Meiden jullie kletsen te veel; ik kan het niet bijhouden. Sikki welkom thuis!!!! Een pracht vakantie gehad lees ik tussen de regels door. Hou dit ZEN gevoel vast! Inderdaad hier weer een poging mislukt. 7 okt punctie, 9 okt TP gehad van 2 emmy's (hebben we nog nooit eerder gehad), en 22 okt was het weer voorbij...... Nu gaan we voor een poging in NL bij het Geertgen (dit ivm de financiele kant van het verhaal). Mia hoe is het? Sabrien 4 december een babyhondje; wow, zwijmel, zucht; wat lief! Een geweldig sinterklaas kado. De voorpret alleen al is geweldig. Geniet ervan. En een heel, heel erg goed voornemen om het leven niet meer altijd van 'de kinderwens' af te laten hangen. Ik wou dat wij dat wat beter konden.... Anna even wat meer rust; heel begrijpelijk. Ik heb daar zelf ook af en toe behoefte aan. Lindinha morgen terug voor de FM!!! Ben benieuwd of je meer eieren aan het kweken bent! Succes. Lisa hoe is het met jou? Maartje hou je aarde wel een beetje in zicht vanaf die roze wolk?? (hihi). Hoe gaat het meis? Hier moe......... drukke dagen op het werk! Geen nieuws. Het internist al een paar keer gebeld deze week. Ik wil graag mijn schildklier laten testen. Van Dusseldorf moest ik met Thyrax starten (0,025). Na het 2e immu onderzoek moest ik dit ophogen naar 2 Thyrax pilletjes per dag. Maar sindsdien heb ik een hele berg hormonen gespoten, is de poging mislukt, en ben ik weer gestart met de pil...... Ik wil toch wel heel graag weten hoe mijn schildklier er nu voorstaat. Dus dat wordt weer vervolgd. Fijne avond meiden (ik heb sinterklaas en zwarte pieten aanstaan op tv......., gezellig he).
Ieoor, dus wel weer gelijk door voor de volgende poging. Ook geen rust in de kont Maar dus wel weer bij Geertgen. Ach, iets dichterbij scheelt ook weer een boel extra druk lijkt mij! @immu onderzoeken Ik heb nog geprobeerd om mijn rekening a 1100 euri te declareren bij Menzis. Maar helaas. 'We hebben aan u al het gehele bedrag vergoed wat staat voor de behandelingen' Kan dan wel heel bijdehand gaan doen dat het geen ICSI was maar een ´gewoon´ bloedonderzoek, maar dat heeft niet zo veel zin lijkt mij. Helaas pindakaas! Hoe zit dat bij de rest eigenlijk?
Halloooooh! Ik was inderdaad een beetje stil, maar dat kwam omdat ik het deze week erg druk heb op mijn werk. Als deze week voorbij is moet ik alleen nog van 7 klassen toetsen nakijken en dan keert de rust weer terug (hoop ik). Verder heb ik 2x een stipje bruin gespot maar daarna niet meer Nee, ik heb geen hoop op een late innesteling want daarvoor is het al veeeeel te laat en ik voel helemaal niks. Ik denk dat de teleurstelling vrijdag ook wel zal meevallen. Wij gaan gewoon voor de volgende (tevens laatste) verse poging (met dag 5 emmy's). Ik heb ook weinig vertrouwen meer in die cryo's, dus als er wat afvallen is dat ook geen ramp. Anna, heel begrijpelijk dat je wat rust neemt hier! Ik heb het ook wel eens een tijd gedaan en het is wel lekker hoor. Maar wel even verslag doen van je gesprek met S. en over 3 maanden de uitslag van de nieuwe SCSA! Sikki, wat fijn dat je nog steeds lekker ZEN bent! Dat is een goed voorteken hoor Ik heb bij VGZ wel mijn immunologische onderzoeken vergoed gekregen Het was iets van 800 euro. Wij hebben 3 pogingen in NL gedaan en vergoed gekregen. Alles wat we in DD doen gaat op eigen rekening, alleen die rekening van dr. Pf heb ik gewoon ingediend en terug gekregen (sukkels ). Oh, de progynova en utrogestan vergoeden ze de laatste tijd ook Fijn dat jullie alweer een nieuw strijdplan hebben liggen voor de volgende poging! Oh, nog bedankt voor je info over dr. U. Ik vroeg er om, wij hebben hem nl nog nooit gesproken en misschien moeten we dat maar eens doen. Ieoor, we gaan redelijk snel hier, maar nog lang niet zo snel als in het Babyrinth van Klingel, maar ja, wij zijn ook kneusjes Verstandig dat je je schildklier weer wilt laten checken. Maar dat kan ook via de huisarts toch? Of doe je alles via je internist? Sabrien, ik vind het zoooo leuk voor jullie dat jullie een hondje krijgen!!! Ik ken het gevoel dat je het telkens uitstelt omdat je wilt wachten totdat je kindjes hebt. Ik wilde altijd pas minder gaan werken als ik mama zou worden, maar vorig jaar dacht ik ineens: ik ga er niet meer op wachten! Ik ben er heel blij om dat ik dat ook niet heb gedaan. Lisa, hoe gaat het met je? Hebben jullie al besloten wanneer verder te gaan? Het lijkt me een hele moeijke beslissing. Sterkte ermee! Dames, dikke knuffel voor jullie allen!!!
Ik heb, godzijdank, alle 2 de immunologische bloedonderzoeken, volledig terug gekregen van de verzekering. Wat onzettend balen dat ze het bij jou niet vergoed hebben...... Zuur geld! We zullen een beetje gelijk op gaan lopen; gezellig!! En nee, geen rust in de kont. Dit wordt poging (ZH poging) nummer 13... 13 heeft mij al vaker geluk gebracht. Wie weet deze keer ook!! Deze poging bij het Geertgen is een hele goedkope poging, dit omdat we bij de 3e ICSI poging, geen enkele bruikbare eicel hadden, dus geen labfase. Vandaar dat we nu maar een deel van de poging hoeven te betalen. Als deze poging niet lukt, dan gaan we misschien naar Leuven/Antwerpen; dokter Valkenburg. Daar heb ik ook al goede verhalen over gehoord. Enkel hier op ZP hoor ik daar nooit iemand over. Maar misschien blijven we dan toch in Dusseldorf, of toch niet...... geen idee eigenlijk. Er zitten nog ideeen genoeg in mijn hoofd, maar of we die allemaal nog uit moeten gaan voeren! Ik blijf maar naief denken dat het ooit wel gaat lukken, maar ja; geen garanties helaas.
*breekt even in* Ieoor mag ik je vragen welke dokters er bij geertgen zitten? is dat ruijs en euh hoe heet ie nu voornaam dolf geloof ik.. Vraag me dat af omdat die twee artsen mijn artsen zijn geweest toen ik mijn ivf pogingen heb gehad in Veghel *breekt weer uit*
Silvia, Inderdaad Ruis. En ik denk dat jij Wissmann bedoeld. Maar volgens mij zijn ze al een paar jaar weg uit het ZH. Waar zijn jullie pogingen gelukt?
Ooooh sabrien wat leuk dat jullie een hondje krijgen en wat fijn dat je je zo gelukkig voelt Lindinhsa spannende dag morgen voor jou. Ik hoop dat de extra meds hun werk hebben gedaan Anna ik snap dat je even wat afstand neemt. Neem je tijd meid Sikki jij voelt je ook beter met wat meer afstand. En al een afspraak staan in dd voor nieuwe behandeling. Spannend weer meid Ieoor thanx het gaat weer goed met me. En jullie ook weer bijna van start Mia. Spannend de laatste daagjes. Als jij nou eens met goed cryo nieuws komt heb ik zoveel meer vertrouwen voor onze laatste cryo Maartje joehoe hoe zit die roze wolk. Vast heeeeeeel erg lekker. Zwijmel ikke wil ook. Hihi Vanmorgen ziekenhuis gebeld voor de uitslag. En even rust voor ons. De december vind ik niks om te starten dus zal ergens januari gaan worden. Vind het wel even lekker om niks te doen maar aan de andere kant wil ik geen tijd verdoen pfff het is allemaal wat Fijne avond allemaal
Ieoor.. Idd ruis en wissman Die laatste naam was ik vergeten die deed mn puncties altijd en ruis deed de echo's en schema's De 1e keer dat ik punctie had werd dat door beide gedaan en dat vond ik doodeng want dat was tijdens de carnaval.ik kwam daar binnen met mn ex en daar was alles versierd op de fertiliteits poli want ruis bleek prins carnaval te zijn hahahaha toen zag ik het niet meer zitten dat hij in me ging zitten prikken zag hem al helemaal met een alcoholkegel in mn frut zien te prikken bleeeeehhh. maar gelukkig was er geen kegel te bespeuren achteraf. ik heb alledrie mn betaalde pogingen in veghel gehad waarvan de 1e x na 7 wk een miskraam daarna niks meer blijven plakken. Vanaf dat moment neergelegd dat ik nooit kinderen van mezelf zou mogen krijgen. was niet in de positie toen zelf de behandeling te betalen. Na mijn omtmoeting met Silman toch weer kriebels en hier in Hengelo naar het zh gegaan.die werkt samen met Dusseldorf. Daar een icsi gedaan in 2006 verse tp mislukt maar hadden wel 7 cryo's over. Toen in 2007 2 cryo's laten teepeen en zwanger van ons zoontje geboren in 2008 In 2009 weer 2 cryo's laten teepeen en zwanger van onze twee eiige tweeling bevallen afgelopen mei Nu nog 3 cryo's in de vriezer en zijn nu aan het orientern om ze te doneren aan andere stellen die graag een extra kans willen op een mooi wondertje
ff ego... Vanmorgen weer fm gehad, ging op zich goed, zaten wel een redelijk aantal grote flokkels, 6-7 stuks en nog wat kleinere, maar ze waren goed meegegroeid, toch nog ff wezen bloedprikken (moest gewoon ruim 20 minuten wachten tot ik aan de beurt was bij bp...GRRRR). Net gebeld door het zkh en hebben maandag de punctie om 9 uur, had zo gehoopt dat het zondag zou zijn ivm werk, maar dus maandag geworden en bij onze niet zo favo-gyn (dr. T., jouw grote vriendin Lisa...!), dus daar ben ik niet zo heel erg blij mee, maar goed dat is niet anders. Zie er wel een beetje tegenop, was vrij pijnlijk de laatste keren.... wordt er al weer helemaal emo van...BAH!!! Maar zit nu te dubben wat te doen op mn werk.... ziek melden, vrij nemen, vrije dag verschuiven???? Maar kan zijn dat ik diezelfde week ook weer vrij moet nemen voor de tp... zie het ff niet meer zitten... Iemand advies please????????!!
Ik melde me altijd ziek bleef de hele week thuis totaan de tp erg he.. maar ja mij ging een beeb krijgen voor alles. scheelt ook dat ze op mn werk niet wisten en nog steeds niet dat we in de mmmmolen zaten. succes ermee wel goed dat je mooie grote follies hebt toch goed geweest het ophogen van de dosis zet hem op
Lindinha, fijn dat je follikels zo goed gegroeid zijn Er komen vast hele mooie eitejs uit. Ik heb wel een advies. Neem maandag vrij (of verschuif je vrije dag) en bij de terugplaatsing ga je je gewoon ziek melden!!! Zou ik echt doen! Ze kunnen je niets maken... en dan blijf je lekker een week thuis. EN btw, dr. T doet de punctie wel heel netjes Mijn 2e punctie was bij haar Heel veel succes!!!
Anna, heb jij ook in het R.zkh in A. gezeten dan? Woon je ook in die regio? Grappig... wist ik helemaal niet van je. Dr. T. heeft nog nooit een punctie bij mij gedaan, dus hoop dat ze het een beetje goed doet, heb het liefst onze favo-gyn dr. B., zo'n toffe kerel. Maar goed het is niet anders... mijn linker eierstok zit altijd wat hoger en dus moeilijker aan te prikken en dat doet vooral erg pijn. BRrrrr krijg nu alweer de rillingen als ik eraan denk... maar gauw mee stoppen. Ik moet positief denken: ik ga er iig niet aan dood en het duurt maar 15 minuten.... Sikki, strooi eens ff wat ZEN mijn kant op, I need it! Denk toch dat ik me maandag ziek meld en dan do.middag vrij neem, mn mannetje is dan ook jarig, dus heb ik weer een goed excuus om vrij te nemen. Ga er ook niet meer om stressen, ben er zo klaar mee! Nog 2 daagjes spuiten dus en dan zaterdagavond de Ovitrelle. Jullie nog leuke plannen meiden? Ik morgen gezellig op de koffie bij mijn lieve (ik-begrijp-je-zo-goed-want-ik-heb-zelf-ook-zoveel-shit) buurvrouwtje en 's middags naar de kapper. Zaterdag gezellig met hubbie en schoonmama naar de Intratuin, 's avonds krijgen we adoptie-vrienden op bezoek en zondagavond met mams naar een of ander Gospelkoor (...), genoeg afleiding dus. Toedels!!
Lindina, Wat fijn dat ze alweer zo goed gegroeid zijn, zie je wel dat het met ophogen goed komt!! Ik zou me inderdaad ook ziek melden tot aan de TP toe, heb ik ook altijd gedaan. Voelde me daar ook schuldig om maar je moet echt aan jezelf denken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wel een lekker weekendje voor de boeg gelukkig, veeeel afleiding. Ik ga heeel hard voor je duimen en aan je denken!! Dikke kus voor iedereen.
efkes snel en ali illegali: Sorry van nog niet reageren op verdrietige afstand-meisjes. Vind het nu heel moeilijk om iets gepast te schrijven. Ik ben nu immers 'die trut die aan de andere kant staat...' Maar ik voel me nog steeds in hart en nieren een Toos Kansloos. Ondanks wetenschap dat Het Kan... Wil jullie een hele dikke knuffel geven en als jullie liever niet hebben dat 'die trut' hier blijft posten, dan zou ik dat snappen, maar jullie wel vreselijk missen. Let me know.. Over het vrij vragen dilemma: Ik heb bij mijn laatste poging NIETS gezegd. Heb me toen voor de punctie ziekgemeld (op een vrijdag) en pas niet de eerste zondag, maar die week er op, weer voor het eerst gewerkt. Ik was afwezig vanwege een 'operatie waar ik het verder niet over wil hebben'. Het heeft mij heel fijn de rust gegeven om te doen wat ik moest doen. Wellicht is dit ook een optie voor jou? Pletknuf voor iedereen!!
Lindhina, fijn dat de follikels gegroeid zijn! En maandag de punctie al, dat gaat vlotjes. Ik zou ook maandag ziek melden en donderdag vrij nemen als ik jou was. Maar Maartjes idee klinkt ook aantrekkelijk (ik zou het alleen niet kunnen, maar gelukkig doen ze bij mij niet zo moeilijk). En dan ook nog fijne afleiding dit weekend! Dit meot goed komen hoor. Trouwens, ik zat niet in R. te A, maar een "stadje" er vlak onder. Blijkbaar wonen we niet ver van elkaar af, dus misschien moeten we toch maar eens die "enge" meeting doen Lisa, even rust... is zo dubbel. Probeer er toch maar van te genieten dan! Lekker veel wijntjes drinken met de feestdagen en zo Maartje, ik vind het niet erg als je hier blijft schrijven hoor! Jij bent tenslotte ons grote voorbeeld en ik heb er geen moeite mee dat je zwanger bent, Ik ben juist blij dat het een van de kneusjes is gelukt Maar als jij onze sippe verhalen niet wil aanhoren begrijp ik dat ook hoor. Ik ben blij dat het weekend is (voor mij dan) de week was zoooo druk Nu alleen nog 7 klassen toetsen nakijken :x Net bij de post een heerlijke doos chocolade hartjes gekregen van een lieve vriendin en die kan ik dus wel gebruiken als ik morgen wederom omo-wit ga testen. Gelukkig heb ik ook nog een paar vriendinnen die wel altijd aan mij denken Straks nog op kraamvisite en vraag eens of ik daar op zit te wachten
Mia, wat lief van je vriendin! Die mensen moet je koesteren, want er zijn er maar bar weinig die echt met je meeleven of de moeite daarvoor willen doen. Oh dan woon jij vast in N.? Het wordt idd tijd voor die meeting, ik ben nog steeds voor, ik wil al die kneusjes wel eens bij elkaar zien. Iedereen nog steeds interesse?
Ja, ik heb echt twee heeeeeeeeeele lieve vriendinnetjes. Eentje heeft zelf een ICSI baby: 1e poging gelukt, maar ze leeft erg mee met ond en begrijpt dat het echt wel een stuk zwaarder is als je er langer over doet. De andere is nog steeds single en dan denk ik: ik mag niet zeuren want ik heb tgenminste een hele lieve vent en een huis en zo, maar zij leeft ook heel erg mee, ik kreeg een massagebon voor volgende week! Dus ik koester deze schatten inderdaad Voel me alleen soms schuldig dat ik nog steeds degene ben die steun nodig heeft. Ik wou dat het eens andersom kon zijn. En ik woon inderdaad in N. Dan moety die meeting toch wel te regelen zijn aan deze kant van het land, hi, hi.
lindinha wat fijn dat de punctie gepland staat alleen jammer de je je nu druk moet maken over de dag, ik kan me voorstellen dat je het liever zondag had gehad, ik weet ook niet wat ik zou doen, ik heb geen vast contract dus sta wat anders tegen over ziek melden maar aan de andere kant kan me dat contract weer gestolen worden in ruil voor een beebje, mss moet je je dus toch maar ziek melden en donderdag lekker vrij nemen. en ieeeeh dr. t. vind het echt zo'n heks maar goed dat wil je nu allemaal niet horen, dus ik zal je opbeuren zei heeft bij ons ook de laatste punctie gehad maar wel met dr. b erbij. die had dienst op de verlosafd. mss kun je vragen of hij ook even wil komen kijken als je de punctie hebt meis, als ie dan tijd heeft doet hij dat vast. mia spannend morgen, ik duim toch nog steeds voor je hoor, ga je morgen testen? en wat super lief van je vriendin zeg. maartje je mag van mij hier ook lekker blijven schrijven hoor, hebben we jou tenminste steeds als voorbeeld. ik heb nog geen weekend, morgen weer extra dagje werken, veel zieken op het werk dus helaas erg druk voor mij. en wat een weer hier, jeetje niet normaal zeg die wind, de ramen klapperen in de kozijnen. en tja rust, weet niet of ik er zo blij mee ben, maar oke het is niet anders, een verse poging moet zowieso nog even wachten, dat zal pas ergens volgend jaar zomer najaar kunnen worden, dus ben wel even blij met nog een cryo'tje in de vriezer, staan we toch niet helemaal gedwongen stil.
effe snel..... geen tijd.. Mia succes morgen! Lindinha maandag de punctie. Ziekmelden zou ik aanraden (heb ik de laatste keer ook gedaan...).