jij houdt het nog steeds vol zie ik: yo go girl! Hopelijk ben jij dan echt de eerste die op roze gaat en heben wij allemaal een goed voorbeeld om te volgen. Gebruik jij trouwens nog hormonen die de menstruatie tegenhouden? Sterkte met de laatste uurtjes. Ik heb wel een goed gevoel hoor!

8. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Sabine,

Ik dnek niet dat ik jou nog ken van andere topics. Maar ik wil wel even zeggen dat ik het heel lief vind dat je zo mee leeft met ons!

Dank je wel :)

9. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Ahhhh nee toch anna. Wat een grote kuzooi weer zeg bah. Dikke knuffel het zit ons niet mee vandaag.

10. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Dit sippe kneuzen topic kan inderdaad wel een roze kleurtje gebruiken. Ik word er gewoon een beetje boos van dat het allemaal zo tegen zit :x:x:x

Maartje.... breng eens goed nieuw morgen. En dat is een order!!!

11. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Ja, Maartje, jij moet gewoon zwanger zijn!!! Jij moet ons hoop geven. Ik duim echt voor je en heb ook echt een goed gevoel.

Man gaat zondag stoppen met roken, hij rookt maar 6 sigaretten per dag. Zou dat zo veel invloed hebben op de SCSA? Ik hoop het echt :( Al gaat het maar 5% naar beneden dan is er al meer hoop!!! 23 november hebben we een gesprek met dr. S. eens kijken wat hij nu voorstelt... we zullen het wel zien. Maar vanaf nu ga ik ook echt genieten en ga ook echt de volgende keer voor dag 5 embryo's en wel 3. De cryo's hebben echt geen zin. Heeft me voor niets 2000 euro gekost, had ik beter aan een verse poging kunnen uitgeven. Maar goed, we zullen het wel zien. eerst kijken of de SCSA gaat verbeteren.
    Vandaag kreeg ik de rest van de uitsalegn terug van Pfeiffer. Er is niets mis met mij op tekort van vitamine D :( Dus dat kan ook niet de reden zijn. denk dat het aan die SCSA ligt, kan niet anders! De vorige cryo's hebben dag 5 ook vast niet gered.

Ach ja meiden, het weer is heel donker en ik ook... maar ik ga de moed niet opgeven, ga heel sterk terugkomen en alles doen wat ik moet doen om in maart zwanger te raken!!!

dikke knuf voor jullie allemaal en wanneer zien we elkaar eens? :)

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik weet niet hoor
    Voel me net zo optimistisch als de vorige keer en toen: kluhdengggg!! Heel hard naar beneden gevallen. Wil misschien testen tot zondag uitstellen om zodoende nog ff dit gevoel vast te kunnen houden... Het gevoel van Misschien-Ben-Ik-NU-Toch-Wel-Zwanger... Het gaat vast weer zo veel pijn doen als ik weer ga testen...

Ja gebruik wel LF ondersteuning.
    Pregnyl zit nog 6 eenheden in mn lijf (24 uur halveringsregel) en prop 3 keer daags 2 bollen in mn gat ;)

Ohja en ook nog Suprefact neusspray.

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Maartje je bent gewoon swang... dat moet gewoon...het moet nu maar eens afgelopen zijn met dat getreiter van je lichaam...nu is het tijd om jouw lichaam te treiteren met een mooie beeb die in je groeit.

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik hoop het zo, maar dat hoop ik elke keer en nog geen bloed is eigenlijk wel logisch met nog 6 eenheden in lijf aan Pregnyl, Suprefact en Progesteron... Maaaaaaar ooooohhh wat hoop ik dat jij gelijk hebt!!

*droom*

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    zat te denken maar vandaag is eigenlijk 9 dagen na tp toch? uitgaande van dag 5 emmy..

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    He... wat zie ik nou... wat een sippe gezichten hier!
    En ook zo logisch.... helaas!!

Lisa, wat onzettend klote gewoon weer, je gevoel had het weer bij het rechte eind... had zo gehoopt van niet, maar zelf voel je het wel het beste aan. Ik begrijp ook echt heel goed dat je er wel verdrietig om bent maar niet hoeft te huilen, heb dat ook wel gehad bij de laatste pogingen, op een gegeven moment weet je het zelf al voordat je gaat testen en ben je er al op ingesteld en heb je het min of meer al soort van verwerkt en die test is dan alleen maar een bevestiging van je gevoelens, zonder dat je eigenlijk nog hoop had. Zo herkenbaar, maar oh zo kut! Sorry heb er geen ander woord voor.

En dan Anna ook nog met slecht nieuws.... ook zo ontzettend shitterdieshittie en ook dat je nu dus tot maart "moet" rusten. Ik snap je gevoel wel dat je eigenlijk niet wilt rusten, omdat die klok maar doortikt en je eigenlijk het liefst bezig wilt blijven, want als je rust gebeurt er ook niks (bij de meeste dan). Meis, heel veel sterkte en ook voor je mannetje veel sterkte met stoppen met roken. Echt top van hem!! Complimenten!

Mia & Maartje... jullie moeten ons nu echt wel wat hoop gaan geven en het eerste roze kaarsje aan gaan steken, dan volgen er vast snel meer.

Maartje heel veel succes en sterkte morgen of maandag met testen, heb ook goeie hoop voor je. Maar ja zoals je zelf al zegt het kan alle kanten op. Maar ik duim iig voor je.
    En Mia jij ook nog ff een weekje volhouden!

Hier alles rustig, vanaf vanavond moet ik Cetrotide erbij gaan spuiten, altijd zo'n gehannes met mengen en opzuigen van dat spul, maar goed, vorige keren ging het ook goed, dus moet lukken. Maandag wieder ein echo!

Sikki, bist du wieder da????

17. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Nee Lisa wat verschrikkelijk. Weer met lege handen!
    Ik weet zo hoe ontzettend ellendig je je nu voelt.
    Sterkte meis. Iets mooiers kan ik er helaas niet van maken.

Anna bah wat K*T.
    Maanden gaan zitten wachten is inderdaad geen pretje.

Wat een ellende vandaag inderdaad!

Lindinha vanavond de Cetrotide erbij.
    Maandag weer FM. Ik ben benieuwd.
    Succes.

En Maartje; ik sluit me bij de rest aan. Wil jij aub morgen het goede voorbeeld aan ons geven; hoe dat moet; zwanger worden.
    Ik duim nog even verder.

Mia mag natuurlijk Maartje haar goede voorbeeld gaan volgen!

18. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Sabrien een puppy. Wat onzettend schattig.
    En leuk dat jullie al een nestje op het oog hebben. Morgen gaan jullie kijken naar een Mops hondje toch?
    Veel plezier.

Lindinha er al uitgekomen met je nieuwe lens.
    Leuk een nieuw hebbedingetje.

Mia is het een mooi pak geworden voor Miaman?

Hier gaat ie goed.
    Weekend!!!!

Manlief heeft al gepoetst en de ramen gewassen. Vanavond leuk naar vrienden.
    Morgen ook een vol program. En dan zondag maar eens lekker op de bank met een filmpje!

Fijn weekend meiden.

19. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hi, hi, we leggen de druk nog wel even iets hoger bij Maartje op de schouders :D Maar goed, we hebben dan ook allemaal goede hoop dat Maartje ons voorbeeld gaat worden. En dan allemaal aan de blasto's, prednison en alle andere troep ;)

Maartje, de progesteron heeft de ongi bij mij nooit tegen gehouden, maar ik kan me voorstellen dat de suprefact en pregnyl dat wel doen. Spannend..... Heel veel succes met wanneer je gaat testen. Wij duimen allemaal mee.

Ieoor, wat heerlijk zo'n man die al gepoetst heeft! Ik ben jaloers ;)
    Wij hebben inderdaad een heel mooi pak uitgekozen. Mia-man heeft geen "normale" maten (brede schouders, rug en armen, maar wel smallere taille), dus we moesten er een op maat laten maken. We hebben alles zelf kunnen uitzoeken: stof, binnenkant, knopen, naden, zakken, revers etc. Ik werd helemaal happy van het creatieve combineren. Het meot nu nog gemaakt worden en over 4 weken is het klaar, dan wordt het dus pas echt showen.

Lindhina, succes met je cetrotide! Dat gaat wel snel als die er al bij mag. Op naar veel eitjes en een pijnloze punctie.

Sabrien, ga je nu morgen naar het hondje kijken? Heeeeel veel plezier dan!

Lisa, gewoon nog een dikke knuffel voor jou!

Silvia, laten we hopen dat jij gelijk krijgt :)

20. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Voor allen: Geniet van jullie weeeeeeeeeeekend!!!

Deel Deze Pagina