Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Maartje hoop dat je een beetje kunt slapen vanacht heel heel veel succes meid ik duim keihard voor een mooie knal test

Lindinha je gaat snel meid en maandag al de echo. Hopelijk met veel mooie groeiende eitjes

Sabrien veel plezier morgen met pup kijken

Anna ja precies die stomme cryo s kosten veel tijd geld en verdriet hopelijk doet de rust eventjes je goed. Heb je de klap al een beetje een plekje gegeven.

Sabine ik ken je nog wel thanx voor je steun

Ik moet morgen trouwens werken een extra dagje. Dus voor mij geen weekend. Was vandaag wel vrij daarom heb ik vandaag getest. Ben vanavond ook gestopt met alles meds. Bah vieze prut bollen ben er helemaal klaar mee

Ga nu the voice kijken

Voor alle girls een dikke knuffel

En nogmaals maartje laat ons please zien hoe het moet

Ooh zou bijna mia vergeten. Klinkt mooi hoor dat pak van mia. Man. Hoe voel jij je meid nog een weekje zenuwen

Ieoor thanx voor je knuffel. Hoe gaat het met jou. Al nieuwe plannen

Zo nu niemand vergeten hoop ik.

Sikki bijna terug toch

Xxx

2. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    #522 Ieoor, 6 nov 2010
    Laatst bewerkt: 6 nov 2010
    Maartje, sorry als we de zenuwen nog erger hebben gemaakt.
    Je hebt misschien nu al getest.
    Ik hoop het voor je meid!

Puppy kijken vandaag voor Sabrien!! Viel Spass.

Lisa the Voice is leuk he. Ik heb het opgenomen, en ga het dit weekend ergens kijken.
    Ik vind Ben S. zo leuk! En Kim heet ze gelook ik, die met die piano en 'what do you want from me!!!' Als ik het zing klinkt het niet zo, zal ik maar zeggen.... (hihi).
    Gaat het trouwens een beetje met je Lisa?

Anna hoe voel je je meis?

Sikki waar blijf je? Volgens mij moet je een dezer dagen weer op Nederlandse bodem landen...

Mia dat pak klinkt geweldig inderdaad.
    Wij hebben op een chique beurs wel eens met een vrouw staan praten; die had een eigen bedrijf; pakken, blousen etc voor vrouwen op maat.
    Erg mooi.
    Ik was van plan om daar een blouse en een hele mooie pantalon op maat te laten maken.... Dat bedrijf kan ook bij je thuis komen met alle stofjes etc.
    Maar ja, onder het mom; straks ben ik zwanger en dat past het niet meer... en dan maar afwachten hoe mijn lichaam eruit gaat/blijft zien na de zwangerschap :( :x OOHHH wat kan een mens (lees ik) toch onnozel zijn. En alles maar af laten hangen van die eventuele zwangerschap. En maar wachten, en maar wachten.
    Ik had bij wijze van spreken al 3 jaar plezier van die kleding kunnen hebben.
    Ook voor manlief hebben we wel eens in zo'n maatpakken winkel gekeken. Erg leuk, maar nog nooit wat gekocht.
    Ik hoor graag het eindresultaat.

Lindinha hoe voel je je? Ergens last van? Of valt het mee?
    Bijna maandag; altijd spannend hoe het ervoor staat bij de FM!

Ons plan; eind van de maand als ik weer ongesteld word (ik zit nu eventjes tijdelijk aan de pil), dan gaan wij weer van start bij het Geertgen (dit omdat we daar nog 1 goedkope poging tegoed hebben, en aangezien we vanaf nu zelf moeten gaan betalen...).

Die pil is vreemd trouwens; ik heb al heel de week bruin/zwartige afscheiding met het plassen, mijn borsten doen zeer. Heel vreemd.
    Ik heb 2 zwangerschapstesten gedaan toen dat mocht een paar weken terug; spierwit. Dus zwanger kan ik niet zijn.
    En mijn pilstart jaaaren geleden kan ik me niet meer herinneren.
    Maar zijn er meer meiden, die tijdens een pilstrip zo'n gekke bijverschijnselen hebben?

Nu lekker rommelen in huis.

Fijn weekend meiden.

3. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ieoor, wat fijn dat jullie toch nog gewoon door gaan! Het moet toch een keer lukken!!!

Ik zelf ben de laatste tijd erg veel bezig met het feit dat de volgende poging onze laatste gaat worden. Ik ben zooooooo bang dat het niet lukt, ik lig er nachtenlang wakker van.
    Deze cryo poging is er voor de vorm, maar gaat zeker weten op niets uitdraaien. Ik voel weer helemaal niks, net zoals de laatste paar TP's. De eerste 3/4 verse pogingen voelde ik heel veel gebeuren in mijn lichaam, maar nu dus niets. Ik heb ook het idee dat mijn gevoel goed is, net als bij Lisa.
    En net als Anna vind ik deze cryo's eigenlijk alleen maar duur (heb net weer een kleine 400 euro overgemaakt) en heb ik meer vertrouwen in een verse poging. (ondanks dat Silvia zwanger werd van 2-cellige cryo's, dat geeft veel hoop, maar is denk ik niet voor mij weggelegd.)

Maartje, wij willen graag goed nieuws!!!! Of ga je zondag pas testen? Heel veel succes meid.

Sikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, kom jij dit weekend niet terug van die mooie ZEN-reis? Ik hoop dat jullie het heel erg goed hebben gehad en opgeladen zijn voor de nieuwe poging.

4. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Oh Ieoor, ik had de helft neit goed gelezen zie ik nu :)

@kleding laten hangen voor evt zwangerschap: dat heb ik ook zooooo vaak gedaan, maar nu doe ik het neit meer! Ik kreeg bijna het idee dat het ongeluk bracht :D

@starten met de pil: ik ben zo vaak gestart en gestopt omdat ik een lange cyclus heb gebruik ik tussen de behandelingen door de pil. Ik heb nooit ergens last van. Ik gebruik wel een vrij lichte pil: mercilon.
    Maar bruin/zwart-achtige afscheiding bij het plassen klinkt eerder als iets anders. Zere borsten kan wel horen bij het starten van de pil, maar als je het zeker wilt weten kan je natuurlijk nog een testje wagen. Dan weet je in ieder geval zeker dat je je daar niet druk over hoeft te maken.
    Sterkte ermee!

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @t testen: nog niet gedaan

@t kleding: snik en herkenbaar

@t korte reactie: sorry, typ vanuit bed op gsm

6. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Hey meiden,

hier hele slechte nacht gehad :( Maar goed, het is ook wel logisch. Mijn man heeft gisteren slechts 1 cigaret gerookt dus hij is heeeel erg van slag :( Best zielig ook als ik hem zo zie, maar het moet gewoon. als ik zwanger ben dan mag hij roken wat hij wil :)

Ieoor, ik heb ALTIJD bruiverlies met het slikken van de pil. Ik slik altijd microginon 30. Behalve de laatste keer kreeg ik Diane 35 om het bloedverlies te vermijden, maar dat was helemaal een drama, had constant bloedverlies. Dus ik zal eens kijken wat onze lieve S me nu gaat voorschrijven.

En kleding laten hangen... ja, deed ik de eerste 2 jaar CONSTANT. Inmiddels doe ik dat al 1,5 jaar niet meer ;) Maar andere dingen stel ik wel uit... zoals bijv. ogen laseren. Maar ben van plan om het te gaan doen voor de volgende poging. Ik ga nu gewoon leven.

Mia, ik begrijp je volledig wat de cryo's betreft. Maar ik heb het niet meegekregen, heeft jouw man wel ooit een SCSA test gedaan? Aangezien het bij jullie ook niet lukt ondanks de vele bevruchtingen. Ik ga de volgende verse poging echt alleen voor dag 5 embryo's en dan misschien wel 3. Heb nu mijn lesje wel geleerd. denk dat die andere cryo's ook eerder gestopt waren met delen. Dus al die tijd voor niets in spanning gezeten en elke keer moet je toch weer de verlies verwerken en word je weer depri en is het moeilijker om vol te houden. Daarom ga ik de volgende 3 maanden echt gebruiken om aan te sterken.

Lisa, hoe voel jij je vandaag? Wat zijn jullie plannen nu?

Lindinha maandag een echo... dat is ook altijd heel spannend, vooral de eerste. VEEL SUCCES MEID!!!

MAARTJE, wakker worden :) Je moet de eerste zijn!!!

7. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Maartje, nog niet getest.... hou ons nog maar langer in spanning ;) Heel veel succes morgen!!!

Anna, Mia-man heeft een keer een SCSA gedaan, maar die is mislukt. DD heeft nooit goed aangegeven waarom, maar ik heb toen gemaild met het Deense bedrijf dat het onderzoek doet en die zeiden dat er minimaal 5 mln zaadjes moesten zijn. Mia-man komt niet verder dan 1 of 2 mln.
    Wij hebben toen besloten om gewoon te starten met IMSI. Wij dachten: bij een slechte SCSA willen we het toch proberen met IMSI, dus dan sparen we die 300 Euro maar uit. Bij beide IMSI's kwam er telkens kwaliteit 1A uit, dus wij zijn er toen maar van uit gegaan dat het zaad wel oke was. Maar volgens Sikki kunnen ze met de IMSI niet zoveel zien als met de SCSA.
    Ik heb Mia-man nog voorgesteld om alsnog een SCSA te doen, indien mogelijk. Maar hij zegt: we doen 6 pogingen en die SCSA zal daar neit veel aan veranderen. Daarnaast vindt hij dag 5 embryo's geen goed idee omdat hij altijd "kans" wil maken. Maar ik voel me nu ook rot en heb het idee dat het toch geen zin heeft. Ik wilde Maartjes test even afwachten om het onderwerp nogmaals aan te zwengelen.

Maar, Mia-man is niet ons enige probleem: ik heb PCOS, daardoor een slechte eicelkwaliteit en ik reageer ook niet geweldig op de hormonen (8 eitjes-7 goed; 3 eitjes-3 goed; 6 eitjes-4 goed; 5 eitjes-5 goed; 11 eitjes-9 goed).
    De slechte eicelkwaliteit is de oorzaak van de matige tot slechte embryo's die we meestal hebben. Dan heeft de zaadcel nog neit eens invloed gehad.
    Door PCOS heb je ook weer een grotere miskraamkans.

Maw: we zijn gewoon twee kneuzen samen. Ik denk dat SCSA alleen zit heeft om zeker te weten dat het zaad de oorzaak is. Maar aangezien ik ook een kneusje ben maakt dat neit eens zo veel uit. Ik denk nl dat een zaaddonor ook geen goede oplossing is als ik slechte eicellen heb. En een eiceldonor is dan misschien nog een optie, maar doen ze dat wel als je zo'n slecht zaad hebt?
    Maar dan komen we bij het feit dat Mia-man eigenlijk eigen kids wil en anders niet. En die discussie moeten we maar aangaan als het werkelijk zo ver is (alleen wil ik daar nog niet aan denken).

Nou, een heel lang verhaal, ik hoop dat je het begrijpt :)

Hadden jullie nou wel al een SCSA gedaan of niet? (sorry, ik weet het ook niet meer). En met jou is niks mis toch?

8. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Kleine aanvulling: van die aantal eitjes waren er zoveel goed, maar zijn er niet zoveel bevrucht hoor. Dat was: 5,3,3,5,6 dus er blijft neit heel veel over. Hoewel ik weet dat het bij somiigen nog veel midner is, dus ik mag niet klagen.

9. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    hier na 5 IVF/ICSI pogingen in totaal maar 4 bevruchtingen gehad!!

10. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Mia, ik begrijp je volkomen. Maar ben het toch niet helemaal eens :) wij hebben tot nu toe 13 bevruchtingen gehad waarvan 80% van de embryo's perfect waren. De andere waren 2e kategorie dus niet slecht. Ik heb eerlijk gezegd nooit gevraagd naar de kwaliteit van mijn eicellen, maar zal dat de volgende keer vragen aan Scholtes als we een gesprek hebben. de laatste punctie had ik 18 eicellen waarvan 2 niet rijp en 1 hebben zij verprutst. Dus 15 konden bevrucht worden en 10 zijn er uiteindelijk bevrucht. Maar helaas geen een is blijven zitten. Ik weet nog dat Scholtes tegen me zei 'laten we hopen dat er uit deze cryo's meerdere zwangerschappen zullen ontstaan. Mooi niet dus. Geen enkele. Ik was er ook van overtuigd dat het van deze 10 wel eentje kon blijven zitten. Maar helaas... Ik ga dus echt nu alleen maar voor dag 5 embryo's en volgens de bioloog zou dat ook beter zijn de volgende keer. Hij zei dat je niet altijd hetzelfde moet doen maar ook dingen moet veranderen. Dus... Dat gaan we doen :) En hij zei ook uit een verse poging heb je toch de meeste kans. En dat is ook zo... ook zei hij dat we misschien voor 3 moeten gaan... Dat ga ik allemaal met Scholtes bespreken. Mijn man heeft wel een SCSA test gedaan voor de laatste poging, had 31,3%. Dat is dus niet super slecht, maar boven de 30 zeggen ze eigenlijk wel dat de kansen kleiner worden... en er is met mij inderdaad niets anders gevonden. Behalve die vitamine D tekort. Dus die SCSA zal wel de reden zijn, kan niet anders. Ze zeggen dat je dan wel een bevruchting kan doen, maar dat de embryo niet ver gaat ontwikkelen. En als ik jullie verhaal zo hoor, dan zou ik het ook wel doen. Want misschien gooi je elke keer geld weg en zijn uitslag is 40% of zo... dan zou ik me meer richten om de uitslag te verbeteren, zoals de man van Sikki heeft gedaan en de mijne nu hopelijk ook gaat doen. Ik weet het, mannen zijn soms onbegrijpelijk :( Ik was ook erg boos op de mijne dat hij de vorige poging niet wilde stoppen met roken, maar hij zegt nu nog steeds na al die mislukte pogingen dat hij er niet zeker van is dat het door roken komt, maar gaat nu wel stoppen. Ach ja... en wij maar lijden... :(

Dikke knuf

11. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hi, hi, mannen.... ik herken het. Die van mij rookt niet, maar drinkt wel. Niet erg veel, alleen als hij eens een keer een feestje heeft. S heeft ooit eens gezegd dat alcohol niet zoveel invloed heeft, dus dat heeft Mia-man goed in zijn oren geknoopt :x

Ik ben het wel met jou eens dat dag 5 embryo's beter zijn hoor :) Het is echter zo dat wij (lees: vooral Mia-man) besloten hebben om na 6 pogingen te stoppen. Die 6e poging is onze volgende en tevens laatste dus. We kunnen daarvoor wel een SCSA laten doen, maar ik wil die 6e zoiezo doen, dus de uitslag van de SCSA heeft dan geen zin. Wel ben ik erg hoopvol geworden door Sikki's verhaal. Daarom is Mia-man aan de Proxeed gegaan en past op met alcohol. We gaan alleen niet voor een half jaar lang Proxeed (zoals in de bijsluiter staat). Ik vind het erg duur en daarnaast denk ik dat het bij Sikki-man veel invloed heeft aangezien hij altijd een wisselende kwaliteit heeft. Mia-man heeft altijd een slechte kwaliteit en in verhouding heeft hij ook niet zo'n grote testikels. Wij denken dus dat het een aanlegstoornis is en dan zal Proxeed niet heel veel invloed hebben.
    Wat we wel gaan doen is iedere dag een zaadlozing en dan een dag of 10 achter elkaar voordat hij moet doneren. Op de website van DD staat dat dat veel zin heeft en bij Sikki-man heeft dat ook veel zin gehad. Dus op deze manieren willen wij het zaad wel zo optimaal mogelijk maken voor onze laatste poging. Daarnaast heeft hij ook geen laptop op schoot of telefoon in zijn zak. En meer kan je toch niet doen om de kwaliteit te verbeteren. Dus als we een slechte SCSA zouden hebben dan zouden we dit alles doen om het te verbeteren, dus ik zie geen nut meer van de SCSA die waarschijnlijk toch zal mislukken wegens te weinig zaad. Tegen de tijd dat ik een punctie voor een nieuwe poging heb dan heeft Mia-man 3 maanden "rustig aan" gedaan en vitamines geslikt volgens ons nieuwe beleid, dus hoef ik ook niet langer te wachten. Ik wil nl voor het nieuwe jaar weten waar ik aan toe ben. Ik wordt gek van ieder jaar opnieuw in gaan met hoopvolle gevoelens die vervolgens niet uitkomen :( Weten dat het nooit gaat lukken is ook een nachtmerrie, maar onzekerheid is killing me, dus "kom maar op met het eindoordeel" denk ik dan.

Wat betreft jouw situatie: jullie hebben dus goede kwaliteit embryo's, dat duidt op goede eicellen! Als ze echter na dag 4 niet meer doordelen en dag 5 niet meer halen, dan is het zaad de oorzaak. S. vertelde ons dat vanaf dag 4 de zaadcel pas invloed gaat hebben. In jullie geval is dag 5 embryo's TP-en heel verstandig omdat het hoogstwaarschijnlijk het zaad is wat de oorzaak is, want jij hebt ook geen immunologische afwijkingen.

Ik wil eigenlijk ook wel dag 5 embryo's TP-en, maar Mia-man wil liever dag 2/3 omdat hij hoe dan ook kans wil hebben en niet op dag 5 te horen krijgen dat het geen zin heeft. Maar ik ben nog steeds in discussie met hem hierover ;) Ik hoop dat Maartje positief test, dan kan ik hem misschien wat meer overtuigen om 3 te TP-en op dag 5, net als jullie van plan zijn.
    Maar ja... Mia-man = medisch geschoold en zeer eigenwijs ;)

12. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Als jullie echt besloten hebben dat dit de laatste poging wordt dan heeft het ook geen zin om dis SCSA te doen. Wij zijn daar nog lang niet aan toe... dit wordt onze 4e poging, maar goed, de 3e in Dusseldorf was ook 3000 euries door al die cryo's... Zonde... en een half jaar verloren... en heel wat zenuwen ... ik hoop ook echt dat Maartje ons blij gaat maken want dan ben ik 200% overtuigd dat ik voor dag 5 ga :) In jullie geval is het ook echt beter, want als je invriest wordt de kans toch wat kleiner. En je moet ook elke keer aan de Progynova.. hoe goed is dat voor je? :( Maar dat van elke dag een zaadlozing en die vitaminen zal wel helpen :) Wij gaan niet aan de proxeed omdat deze volgens de bioloog alleen het aantal en de beweeglijkheid kan verbeteren en bij ICSI heb je dat toch niet nodig... ik hoop ook zo dat het stoppen met roken, meer zaadlozingen. vitaminen ervoor gaan zorgen dat de SCSA rond de 20 gaat zitten. Dan zit je namelijk wel goed. Hoewel het onder de 15 het beste is. Maar aangezien Annaman bijna 36 is is dat wel heel erg te veel gevraagd ;) Rond de 20 ben ik zeer tevreden. Kijk, de bioloog zei ook dat de beste embryo's die het vers misschien wel hadden gered na het ontdooien juist niet verder gaan. en wij hebben slechts 1 teruggezet ivm overstimulatie. Nu kan het me ook niets schelen, als ik weer gevaar voor overstimulatie heb dan ga ik echt wel minimaal 2 laten terugplaatsen.

Het moet ons wel een keer lukken....

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Halloooooooooooo!
    Sikki is terug :D

Hoe is het hier met de kneusjes ;)
    Kan iemand mij een korte update geven?
    Ik heb namelijk niet zo heel veel puf om alles terug te lezen.
    Sorry :)

Maar volgens mij heb ik wel even snel gespot dat er al weer te veel meiden slecht nieuws hebben gehad.
    Anna, Ieoor, Lisa, hopelijk niemand vergeten, dikke knuffel meiden!!!
    Pfff, wat een eindeloos geduld en een ontzettende krachtprestatie moet er toch weer geleverd worden.
    En Maartje enorm in de zenuwen voor het grote testmoment!
    En Lindinha weer begonnen?
    En Sabrien, wachten of al plannen?

Wij hebben het echt ontzettend mooi gehad!
    De tijd is omgevlogen.
    Gisteren zijn we weer thuisgekomen en ik had eigenlijk weinig zin om hier weer te komen.
    Ik heb echt alles kunnen vergeten en loslaten en de kinderwens is nog nooit zo ver weg geweest sinds alle ellende begon.
    Door hier te komen zit te er zo weer middenin :(
    Maar ja, terug in de westerse realiteit is ook die wens gewoon weer aanwezig.

Tibet was echt fantastisch!!!
    Het ruige droge uitgestrekte landschap op die grote hoogte (we hebben passen gepasseerd op 5200 meter!) in combinatie met de Tibetanen met hun diepgeworteld Boeddhistische geloof was echt bijzonder.
    Ik moest gewoon huilen toen we de grens over gingen naar Nepal.
    Ik wilde helemaal niet meer weg uit Tibet!
    Manlief heeft er wel erg veel last gehad van hoogteziekte.
    Ik gelukkig niet.
    Wij vrouwen zijn echt wel het sterke geslacht :D

Onze gids in Tibet was ook een erg bijzondere man, waardoor we de reis nog eens extra intens beleefden.
    Op een gegeven moment vroeg ik heb of hij kinderen had.
    Zijn vrouw bleek 2x een kind te hebben gebaard wat is overleden.
    Dat wij nu juist die gids moesten hebben!
    Verder leven de mensen daar zo in onderdrukking door de Chinezen.
    Het lijkt wel het oude Oost-Duitsland!
    En als je dan ziet hoe die mensen ondanks alles leven en geloven, dan is dat zo bijzonder!

We hebben veel kloosters bezocht en erg veel boeddha's gezien.
    En de reis door het landschap was zeer bijzonder.
    Vooral om de Mount Everest te zien!
    Door alles wat we beleefd hebben ben ik weer zo dankbaar om wat we hebben!
    En tuurlijk heb ik iedere vruchtbaarheidsboeddha geëerd, en wat denk je...ik ben niet zwanger :D

Nepal was een groot contrast na Tibet.
    Druk, warm, groen. Het landschap is ineens een lust voor je zintuigen!
    Ineens zit je weer midden in de tropen.
    Daar hebben nog een olifantensafari gedaan en neushoorns gespot.
    Maar toch, na Tibet en het Boeddhisme en de mensen daar kon ik me niet helemaal meer geven aan Nepal.

Al met al hebben we een zeer indrukwekkende reis gehad!
    Maar dan is het toch wel lekker om thuis te komen in je eigen schone huisje en weer op een gewone toilet te zitten en onder je eigen douche te staan!

En, ik heb ook weer nieuwe energie en kracht gevonden om door te gaan!
    Ik ben vorige week ongi geworden, dus na het weekend maar weer eens met DD bellen voor een afspraak!

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zenne Sikki... Welcome back!!

Update: tot nu toe nog niet 1 van ons kneusjes zwanger, tenzij... tenzij ik morgen positief ga testen!!!!

15. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Welkom terug Sikki, zoals je kunt zien we hebben je wel gemist :)

En Maartje, als je nog niet ongesteld bent 15 dagen na de punctie dan ben jij zwanger :) prednison heeft geen invloed op je menstruatie en in een gestimuleerde cyclus utrogestan en suprefact ook niet en Pregnyl al helemaal niet!!!

Dus meid, we zitten met smart te wachten op goed nieuws ::)

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lolbroek ;)

Progesteronbollen hebben op mij wel vaker al het effect gehad dat ik niet ongi werd en ook niet zwanger was :(
    Vorige keer werd ik er wel doorheen ongi, maar een andere keer niet... Dus dat zegt helaas niets....
    Maaaaaar ooowwwww wat hooooooop ik het!!

17. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Het kan niet anders :):):) Maartje moet zwanger zijn :):)

18. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ohhhhhhh Maartje wat hou je ons in spanning, ik ben echt zooooooo benieuwd naar morgen! .....ZEN.....

Sikkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii: welcome back!!!!
    Je reis klinkt echt fantastisch! Zou ook zo het vliegtuig willen pakken om er effe lekker helemaal uit te gaan. Wat goed dat je weer lekker opgeladen bent en weer helemaal in rust bent. Je klinkt echt uber positief en zen. Toppie!
    Effe snelle update van mij: Onze cryo tp heeft ook niks opgeleverd, gelijk weer begonnen met verse behandeling en heb maandag fm.

Ben weer weg.... net thuis van erg theoretische lesdag....pffffffffff

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Worden jullie bij verse pogingen ongi door de bollen heen??

Zo ja, op welke dag?? En gebruiken jullie dan wel of geen Suprefact erbij??
    Pregnyl erbij??

Heb immer een dure LF :p Alles gebruikt ;)

20. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    de laatste verse poging gebruikte ik suprefact en bollen en werd gewoon 14 dagen na de punctie ongesteld. Bij de vorige cryo gebruikte ik pregnyl en werd ook gewoon op tijd ongesteld...dus dame... testen ;)

Deel Deze Pagina