Ik ben bij elke poging, zowel vers als cryo, door de bollen heen ongi geworden. Laatste keer suprefact gebruikt maar zonder bollen werd ook gewoon 12 dagen na punctie/eisprong ongi...dussuh.... maar weet dat het niet bij iedereen zo gaat...
Hmmm Hmmmmmmm Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Ik weet niet hoor. Ik heb dus wel eens gehad dat ik bij punctie niet ongi werd zolang ik nog snoof en propte... Maar ook 1 keer wel.... 1x: punctie op vrijdag. LF ondersteuning met Progesteron en Suprefact: niet ongi tijdens gebruiken 1x: punctie op woensdag. LF ondersteuning met Progsersteron en Suprefact. Gekleurde afscheiding, beetje bloed op dinsdag (dus 14 dagen na punctie) Lalalaa laalalallaaa ik word GEK Zit helemaal te zoeken hier op het forum naar topics van ervaringen van andere vrouwen...
Hmmm dat klinkt ook al hoopvol voor mij... Maar durf het gewoon niet geloven dat het misssssschien wel eens... PFFFF kan iemand mij valium voeren??????????????????????????????
Gewoon nu naar bed gaan Sexen met maartman morgen vroeg wakker worden stikkie piesen en dan alles roze schreeuwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maartje je maakt het nu echt wel heel heel spannend. Ik zit al heel de dag te checken of je misschien niet toch al een tessie hebt gedaan. Meid ik hoop het zo! Iemand als 1e op roze!!! Morgenvroeg kom ik gelijk kijken. TRUSTE.
Oooh maartje wat maak je het spannend je zal wel geen oog dicht doen vannacht Succes meis ik duim voor je
Zodra ik op was deed ik de laptop aan om te kijken, helaas nog geen nieuws Maartje, maakt ons blij meid
Oh, wat een spanneing..... ik kan het al bijna niet meer aan, maar ja, hoe moet Maartje zich wel niet voelen nu Ik hoop zooooooooooo dat het goed gaat. Maartje, jij bent onze hoop! Zo, even lekker de druk nog meer verhogen Wij wachten af, in spanning. Succes!!!
SikKiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii is eindelijk back Wat ontzettend fijn dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad! Lijkt me geweldig om daar heen te gaan. Naar aanleiding van jouw verhaal heb ik Tibet ook op het lijstje erbij gezet Ik kan me goed voorstellen dat je na zo'n vakantie nog niet helemaal klaar bent voor deze achtbaan hier (en we beleven momenteel zo'n spannend stukje). Maar gelukkig ben je wel klaar voor jullie nieuwe poging! Nu jullie helemaal ZEN zijn en bij al doe boedha's hebben kunnen bidden en zo moet het gewoon goed komen Sikki! Ik hoop dat je snel kunt wennen aan het dagelijkse leven hier. Het zal in ieder geval een stuk kouder zijn dan waar je een paar dagen geleden zat
Ohhhh.... nog geen nieuws van maartje.....zucht...ik hou het bijna niet meer!! Go Maartje...Go Maartje...Go Maartje!!
Kwam kijken of jullie al iets wisten.... maar helaas ook hier nog geen nieuws van Liefmaartje...... hoop dat dat een goed teken is en ze druk is met sexen van geluk en daarna fam en vrienden bellen met het goede nieuws...
Denk het inderdaad wel jah.... ik heb al vanaf 7 uur de laptop aan...maar niks geen maartje te bekennen ook op hyves niet