Mia in de baby-achtbaan

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mrs Mia, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Loesie, nog Van Harte Gefeliciteerd met je kleine mannetje!
    Hopelijk gaat het snel beter met hem en komt hij weer snel thuis.

Grappig dat het bij jou juist neit lukte met de 5-cellen emmy's. Maar ik denk dat wij kneusjes toch allemaal voor de blasto's gaan, want wij willen zsm Maartje achterna :D

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx lieve meiden!!

Ook jullie reacties zijn echt hartverwarmend!!
    Echt iedereen op forum leeft zo lief mee

*huil*

Mijn recept:
    - Veeeel visolie
    - dag 5 emmy
    - 2 keer daags 1 prednison 5 mg vanaf dag na punctie
    - 15 minuten na TP blijven liggen
    - Stiekem 1 ampul Menopur meer spuiten dan dat arts aanbeveelt
    - stiekem op dag van pregnyl nog Menopur spuiten ondanks dat de arts dat niet nodig vond
    - geen seks tijdens potentiele innesteldagen (wel seks op 1 dag overtijd (in het kader van het is toch niet gelukt...)
    - geen bloedverdunners (uit mijn factor 5 leiden onderzoek bleek namelijk geen probleem)
    - 1 keer 5000 eenheden pregnyl voor eisprong, 3 dagen na punctie 1500 eenheden pregnyl en dat 1 dagen na TP nog een keer
    - veel huilen omdat het toch weer niet gelukt is en dat het dus zo gemeen is dat mijn hoofd of lichaam wel denkt/hoopt zwanger te zijn
    - 3 x daags 2 bollen proppen
    - 2 keer daags 1 snuifje Suprefact
    - 1 week na punctie vrij ehh ziekmelden
    - heel veel chips snaaien omdat ik zielig ben en dus toch niet zwanger
    - verder ben ik er heeeel veel mee bezig geweest op een negatieve manier. Het ging toch niet lukken
    - verder ben ik niet met vakantie gegaan en heb ik ook geen hond genomen.

Hihihihihi IK BEN ZWANGERRRRRRR

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    *breekt ook in*
    Wat was het een spanning hier.............! E nu met zo'n goed nieuws!
    Maartje is zwanger!!!!!
    Maartje en maartjeman; hele dikke, dikke proficiat voor jullie saampjes!
    *breekt weer uit* ;)

4. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Hey meiden. Allemaal weer een beetje positief door het nieuws maartje. Het kan dus echt ook voor ons kneusjes

Sorry van mij verder even geen uitgebreide reactie op alle dames

Ongie hier doorgekomen vandaag en ben er nog nooit zo ziek van geweest. Ik weet niet hoe een wee voelt maar als ik op het punt van bevallen had gestaan dan wist ik zeker dat het begonnen was. Wat een pijn heb ik gehad was er helemaal misselijk duizelig en naar van. Dus de rest van de middag op bed doorgebracht

Lig nu weer op de bank en mannetje is frietjes halen

Morgen weer werken

Knuf voor alle meiden

5. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Nou, dat is een goed recept :D
    Ik denk alleen dat ik niet alles ga opvolgen, maar wel veel!

Ik had even een vraagje: wie heeft er allemaal een gesprek met dr. U gehad? Moet je dat gesprek aanvragen? En spreekt hij alleen Duits?

Wij zitten er aan te denken om bij de volgende verse poging alles tot dag 5 te laten gaan. Hopelijk blijft er dan wel wat over om terug te zetten, want ik las ergens dat als je veel matige emrbyo's hebt dat de kans op blasto's dan wel klein wordt. En helaas zijn wij niet de master in goede embryo's kweken...

6. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Lisa, ik heb medelijden met je!!!
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik de keer dat ik een posi test had, maar toen het daarna mis ging, ook erg veel pijn had. Het leek alsof mijn baarmoeder de embryo's eruit aan het werken was.

Bij deze een dikke knuffel voor jou!

7. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Ff snel...

Vanmorgen in het zks geweest, viel beetje tegen, ongeveer 6 eitjes die al wat groter zijn, rest alleen wat kleintjes.
    bloed laten prikken, word vanmiddag gebeld, misschien medicijnen ophogen en van de week weer terugkomen voor 2e fm.

toedels.... later meer!!

8. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Lindinha, maak je geen zorgen. Had ik ook de 2e keer en na de ophoging was het uiteindelijke resultaat 18 eicellen. Dus het komt goed!!!

Mia, ik had gebeld met dr. U en hij spreekt ook Nederlands. toen zei hij dat ik wel bij hem kan komen als ik voor de echo kwam en dat had ik ook gedaan. hele aardige man. echt. Is zeker de moeite waard om met hem te praten.

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Vandaag bloed laten prikken:
    196 HCG dus zwangerrr!!

Ook schildklier gecheckt:

TSH: 3,6
    Vrij T4: 22
    T3: 1,6

Volgens de internist hoef ik nog niet op te hogen, maar vind dat wel eng hoor!! Ik vind 3,6 al best hoog, maar hij heeft wel gelijk dat mn T4 en T3 wel netjes zijn....

DD gebeld: Irma was heel enthousiast!!
    Moest een echo in NL regelen voor over 2 week en anders bij hen komen.
    Internist heeft een verwijzing geschreven en ik heb nu een afspraak voor de eerste echo staan op maandag 22 november om 10.35 uur, althans ALS het goed blijft gaan.

Moet van Uber S. nu wel afkicken van de Prednison:
    Ik slik nu 2 keer daags 5 mg maar moet overgaan op 1 keer daags 5 voor 5 dagen, dan 5 dagen lang een halve dus 2,5 mg en dan dus stoppen... Brrr
    Ik ga hem er nog ff over mailen want ik vind dat doodeng!! Ook vanwege anti-TPO...

Straks gaat het alsnog mis wegens stoppen... Brrr

Mail heb vanavond wel ff, voelt veiliger om nog ff door te gaan met dat middel....

Voel me zo gelukkig en hoop zo ontzettend dat jullie mij snel mogen volgen en dat ik zwanger blijf!!!!!!!!!!

10. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Hey maartje.... 196 hcg klinkt super!

Vanmiddag gebeld door het ziekenhuis, moet ophogen met gonal van 225 IE naar 375 IE, dus flink stuk omhoog en heb donderdag 2e fm om 8.45 uur. Hopelijk helpt het ophogen en gaan de andere eitjes ook nog meegroeien.

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ja het schijnt een hele mooie waarde te zijn!! :D

Balen dat je moet ophogen Lindinha!! :(
    Hopelijk zorgt dit wel voor een superresultaat!!
    Hoe voel je je nu met die berg medicijnen??

12. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Voel me prima, heb nooit last van de hormonen.
    Alleen wat hoofdpijn, maar dat komt niet door de hormonen want had ik voor die tijd ook al.

Ben wel blij dat de Gonal is opgehoogd, heb ik nog enige kans dat het wat gaat worden. We shall see...

13. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    Ja dat klopt mia dat had ik ook bij mk maar deze pijn was nog erger als toen. Maar gaat weer goed nu. Morgen ziekenhuis bellen voor de uitslag. En weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu met die laatste cryo aan moet en wanneer te beginnen. December wordt niks veels te druk met werk en leuke dingen dillema dus

Lindinha jammer dat eco beetje tegen viel hopelijk gaan ze nu wel flink groeien

Maartje gefeliciteerd met de mooie waarde nu op naar de echo

Sabrien hoe was pupje kijken ?

Sikki snap heel goed dat je hier nog even niet wilde zijn. Je wilt het vakantie gevoel zo lang mogelijk vasthouden. Fijn dat je weer helemaal opgeladen bent

Fijne avond allemaal ga nu popstars kijken en ben morgen lekker dagje vrij.

14. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Maartje, WAUW wat een super mooie waarde :D.
    En nu op naar die echo, het blijft eng die eerste weken maar probeer er toch maar van te genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je hebt het toch maar mooi even gedaan!! Superrrrrrrrrr, echt superrrrrrrr.

Lindinha, toch ophogen met hormonen. Hoop dat bij de 2e FM de eicellen een mooie groeispurt hebben gekregen! Ik duimmmmmmmm.

Sikki, joepie ze is er weer. Hele mooie vakantie gehad dus? :D
    Fijn weer helemaal opgeladen!

Lisa, lekker vrij vandaag dus je zal nog wel in je warme bedje liggen mmmmmmmmmm...... Lastig he iedere keer weer alles plannen, het komt eigenlijk helemaal nooit uit he?

Oh ja puppy kijken, helemaal vergeten te vertellen hier door het superrrrrr nieuws van Maartje.
    We zijn helemaaaaaaaaaal verliefd en verkocht echt wat een moppie. 4 December gaan we hem halen, ik ga dan een maand minder werken om hem te laten wennen. Tussen kerst en nieuwjaar ben ik een hele week vrij, wat een luxe. Heb zooo weinig vrij gehad dit jaar. Eindelijk weer eens wat leuks om naar uit te kijken, heb me lang niet zo gelukkig gevoeld. Wat zo'n beestje kan doen zeg!

Ga weer weiter an die arbeit!

KUSSSSSSSSSSSS

15. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Maartje, gefeliciteerd met je mooie waardes!!! Dit gaat helemaal goed komen ;)

Sabrien, jij gefeliciteerd met je nieuwe puppie, ook al komt ie pas 4 december. Heerlijk dat je dan ook minder kan gaan werken. Je hebt het verdiend hoor :)

Lindhina, wat meer hormonen, niet altijd fijn, maar aan de andere kant: er moet toch wat groeien he. Dus ik duim voor jou dat het straks veel reuzeneieren worden ;) Wel lekker dat je niet veel last hebt van de hormonsters!

Lisa, hmmm, vreemd dat je deze keer wel zo'n pijn had. Ik hoop voor je dat het nu over is, maar dat zal wel. En jullie hebben dus nog 1 cryo. Ik kan me goed voorstellen dat je die pas wil terugzetten als alles optimaal is. Wij proberen ook altijd om alles heen te plannen. Ik wil straks 2,5 week aan de pil en dan stoppen om te beginnen. Dan zit ik met de Kerst wel in de wachtweken, maar niet met oudjaar. En gelijk door gaan na deze poging lukt weer niet ivm veel feestjes. Ja, de MMM is neit alleen wachten maar ook plannen ;)

Sikki, alweer begonnen met werken? Of zit je nog met je hoofd in een of ander klooster? :D

Hier erg druk met werk deze week. Vrijdag testen, maar ja, we weten allemaal al dat dit niks wordt. Gisteravond dacht ik een klein beetje bruin bloed te zien bij het afvegen, maar daarna was het weer weg. Zou mijn ongi nu al door de bollen en progynova heen komen?

16. Lindinha

Lindinha Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.686
    0
    0
    Wat een rust hier....

Mia, nee hoop niet dat je wat bruin gespot hebt en dat je het gewoon verkeerd gezien hebt, maar ja... meestal weet je zelf wel hoe en wat.

Lisa, gaat het alweer wat beter meis?
    Alle buikpijn weg?

Sabrien, leuk leuk leuk een hondje!!! Ook een soort kindje... toch? ;) leuk vooruitzicht om de feestdagen toch met zn 3-en te vieren.

Sikki.... volgens mij probeer jij gewoon zo lang mogelijk niet op het forum te komen... niet niet niet??? hahah... snap ik heel goed hoor, zou ik ook doen, lekker proberen dat ZEN-gevoel vast te houden. Meis, als je eraan toe bent, dan zien we je wel weer verschijnen.

Hier alles nog prima, geen last van de hormonen en voor het eerst sinds hele lange tijd geen hoofdpijn vandaag. Ben benieuwd naar donderdag.

Fijne avond allemaal!
    Toedelssss

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lindinha, je hebt me door ;):D

Echt, ik ben zo ZEN en voel me zo goed en ik ben zo bang dat door te veel hier op ZP komen ik weer mee gesleurd wordt in het trieste MMM gevoel.
    Want hoe je het went of keert, je wordt er toch wel verdrietig van.
    Hoe positief we met z'n allen ook proberen te zijn.

Ik voel ook gewoon helemaal niets bij het nieuws van Maartje.
    Ben heel blij voor haar, maar het doet mij werkelijk niets.
    En dat is zo raar!!!
    En ik wil zo graag zo lang mogelijk deze rust behouden!

Dus ben ik er ook niet om jullie te steunen :(
    Sorry!
    Maar ik ben zo bang dat het weer te snel bergafwaarts met me gaat!

Maar...het bloed kruipt waar het niet gaan kan en ik het DD gebeld en 22 november heb ik een afspraak staan met S en daarna met U!
    Ik zit dan aan het eind van deze cyclus of net aan het begin van een nieuwe dus dan kan er gelijk een uitgangsecho gemaakt worden en dan gaan we weer van start!
    Kweenie wie het vroeg, maar U is gewoon een Nederlandse vent hoor!
    Of Belg. In ieder geval heeft ie ook nog in Den Haag gewoond.
    Echt een hele goeie vent.

Maartje, wat een prachtige HCG waarde!
    Daar moet je je toch wel een stuk zekerder door voelen!
    Je zou bijna denken dat het er 2 kunnen zijn, maar ja, dan moet het wel 1-eiig zijn :D

Mia, weer gemeend bruin te zien :(
    Ik hoop het echt niet voor je.
    Alhoewel, misschien een innestelingsbruintje?!?!?!
    Het zou toch wat zijn.
    Net als je het het minst verwacht.

Lindinha, flink aan het spuiten dus?
    En dosis verhoogd.
    Nou ja, als het z'n werk maar doet!
    Dus donderdag weer controle.
    Dan kom ik echt wel weer hier spieken hoor!

Lisa, jij zo ziek van de ongi?
    Getsie!
    Kun je er net bij gebruiken.
    Ik hoop dat je je snel beter voelt!
    Snap dat je niet zo goed weet wat je met de laatste cryo moet.
    Tis wel een groot ding lijkt mij.
    De laatste voor nu. Vooral nu je vriendin zwanger is.
    En als je dan er niet zwanger van raakt...
    Brrr, daar wil je dan eigenlijk helemaal niet aan denken.
    KNUF!

Anna, hoe gaat ie bij jou?
    Na de teleurstelling van het niet halen van de cryo's tot dag 5.
    Moet je dan eigenlijk ook nog voor die cryo's betalen ondanks dat ze niet getpt zijn?

Sabrien, een puppy!!!!!!!!
    Ooooh, ik wil ook zo graag!
    Maar wij hebben altijd gezegd, zodra er kinderen zijn kan er een hond komen, maar tot die tijd werken we beide gewoon te veel.
    Weer zo'n ding wat voor ons samenhangt met kinderen.
    Netzoiets als die pakken op maat :D

Ieoor, hoe is het nu bij jou gegaan?
    Volgens mij was jij niet zo lang geleden toch ook bezig met een poging?
    Die is dus niet gelukt en nu toch in november al weer door voor de volgende?

18. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Hallo dames,

ook ik neem net als Sikki wat afstand van de ZP.. nu gaan we toch geen behandeling doen dus misschien beter om me voorlopig ergens anders op te richten... zodat niet alles hierom draait.

Ik zal af en toe langs komen om te kijken hoe het met jullie gaat :)

Lindinha, heeeeel veel succes met de punctie en hopelijk krijg je veeel mooie embryo's en natuurlijk ook zwanger wordt!

Mia, ik weet dat je er niet veel van verwacht, maar je weet maar nooit!!! Ik hoop dat je vrijdag wel goed nieuws hebt! Zo niet, dan moet je zeker de volgende verse poging zwanger raken!!!

Ieoor, voor jou geldt natuurlijk hetzelfde. Ik hoop ook dat jij op roze gaat samen met Maartje.

Lisa, jij hebt nog een cryo... pfff, moeilijk hoor... denk dat het voor jou nog misschien het lastigst is omdat je niet zelf kunt bepalen wanneer je gaat beginnen. Maar misschien is het niet nodig en blijft deze cryo gewoon lekker zitten :) Ik duim voor je meid!

Sabrien nog even rust en een mooi hondje erbij :) Wij willen ook zoooo graag een hondje maar zeggen net als Sikki en haar man eerst een kindje omdat we allebei fulltime werken nog. Ach ja... leven en niet geleefd worden :) Maar gelukkig doen jullie het wel :) Ik heb het even gemist wanneer jullie weer van start gaan? In ieder geval heel veel plezier met jullie hondje :) Knuffel hem maar lekker veel :)

Sikki, jij hebt echt goede vooruitzichten... SCSA die zo omlaag is gegaan. Mijn mannetje is gestopt met roken, inmiddels al 5 dagen, is aan de vitaminen die Scholtes had voorgeschreven voor de SCSA en over 3 maanden gaan we weer een test doen. En dan zien we wel verder... Ik hoop zo dat jij nu zwanger raakt en dat het allemaal door die stomme SCSA kwam :) Maar ga wel voor dag 5 embryo's dat is wel mijn advies. In ons geval met die SCSA is het wel verstandig. Ik weet niet of ik een rekening krijg voor de cryo's, maar zal ongetwijfeld wel. Heb natuurlijk een echo gehad en ze hebben natuurlijk ook de cryo's beoordeeld of zo... dus zal vast wel wat komen. Maar jou wens ik ook heel veel succes met alles!!!

Ik ga binnenkort beginnen met ostheopathie en acupunctuur... eens kijken wat het met me gaat doen :) Och ja, maandag heb ik een afspraak met de internist, ga ook eens naar mijn schildklier vragen, dat is bij mij on Dusseldorf ook niet getest!! En de 23e weer naar Dusseldorf. Zal jullie dan wel op de hoogte brengen wat Scholtes gezegd heeft!

En Maartje natuurlijk, meid wat zul jij gelukkig zijn :) Het is wel spannend natuurlijk de eerste echo, maar je bent wel mooi zwanger nu :) Hoeveel terugplaatsingen hebben jullie tot nu toe gehad?

Hopelijk ben ik niemand vergeten. Dikke knuf voor allen en ik volg jullie wel :)

19. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Wij dachten er ook altijd zo over, een hond aanschaffen als we kinderen hadden........ ook omdat wij alle twee fulltime werken.
    Maar we hebben er goed over nagedacht en met onze ouders over gehad en mijn schoonmoeder heeft aangeboden dat zij 's middags de hond gaat halen. Zij werkt maar tot 12:00 uur en dan haalt ze hem bij ons op ( de ouders van mijn man wonen aan de overkant). Mijn man is om 16:00 uur van zijn werk thuis en die gaat hem dan meteen halen. Dus is hij 4 dgn (ik werk 4 x 9) alleen 's morgens een paar uurtjes alleen en dat moet volgens de fokker gemakkelijk kunnen.

We hebben ook besloten niet meer ons hele leven om de kinderwens te laten draaien, dit hebben we 4 jaar gedaan en trekken dit niet meer. In de tussentijd gaan we ons hondenkind maar flink verwennen en moet zeggen dat ik me echt sinds tijden weer wat vrolijker en positiever voel omdat we nu eens echt weer iets leuks in het vooruitzicht hebben en wie weet heeft dat wel een positief effect op de behandelingen ;). Onze planning is nu starten begin volgend jaar ergens!!!!

Sikki, lekker ZEN, heerlijk toch!!! Doen waar jij je goed bij voelt, dat is het belangrijkste. En al heel snel weer starten!!! WHOEEEEEEE....

Mia, nee....... geen bruin..........dat mag niet..............

Lindinha, morgen weer FM. Spannend, hoop dat het ophogen een flink aantal eicellen heeft opgeleverd. Blijft iedere keer weer spannend die FM!!! Succes morgen, ik denk aan je en duim!

Maartje, hoe gaat het met je? Zie je steeds voorbij zweven op die roze wolk :D. Geniet er maar van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry voor mijn ego lange hondenverhaal, ga weer back to work, het is zooooooooo druk.

KUS!!

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sabrien, wat heerlijk om een puppy te hebben!
    In ieder geval iets om al je liefde aan te geven!
    Maar dus ook plannen om begin volgnd jaar weer te starten.
    Spannend!

Anna, we zien je wel weer voorbij wapperen!
    En jij een dag na mij bij S op bezoek.
    Wel laten weten hier he!
    En ik ga zekers voor dag 5 embryo's. Tenzij ik op andere gedachten kom na het gesprek met U.

Mia, je bent zo stil...

Deel Deze Pagina